- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Mobil flották
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz
jozsi252 #91925 üzenetére
Az SH300 alattam GPS szerint a 120-at is megfutja. Nem volt alkalmam hosszan, csak ilyen 5-10 percig, de ott már szó szerint kapaszkodni kellett plexi nélkül, hangos volt a sisak és azért a motor is. Bár bőven nem ordított annyira, mint a BWS (50-es) 70-nel az Egér úton lefelé Budaörs felől.
Szóvallehet, a 120 km/h is jó utazótempónak, de a 90-100 viszont határozottan vállalható vol Székesfehérvárra.
A 125-ös PCX-nél a 100-as utazó már igencsak a vége szerintem. Van itt olyan, aki Honda CBR125-tel megy 120-szal és az már a végefelé, pedig az váltós sportmotor.
-
suste
veterán
válasz
jozsi252 #91897 üzenetére
Én 185/95 vagyok és teljesen jól elvagyok a 125-ös PCX-emmel (2019/JF64E). Néha van utas, amivel már súlyhatár környékén vagyunk, de így is élhető.
Melóba járás kb 70km oda vissza, amiben van 70km/h-ás szakasz (80-nal), és pár kilométer városon kívül is, ahol meg szoktam huzatni 90-100 közé. Mindehol a max sebesség környékén közlekedem (max+10).
Előtte 50-essel csak 1-2szer tettem meg ezt a távot, hát bele is őszültem/őrültem.
Átlagfogyasztás az órája és a tankolás alapján is 1,9l/100km. Sokat segített a nagy plexi, főleg a méreteim miatt. Nem tökörészek, nem tartom fel a forgalmat, sőt mindig én vagyok elöl, kivéve ha jön egy nagymotoros, vagy egy nagyautós száguldozó bőven sebességhatár felett.
Szóval szerintem simán élhető lenne neked is minimális kompromisszummal, viszont kompenzál az A1 kategória, a fogyasztás és az ár.
Szerintem próbálj ki mindenképpen egyet végleges döntés előtt! -
zombei
aktív tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz
jozsi252 #91897 üzenetére
50-esről egy Honda SH300-ra ültem át, imádom! Budapest-Székesfehérvár is megvolt a 7-es főúton, meg egy 220 km-es karika túra is Bajna-Héreget érintve.
Országúti tempót alattam (196 cm, akkor még 160 kg) is tartotta plexi nélkül, igazából 100-as utazót mentem vele. Csak egy fehér tranzit sietett 130-cal megelőzni a hosszú egyenesben. Amint névre írták, megvettem a Pest megye matricát rá. M0-n többször voltam már vele, de az M7, M6 is jó volt. Igazából a 100-as utazó megvan, külső sáv okés, valamikor úgyis adódik lehetőség a kamionok és Amper-huszárok megelőzésére.
Amúgy Zuglóból Újbudára járok vele dolgozni a Hungárián. Szóval igen, a 300-as már élhető országúton is, városban bőven jó. Alattam 4 liter alatt fogyaszt valamivel.Jogsi tavaly lett. A 125 ccm kicsi nekem, így az A1, B125 ki is esett. Az A2 a 35 kW-tal nem volt szimpatikus, nem tudtam még, mit veszek, de idővel biztos kinövöm. Ahogy néztem, a legtöbb helyen nincs igazán árkülönbség az A2 és a korlátlan A között, érdemes azt megcélozni.
Bárminél előfordulhat, hogy várni kell az alkatrészre. Azt nézd meg, mely márkaszervizek vannak olyan helyen, ahova el tudod juttatni akár mozgásképtelen állapotban is a motort. (Lehet, csak egy biztosíték miatt nem indul, de ha nem értesz hozzá, akkor mindegy, mi miatt kell tolni.)
-
zombei
aktív tag
válasz
jozsi252 #91897 üzenetére
125-el is el lehetne közlekedni, de ilyen távon kényelmesebb, és élvezetesebb lenne egy nagyobb blokk, a leírtak alapján 250, vagy felette gondolkodnék. ADV szerintem eléggé túlárazott, annak akkor lenne érteleme, ha murvás/földes úton is használnád rendszeresen. A Keeway Vieste 300 is megér egy pillantást, most pont akciós ~1,5-1,6 m-ből néven lenne.
-
-
válasz
jozsi252 #29792 üzenetére
Injektortól ne tarts, nekem is befecskendezős gépem van és semmi baja, és ez 2006-os, lassan 17 ezer km-rel. Érdekes, mert akik itt a fórumban is tartanak vagy tartottak az injektoros technikától, megvették a karbisat, és nagy részük szív vele rendesen. Bár nagyobb motorokba és autókba már régóta teszik, egy befecsis Piaggio blokkos gép meg már elég kiforrott technika.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #28475 üzenetére
Oszt' nincs más eladó, vagy nálad is jelentkezik a SymbianOS-effektus?
Eleve leírják, h "Okmányok nélkül" - soha nem fog rendszámot kapni. .. én fel sem hívnám.
Milyen jogsid van? Ha, mindenképpen 4t-t szeretnél pl. ez a 200-as 4t jó vétel lehet. Kinti ez is, de az állapota full gyári, patika. Stimmel az uccsó matricáig minden.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #28376 üzenetére
Ezen kifeküdtem.
Jó, h nem a bőrfotelt biggyeszti fel az elejére.
De, ez félig kopasztott traktorülőke iszonyúan büntet.
Mondjuk abban a 2 hektoliteres dobozban is egy kisebb pincészet havi borfogyasztása szállítmányozható. Kész.mod.
Leonardo, Majesty, Runner vonalon nézz szét.
-
válasz
jozsi252 #27347 üzenetére
Ez nem pest, illetve egy alapjaiban véve kihalt útszakasz, de ma kocsisor volt és mint a libák sorban 50-el megyegettünk kifelé a 11-es felé. Nagyon nagyon megijedtem, picit állva maradtam mire újra elindultam. Volt közönségem a járdán.... Végig láttam a csajt mert a bájk út szélét jelző felfestésen ment, végig követtem erre kijött elém. Én nem gondoltam volna, nem utalt rá semmi. Engem ha gond van elkaszálnak mert 50-el mentem 45 helyet, de a csajt is mert azonnal kijött elém.
-
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #27222 üzenetére
Neked legyen igazad, hogy felhevült, akkor ha nem tudsz haladni de a motor pörög/erőlködik egy elég erős meredek úton és nem tud rendesen szellőzni, akkor szerintem mind1 a fúrás...
SZERK: ilyenkor az elindulással egyébként meddig kell várni, ha a motor egész nap kint volt majdnem a napon
Mert beindítottam, felvettem a bukót, kesztyűt és indultam is.
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #27220 üzenetére
Ezt nem hiszem, hogy megint összefosta magát a gép, holnap kiderül.
Valamint ez a kijelentés egy kicsit olyan, hogy akár egy 40% meredek utcán is el kell ugyan úgy indulni mint egyenesben.
Mondom, addig a pontig az ég világon semmi baj nem volt...MOD: volt olyan hogy pörgött egy nagyot a motor, meg is rántotta az egészet, akkor meg is tudtam volna előzni de nem és visszavettem a gázt, és mikor újra adtam neki, akkor olyan volt mint ha megszívta volna magát... nem is pörgött fel a motor... de 30ig ugyan úgy felvitte
Este még úgy is kell mennem, akkor kiderül, mert ha baj van megint, akkor előfog jönni.
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #27218 üzenetére
Megtalálták, ezért is írtam, hogy most remélem nem az a baj...hanem hogy a hülye öreg miatt szinte meg kellett állnom, egész addig rendesen húzott, 70es tempóval tudtam menni mindenhol...
Holnap úgy is kiderül, hogy előjött-e a szokásos hiba vagy nem. Ha nem jön elő akkor szerencsém van, és csak a hülye öreg miatti majdnem megállás okozta az egészet.
Mondott még múltkor valamit a szerelő srác, hogy most magasabb fordulaton a kuplung.. (nem úgy mint eddig nyit vagy zár nem tudom...)
-
g@bo
nagyúr
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #27167 üzenetére
Én míg nem motoroztam, szóval eddig az évig, mint autós rendes voltam a motorosokkal, ezt ők többnyire meg is köszönték. Ahol nem tudtam menni, elengedtem a motorost.
Mondjuk autósként amit mai napig nem szeretek, és mint motoros nem teszek, hogy jobbról előzök.
Sokszor megfigyeltem, hogy míg balról egy szabályosan kerülő motoros jön, szeretnék jobbra húzódni, akkor veszem észre, hogy jobbról, kétszer akkora sebességgel egy másik motoros előz...(#27168) DigitXT : ha látja, hogy előzni akarok, elkezdi nyomni a gázt, vagy ha meg is tudom előzni, a nyakamra jön...Autóval sem szoktam olyan autóssal vitatkozni, ha látom, hogy az ő vasa 2x erősebb-gyorsabb...
(#27171) SymbianOS: kinti kerületben nekem is volt már szerencsém menni, ott azért teljesen más
(#27170) g@bo: igazad van, de ez nem csak motor>autósnál van, hanem nagy autó>kis autó között is. Meg eddig volt már szerencsém , hogy egy nagyobb motoros tolt le majdnem, meg a nyakamra jön teljesen.
Egyébként egyre több csajt látni az utakon, főleg Vespan, tegnap volt szerencsém egyet látni, de persze a tekintetem rögtön a csaj fenekére ment, azok az idomok azon a motoron...áááááá
Egyébként vagányul mennek a csajok, ahol én nem annyira.SymbianOS: vannak kivételek, motoros, taxis, buszos, autós között. Mögöttem is jött egy Audi A5ös teljesen nyugisan 65el.
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #27142 üzenetére
Észrevettem, e szerint az oldal szerint 5.5 kellett volna.
-
akos727
senior tag
válasz
jozsi252 #27134 üzenetére
Én nem tudom neked milyen sgs-ed volt, de ott valami nagyon nem volt jó, nálam 8 hónapig nem látott semmilyen szervízt, és csak akkor kapott resetet mikor feldobtam rá egy custom romot. "... vegyél iPhone-t. Mert azzal semmi gondod se lesz"...Ez fájt
úgyérzem egy fanboyyal van dolgunk
-
válasz
jozsi252 #27132 üzenetére
Ötödször jött ki garból, amin elvégzett javításnak annyi van: Szakvélemény! Ez egy A4-es nyomtatvány a központi szervizből miszerint a hibákat tapasztalták, a készülék javítható garanciálisan. Ma párom kapcsolódott be az ügybe mert az ő telója, ő hívta őket, rendszer szerint a telefon hibátlan, párom erre: Nekem meg papírom van önöktől, hogy rossz!
El kell vinnem a nákiához, ők a központiban kiokoskodják mi legyen és remélhetőleg egy újat kapunk vissza. Ha nem semmi baj, még úgysem volt dolgom fogy.védelemmel. Mellesleg, hogy rossz azt egy rakás videó bizonyítja, a legjobb az ,hogy átvételt követő másnap délelőtt már behalt két féle hibával amit levideóztam, hozzácsatolom a többihez és a galériában nézhetik. Legutóbb is nézték mert le lett írva ott van minden. A telefonban csak alaplap nem volt még cserélve. Minden más igen.
Az már látszik, hogy ha valamire rákattanok a végére járok, ha kell addig áskálódok még célt nem érek. Lásd APC, ugye ugye, "nem erre tervezték"A motor is így lesz és minden más.
Lemostam a fűrészt! A reggeli idő jól összebaszta.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #27097 üzenetére
Egy részből 2,3m nagyon sok pénz, hétszentség, h nem adnék annyit érte, de én elv szerűen nem veszek újat sem autóból, sem motorból.
1m FT-ért már tökéletes 4-6 éves nagy motort lehet venni, 2m-ért meg egy 1-2 éves felcuccolt VFR800-at, ami minden tekintetben összehasonlíthatatlan ezzel.Munkába járásra, alkalmi túrára bőven elég egy 200-250-es robogó. Jóval kisebb, ki lehet használni a méretét. Két személyt az is elviszi és pont ennyivel beéri, de merem feltételezni, h 100-ig ugyanúgy gyorsul, mint ez a 400-as, és szinte tuti, h jobb az úttartása. Ahogy az újságíró is megírta, nem tudja kinek ajánlható. Mert még csak "döntögetésre" is alkalmatlan, hisz ha érzi az ember a teljes bizonytalanságot, akkor tuti nem fogja odarkani a kanyarokban.
S, azt se feledjük el, h kb 1m FT körül már kifogható új 250-es robogó, ami nagyon a fele ár.(Pl. ha tömeg-teljesítmény arányokat vesszük figyelembe, a Runner-em 115kg és 21 ló, míg ez 222kg és 34 ló, azaz előbbinél 1 lóerőre jut kb. 5,5 kg, míg a Burgman-nál 6,5. 0-100-as sprintben biztosan megeszi.)
-
-
SirKero
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26836 üzenetére
Jó döntés.
Burmgan-ból, (maxi) Runner-ből nincs is levegős. De, Runner-ből 300k környékén neccesen fogsz szépet találni. Egy részből meg lehet nézni hahu.-n is, ami patika állapotú annak megkérik az árát. S, eleve nagyon kevés van eladó. Nyilván, ami hibátlan, azt nem akarják eladni - vagy a már említett, a többi robogóhoz képest drágább áron.
Liberty-ből nehéz? Tegnap (vagy előtte) igaz 50-esből találtam hármat is, amelyeket simán megnéznék. Nem hinném, h 125-ösből ennyire gyér lenne a kínálat.
Majesty, Leonardo vonal még simán, csak sajna ebből esélytelen hazait venni.
A Maxster h tetszik? Tegnap linkeltem abból is kettőt, mindkettő jónak tűnt, ráadásul rendszámosak voltak. -
SzlobiG
félisten
válasz
jozsi252 #26836 üzenetére
Igen azt 1 hónap volt nekem a vizsga időpontokon múlik, hogy beférsz-e a legközelebbiekbe. Az órák ugye nagyon kevesek szal azok hamar megvannak.
Sokkal jobban jársz egy 125-el, pont tegnap jött velem egy 70-es nrg szerencsétlen alig bírt jönni velem pedig jól megy neki 80-90-et is kitud hozni belőle csak ugye az nyélgáz és zabál neki eszméletlenül 5.5l 100-on.
Most ha minden igaz elcseréli egy 150-es leora meg ráfizet 20k-t. Persze az a leo is olyan állapotba van amennyit ér...
(#26835) runner 125 Igen tudom, de közbe meg bejön ez a szolid szép hangja is.
(#26838) runner 125 Többek között ezért nem lett runnerem nekem se az ára miatt, ami meg jó volt és árban is megfelelt volna azt elvitték.
De végül örülök, hogy a leo lett.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26778 üzenetére
Keress rá a Yamaha Maxster-re. Szerintem gyönyörű robogó, Runner után az egyik amire szívesen felülnék ebben a kategóriában.
Sajnos elég ritka, és ebből is sok az import, de pl. ez minden tekintetben korrekt áron van rendszámmal.
Ha, meg ne adj Isten beüt a krakk, és igényel komolyabb felújítást, még mindig 300k környékén jársz csak, és bizton tudhatod, h lett egy gyakorlatilag 0km-es robogód.Ez is nagyon szépnek tűnik, simán mennék megnézni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26778 üzenetére
Nem kell elégedetlenkedni. Azon csodálkozom, h a sok fafejű pénzhajhász még ezt is megszavazta sok évnyi "könyörgés" után.
..akkor meg az lenne probléma, h miért nem 250ccm, ..aztán az is kevés lenne.
Meg kell elégedni a 125ccm-es kategóriával. Ha, valaki meg nagyobbat akar, csináljon A jogsit. Számtalanszor leírtam már ezt is, az A jogsi egy életre szól, és akkor nincsenek problémák, h mi fér bele, mi nem.
-
SirKero
őstag
válasz
jozsi252 #26767 üzenetére
Rákaptam ( újra ) a motorozásra és mivel nekem korlátlan A kategóriám van nincs ( illetve csak anyagi ) akadálya. Szerintem ez a 120-150 cm3 különbség minimális nem hiszem,hogy bele kötnének. Főleg,hogy a forgalmi szerint 10KW és ez még belefér az A1 kategóriába. Persze ha egyéb gond nem merül fel.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26758 üzenetére
Alapvetően mindkét Piaggio/Gilera sportrobogóban ugyanaz a zsíros első villa van. Mivel nekem volt ilyen, és tudom h mi az amikor be van állva, így a hátam közepére sem kívánnék még egyszer ilyen futóműves robogót. Párszor leírtam már, továbbra sem értem, h mi a faxért erőlteti a cég ezt a villát. Kis millió normális olajos első futómű van, ami 6-7 év alatt (pesti úton még előbb) nem leheli ki a lelkét.
A robogó persze ettől függetlenül egyben van.
Nagyobb kerekek, jó blokk, szép külső, de a futómű miatt én biztosan nem vennék új Runner-t, vagy NRG-t.Ha, már ennyit kiadsz rá, nézz SR-t, vagy Aerox-ot, de ahogy elhangzott, ennyi pénzért van már normális rendszámos is, amin van rendszám.
SirKero
Bizony, 50ccm-ről átülni egy 125-ösre már tényleg érezhető, és sokkal ésszerűbb döntés szerintem, mint kiadni 300-350.000FT-ot 50-es robogóra.
Erősebb, több az erőtartalék, kamion nem tol le, 70-es úton sem tolnak le az autók, bármikor lehet vinni utast, kisebb kirándulásra is alkalmas, stb. Tényleg sok előnye van eg 50-essel szemben.
Szimplán egyszer átíratja az ember, és annyi. Utána már semmivel nem kerül többe a fenntartása, egy 50-es robogónál. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26754 üzenetére
Első fele igen.
Második felére; ha, okmányok nélkül hirdeti, az soha nem fog rendszámot kapni.
Nem fogsz tudni utána járni, mert honnan tudod h kitől vette 2000km-rel odébb?Azt szépen 50-esként lehet használni, amíg el nem meszelik vele az embert, de leginkább bontani jó az olyan robogó.
SzlobiG
Persze, ilyen tekintetben korrekt áron ki lehet fogni.
Csak, az a nem mindegy, ha valamit kint használtak az év minden napján, rosszabb esetben az utcán tárolnak, elhanyagolnak, vagy néha itthon előveszik a nyár 1-1 napján.Nyilván senkinek nem mindegy, h vesz egy 50-60.000km-es robogót (az órában 13.000-rel), vagy kivár, és keres egy hazait fele olyan futással, megkíméltebb állapotban.
Persze bizonyos típusoknál ez kb. esélytelen. Az általad is használt Leonardo-ból szerintem 100-ból kettő lehet mo.-i.Nem mondom, h kintről nem lehet jó vételt csinálni. De, az elkönyvelhető, h sokkal több km van az importban, mint egy hazai robogóban. Ha, meg ténylegesen valós, akkor azt csúnyán összetörték, és sokat állt.
Oda kell figyelni nagyon, h az ember mit vesz, mert a nepperek egyszerre áthúzhatják.
-
SzlobiG
félisten
válasz
jozsi252 #26751 üzenetére
Pontosan ha vannak külföldi papírok az még a jobbik eset mivel rendszámozható, de csomóhoz nincsen semmi csak adásvételi én amikor vettem így kerestem őket, hogy melyikhez vannak papírok nagyon kevéshez volt...de hozzátartozik hogy még ezzel is volt gond.
Amúgy ha minden papír megvan ami kell akkor nincs 100k. Olyan 70-80k-ból megvan biztosítással együtt.
Szerintem nincs gond azzal, hogy külföldről behozott mert ha nincs rajta rendszám kb annyival olcsóbb is mint amin már van vételkor ez egy jó alku alap is lehet.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26751 üzenetére
Nem egyenlő azzal, h használva is volt 50-esként, de előfordulhat.
Sajna nagy a csóróság, a hiéna nepperek meg dögivel hordják be a szarokat.
Ezért is szoktam hangsúlyozni, h ha lehet, első sorban ne import robogót keressünk. Tudom, h vajnyi esély van rá, de akinek nem sos a vásárlás, ki tudja várni, és érdemes is kivárni.300-350.000FT-ért már nagyon szépet lehet venni.
-
barack1997
senior tag
válasz
jozsi252 #26510 üzenetére
Riejum van, marha jo cucc, minőségi, a robogojuk szar egyedül, mivel az nem rieju hanem csak a matrica az rajta... Ui Minarelli AM6-os blokk van benne, mint egy csomo váltós 50-esben..
ui. Nekem MRX50 SM-em van, paioli első telóval, de gan mit showaval szerelnek. Na de a lenzeg rieju robogot kell egyedül kerülni, a többi termékük no. 1
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26515 üzenetére
Maszk több okból is előnyös.
Hidegebb időben nem párásodik be a plexi, s esetleg ha kicsit nagy lenne a bukó, vagy valahol nem passzol jól a fejedre, akkor ezzel kényelmesebb lesz, nem egyszerre a bukóba izzadsz, illetve védi a nyakat is.
Nyáron dög melegben viszont ne húzd fel. -
AndrewTdi
addikt
-
válasz
jozsi252 #26470 üzenetére
Hát, 38k körül van olyan, aminek kivehető: [link] AndrewTdi barátunknak ilyen van ha jól tudom.
Nekem egyébként 4 éve van 10k-s sisakom, aminek nem lehet kivenni a bélését, használom nyáron is sokat és még teljesen jó, ha kivehető lenne se akarnám kimosni, legalább is szag alapján
-
válasz
jozsi252 #26459 üzenetére
Ezeknek szerintem nem lehet kivenni a belsejét. Nem olyan nagy gáz az, csak mintha azt írtad volna hogy olyat keresel. Pár ezressel drágábban már van olyan, ami kivehető, mosható.
polimorf:
SzlobiG: Kopott féktárcsa, fékbetét és gumi? Ne viccelj már, még 10.000km sincs abban a motorban
-
AndrewTdi
addikt
válasz
jozsi252 #26428 üzenetére
Bocsánat, ne haragudj, reggel van. Nem Érd, hanem Törökbálint
-
DigitXT
félisten
válasz
jozsi252 #26354 üzenetére
Hát jah.
Mikor elkerültem az ütközést, "megtaláltam a dudát" én is,
meg anyáztam egyet - amúgy mentem a dolgomra az utamon tovább.Viszont ma reggel néztem az egyik izzót, hogy izzószál nélkül "még
jó", hogy nem világított... Egyelőre beleraktam egy emelt fényűt, mert
az volt kéznél: legalább világít, bár az is rém gyenge összességében.
A másik viszont "kontaktos" lehetett, mert azóta úgy néz ki, világít.A xenon nekem (duplalámpás a cucc) vmi 24K-ban volt: slim trafó, stb.
Viszont nem belevaló, mert más a foglalata - és hát szórt fénye is elég
nagy, tehát kicsit vakít is sajnos... Szóval nem 100%-ban ajánlott! Még
azon gondolkodom, hogy projektorosat kéne venni, úgyis van már elég
lámpatestem, amivel lehet kísérletezni. De hát semmi sem szabályos!
Ha emelt fényerejű izzót raksz be, már elvileg az sem, mert nem gyári!A hőjét simán bírja a lámpatest, mivel nem fűt jobban, mint az izzó.
35W-ot fogyaszt ugyanúgy, csak több fényt bocsájt ki, mert más elven
működik. Állítólag probléma is szokott lenni, hogy az izzó melege terv
szerint leszárítja a lámpabúrát (ha vizes lesz), a xenon meg nem, s ha
vizes, az nem jó, mert a vízcseppek is szórják a fényt, így jobban vakít.
Elvileg kötelező hozzá fényszórómosó berendezés használata autóban:
motorban ez azért érdekes lenne, mert nincs ablakmosó sem.Ahogy
persze automata magasságállítás sem. Ennek ellenére van gyári xenon
néhány motorban, pl. egyik kollégám böszme BMW-jében is van... -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26312 üzenetére
Klasszikus sportrobogó 125-ösből kevés van. Runner az egyik, de abból nem széthajtott, keveset futott darabot nagyon nehéz kifogni. Az új külsős meg minimum fél milla.
Akkor még vannak a 125-ös SR-ek, de azok meg levegős blokkok. Talán még a Malaguti Phantom Max 125, de már az is inkább "városi", túrásabb kategória a Majesty-vel, Leonardo-val egyetemben.
Apropó, Peugeot-ból is van sportosabb 125-ös, de azokat sajna nem ismerem. -
-
Criton
veterán
válasz
jozsi252 #26289 üzenetére
Nem vettem sértésnek
erre írom, hogy itt a fórumon a dolgok néha máshogy jönnek le.
Mikor ma odavittem a szerelőhöz a motort, ment egy próbakört, nem vett észre semmit sem, majd ment megint 2-3 kört és akkor előjött neki is a probléma.
Szóval a szerelő első kör után mondhatta volna, hogy ennek a motornak semmi baja nincs.. de szerencsére nem így volt. -
fesii
aktív tag
válasz
jozsi252 #26270 üzenetére
A hegy menetet teljesen megértem engem is foglalkoztat ilyen téren a dolog, hogyha másik városba akarok átmenni az nem megy 70-el hanem csak 50-el. Illetve az is idegesít hogy majdnem nyélgázon megyek 50-el ami biztos, hogy nem tesz jót neki...
Nem vagyok otthon a dologban enyhén szólva se de az aprillia név azér elég jól cseng a fülembe. Részemről az az a motor ami megy megbízható és számomra horror áron van
(Persze amennyi cigit elszívtam már 10-et veszek
)
Eszembe se jutott ilyenre sugalni,hogy adja el mert az ember megtudja szeretni a sajátját akármilyen kramanc meg a beleölt pénzt sose fogja visszakapni az ember,de kb 4hónapja állt rá erre a motor témára. Ezen 4hónap alatt vígan elmegy kocsival is,ebből a pénzből... -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26235 üzenetére
2t motornál nagyon sok minden befolyásolja, a hőmérséklettől elkezdve az akku töltöttségi szintje, a berúgás erőssége és hossza, stb.
Pontos, következtetésre alkalmas értékeket csak 4 ütemű motornál lehet mérni, mert ott a szelepek ugye megfelelő időben zárnak, így nem tud elszökni a nyomás.De, a szakik azt mondják, h kb. 6,5 BAR körüli végnyomással már fúrni szokták a robogót. - Hangsúlyozom ez is csak iránymutató, pl egy egy dugattyús hengerben alap esetben sokkal kisebb a kompresszió, mint egy 50-es 2 gyűrűs vashengerben.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26226 üzenetére
Aki csontra pontosan megmondja, h egy motorban, autóban, tök mind1 miben mennyi km van, az mágus, vagy jós, vagy passz, de Csonti biztos alkalmazná havi 2 milláért.
Egy robogó valós futása megközelítőleg viszont nagyon jól belőhető.
Aki látott már pár több robogót, ismer néhány típust, netán szedett szét, szerelt, rendelkezik némi rutinnal, az pontosabb konklúziót tud levonni az adott robogóról.Így pl. a te esetedben is, a gyári gumik, féktárcsák, markolatok, műszerfal, szín, általános állapotából leszűrhető, h valós-e az a 4000km-es futás.
Eleve egy gyári gumiszett 10-12.000km-t kibír, így amikor 5-6.000km-rel hirdetett robogókon már új gumik vannak, ott nem kicsit bűzlik a futás.
S, persze ezekhez még hozzájárul, h a markolaton, gombokon, taposón már erős kopás látható, amelyek a komolyabb használtság jelei.
Összességében egy ténylegesen 4000-et futott robogónak még új állapotúnak kell lenni. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26212 üzenetére
Nem akarok én 'megmondtam madárt játszani', de privátban megírtam neki akkor is, és itt is, h csak nyomott áron venném meg, vagy keresnék újabb, láthatóan kevesebbet futott gépet, mivel abban minimum 30-35.000km van már.
Így elképzelhető, h szépen megragadt, s kell neki egy fúrás meg egy új dugó. De, így látatlanban nehéz. Le kell húzni a hengert, esetleg előtte mérni egy végnyomást.mod.
Ez szerintem jó vétel lehet továbbra is. Gyári állapot, gyári papírok, számlák, 2 gyári kulcs, gyári matricák és nem a disznóól mellől eladó.
Gabo-nak is írtam már, h végre menjen el, és legalább nézze meg.
De, őt sem értem, mert neki ez már "öreg" - persze naponta írom le, h nem évjáratot kell venni. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #26112 üzenetére
Nem hinném, a felpörgés inkább karburációs és hajtás probléma lehet.
mod.
Ha, nem értesz hozzá, inkább ne piszkáld. El kell vinni szerelőhöz, ahogy Criton is megtette, ahol átnézik, rendbe rakják egy 25-30k-ért.
Ez minden motor velejárója, de gondolom senkinek nem kell bemutatni, h Mo.-n mi a helyzet. Az emberek 90%-a már csak akkor megy szerelőhöz, h teljesen beszart az adott jármű.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged