- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Kicsomagolták a Vivo X Fold 5-öt (videó és fotók)
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
setup
tag
Az érdekelne leginkább, hogy szétszerelés nélkül le lehet ezt engedni és fel lehet tölteni? Tudom, hogy szét kéne szedni... de arra gondoltam mivel nem folyik (még) hogy megpróbálnám 15W villaolajjal. Láttam 5-10 és 15-ös villaolajakat, hátha a sűrűbbet jobban tartja a tömítés és egy szezont még elmegy.
-
Pont egy verhovina volt a legelső motorom, és én is a beindítással szívtam rengeteget.
Baromi sokat szereltem. Aztán jött utána a jawa mustang meg kb minden...Volt babettám is, de az ilyenek sokáig nem voltak nálam mert nem volt menő.
Pár éve akartam magamnak venni egy babettát, de a jók aranyáron mentek már akkor is, leharcoltat meg nem akartam, mert se időm sem pedig energiám nem lenne a felújításra.
A simsonokat nagyon szerettem, abból volt jó pár. Volt simson robogóm is, imádtam. Gyárilag volt üres visszajelző is benn. Utána meg jöttek az etz-k. A legutolsóról pont a napokban találtam képeket. -
Zoli bácsi
őstag
Na, ebbe tényleg kár volt beleugatnom. Higgyétek el, csak segíteni akartam, a magam eszével. Kaptam egy ilyen egyszerű keverőedényt a fűkaszához, tudjátok, meg van jelölve a benzinszint, meg utána meddig menjen az olaj. Ebbe guberáltam tömítést, hamar találtam itthon megfelelő méretű gumitömítést. Persze, kiderült hamar, nem benzinálló.
-
Honda567
tag
Az automata benzincsap kényelmesebb nem kell vele foglalkozni én biztos nem cserélném le. Régen simson-on elfelejtettem elzárni megszivta magát. Nekem a tanksapkán a tömités rossz most az aprilia robogómnak ha közel vagyok 1méterre érzödik a benzin szaga. Autósboltba , csapágy tömités üzletbe is néztem sehol nem lehet kapni ilyen lapos tömitést ami a tanksapkában van.
-
macilaci78
nagyúr
A BWS-t is elég jól szét kell szedni, ha folyadékot akarok leengedni. Az olajtartály ráadásul elég idomtalan is, a betöltőnyílás alatt 5 centivel máros van egy 90°-os kanyar, vízszintes szakasz után jön a tartály, bele se látsz. Van ugyan olajszint visszajelző lámpa, de égett már ki a műszerfalamban rizsszemizzó. Mindegy, nagyjából 1000 km-ig tartott egy kanna olaj, időnként rátöltöttem.
Aztán amikor ki lett kötve a pumpa, le lett engedve az olaj. Nem lett volna szükséges, ugyanis a tünet szerint álltában is szivárgott az olaj.
Vettem egy 20 literes kannát, egy mérőpoharat. A kútoszlop szerint kerek 20 litert tankoltam, a mérőpoháron meg zöld-sárga szigetelőszalaggal is megjelöltem a 4 deci vonalát, mert nagyon gyatrán olvasható gyárilag.hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T - A szívató is dúsítja. Illetve nekem például a karburátorból kipárolgott a benzin némi állás után, az olaj meg nem. A szívótorokban is volt 1-2 cseppnyi olaj majdnem mindig, amikor a légszűrőt takarítottam.
Ez van, a 4T egy tisztább, szárazabb érzés.Jaj, ne is mond! Egyszerűen kurvaszar az Sh300-asról visszaülni a BWS-re. Mintha egy pick upból ülnél egy ál egy kisPolskiba.
Mindene kisebb, kevesebb, gyengébb, lassabb...
-
Debilon
addikt
hát, pedig erre való a KGFB, ha Te okozol kárt, akkor a Te biztosítód fizeti a másiknak akkora összeget amekkorát kell. Pont. nem az autó árának az arányos összegét fizeti a köteleződ, hanem az okozott kár összegét
ha meg saját magának okoz kárt akkor meg a saját casco-ja fizet, ami a cikkben említett autónál gondolom nem kevés összeg
nem igazán értem a felháborodásod
-
Honda567
tag
A blokk nekem darabokra volt szedve fötengöcsapágy, főtengely csere miatt az olajpumpa ilyenkor tud be levegősödni a szerelő mondta is keverjem a benzinbe az olajat mert kell neki vagy 50km mire megindul az olajpumpa. Újra lett zsirozva az olajpumpa új főtengelyszimering is lett be rakva. Én szintetikust öntöttem rá szintetikusra nem volt gond belőle de szerintem jobb egy fajtát használni.
-
Honda567
tag
Blokk-ból ki húzod az olajcsövet ki folyik a tartályból csak rohadt lassan én leszedtem az ülés alatt idomokat, 3-4csavar fogta az olajtartályt a vázhoz le vettem. Egy tölcsért egy tiszta vízmentes száraz ásványviz üvegbe bele tettem és az olajtartályból bele öntöttem az olajat, nekem meg az olajcső volt szét repedve ki kellett öntenem belőle. Autóba én csak Eneos Motorolajat használok nincs
vele gond jó minőség, 2T olajba még nem használtam azt mondják nem hamisitják ezt a márkát állitólag. -
setup
tag
Persze ettől még a csőben meg a tartályok faláról keveredni fog, de már csak nem kell átmosni az egész rendszert nem?
Egy ilyen olajszint jelző jeladó kitekerve hogy néz ki a sportcity-nél? Ez valami úszós cucc és összeér, amikor az olajszint nem emeli fel az egyik érintkezőjét?
Azon lamentálok vajon merjem e kihasználni belőle egészen addig, amíg ki nem gyullad az olajszint lámpa? Mindig ott a kisördög hogy "és ha ki van égve az izzó?" és nem veszem észre... -
Ha nem vagy biztos benne, hogy milyen olaj van a tartályban, akkor inkább engedd le. Szintetikus bármilyen szintetikussal keverhető, de ha nincs sok benne, akkor még a fél szintetikussal sem lesz igazán gond. Szintetikus ásványival viszont nem keverhető.
Ha le is levegősödik, akkor azt hamar kidolgozza. Tegyél a benzinbe is egy keveset és akkor biztos, hogy nem lesz gond. -
b_g_v2
csendes tag
-
#TOTTI
őstag
Nagyon szép az ülés, a héten nekem is meglesz, meg pár elem szinterezése is. Illetve 3 elemet újra fényezek ha már úgy is darabokban van. Sisaktartót belső részét csinosítottam ki, csavarok cseréje újra, új kédert is sikerült, illetve pár szolid matriva is kész lesz hétfő délre. Aztán kb. kész. Kormányon csinosítgattam, fékeket újítottam fel. [kép] [kép]
Subered biztosan teljesen leesik? Nem marad rés alatta? Lehet ezeken már túl vagy. Illetve a gázbowdent is lazítsd le teljesen.
-
b_g_v2
csendes tag
a fals keresésére lehet karbi tisztítót vagy féktisztítót is használni (esetleg gázt kis palackból, vagy gázos forrasztóból), főleg ha már lebontottad a burkolatot.
ahol gyanakszol hogy falsot szívhat, oda spriccelsz egy kicsit és ha lyuk van akkor a fordulatnak változnia kell
pl.: [link] -
-
-
#TOTTI
őstag
Amíg jó idő van, nem terveztem, de van erre emberem aki amúgy pont Zsolt, csinált már kettőt nekem, ő fogja valamikor novemberben. Valahogy az összes robogóm ülés bajos, uv. szívott.
Kerekeket, deknit, fékkarokat is szintereztetni akarom, bár agyalok, hogy kereket inkább gumicserekor, nem csúnyák csak feketét akarok.
-
#TOTTI
őstag
Örülök, így már jó úton jársz.
Én tegnap meg ma, variáltam kicsit, szíjam 500km alatt olyan 0,5mm-ert kopott, jól megy a gép, de ez sok. Végül betettem egy (fehér malossi 26kg helyett) kék polini 22 kg-os nagyrugót, görgőből 6,9-est, (6,5 helyett) valamint a szíjat kihézagoltam, eredmény, hogy a gyorsulásom sokkal jobb lett, sokkal többet töltök 70-80 között mint eddig. Fordulatom ugyanott van (8800) de azt érzem, hogy könnyebben megvan az áttét és a szíj sem csúszik. A kopott szíjal így is sík úton belement a 89-be, végattétel nélkül kb 9500-as fordulaton. Illetve mindent is kitakarítottam, szuper lett. -
b_g_v2
csendes tag
Ha olajpumpás a szerkezet, akkor nem fog kifolyni az olaj (az olajpumpa csak akkor tolja az olajat ha forog a motor), azt nem kell ledugóznod, ez a benzincsőre is igaz, ha nem sima hanem vákum csapos. Ha sima csapos, akkor a csap elzár és valamennyi ki fog folyni, erre előre oda tudsz készíteni, papírtörlőt, és kész, nem kell a tömítéssel vacakolni.
Nekem későbben nem indult már a motor önindítóról csak rúgásra, henger + dugattyú csere után pöcc röff indul, bármilyen hideg is legyen. én azt találtam hogy a kompresszió a kulcs, ha régi a moci, akkor valszeg a gyűrűk kopottak és amiatt indul nehezebben. De bárki javítson ki, ha mástól van.
-
setup
tag
Remélem beválik. Ha benzinszaga lesz a hangfalnak, akkor tőlem vették a lábát
-
setup
tag
közben nézem, hogy mindkét fele menetes, akkor ez is valami kókányolás lesz
-
Norby86
őstag
Köszi az infót. A robogó melegen is ezt produkálja, a szivató cserélve lett már rajta. Én a kuplung részre gyanakszom, csak konkrétan nem tudom ez a hibajelenség maga a kuplung hibája vagy a kis rugók nyúltak meg esetleg a kontraszt rugó okozza? Minden esetre ha széttudom kapni okosabb leszek.
-
#TOTTI
őstag
Levegős karbifűtésnek nagyon kevés értelmét látom, sőt még nem is találkoztam ilyennel, vizessel igen, de nem használom.
Csavarhúzóval tekerve csak az alapjárati keveréket tudod állítani, illetve az alapjárati csavarral a subert esetleg emelni. Ez a gyertyaképen nem változtat. magát a karburátor beállítani a légszűrő, főfúvóka cseréjével, a részterhelést pedig a subertű cseréjével esetleg a 3-5 fokozat megfelelő kiválasztásával tudod.
Én úgy szoktam, alapjárati csavar teljesen ki, az alapjárati levegő csavar (légszűrő felöli) pedig mondjuk 1 fordulat ki és akkor ha stabil az alapjárat addig csavarom be az alapjárati csavart (szinte középen) amíg el nem kezd a fordulat egy kicsit emelkedni.
-
FeniX-
senior tag
Így működik az automata szivató.
ahogy kapja a 12v-ot, melegszik a bimetál és visszaengedi, mintha kézzel szabályoznád.A karburátort kellene teljesen alapértékekre beállítani. Az automata szivató mindig fel fogja pörgetni induláskor a motort, és ahogy melegszik, szépen fokozatosan lejjebb veszi a dúsítás mértékét.
Ha annyira felpörög, hogy már elindulna, akkor ott talán a karbi egyéb beállításai is el vannak menve.
-
FeniX-
senior tag
-
Gabis
őstag
Annak kellene lennie, de érdemes megkérdezni a forgalmazót. Azonban az állítás inkább már csak egy utolsó lehetőség a csere előtt (olvasataim szerint). Csere előtt érdemes méréseket végezni (pl. tolómérővel) a mostani szivatóval. Nehezen indul, vagy a kelleténél többet fogyaszt?
Esetleg manuális szivató felé nem gondolkodtál? -
Gabis
őstag
Ha nincs ragasztva vagy egybe öntve akkor egy kis állítást megpróbálnék csere előtt.
-
b_g_v2
csendes tag
Én ezt a videót használtam ellenőrzésre: https://youtu.be/oY8udggZb90?si=nYOGcx0DHXrIcRne
-
Gabis
őstag
Szia! Ez hátha tartalmaz új információt, segítséget.
Nyáron szedtem szét az enyémet is, és találtam is fotót róla, ahol pont úgy néz ki mint a tiéd (sajnos arra már nem emlékszem milyen állapotban készült a kép).
Arra fókuszáltam, hogy egyáltalán nyit-zár e, de ezek után ha lesz még jó idő lehet újra szétkapom. -
setup
tag
kiszedtem a szívatót hidegen (20 fokos garázs) 22mm a tű hossza, 12V-ot ráadva fűt és 27mm-ig tolta ki. Ami nekem a lényeg lenne, hogy a 22mm-nél megszorul és ez a baja a motornak, vagy ennyit mozog egy jó szívató? Mert a rugó még engedné visszább. A lényeget nem mondják sehol, hogy mikor jó. Mindenki kezdni, hogy hogyan működik
Van itt egy boltos, aki rá tud mérni nekem tolómérővel egy jóra? -
#TOTTI
őstag
Ha mégis szivató rendelés mellett döntesz, ez jó választás a kép alapján jó a tiédhez, jó minőségű és piaggio kapcsolatos az elektronikus csatlakozója is. Ne keserítsen el a kókány, ha nagyon zavar, cseréld egy bontottra, a karbi környékét pedig pillanatok alatt le tudod takarítani egy féktisztítóval, ecsettel.
-
nyogo83
Topikgazda
Ha nem akarsz kesobb a "feleslegesen koltottem ra, de meg mindig szar" utra lepni, akkor addig ne rendelj semmit amig biztosra nem mentel, hogy az-e a baja. Karbitakaritas, beallitas, pont.
Ha meg mindig szar, akkor sem vagy elkesve a szivato rendelessel.A gyorskotozos megoldas mondhatni szinte altalanos dolog a hazai hasznalt/kokanyolt 2T 50-eseknel. Falsot ott nem tud szivni, azt mindig csak a karbi utan levo szivoter felol lehetseges(legtobbszor szivotorok, fotengely szimmering)
Szerintem agyverzest kapnal ha meglattad volna milyen Libertyt vettunk havernak 75 ezerert es milyen megoldasok voltak
Egy 2-3 oras melo es kb 40e forintbol a szij, gorgo, olajpumpa szij, csuszkak, szivotorok, szivocso, legszuro, csovek, bilincsek szinte gyarira meg lett csinalva, karbi takaritva/beallitva.
Aki talalkozott mar hazai hasznalt 50-es robogoval, az tudja hogy kis tulzassal ez a minimum amivel szamolni kell, barmit vesz. -
FeniX-
senior tag
Annyira nem kell megijedni. Szerintem ez az általános kétütemű állapot, amit bármelyik vásárlás magában hordozott volna.
Ezeket egyesével szépen kijavítod, és lesz egy jó kis robogód.én is vettem egyszer egy twingót, ami nagy valószínűséggel két autóból lett összerakva.
Addig tartott a lelkesedésem, amíg egy kollégám - aki ilyeneket hozott be sokat a 2000-es évek elején - megnézte és megmutatta nekem is, hogy hol/ milyen pontokon kellett volna nézni a vásárláskor.:-D
Szerintem jó vétel volt ez a robogó. Ahhoz képest, hogy hány tulaj kezén mehetett át, nem is olyan vészes.
én mondjuk tutira nem vinném műanyagoshoz, mi a francnak? Pláne, ha nem is tetszik, mint ahogy írod.
Karbi meg a gyújtás legyen rendben, aztán akkor tudod használni.
Persze, ami egy olasz motornál 70km/h az gps-szel mondjuk 55. -
macilaci78
nagyúr
Még egy dolgot elfelejtettem. Az enyémnél az Oem Parts már nem hozza a gyári karbit és sallangjait, nincs, nem létezik már új belőle, olyan régi. Egy Dellorto karbi és annak sallangjai vannak felrakva, ami persze nem kompatibilis a gyárival. Ezért lett kikötve a külön olajozó, mert a most kapható a Dellortora valo, nem a gyárira...
-
Madball
csendes tag
Az évjáratnak nem sok jelentősége van, inkább az állapotnak. Mivel nincs forgalmijuk, sok eladó nem is tudja, valójában mikori is a gép. Nekem pl. F12R-em van, amit csak (ha jól emlékszem) 2008-2010 között gyártottak, ehhez képest a hirdetésekben sokkal nagyobb szórásból találni
Motorszám és alvázszám alapján, ha szerencséd van, be lehet lőni a váz ill. a blokk gyártási évét (netes lekérdezőket keress, angolul VIN az alvázszám). -
nyogo83
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
Az a szekunder levego rendszer. Teljesen gyari igy ebben a kialakitasban, maximum a ket altalanos bilincs ami nem gyari. A vibracio miatt van igy azzal a ket gumi csatlakozassal megoldva, ha gumizaskor leszedik a kipufogot, akkor szoktak a gyari bilincset elfelejteni visszarakni ra.
A legszurohazon levo idom(ahova csatlakozik a cso) alatt van egy membran, szemmel nehez rajta ellenorizni barmit, bar vannak jelei ha nem jo.
A lenyege, hogy gyorsitaskor/motorfeknel a kialakulo vakumnak megfeleloen friss oxigent vezessen be a kipufogoba a katalizator hatasfokanak javitasa miatt.Nyilvan ha jol mukodik a membran, akkor a kipufogogazt nem szabad visszaengednie a legszurohazba, ha megis, akkor annak van jele. Ez az egyetlen amit ellenorizni lehet.
-
macilaci78
nagyúr
Nekem sokat segített, hogy az Oem-Parts-on fent van a robbantott ábra és látszik, melyik idpmon hol van fül, ami törhet.
Amúgy látszó csavarokat ki kell venni, feszegetni finoman és látni fogod, hol fogja még valami.
Érdemes fotózni, hol volt csavar, melyik csavar. Esetleg egy kartonlapba beszúrhatod a csavarokat, a papíron tudod őket esetleg számozni, post-it-re felírt szám mellett tudod a helyét is fotózni.
Babra munka ilyen aprólékosan megcsinálni, de a képeket archiválva később nagyon jól tud jönni. -
nyogo83
Topikgazda
Ahogy TOTTI irja, a Gianelli Go az egy jo sima katalizator nelkuli gyari dobnak felel meg. Legtobbszor a csere utan (ha mar kiszedtek elotte minden fojtast) nem is kell semmihez nyulni.
Egyebkent a csere oka legtobbszor az, hogy a gyari kipufogo elrohadt/cseres, tuning miatt nem szoktak cserelni.
Amugy tul van aggodva, jopar eves hasznalt robogobol pedig olyat, amiben meg a fojtas benne van(kipufogoban pl), nem is tudom mikor lattam utoljara. -
-
nyogo83
Topikgazda
50-es 4T-bol 80-ast csinalni maximum karburatorral. Senki (legalabbis esszeru anyagi korulmenyek kozott) nem fog nekiallni irhato befecskendezes vezerlest rakni bele, vagy a gyarit megprobalni hekkelni. Foleg ha szamit a raforditott penz mennyisege es a teljesitmeny mellett a sporolas is cel.
Raadasul sok esetben nem mindegy mire rakod a 80-as hengert, mert nem csak annyi a jarulekos koltsege.Az injektorosra is ha aruljak, egybol ugrik le az egesz pillangoszelep haz injektorostol es megy ra karbi.
Ahogy korabban mar tul lett ragozva a tema, ha a fogyasztas a szempont es emiatt nem jo az 50 2T, de a keveset fogyaszto 4T lassu: marad a 125 4T.
Minden mas esetben a szivas es extra ralocsolt penzt is vedd szamitasba, a megbizhatosag mellett(pl 4T tuning). -
FeniX-
senior tag
-
FeniX-
senior tag
A kymco már kivonult évekkel ezelőtt, az injektornak pedig általában más a márkája.
Nincs bombabiztos recept.
Szomszédom 2 yamaha jog-ot nézett meg, 4 ütemű injektorosat. Ábszolút nem volt hozzáértő, de az egyiket megvette és azóta használja. Pont.Nem nagyon van ezekkel gond, ha nem füstöl. De természetesen egy elektromos benzinszivattyú bármikor tönkremehet. Erre nincs garancia, csak azért, mert szép volt a hangja, amikor megnézted.
Nekem pl. a vadiúj honda cb125f-em amit a szalonból kihoztam, elsőre sosem volt képes az esetek többségében beindulni. A legelső és második szerviznél is mondtam, hogy ez van és nem tudtak vele mit csinálni.
U.i.: hihetetlen, de már annyi kismotorom volt, hogy most szimultán két régi motoromat is látom a használtautón. (a régi sh 150-es hondámat, meg a másik cg 125-öst)
-
#TOTTI
őstag
B125 jó találmány, sokaknak elég, én rá épülve tettem le a nagymotoros jogsit, ha közlekedni akarsz és nem hobbi vagy szükség akkor ez az alja. Kressz anyagot is kaptam hozzá, a láncfeszességen át minden benne van. Segédmotor 40km/h, ezt vezetheted B-s jogsival, ha tudod a kresszt és kisforgalmú úton szerzel gyakorlatot, bátorság függvényében becsatlakozhatsz a forgalomba ami ennél több/gyorsabb/erősebb az elég ingoványos a rendszámos (100-125 cm3-es) motorokig bezárólag. Onnantól újra tisztázott.
-
macilaci78
nagyúr
Nem vagyok hozzászokva ehhez a fröcsögéshez ebben a topikban, de az már lejött, hogy az általad támasztott követelményeknek az smkp semmilyen formában nem fog felelni.
Lecseréled az 50-es hengert egy 80-asra, esetleg tudni is fogja a 70-es utazótempót, akkor meg nem fog tetszeni az 5 literes fogyasztás.
Ha ez napi munkábajárásra kell, belecsavarsz heti 100 km-t tippre, ha a teljesítményhatáron teszed, nem lesz tartós.
Egy 125-ösben van tartalék, városi használatban nem használod el a motort. -
Tamás9x
őstag
Persze, hogy lehúzás.
https://www.gyorsjogositvany.hu/motor-jogositvany
"A1" kategóriás jogosítvány 185.800 Ft
"A1" "B" jogosítvánnyal (B125) 115.100 Ft
Ha nincs B akkor drágább lesz DE akárhogy próbálod, hidd el megéri. Balesetek bárkivel előfordulnak, a többszörösét fogják rólad lenyúzni. Ezt a békát le kell nyelni a te érdeked. -
Tamás9x
őstag
Még annyit tennék hozzá, hogy még most keresed a kifogásokat, de amikor már megvan a jogsi hálás leszel, mert azt választottad, hogy leteszed, mivel kinyílik vele a világ, eltűnik a feszültség amikor rendőrt látsz, és hiába nem te vagy a hibás mert egy suttyó eléd fordult, a biztosítód nem fog fizetni, kapásból 1 elem fényezése, vagy bármi komolyabb milliókban értendők, mert nem egy Suzuki vagy Renault lesz tahó, hanem egy nagyképű drága BMW, Audi...
-
Tamás9x
őstag
Végig jártam amire készülsz
a B125sokkal jobb megoldás, mert az 50-80 között annyira nincs az 50-125 között már volna különbség, és bármi történik akármi, koccanás elcsúszás 300K-tól indul a bünti. Jogsi hiánya és biztosítási csalás! Megéri az a B125 nem kicsit nagyon
fogyasztásban is jobb mint egy !fos! kinai 80-ast tuningolgatni
Főleg, hogy én már találkoztam Magyarországon! mérőpaddal. Már 660-on ülök, és fogyasztásban ugyan ott vagyok, sőtt kevesebbet eszik, mint a kis tuning szettem smkp-ba. -
FeniX-
senior tag
Tartós utcai használat?
Gondolj bele. 50 köbcentihez képest a 80 az mekkora növekmény?
majdnem 80%.
Szerinted az 50-es főtengelye, stb. alkatrészei a másfélszer akkora teljesítményre vannak méretezve?Szerintem bárhogy nézzük, olcsóbb megszerezni legálisan a jogsit, mint bohóckodni ilyen kínai alkatrészekkel, amit összerak neked a szerelő, aztán 2 hónap múlva annyi a motornak.
-
NYPD
aktív tag
2007-es kymco agilitym van, 60-as hengerrel. Sík úton, szélcsendben ment 70-et óra szerint, de ott már visított, mint a barom, érezhetően nem szerette. Dobnám már én is el, de nincs pénzem sajnos nagyobbra. Nem ajánlom, a 125 a legalja. Nem tudom milyenek a mostani árak, de a b125 helyett lehet inkább egy a2-ben gondolkodnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Autós topik
- Linux kezdőknek
- Formula-1
- Milyen videókártyát?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest