- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204598 üzenetére
Ha szinte csak főút + pálya, akkor simán jó lehet. Annyira érdemes lecsekkolni valahogy a dízeles nyűgöket, h ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után.
Egyébként a K Astra 1.4T motorjáról vegyes dolgokat olvasni (főleg a széria elejéről), érdemes jobban utánanézni.
A szíjas 1.4TSI jobb hírű, csak drága.Az automata váltókról nem tudok semmit.
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204600 üzenetére
Azt én is bánnám. Golf6/Octavia2 kései darabjaiban is szíjas már az 1.4 TSI?
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #204601 üzenetére
"ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után"
Arra matematikailag igen kicsi az esély, sőt nem is hallottam még ilyenről. Az, hogy 1-1 költségesebb hiba kijön a vásárlás után, az szinte evidens, mert különben nem adnák el, de egyszerre mindenre nincs nagy esély.
#204602 szabonagyur: Ár, felszereltség?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #204604 üzenetére
4,5-4,8M, 93e km, sajnos csak Comfortline de DSG-vel, 2015-ből, első tulajtól, Golf Sportsvan.
A motor ahogy olvastam jó típus, DSG-je is okés így és tippre akár szélzaj is jobb lehet, mint egy SCROSS 7,3M-ért (motor is esélyesen kevesebbet forog).Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Szelzaj biztos jobb, mint az scrossban. Mi is neztuk anno 3 eve, aztan inkabb A4 cabrio lett az onreszbol, azota se banjuk holnap megyek a kettostomegu+kuplung szettett, meg az elso lengescsillapitokert es sallagjaikert, 230k, plusz majd a munkadij
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204605 üzenetére
Korrektnek tűnik.
Az Scross-nál komolyabb autó minden téren. Nálam a 2.0CRTDI 2100-at forog 130-nál, de ez 6-os manuális. Az Scross-t nem tudom, kérdezz Suzukis topikban/csoportban ( én ~2800-ra tippelek).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204611 üzenetére
Ha a fenntartási költségeket nézzük, akkor sokkal jobban megéri. Még úgyis, ha előjön néhány nagyobb gond.
Ha a későbbi eladhatóság is képbe kerül, akkor már más a leányzó fekvése.
Nekem mákom volt, mert most drágábban el tudnám adni, mint amennyiért vettem, de mivel most magasan vannak az árak, így neked akár rosszul is kijöhet a lépés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204598 üzenetére
Ha nem folyamatos rovidtavozol vele akkor nem gaz. Nalunk a cegnel futott jo par cr tdi ilyen ridegtartason a egr/dpf hiban kivul nem volt veluk gond.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #204613 üzenetére
Eladhatóság másik történet, de jelenleg az SCROSS-t sem érzem úgy, hogy jobban megérné nekem. Ha minden okés a kinézett típussal akkor mondjuk gumit cseréltetek rajta, szerviz stb még ha rá is megy 1-2-300e Ft akkor is 5M alatt leszek és nem 7,3M.
Persze almát a körtével helyzet, de most talán jobbnak érzem ezt a verziót.Ennyi km-el remélhetőleg nem jön elő semmi extra.
#204614Qru: 2 éve HO-ban ülök. Boltba járós van, meg ugye meg lesz csináltatva. Így az igazán rövid távon kiesnek, a dízel max annyit futna rövidet (9km minimum) ha a Honda szervizbe kerülne.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204615 üzenetére
A Passat B6 manualjaban (2.0 tdi) benne volt, hogy 8 km-nel rovidebb utakra ne hasznald szoval a 9-el pont jo vagy.
De ha 1-1 rovid ut van az nem gaz, csak a tartos ilyen jellegu hasznalat ami nyirja nagyon a technikat.#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Őszintén, 2 év alatt szerintem még akkor sem lenne semmi baja ha minden nap 2x5km-re használnád.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Azzal számolj még, hogy a Sportsvan egy réteg autó. Inkább sima Golfot nézz vagy O3-at.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204617 üzenetére
Telen azert kell egy 10-15 km (hideg es forgalom fuggo is erosen) mire atmelegszik a motor nyaron nem kell kerulnod de 1-1 ilyen ut miatt telen sem tennem. Idoben csereled az olajat es kesz.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #204619 üzenetére
Nézek én mindent, de a kínálat meghatározza mit tudok nézni.
A rétegautót letudom abban, hogy ha kaszni sérül az nem lesz használt, de többi része az eléggé standard. Meg hát a Honda Citym sem épp tömeg autó (bár törököknél, Malajziában elég menő, ott volt 1.5-s motor 4x4-el )
Amúgy ismerem a típust mivel van egy előd Golf Plus 1.4 láncos TSI 7-es száraz DSG-vel a családban ---> na ez az időzített bomba csak.
#204620Qru: nem tervezek nagyon bejárni, így az a kevés eset amikor a másik nem elérhető sem gond
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
user12
őstag
válasz user12 #204574 üzenetére
1.4-es Chevrolet Aveo-t láttam még sokat eladósorban, de a megbízhatóságukat eléggé lehúzták a vezess.hu-n. Nem tudom mi belőle az igazság. Egyik ismerősömnek van Captivája, ő meg van vele elégedve, de állítólag az teljesen más konstrukció.
1.6 Megane Authentique (2010-es gyártás) van még hasonló árban. A Renault-kat nem ismerem, sokan szidják őket, kb ugyanennyien elismerően nyilatkoznak. A használttesztekben is azt írják, hogy a nevezett modell/széria megbízhatósága már sokat javult.
Érdemes lehet megvenni vagy felejtős?
Köszönöm előre is.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204621 üzenetére
Ha eladásra kerül, akkor sokat kell várnod mire elviszik, mert Golf 7-re keresnek 100:1 arányban a Sportsvanhoz képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
user12
őstag
válasz BigBlackDog #204623 üzenetére
Köszönöm szépen!
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204625 üzenetére
Akkor tessék átnézetni az autót, és ha rendben van, akkor megvenni. Utána jöhetnek a képek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
7Heads Drago
veterán
válasz tboy93 #204578 üzenetére
Miért 300-400 a gáz?
Attól olcsóbban rakják be elvileg. Kútról tankolva 40% marad a zsebben, ha palackból akkor több. Viszont ehhez sima szívó benzines motor kellene és kötve hiszem hogy a Volvóban az van. Bármi más van benne oda a gáz előnye, mert komplikált lesz a rendszer.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #204628 üzenetére
Megnéztem ma egy 1.4 TSI Jettat, sajna a Golf nem jött össze.
Az autó induláskor olyan remegéssel indult meg pár másodpercig sárga motor jellel, hogy tovább is álltam.Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204630 üzenetére
Akkor találtál egy longlife olajcserés, sok városi hidegjáratos lekokszosodott autót.
-
szabonagyur
félisten
123e km és 6 éves volt.
De megnéztem egy manuális K Astrat, nem is volt rossz ez a példány ezzel a motorral.
Belül meglepően nagy volt, Citytől egyértelműen nagyobb a hely benne, főleg hátul.
Itt egy teli polir kéne neki mivel mosóba hordták sajnos.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
szerintem láttad tavalyelőtt a fehér golf diózásáról a képeket, mennyi szemét volt benne 150 ezernél, pedig abban 12-15e futás között minden évben le volt dobva az olaj.
Astra kevésbé rumlis, szerintem jó irány.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Ahogy ígértem, a verdikt.
Megkövetem magam, kiderült, hogy a németországi márkaker szervizese "tévesen" csak az anyagdíjat saccolta meg a válaszban, a munkadíj lemaradt.
178€ az olaj (6 liter), szürö, csavar, tömítések ~40€.
A szerelés, olajcsere, "adaptáció" munkadíja 180€ volt ennek tetejébe, így összesen 400€-ba fájt a müvelet. Ez már valóban 6 számjegyü összeg forintban. -
P11
csendes tag
Opel astra K ajánlott 1.0 T motorral? Kicsi ekkora kasznihoz?
[link] -
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
A 123 ezer km sem garancia. Enyémben most 115 ezer van, 2008-as, de 2020-ig 65 ezer volt benne, utána kicsit több mint egy év alatt heti 3-4 alkalommal megjárta a Vác-Kecskemét távot, olaj 10 ezrenként vagy évente le volt dobva, motorja arany tiszta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
Megvolt reggel a Golf Sportsvan 2.0 TDI DSG is.
Maga az autó nagyon szép állapotban, 1-1 karcolás van rajta, plusz egyszer beletolattak oldalt, de szépen javítva. Nagyon szépen és jól megy a kis autó ezzel a motorral, de ez nem is kérdés. Comfortline ellenére jól felszerelt, még ülések is kényelmesek.
Ami sajnos kérdéses az a szerviz múlt, mivel nincs kb semmi papírja. Gari idejére márkaszervizben járt itt a helyszínen, szóval ott talán van valami, de utána már nem nagyon, mivel nem márka szervizben járt.
Na most 4 éves korára érte el a 57e km-t, és ugye kb. ekkor kellett volna DSG olajat cserélni benne, ami vagy megvolt vagy nem.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204632 üzenetére
A K Astraknak sajnos eleg gyenge a fenyezese, de persze egy jo polirral rendben lehet rakni.
Egyebkent jo auto, szubjektiven majdnem akkora mint az Insignia A.Sportsvant en nem vennek. Elonye nem sok a Golffal szemben(magasabban ulsz?) es eladasnal nehez dolgod lesz vele. Akkor mar inkabb touran. Bar VW dizel ide vagy oda, ha nincs tiszta szerviztortenet akkor lehetnek nagy kiadasok, foleg ha a DSGnel is elmaradt az olajcsere.
Mikori volt a K astra?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz footy #204640 üzenetére
2018.09 a K Astra, ennek legalább van szervizkönyve. Itt a fényezésen egyértelműen látszik a gépi mosó, mostani autómon is látszott és egy polir sokat hozott rajta.
Lenne + 1m-val többért egy évvel fiatalabb, fele km-el, nem tudom megérheti e.
A Golf témát nézve kb. eladó nincs 7-es Golfból, így jött akár szóba is, plusz amúgy nincs bajom vele általában (előd Golf Plust ismerem).
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204639 üzenetére
Mennyi van benne most? Ha picit tulszalad es mondjuk 65-70k km kornyeken csereled nem tragedia.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204641 üzenetére
A korabbi hsz-ekbol osszeollozva akkor most ez a 2 opcio van?:
Sportsvan 2017(?) 2.0TDI+DSG 57ekm ketes eloelettel X(?) hufert
Astra K 2018 1.4T+MT 28e(?) rendesen szervizelve X+1M hufertMennyi az X?
Ha nem kell az automata, de relative surgosen kell autot venni, akkor siman megvennem az Astrat. Ha pedig raersz akkor csak siman varnek meg par honapot egy alkalmi vetelre, de leginkabb egy automata K astrara.
[ Szerkesztve ]
-
maroni
aktív tag
Sziasztok van egy H astra 1,6 benzin Túl melegszik a hűtő vize, mitől lehet?
Köszi -
nagyúr
Após '19-ben vett egy 2 éves KIA Sorentot automata váltóval. Hagyományos automata, volt benne 70e km, mondtam neki hogy cserélje instant az olajat a váltóban, 60e km-enként le kell cserélni. "Ráérazmég"
Most 160e km van benne, még mindig a gyári olajjal. De ő úgy hallotta, hogy azt nem szabad cserélni...
-
Saskakas18
tag
Sziasztok. Létezik, hogy 1.6 tdci 109 lovas verziója nem PDF - es?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest