Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- CES 2026: Színre lép a Motorola Razr Fold
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- CES 2026: A tévékben is okosabb lesz a Gemini
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márklár
tag
válasz
Boolash
üzenetére
Ennek a vetítőnek (Lg pf1000u) pont az a lényege, hogy nem kell TV! Minden rákötött műsorforrást nagy képen élvezheted. Sok órát mehet naponta anélkül, hogy stresszelne a lámpa élettartama.
(Legalábbis amikor lámpás vetítőm volt engem stresszelt. Még szünetmentes tápot is vettem nehogy egy áramszünet betegyen neki. Akkor még nem volt Batyo, a vetítőmbe 85e HUF lett volna a lámpa.