- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Saskakas18
tag
Sziasztok!
Golf 4 1.9 tdi jó választás lehet még? Napi 70 km-re kellene.A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Zsombe
senior tag
válasz szabonagyur #204794 üzenetére
Vegyél egy jó Honda HR-V-t. Helyben tudok is egy nemsokára eladósorba kerülő példányt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204808 üzenetére
2015 utániból 5.75M a legolcsóbb hahu-n.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Szerencsére engem nem érint az emeletes autók felára. Amíg tudok, addig maradok földszintesnél.
Egyetlen egy kategória tetszik ezekből, de azok pandából vannak, mert másképp nem tudom megmagyarázni a 40-45M-s árat, pl. Escalade, Suburban, Yukon, Navigator.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #204806 üzenetére
Octavia mk1 Tour (nem kombira vonatkozik, hanem ugyanolyan párhuzamosan készült régi széria, mint az Astra Classic) 1.9 PD TDI volt kb 2009-2010-ig, ugyanazt a fillérekért fenntartható technikát kapod, csak fiatalabb -> kevesebb rozsda, kevesebb elöregedett gumi alkatrész, stb stb Golf 4 padlólemez az is.
Illusztráció[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
[link] itt egy megbízható automata
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Audit fenntartani is drágább, azt számold bele, főleg ha felső kategória is képbe jött. O3-at nem nézted? Nagyobb belül az A4-nél, de mégis visszafogottabb költségekkel jár, ráadásul nagyon jól össze lett rakva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Ha nem is A6-ot de a City melle tuti vmi erosebb autot vennek hetvegi autonak es nem egy hoki 1.4 tsi-t…
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz vzsryl #204818 üzenetére
Nem halok bele a fenntartásba (nem tettem le a DSG-ről sem teljesen ) Főleg mivel azért alapon nem régi, nem sokat futott autó a terv
Nézek már mindent, főleg mivel a sedan szerelem nem múlik#204817dj79: igen néztem őket, egy nagyon racionális választás lenne, mint a nézett K Astra is (ha sürgető lesz a vásárlás lehet ezek közül lesz valami, aztán max később csere), bár a belsővel itt is barátkoznom kéne, mint a i30 esetében (a City 15 éves, ott a design a korral jár).
#204820Qru: látom Te erre szavaznál [link] minden nap megnézem ezt is, ismerem nálunk volt céges
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204823 üzenetére
Bitang. De ennek a fenntartasat nem fizetnem meg. Vmi egyszerubb hothatch. Cuccolni itt a City.
MX5?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
Hát igen nem olcsó, bár céges volt és úgy jött bele ennyi km, hogy nem ingáztak vele.
Pont erre jöttem rá mai nap, hogy a City igaz sedan de kell a csomagtér ha megyek bármerre is.
Ugyebár a 2. autó lenne az utazó, nyaraló, stb. A City nem praktikus, nem is gond, de az 500L ott van.
Sima K Astra ezért is esne ki, mivel a 340L kevésnek tűnik.
De mondok rosszabbat, néztem már BMW-t is, bár csak 3-as széria.
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204823 üzenetére
a sedan szerelem nem múlik
Én arra tippeltem volna, hogy a J Astrát megveszed. Alsóközép kategóriában elég szép.
Egyébként meg Mondeo 2.0 TDCI vagy Pug 508 2.0 HDI (manuális váltóval). Marad 1 milliód dízel nyűgökre, és még jól is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Nah akkor v60 phev! Megbízható, eros, gazdasagos. :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
bandus
veterán
válasz Vismajor01 #204829 üzenetére
De fika a csomagtarto
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
válasz Vismajor01 #204829 üzenetére
De nem tölteném szerintem soha, max kényszerből, hogy akksi ne haljon le.
Egy szinte városon kívül használt autónál nem látom értelmét.
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204828 üzenetére
Vörös rész? A világítás. Az kikapcsolható. Esetleg Focus Sedan?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #204832 üzenetére
Igen arra gondoltam, de telóról írtam még.
Focusból ami picit dinamikusabb motor meg nem ajánlott, vagy dízelt kell keresni.
-
nandow
aktív tag
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
6M környékén lehet már van IS300h. Az esetleg?
Megbízható automata, dinamika is van, olcsón fenntartható, és szedán is. Mondjuk ezen az áron lehet már picit több a km, az zavarna? -
félisten
-
félisten
válasz nandow #204837 üzenetére
Bármennyire is jó autó lehet, sajnos soknak érzem ezt az ár/km párost, főleg, hogy 6,4-6,6 a kiinduló pont, esélyesen 7M-ig el kéne menni, az meg már újabb +1M a 6-hoz képest.
Pluszban ennyi km-nél előjön az nálam, hogy kitudja hogy használták az automata váltót. Gondolom olajcsere itt is kéne, hogy legyen stb.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204838 üzenetére
Abban tippre eCVT van, én azt kétszer ennyi futással is meg merném venni ha cseréltek benne olajat.
-
félisten
válasz Kickass #204839 üzenetére
Igen, tehát visszatértünk arra, hogy automata rizikó a kitudja milyen használat miatt, lehet bármennyire atombiztos is maga a konstrukció, mindig lesz egy "ha" rész.
Ezt az olajcsere részt kevesen tudják bebizonyítani és még úgy is tudok olyat ahol a márkaszerviz számlázta a cserét, de nem cserélt benne Plusz ugye elég drága egy ilyen olajcsere, nem is minden útszéli szerelő vállalja, így esélyesen sokan lespórolják.
Többek között ezért sem vettem meg a 2.0TDI Golfsportvant sem. Kérdem öreget, hogy volt benne olaj cserélve? Ő meg, hát azt nem tudja, amíg garis volt márkaszervizbe vitte, utána meg mutatja, hogy hova, a kert alá a haverhoz (90e km volt benne, tehát fele márka fele noname szerelő). Kérdem bármilyen szerviz számla vagy könyv? Ő meg, hát nem vagyok én vállalkozó, hogy nekem kéne az a számla bármire is. De büszkén mutatta, hogy nézzem meg 1200 km van hátra a következőig, ő direkt nem csináltatja már meg, hiszen úgyis hallotta, hogy használt autónál mindenki szervizben kezd, akkor meg minek.
Azért hátha alapon felhívtam a márkaszervizt, pali készséges is, mondja 4 év alatt míg oda hordta belement 57e km és ők tutira nem cseréltek váltó olajat benne.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz szabonagyur #204840 üzenetére
Azt azért remélem tudod, hogy váltóolajat nem kell sűrűn cserélgetni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
félisten
válasz KubanitoS #204841 üzenetére
Attól függ milyen autóról beszélünk.
Honda CVT-ben 40e volt előírás, olajos DSG-nél is 60e-t olvastam.
Honda esetében plusz csak gyárit szabad belerakni.eCVT-t nem ismerem, de 150e körül esélyesen volt már 1 csere.
Ahogy utána olvastam eCVT is 60e km-nél.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #204842 üzenetére
90k km az eCVT esetén, egy CT-nél ~35ezer ft-ból megvan, tippre az IS-nél sem sokkal drágább. Aki ilyen autónál azon spórol, az mondjuk elég "érdekes" tulaja volt az autónak. : )
-
footy
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest