- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Magisk
- Yettel topik
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
ph Az új eljárás részben a játékba lesz integrálva, de meghajtóoldali támogatás is kell hozzá.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz HKorn #157069 üzenetére
Kizárólag csak erre van ez az ajánlat sajnos. Nem tudom igazából csak nézelődöm, most adjuk el a b6-os passatunkat és nem lenne rossz valami új féle helyette Ki kéne próbálnom a swiftet meg a skodát is.
Szek.: A TSI-s 1.0 asszem 3.3m, de szerintem a legalapabb.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz HKorn #157088 üzenetére
hamar megvan.
bár a K Astra eléggé jó versenytárs - és a Seat is az lett volna, ha engednek az árból - de nekem 6.1-ért nincs jobb. focusból ugye májusban jön az új, szóval arra jó árat kaptam, de kicsi hátul (két gyerekem van), kia-hyundai nem a legjobb ár/érték arányúak, toyota nagyon kicsi, hondából nincs kombi, nissanból sem, octavia 400e-rel drágább mint a golf (őstermelői ugyan úgy), szóval kb. ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-
-
SzlobiG
félisten
válasz HKorn #157128 üzenetére
Ne is mond vett a cég idén kb 20db új 208-ast 1.6 hdi-vel, bárcsak ne tette volna... Folyamatos váltó problémák(recseg, nem veszi a fokozatot), szinte állandó hibakód a műszerfalon adblue végett, szintén ez miatt egyszer csak gondol egyet és elkezd vissza számolni 1000km-ról ami hirtelen 100-200-ra lecsökken és ha eléri a 0-t trailer. Ezek mellé alapjáraton csattog mint az istennyila vagy a nyelestengely csapágy, vagy a kuplung ugyanis ha kinyomod elmúlik a zaj és még mindég új autókról beszélünk szóval én többet pugot nemhogy használtba, de még újonnan se fogok venni. Szóval ha sikerül szabadulunk tőlük és egy ft-ot se locsolunk rá többet.
-
Dare2Live
nagyúr
-
válasz HKorn #157206 üzenetére
Nem olyan gyenge az csak pörgetni kell, mint minden szívót, az autó csak 1000 kg ahhoz nem olyan rossz a 120 ló és még jól is fogyaszt.
Csak a piszkos anyagiak miatt nem vettem azt (3,8M az alap, 4,1 Ma gl+ ami sokkal jobban megéri, használtan meg ugyanennyi 2évesen is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz HKorn #157206 üzenetére
vitara 1.6 nem direkt befecsis? meg vagyok lepve. mondjuk koksszal együtt is inkább a boosterjettel kérném, abban legalább van nyomaték(ocska). btw egy polgári 1.4 T vitara egész korrekt autó lenne, kár hogy csak az S verzió létezik belőle, mert annyit nem ér. s-cross árban (vagy max 200-zal drágábban cserébe, hogy nem hannibal lecter) azonos felszereltséggel az évszázad vétele lenne.
-
batai15
félisten
válasz HKorn #157221 üzenetére
Igen jogosan az.
Mondjuk én nem idegenkednek a dizeltől, mert azért a nagyszámú meghibásodás túl van spirálva.
Viszont a benzinn esetén a nagyobb fogyasztás árán megbízhatóbb volt mert egyszerűbb.
Már a downsize és a bonyolítás miatt, számomra már nincs előnye így ha oda kerülök dízelt veszek ismét. -
Motion_Blur
félisten
válasz HKorn #157488 üzenetére
Nem fájós derekú (még), illetve neki annyira nem jön be a SUV dolog, hiába Suzuki párti amúgy
Jobban utánaolvastam a KIA-nak és nagyon dícsérik még az 1.4-es motorját is, az 1.6-ról nem is beszélve.
Új Opel Astra-t is néztünk, aztán kb. 2 perc alatt el is ment a kedvünk tőle.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
-
-
-
nagyúr
-
-
-
ReFleXx
addikt
válasz HKorn #158171 üzenetére
100k km az nemsok.
korabban 6M FT keretet irt a kolega, abbol 3M kp 3M hitel, hat en lehet inkabb vennek 3M-ert egyet, ott meg lehet jokat kifogni amik jo par evig elfutnak. Igy hitel sem kell.
Uj autot nem vennek magamnak, de a 6M-s keretnel mar elgondolkodnek rajta.
De ha most 6M-ert megvesz egy lassan 6 eves Peugot-t aztan meg azzal beleszalad valami nem vart javitasba az ugy mar eleg cink.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz HKorn #158553 üzenetére
Ez ugye 2017es, azt mondta a kereskedő, hogy egy idősebb figura vitte be, mert neki csalódás volt a Merci után. (És persze újabb Mergát vitt helyette) Hát a hang engem meg lepett, mert kívülről tök halk volt, belül meg gázadásra traktorosodott keményen. Anyagokkal nem volt bajom, a teljesítmény természetesen közelében sincs az 525d-nek, de itt ugye közre játszik az AWD. Mondjuk ez sem zavar annyira.
A start-stop megviccelt, mert ürest raktam, rögzítő be, kuplung fel, kocsi leáll. Kiszálltam, néztem a csomagteret, meg jobban szemügyre vettem a kocsit, hamár kettesben voltunk. Mikor beültem, villogott a műszerfalon hogy i-start vagy mi aktív, de nem akart indulni mikor kuplungoltam.
Szerencsére ki kapcsolható, szóval elfér. (Vagy csak szimplán ki kell tapasztalni, megszokni)
(#158554) joamilestoné: Meg kell tanulnom zenét hangosítani? Vagy csak ne figyeljek rá?! Ezek szerint ez normális nála.
Gipsz Jakab
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HKorn #158612 üzenetére
Akku: kb. 10k egy cella, plusz munkadíj, de sokszor csak el van oxidálódva néhány csatlakozás. Inverter stabil technika Prius 2-ben, amiről szó van, inkább a 3-asban gyenge, ott is főleg power módban nyomva neki lesz gond, sima használattal elég ritka. Ha a taxisoknak jobban megéri, mint egy dízel a maga kockázataival, valamint egy szívó a magasabb fogyasztással és persze mindkét esetben a magasabb kopóalkatrész-igénnyel, akkor ilyen kis futással tényleg az lehet a legnagyobb veszélye egy HSD-nek, hogy egyszerűen nem használják.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz HKorn #158942 üzenetére
Akkor hagyom, nem fogom szétfúrni a szép gyönyörű 18 éves kislányomat. Ú, de magas labda.
Az normális, ha nőneműnek van tekintve egy autó? És az, hogy tetőcsomagtartót keresek mert ezen nincs, de tök menőn néz ki hátratolva és azon kívül soha az életben nem használom?
[link] -
válasz HKorn #159212 üzenetére
Attól mert mások az igények és lehetőségek, nem kell a másik felett pálcát törni. Én gyerek nélkül kicsinek találom a touareget pl. Akkor mi van? nesa tapasztalatból írja amit, legalább annyi létjogosultsága van javasolnia mint bárkinek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz HKorn #159212 üzenetére
Aki szeret nyomorogni annak elég a kiskombi, én is ismerek olyat aki régi stiftbe rak 3 gyereket, szimplán hülyeség egészségtelen egymás seggébe ülnek.
Én azt tudom nekunk 3 gyerekhez kicsi, nagyon kicsi a 790L csomagtartó, kalaptartóig 790! plafonig 1600.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz HKorn #159212 üzenetére
Egyébként feltett szándékomban áll ahogy lehetőségem engedi befogok szerezni egy ikarus E98 at mert imádom, legszebb busz nekem.
-
válasz HKorn #159458 üzenetére
Végén az olvasók is a vitarára szavaztak
Ezek közül a vitára motorja a legjobb/tartósabb, a KIA-tól 1,4- el venném, de az már 4,4M, a Seat és opel nem fogtak meg.
Én már kezdem elengedni ezeket a kicsi SUVokat
4,2 M a kia ceed, 3,5M-4M a Fiat Tipo sokkal nagyobb helykinálattal
Ezek a kis SUV-ok nem nyújtanának többet, mint a mostani i20-am, azt meg újonnan 3,5M megkapnám.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kickass
őstag
válasz HKorn #159603 üzenetére
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik. -
-
Kickass
őstag
válasz HKorn #159612 üzenetére
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk.... -
veterán
válasz HKorn #159606 üzenetére
Oké, hogy "presztizs", de ne keverjük már a BMW, Mercedes, Porsche stb. olyan típusokkal, mint a legendásan megbízható 1.9TDI A4 B5 vagy szintén legendásan megbízható Volvo 5 hengeres. Ezek nem annyira presztizs autók mint az előbbiek. Az Audi A4 egy olyan VW Passat ami még jól is néz ki. Jó, persze egy Swifthez nem mérhető a szervizköltsége, de olcsó hozzá minden. Kettőstömegű max fele a japánokénak.
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest