Hirdetés
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBéci
legenda
Ácsi! Nem rugóztam, Cinemazealot-nak válaszoltam, mert ő tette szóvá a tűélest, nem én!
A jó penge bizony éles, az én késeimmel borotválkozni lehet.
Tehát megint kóstolgattál. Abbahagyhatnád!#69789péjé
Igen, használják, ahogy te is, de nem értem az okát és azt reméltem, hátha kapok valami magyarázatot.
Miért kivetítő és nem simán vetítő? -
makkmarce
őstag
Egyszerű fizika, ha fehér a falad, visszaverődik a fény, világosabb lesz a kép full fehérnél.
Viccből be lehetne rakni a firmware-be, hogy 0%-ra vegye le a rendszer a LED-et/lézert, és akkor lehetne villogni, hogy végtelen kontraszt.
Számomra sokkal zavaróbb most, hogy a sötétszürke az nem szürke színnel jön, hanem zöldes árnyalatot vesz fel sokszor. Sima szürkével semmi bajom.
Sok TV-n is látszik, ha be van kapcsolva, és átsejlik a háttérvilágítás, (pl a mostani QLED-nél is amit használok). -
m3ss
veterán
válasz
makkmarce #69794 üzenetére