- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz
Doki16 #172364 üzenetére
En is arra gyanakszom. Maga az auto nem erdekel csak feltunt, aztan kivancsi lennek mi miatt kellett cserelni az akkupakkot. Toyota eseten nagyon nagy elöny, hogy lehet cserelni a cellakat egyenkent, GTE-nel gondolom kuka az egesz ilyenkor.
Lenyegeben leginkabb amiatt örlödök, mert a Toyota hybridje a legjobb, legkiforrottabb, a cellak cserlehetöek egyesevel, a valto meg megint csak nem meghalos. GTE-ben ezzel szemben ott a DSG, a viszonylag uj hybrid rendszer (Toyota-val összehasonlitva), ki tudja mennyibe kerulö, valoszinuleg csak egyben cserelhetö akkupakk, viszont azzal full arammal tudnek jarni. Gondolkodoba estem az Ampera/Volt paroson is, csak ott meg sok apro nyugröl hallani.
Mondjuk aki az Ampera/Volt közepkonzoljat tervezte az megerdemelne egy kulön helyet a pokolban...
-
Gaben92
őstag
válasz
Doki16 #172362 üzenetére
"Egy 2-3 éves autó igenis nézzen ki szinte újnak."
En is ilyen vagyok, emiatt irtam 16-18k-t. Ott kezdödnek a vallalhato allapotuak. 16k alatt mindegyik cafatokban van (mondjuk azok 2-300k-t futottak es inkabb 5-6 evesek mind, szoval valamennyire ertheto).
Amiatt bizonytalanodtam el kicsit, mert lattam egy GTE hirdetest par napja amiben benne volt, "uudet akut" (uj akkuk), de hogy a 12V-os, vagy a nagyfeszkos az rohadt jo kerdes. 4 eves, 86k van benne, a nagyfeszultsegunek rohadtul nem illene meghalnia benne meg, de egy 27.000€-s auto eseten nem gondolnam, hogy a 130€-s 12V-os akksi lenne a legföbb kiemelendö dolog.
-
Gaben92
őstag
válasz
Doki16 #172354 üzenetére
Egy darab Niro van 18k €-ert (2016.09, 155k km, Sved import), a masodik legolcsobb 22,5k € ((2016.09, 51k km, helyi), aztan innentol 25k-ig rettentö sok van, szoval kb GTE arban megy ugyhogy beleferne. Egyedul az eladas lehet bajos majd X ev utan, mert kicsit sarkitva a dolgot az emberek nagy resze itt a "nemet vagy Toyota" szuröt hasznalja vasarlaskor.
De nyilvan nem ez a fö szempont most. Mondjuk megmondom öszinten eszembe se jutott a Niro mert hivatalosan ha jol tudom az mar Crossover, azokat meg elböl elvetettem. Nem veletlenul nem neztem az Outlandereket sem.
Nalad amugy hogy öregszik az Auris belseje? Csak mert ahogy nezegettem a hirdeteseket, nemelyik valami iszonyat ahogy kinez 3-5 ev utan 100-150k km-el. Kormany cafatokban, gombok kifenyesedettek es kopottak (A kedvencem a romma kopott ABS OFF gomb volt
) stb.
Auris eves szinten ugye amiatt a +600€ adoval lenne dragabb es a benzinnel ami belemegy ami parszaz euro. (Garazsban ingyen van az aram, szoval a harom alternativa ami jatszik lenyegeben a "nem engednek PHEV-et tölteni", "engedik csak ki kell fizetnem az aramot", "engedik es nem kell fizetnem extrat". Fenntartasi költsegekkel nem vagyok tisztaban igazabol abban a tekintetben, hogy ha elpatkolna valami fontosabb födarab (valto, akkupakk) hany trillio euro az uj.
-
válasz
Doki16 #172311 üzenetére
Sejtettem, akkor nem is hívom, mert ültem volna a kocsiba azt mentem volna érte ennyiért a 307 helyett ajándék lett volna, de hát túl gyanús volt.
(#172318) kislaci Ebben az esetben kb marad a szerencse, hogy melyik lenne megbízhatóbb, de amúgy doki jól mondta továbbra is a fókát mondanám. Viszont neked kell eldöntened mind2 jó, próbáld ki őket aztán amelyiket jobban érzed.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Doki16 #172311 üzenetére
Mondjuk esélyes, hogy nem valós. Tippre L1dlis flottás autó lehetett, legalábbis ennek a képnek a jobb széléből erre lehet következtetni (stimmel a cégnél és "Rádl", mint cím is).
-
-
válasz
Doki16 #172284 üzenetére
Sejtettem, hogy ekkora bódé megeszik 10 liter körül.
Ja gondolom faterodnak lenne a Q5 helyett.
(#172285) Citroghost Most elmész nyaralni mondjuk 300km-t pályán te megállnál töltögetni? Sztem nem. A másik, hogy egy bizonyos sebesség fölött már csak benzinnel hajt asszem 110 felett, pályán meg én pl nem cammognék annyival na meg akkora tempónál szerintem jó ha 10-20 km-t el tud menni villannyal. Szóval ez pályán 130-al csak a benzin motorral fog menni ergo igaz amit doki írt lazán bekapja a 10 körül. Szívó benzin+nagy súly+rossz alaktényező ez mind mind hátrányosan hat a fogyira.
-
válasz
Doki16 #172284 üzenetére
Ha jól értem az egészet, akkor az elektromos hajtás nélkül, csak a benzines motorra támaszkodva fogyaszt ennyit. Ebben tehát nincs benne az, hogy menet közben újratölti az akkumulátort, amit fel lehet használni. (Illetve töltőállomáson is fel lehet tölteni fél óra alatt 80%-ra, persze attól függ, kinek van kedve ezért megállni.)
A lényeg, amit én valamelyik tesztben olvastam, hogy effektíve átlagosan 5,5 litert eszik autópályán, ha csak az autó újratöltő funkcióját vesszük igénybe, azt nem, hogy valahol megállunk tölteni is.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest