- Honor Magic V2 fél év után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Apple Watch
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
refu
friss újonc
tboy93: Köszi a véleményed.
Paxker315: Igen, szempont, lesznek 300-350km-es utak és azokat nem "átvészelni" szeretnénk.
-
Paxker315
addikt
-
álmodom?
kezdő
válasz footy #204297 üzenetére
Éreztem én hogy a mazda rizikós…
Nem kell automata, Alfa Giulietta 1.4TB-ről semmit nem tudok de tetszetős. Ahogy látom Hahun 8-9 évesekből van választék ebben az árban, kb 4 évre tervezném a használatot ha addig kibírná nagyobb gond nélkül frankó lenne.Fiat500 nem jó mert kell az 5 ajtó.
Eddig óva intettek az 1.2 és hasonló turbóbenzinestől erre a felhasználásra és hogy a sima szívó jobb erre.
[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
Édesapám (nyugdíjas) most adta el a Suzuki SX-4 Cross autóját. 1.4 Boosterjet motorral szerelt volt Neki.
Most Hyundai Kona 3 hengeres 1000 cm3 (120 LE) motorral szerelt autót nézett ki.
Általában ketten használják az autót évi 8000-10 000 km a futással.
(40 autópálya, 40 országút, 20 % város).
Szerintetek élhető ezzel a motorral ez az autó mondjuk a Suzukihoz képest, illetve tartósság/megbízhatóság szempontjából is érdekelne a véleményetek.[ Szerkesztve ]
-
b4zsi-
őstag
válasz tboy93 #204306 üzenetére
Szerintem eltűnt a rózsaszín köd. Semmi baja nem volt.
A gyöngyházmetál színe volt nagyon kényes (ez mondjuk nem a kocsi hibája), de hiába van benne minden funkció mégis “fapados”-nak érezte az évek múlásával. (anyaghasználat, ergonómia, szigetelés, stb. Nekem az autó csak közlekedőeszköz, így én biztosan megtartottam volna, mivel olcsón fenntartható egyszerű/igénytelen konstrukció.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz álmodom? #204304 üzenetére
Nincs ilyen hogy minden szivo benzines jo meg minden turbos szar.
Vannak jo motorok es vannak gyenge konstrukciok fuggetlenul attol hogy feltoltott vagy nem.
A VW csoportnak kellett 3 generacio mire sikerult tartosra megcsinalni az 1.4 turbot. Az elso 2 generaciot en nem vennem a 3.-at viszont siman. A vele parhuzamosan gyartott 1.6 szivo (FSI) hiaba turbo nelkul van egy kalap szar.
Giulietta van a csaladban 3 eve hajtjuk, eddig semmi komolyabb baja nem volt. (2011es)
Viszon en megis inkabb FL(2014tol) vennek, mert jobb a belter es az apro gyermekbetegsegek(bizonyos homersekletnel zorgo tarolo+toresre hajlamos kabel a csomagtartonal) mar nincsenek jelen. -
KMT
addikt
Autót keresnék, az alábbi szempontok alapján:
- 10 év alatti (max 12, ha "muszáj"),
- kombi (esetleg nagyobb csomagterű ferdehátú, pl. octavia-szintű),
- megbízható,
- nem dízel,
- az alapnál mozgékonyabb (mondjuk, hogy 10 mp alatti 0-100, és/vagy max 10 kg/le; de csak mert a 10-es a szerencseszámom ),
- leginkább kézi, 6-os váltó,
- a csendes belső tér előny,Igazából egy autóval oldanám meg két autó feladatait, mert az igényeket a hosszabb távú utak adják, cserébe abból kevés lesz, sokszor menne városban (covid utáni HO függvényétől heti 2-3 napon 2*10km), ezek mellett havi 1-2 hosszabb vidéki út, az is inkább nyáron.
Eredetileg 3 millió volt a plafon, de szerintem erről már lecsúsztam... Van több kiszemelt típus, de előbb meghallgatnám, mit javasoltok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.imi #204296 üzenetére
Ford Fusion 1.4 TDCI - megbízható és takarékos motor, de magasan van az ülés, ára is baráti.
Euro 6 - Clio 1.5 dci? Plusz egy szett emelő pogácsa, és helyben is vagyunk bar összeségében ha még néhány évig ki tudod húzni egyszerűbb technikával, akkor lehet érdemes volna még kerülni a bonyolultabb, drágább szerkezeteket, aztán majd ha jobban elterjednek a hibalehetőségek és olcsóbb a fenntartás, majd akkor belevágni
Dacia Logan (/MCV) kicsit nagyobb, de hasonló technika, és annak is jó kis hasmagassága van, hátha[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz álmodom? #204295 üzenetére
30-rá tökéletes egy Ampera, az ideális körülmények közt dupláját is tudhatja. Holland kínálatot nézve érdemes importban gondolkodni, több százezerrel olcsóbbak kint, regadó 0, egy kérdést megérhet egy bejáratott kereskedőnél (pl Auto van Beuwenn).
Kettő közül inkább a Mazda felé mennék, szükségtelen az emeletes Juke plusz költsége, 1.5-nek Mx5 alapján jó híre van, bár nem ismerem részletekbe menően. -
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #204314 üzenetére
Clio képbe sem került, logan mcv sem :)
Ford max benzinesben, euro iv talán a diesel belőle. Ezt is megnézem, köszönöm! -
CragON
aktív tag
Miért van ilyen sok használt corsa eladó? Ezeket kintről hozzák be vagy eleve sokat vett a nép?
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #204313 üzenetére
Jó az az 1.8 TSI? Nem nyűgös jobban, mint mondjuk az azonos korú 2.0 TSI?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.imi #204316 üzenetére
Pedig euro 6 dízelben egyik legjobb kis motor szerintem az 1.5 75/90, Bosch rendszer, kiforrott blokk, nincs adblue, minden van hozza olcsón.
Hol közlekedsz egyébként, külföld? Ha Bp, a levegő munkacsoportos javaslat szerint 2023 végéig mehetne az euro 4, utána 2025 végéig az Euro 5, érvényes lenne mindez körúton belüli belső kerületekre. Nincs semmi konkrét hivatalos információ, csak egy ötlet csomag. Szmogriadó meg szökőévente van 2 nap, addig taxi is olcsóbb, mint autót cserélni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz CragON #204318 üzenetére
Nézd meg az újkori eladási számokat, amit vett a nép, abból arányosan lesz eladó használt szerintem nincs itt semmi látnivaló, kategóriájában igen népszerű. Ha fiatalabb példányok, akkor játszik még a tartós bérletre vásárolt flottás autók tömege, ahol x év után fixen eladják a kocsikat, mert akkor jár le a szerződés.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #204320 üzenetére
Clio 1.5dci-t mondod? Azok jók hallomásból, bár szerencsém még nem volt hozzájuk.
'24-'26, euro 4-5 volt mint infó, többi nem. Ha így lenne (számomra) annyira nem vészes. -
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #204320 üzenetére
Ha az EUR II dízellel beszambázok Bp-re, akkor majd küldik a csekket? Vagy a levegő munkacsoport inkubátorba teszi a paszulyt?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
P11
csendes tag
Találtam egy ilyet, érdemes lehet megnézni?
[Opel astra K 1.4][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.imi #204324 üzenetére
Igen-igen, a gyengébbik euro 6 1.5 dci lett Bosch-sal szerelve (90 LE a határ, az még talán Bosch ezekben), erősek Conti/VDO, utóbbi kicsit drágább/érzékenyebb Delphi már kifutott. Clio adott esetben akar kombiként szerintem korrekt takarékos autónak, használható csomagtérrel - persze ha nem tetszik vagy kényelmetlen személyes próba alapján, akkor nem szóltam, szubjektív dolgok könnyen felülírják a papírformát
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #204325 üzenetére
Nem hajthatsz be a telepulesre. Ha megis es megallit a rendor akkor buntet erte.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #204325 üzenetére
Neked kell egyedül a körúton kívülre tolnod kézzel büntiből
Belgiumban úgy működött a LEZ, hogy kint voltak a kamerák, és postán jött a büntetés. Bizonyos esetekben (euro 4 általánosságban, euro 3-4 használat célja függvényében) külön díjjal behajthatott. (Múlt idő - nem ott vagyok, lehet most is így van még).
Egyelőre csak javaslat, nem tudok semmi hivatalos információt. Innentől kezdve jelen formájában népet ijesztgetni alkalmas, de nem kezelném tényként Amúgy euro 2 Jumperrel jártam egy darabig én is, bar újkora óta papíron euro 1 volt, csak egyszer NKH vizsgán évjárat alapján módosítottak maguktól - még katalizátor nélkül tudta, mecha adagolós előkamrás, ahhoz képest a TDI űrtechnika
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz molnarpeter #204313 üzenetére
Az ampera túl kicsi csomagterű. A v60 nagyon tetszik, de bőven kereten felüli.
A tsi-ből szerintem már az 1.4 is elég lenne nekem. Ezzel kapcsolatban viszont kérdezném, hogy milyen évjárattól jók ezek a motorok? Láttam már 2013 és 2015 között több mindent itt. Van talán 120 és 150 LE között négyféle 1.4 tsi motor is. Melyik vállalható, melyik nem? -
JackFeryll
őstag
Igazából nem vagyunk messze attól hogy (egyelőre autópályán) legyen átlagsebesség mérés, fenti témában meg akár rendszám alapján mehet majd a bünti az adott városba hajtásnál. Ennél még csak nem is kell sok adatot kezelni. Persze ha senkit sem érdekel hogy biorobotok nélkül működő rendszer legyen akkor nem lesz semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #204329 üzenetére
Elindítják ezt a nagy faluba, akkor a bkv nagy gondban lesz.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #204330 üzenetére
Meg nem tudni. De biztos, hogy nem 5k annak nincs elrettento ereje a mai arak mellett. 20k legalabb tippre. Plusz lehet kameras rendszer lesz mint a belgaknal. Errol csak egy elvi javaslat van, szoval semmi konkretum egyelore.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #204332 üzenetére
Technikailag mar most is megoldhato lenne az atlagsebesseg meres (matrica ellenorzo kamerak). A kerdes valoban csak az, hogy mikor vezetik be.
Horvatorszagban amgy mar mukodik ilyen rendszer. Szoval csak ovatosan tessek nyomulni a tengerpartra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
t.imi
addikt
Elképzelés van, megvalósítással lesz gond szokás szerint.
Csóró vagy, sport kipuf van, más se- tömegközlekedès
Nincs pénzed új katalizátor, dpf, akkor másra sincs, fék, kormánymű- tömegközlekedès
Különben is, minek 5km- re autó, vagy mi értelme Tatàról 13-ba bejàrni? - tömegközlekedès
Én is járnék így, ha nem 2 óra és 30 perc lenne egy irányba rosszabb esetben .....
[link]molnarpeter #204327
Erre is ránézek, nagyon köszönöm! Illetve a többet futott 308sw, fabia 1.4 tdi 3 henger, euro 6, még nézegetem véleményeket és alkatrész árakat :)
Vagy marad az újabb eu6 benzin kis köbcenti
Idő még van, egyelőre elméleti síkon mozgok[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #204338 üzenetére
normális amperák se háromnál kezdődnek már, bezzeg tavaly márciusban...
(bár mondjuk a toyoták se lettek olcsóbbak, idén jól ki tudunk szállni belőle ) -
sagesz93
addikt
Sziasztok,
agyalok egy olyan dolgon, hogy a jelenleg második autóként használt 60lovas puntot lecserélném egy kicsit dinamikusabb autóra, amivel szabadon lehet csapatni, de nem akarok valami bonyolult típust. Amit eddig megnéztem élőben is: Ignis sport: [link]
Ez bőven elegendő lenne arra, amit szeretnék(csak sajnos ez a konkrét példány élőben nem nyűgözött le.). Tudtok még pár típust amiket érdemes lenne megnéznem?
Az én gondolataimban ezek vannak nagyjából: Fiat punto abarth, Fiat panda 100hp, Suzuki ignis és swift sport, Mitsubishi Colt CZT, Peugeot 206RC. Csak benzines autó jöhet szóba.
Ár... próbálnám olcsón megúszni, pl a linkelt kocsi ára bőven jó lenne, de feljebb tudok menni 1,5-2millió környékére.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #204343 üzenetére
Ez nem tűnik rossznak első blikkre.
szerk.: Jó közel van, csupán 365 km-re tőlem.
Amúgy miért van, hogy a jónak tűnő autók többsége az ország túlfelén található? A napokban volt fent egy szép, fullos Lancia Musa is... Szegeden.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #204345 üzenetére
Ha nyíregyi vagy, illetve az öcséd is, akkor neked az ország túlfele ott van, ahol én lakom. Mindenkinek az tetszik, ami a legmesszebb van.
-
félisten
-
rbalint88
addikt
Ahoy!
Kerem a kovetkezo gepjarmuvek szakszeru megkopkodeset
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Ezek mellett barmi alternativat szivesen veszek, ami: automata (nem cvt!), benzin/hibrid/villany, van benne carplay es ulesfutes vagy elofutes.Egyeb vagyott felszereltsegek, de nem kizaro a hianyuk: tolatoradar/kamera, keyless.
Lelektani hatar 8M, ha valami ultra bomba ajanlat van, akkor fogat osszeszoritva 9M, de jobban orulnek minel olcsobbnak, tavasszal 6M korul kezdtem el nezelodni…
Hasznalat max 2 felnott, max ket gyerek (egyelore 1 van, 1 tervben) plusz egy kozepes meretu kutya. Jellemzoen Bp rovid utak, Bp-Zsambek, bevasarloturizmus a kornyeken. Utazni, messzire menni van masik auto, ez lenne az anyataxi, 5-10 evre, kb 5-10k km, szoval a minek erre ilyen draga auto kerdeskort engedjuk el
Koszonom!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mazda topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Honor Magic V2 fél év után
- Parfüm topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest