- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
-
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #25910 üzenetére
A teljesítményadó már rég lefutott téma. Nem hiszem hogy ezt újra bemondták volna a híradóban. Ellenben a KGFB jelentős változáson fog átesni. Eddig tudtommal a teljesítményt nem vették figyelembe, vagy csak az extrém eseteket. (értsd: pl a 120 lovas 1.8-as meg a 110 lovas 1.6-os eddig ugyanannyit fizetett)
(#25911) dabadab
Világosan leírta, hogy nem versenyzésre kell neki. Ha választani kéne, hogy melyikben üljél , akkor nem hiszem, hogy a swiftet választanád. -
gamer0101
aktív tag
válasz
Khelben #25901 üzenetére
Jövő hétvégére beígérte a tulaj, hogy rám csörög és egyeztetett időpontban eljön ide hozzám az autóval és körbesétálhatom, kipróbálhatom több soron. Lebeszéltem nagy BMW szaki ismerősömmel, hogy jöjjön el ő is és majd ő úgyis látja, ha valami nem oké. Bízok benne, legalábbis...
Ennyi a változás eddig...A kommentet pedig mindenképp köszi!
MOD: Próba után úgyis el tudom mesélni, hogy gyűrnek-e lefelé a Suzik vagy sem..
Nem mintha célom lenne...menjen csak..kell a donor!
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #25846 üzenetére
aggason rá króm tükröt, 9999ft-s univerzális tuning dobot (előtte meg csak szigorúan üres rendszer legyen, mert az jó tesz a meleg oldali szelepeknek, meg a fűleknek..)
full fekete foliázás, hátra meg ne dudálj, küzdj! és az élet 180km/h felett kezdődik matrica.
akkor fogják a legtöbben megnézni és meghallani
-
-
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #25624 üzenetére
A turbódízelek alacsony furdulaton is teljesen jól autózhatóak lévén erre valóak
.Ha hozzávesszük, hogy a 90-es évek eleji 1.9tdi motoron már ~1350-1400ford/percnél elkezd tölteni a turbó és 1900ford/perc-től már a max nyomatékát adja le azért azt nem nevezném döglöttnek.Direkt nem mai autót hoztam páldának.A mai dízelek 1700as fordulattól kezdve átlag 3200-3700ig végig tudják a max nyomatékot a nagyobb motorok még alacsonyabbról "indulnak meg".Egy szívó benyásal csináld meg ugyanezt.
25627: "meg Te 1000-2000 közt autózol..?
Hát megnézném azt az elemi erőt és brutális nyomatékot amit ezen fordulatszámon kipréselne magából egy szívómotor...
Persze az 6literes amcsi V8 blokkokat leszámítva ahol valamivel 4000felett már a pirosban jár a fordulatszám mérő.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #25622 üzenetére
nem 3l-s V6-os benzinnessel kell össze hasonlítani.
hanem korabeli 1,8 2l-sekkel.
tessék a fordoddal kb korabeli golf motor (1,8-as túros)
1950 ford/perctől rendelkezésre áll a 235nm
meg Te 1000-2000 közt autózol..?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #25624 üzenetére
Egyatalan nem, siman elkruzolhat vele a juzer, rovid a valto is.
Ekkorra egyebkent mar teljesen felepult a toltonyomas, azaz elotte is mar eroben van. Gyari IHI csiga a GT-n 2400-tol mar pozitivban fuj, de 1800-n gurulva gazadasra mar mozditja mutatot a szivoval ellenkezo iranyba, ha ojan muszert teszel ra, ami a vakuumot is meri. Nyilvan amig felepul a nyomas a motorfordulat is emelkedik, amivel egyuttal no a légnyelese is, de 3k-nal mar 1.3bar van, ekkor tud 204Nm-t a gyar szerint fotengelyenEgyebkent mar eleve magas CR-l dolgoznak ugy 10-12 eve, szoval nyomas nelkul sem halottak, mint a 80-s evekbeliek. Bar azok meg 150-200kg-l konnyebbek voltak rendszerint, ugyhogy hiaba volt gyengebb.
10 eve mar 9:1-t fujtak meg 1.3bar-l, most mar 10:1-t is. Ennyit tudnak a szivok is.hobizoli
-
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #25620 üzenetére
Nem kell messzebbre menni ott a gyári mindössze 1.4-es Punto GT a maga 200Nm feletti nyomatékával.A vele egyidős 2literes autók zöme nem tudta azt a nyomatékot.De általánosan ki lehet jelenteni, hogy egy szívó motor magasabb fordulaton adja le mind a max teljesítményét, mind a max nyomatékát mint egy feltöltött motor.
A turbó pedig elég erősen megnyírja a hangokat.
-
E-Max
tag
válasz
Khelben #24908 üzenetére
Muszáj mindig, mindekire ráerőltetned, hogy TE mit tennél?
Ha meg nincs véleményed, vagy pontosabban van, de az f@szság, akkor meg vonulj el addig máshova...Amúgy szerintem:
1.) Honda Accord
2.) VW Passat
3.) Ford Mondeo
4.) VW Golf 5
5.) Opel Astra H
6.) Ford Focus 2(de még facelift előtti)
7.) Toyota Corolla
8.) Mazda 3
9.) Fiat Bravo(új típus)
10.) Fiat Grande Punto
+1.) Volvo S40 -
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #24739 üzenetére
Ja, hat sokkal jobb, egy tokgyari, de 40k km ota egy legszurovel meg 80%-ban varosban gurigazo TDI A6-s utan beszivni a kormot.
Abban gepben egy OBD-n at irhato ECU van, akar azt is megteheti vele a juzer, hogy uccara betolti a daily driver setup-t, es ha eksün van, akkor meg eloveszi az alázosat.
Sot, van amiben siman egy muszerfali gombnyomasra lehet valtani az egyes beallitasok kozott is, nem kell toltogetni semmit PDA-rol vagy notebook-rol, es egybol atall az elore beallitott es letarolt toltonyomas es uzemanyag adagolasi beallitasokra a vezerlo. Mint a pl Ferrari-kban az az u.n Magnettino kapcsolo ezt teszi is a kormanyon, programot valt a ECU-ban.hobizoli
-
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #24666 üzenetére
Át kell írni a vezérlést + adagolón kell módósítani máris van füstmentes 160lóerőd (340Nm körül), mindeközben ezeken kívül minden full gyári marad (turbó, porlasztócsúcsok stb...) így a motor élettartama semmivel sem lesz rövidebb.
Az összköltség nincs 25e forint.
De 230-250e forint környékén már meg lehet duplázni a teljesítményt, bár ott már lesz füst is...
MOD: Most nézem, amit linkeltem elég sokat futott.Bár ezek a TDI-k (ahu/afn) komolyabb belenyúlás nélkül fél milliót elmennek mert nagyon jó anyagból vannak.
-
Eagl3
veterán
válasz
Khelben #24634 üzenetére
Ha valamit meg kell rajta csináltatni, akkor megcsináltatom. De amire 500 -at kell költeni azt eleve nem veszem meg. Szép is lenne ha még egyszer annyit kéne rá költeni mint amennyiért vettem.
A másik pedig, hogy 500 ért nem fogok autót venni, nem azért adtam el az autóm, hogy vegyek egy hasonló kaliberűt.MOD: Rover 75, Peugetot 307 (bár ezt már nem szívesen), Alfa 156. Ezeket találtam amik ebben az árkategóriában vannak és szívesen beleülnék. Tudtok valami alternatívát? 99-nél semmiképp nem veszek idősebbet.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Khelben #24572 üzenetére
SpeedR: [link] fórumtárs linkelte, valóságtartalmát nem tudom.
Képzeld értem..
Amúgy gyakorlatilag egy dologról beszélünk, a megközelítése nem mindegy. Hülye volt a sofőr mert benyát tankolt, vagy hülye volt a sofőr mert lassított? Ezt a menetszeles dolgot meg hagyd már, vagy te voltál az a szerencsés?
Rohadtul nem mindegy az, hogy a probléma okozója, segítek a benzin dízel helyett(pontosabban a kettő keveréke mivel tisztán benyával nemsok sarkot ment volna) és nem az, hogy lassított egyet a sofőr.Mondom a másik példán keresztül amit írtam ok?
Kiment az orvos látta, hogy a beteg halott. Oké, mi is volt az előzménye:
- szívrohamot kapott
- golyót kapott (szigorúan vagy-vagy alapon)
Erre aszondja a szakértőnk, (Tudom, nem fedezte fel a golyót, de tételezzük fel, hogy igen) hogy előbb kapott szívrohamot aztán lőtték le, végeredmény ugyanaz ha azt vesszük...Ja meg a másik, nyilván a nagyobb sebességhez nagyobb terhelés is tartozik, ha feltételezem azt, hogy nem 130-ról lassított 110-re . . .
Eagl3: zárójelben jegyezném meg, hogy amíg az energiahordozó az üzemanyag addig csak elektronika hangolgatástól nem fog kevesebbet enni és nagyobb teljesítményt elérni a személyautó. Hacsaknem növelik valahogy a motor hatásfokát kizárólag az elektornika nyektetésével.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Khelben #24569 üzenetére
Olvastam, épp ezért nem értem a "szakértői" véleményt. Ha egyszer beletankolta a benyát és azzal hajtott akkor a lelassulás, vagy a benzinnel történő közlekedés a probléma okozója?
Mivel nap mint nap nem látok kiégett BMW-ket az út mellett, ebből arra merek következtetni, hogy a lassítástól nem gyulladnak ki ezen típusú BMW-k.
Ha viszont attól nem, és szokatlan módon benzint tankolt a kölcsönkapott járműbe, az már annális inkább okozhatott gondot, bár nem kizárt, hogy más okozta.Persze lehet én vagyok helikopter és a szakértő jól megszakértette a gépet.
Kb az a kategória mikor kiment a doki és megállapította a halál okát, hogy szívroham, vagy tök8 mi, és közben meg ott figyelt az ólom az emberben. -
Versus82
aktív tag
válasz
Khelben #24409 üzenetére
mondeohoz rendelhető motrok: (leggyakoribbakat írom meg a legerősebbet, 1.6-os mondeo val nem foglalkozom azé...)
1.8 tdci 125 le
2.0 145 le
2.0 tdci 143le
2.2 tdci 175 le
2.5T 220levolvo s60:
itt nincs 1.6, alap a 2.4 140 le dragonfx féléknek akik szeretik maxon pörgetni
2.4 170 le
2.5T 210 le
T5 260 le
2.4D 163 le
D5 185 le
wow, új 2.0T 180 le...egyedül a 2.5T-nél van egy 10-es a ford javára, aminek az a kegerősebb motra, volvo nak meg ott van a T5 utána meg a 300 lovas R. szóval maradjunk 99%-ban.
-
NoLF
veterán
válasz
Khelben #24416 üzenetére
most mondok egy csuda dolgot: itt van a hátam mögött egy nagy teljesítményű színes multifunkciós fénymásoló, ami japánban már rég kapható, európa többi országában is, csak még nálunk nem. még nem mutattuk be, de már több mint 1 hónapja teszteljük. nincs fent a honlapunkon hogy meg fog jelenni, s így természetesen ára sincs.
akkor ez a gép most nincs itt mögöttem és nem nyomtatok vele épp, mert nincs a honlapunkon?
gondolkozz, mackó!
24419: tehát ebből kell még alkudni.
-
Integra
titán
válasz
Khelben #24375 üzenetére
volvo marketing stratégiája alapvetően a biztonságról szól és ebben még mindig az élen járnak sok tekintetben, passzív és aktív védelem tekintetében is. vannak amiben mások már újabbakat csináltak, főleg aktív védelem terén, de azért passzívban nagyon ott vannak. még az 1.6-os s40 is jóval vaskosabb dög, mint az átlag kategória társai. ettől függetlenül az autó egy vicc, mert épphogy eltudja vonszolni azt a kasztnit, vezettem, és nem egy felüdülés szenvedni vele. de tény az is, hogy a volvo azért felsőbb minőségi szegmensbe küzdötte fel magát az olcsóbb alapmodelljei ellenére is, és a passzív biztonság ezekben is adott.
amúgy meg lehet vitázni, hogy 4 lufi vs 24 lufi meg ilyen olyan ostorcsapásos háttámla etc.. belédjön egy kamion úgyis véged, mindegy hogy volvo vagy sem, lánglovagokon is hány felismerhetetlen volvo figyel a galériában, szóval tök mindegy.
egy mai mondeo is tökéletesen megfelel a célnak passzív biztonság tekintetében. azt most hirtelen nem tudom hogy a padlólemez ford és volvo között hány típusnál azonos, de ha van, akkor meg a felépítmény is kb azonos, mert különben elszállnának az árak. -
Versus82
aktív tag
válasz
Khelben #24351 üzenetére
pedig igaza van. max ha jól telerendeled extrákkal fogja ugyanazt tudni mint egy volvo, (mondjuk whisp meg ilyenek szerintem nincs is nekik), ha meg az új modelleket nézzük pl ott is olyan rendszerek vannak alapból+extrában, amik fordhoz nincsenek. más kérdés hogy ezek az extrák nekem nem is hiányoznának.
-
E-Max
tag
válasz
Khelben #24351 üzenetére
Biztonság terén a régi volvókhoz az új mondeo talán, mert a felét volvótól vették át.
Régi mondeo, focus, stb biztos, hogy nem ér fel vele egyidejűleg forgalmazott volvóhoz, kivéve s60.
Felszereltségre eddig sem mondtam, hogy nem ér fel, de ritka mint a fehér holló egy fasza felszereltségű, sok légzsákos autó, amiben nem 5-ször visszatekert óra van... -
E-Max
tag
válasz
Khelben #24344 üzenetére
Nem, hanem azt, hogy 6500 körüli ford van eladó, ebből 1db van a kritériumoknak megfelelő, és az se az újabb, hanem a 2-es mondeo, míg az 1500 volvóból 8 is megfelel ennek.
Kár, hogy összkerék meghajtásra, illetve légpárnákra, meg légzsák mennyiségre nem lehet keresni. -
E-Max
tag
válasz
Khelben #24335 üzenetére
Az ciki, hogy egy awd-s autóban, ami nem terepjáró nincs szintszabályozás?
Akkor a te übermondeodban van 4 kerékmeghajtás?
Nincs, hát ez ciki...
Na, ennyit rólad, okoska.Egyébként melyik ér többet, 4 kerékmeghajtás vs front hajtás vagy szintszabályozás vs nem szintszabályozás....
-
E-Max
tag
válasz
Khelben #24316 üzenetére
Lehetett, de olyan ritka, mint a fehér holló.
Legalábbis előbb körbenéztem, talán 2-t láttam, a sokszázból...
Volvoban pedig minden másodikban 6 vagy 8 légzsák van, nem tudom pontosan, enyémben 8, az biztos.
Az meg a másik, hogy nem sok olyan autó van, ami 100%-os oldalvédelmet produkált, mint S60, S80, V70...Nincs mit meséljek, már párszor leírtam, gyak. full extra...
-
-
SpeedR
őstag
-
válasz
Khelben #24133 üzenetére
Na most akkor egyertelmu tenykerdes az, hogy aki kornyezettudatos, az nem vesz dizelt, vagy esetleg azert az is elkepzelheto, hogy ennel valamivel arnyaltabb a kep?
(Es persze ott vannak a szetrohadt benzinesek, amit tobb olajat fogyasztanak, mint benzint, meg amikbol kiberheltek a katalizatort, stb. Az egyebkent erosen alatamasztast kivano allitas, miszerint a legtobb reszecskeszuro kikerulne az autokbol.) -
válasz
Khelben #24130 üzenetére
"Nem lesz flém, mert ez nem vita tárgya, hanem tény."
Lennel szives PM10 meg PM2.5 (mivel az elobbi miatt volt szmogriado, az utobbi meg a neten terjedo bolcsesseg szerint meg karosabb mint az elozo) kibocsatasi adatokat adni reszecskeszuros dizelekrol meg benzines motorokrol? Csak hogy lassuk, hogy egeszen konkretan mik is azok a tenyek.
(Persze, a reszecskeszuro nelkuli vackok tenyleg szemetdombra valok, de mostanaban azok szerencsere kezdenek kimenni a divatbol.) -
lajafix
addikt
válasz
Khelben #24056 üzenetére
nekem ebből még mindig az jön le, hogy túl erős dragon alá a 316i-je. Egy értelmes ember alá nem, de dragon alá nagyon!
lenox: én kétlem, hogy bármely magyar bíróság az elsőbbség meg nem adását a fiatos nyakába varja, ha lakott területen belül a lambos tényleg olyan gyorsan jött, mint amennyit írtak.
-
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #23963 üzenetére
"okosabban is lehet használni a pénzt, mint az egyik legnagyobb értékvesztésű tárgyba befektetni."
Ebben igazat adok.Egy karbantartott üzembiztos XY éves kocsi pont ugyanúgy elvisz A ból B be mint egy csilli villi 6-8millás új.Ha meg lenne 6-8 millám inkább befektetném valamibe mint, hogy kidobjam az ablakon egy új autóra.Amúgy nem az a jellemző, hogy a csórók dízelt vennének.
Ők az 1.4-1.6 fapad benyást veszik.
-
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #23947 üzenetére
Nem kell hozzá érvényes műszaki. Eredetiség vizsga kell (max 60 napos), biztosítás, a szerződés, és a forgalmi. A biztosítás év végén lemondható és akkor csak a teljesítmény adót kell utána fizetni. (120Ft/KW)
Én azt tanácsolnám, hogy külföldről kellene behozni a gépet, és akkor tényleg nem kell fizetni semmit, amíg ténylegesen nem helyezed forgalomba. A reg. adó pedig úgy emlékszem hogy minimális a veterán (30+ éves) autókra. Talán még az átíratásnál sem drágább. -
fekeandras
őstag
válasz
Khelben #23937 üzenetére
Már miért menne rá?Meg kell nézni hová viszi az ember.Ennyi.
Mindíg jól mulatok mikor benzines autója van valakinek és okoskodik, hogy milyen drága a dízel motort szervizel(tet)ni ... Ez egy hülyeség, egyszerűen nem igaz.
Használt benzinessel ugyan akkorát lehet szopni mint használt dízellel.mod: A VW konszern 1.9-2.0 dízeleihez "fillérekért" van alkatrész.Van ismerősöm aki 200e ft ért vett 150 lovas 1.9pdtdi motort amiben mindössze 3500km volt, németben papírok nélkül.A blokkot kidobta minden mást fel tud használni.
-
válasz
Khelben #23929 üzenetére
Átolvastam a mondeo forumot.Hát 12L-el kéne kb megbarátkozni ha a 2.5 szörnyeteget vennénk
De max 10L lenne a határ,mivel nap mint ezzel járni
Dízel elsőre indul télen,de 3x izzítani kell és csak akkor,meg nem a legerősebb és drágább a dízel mint a benzin/benzines.
Opel Omega fórumot,nagyon nem találtam,de annak is vannak típushibái rendesen.
Mást nem tudunk mint nézelődni és kipróbálni a kocsikat.Úgy is sokat számít majd a benyomás. -
válasz
Khelben #23927 üzenetére
Remélem nem a mázlin fog múlni és nem szopunk vele,mert van 2 autószerelős ismerősünk akit mindenképp elvinnénk vásárláskor,hátha így elkerülhető a baj.
Mennyit fogyaszthatnak az ilyen kocsik 2L,2,5L?Nincs semmilyen alapon(Fiestánk 5,5 liter százon és diesel 20 éves kocsitól)Dízellel érdemes egyáltalán foglalkozni?Mr X: Most Fordunk van,nagy gond nincs vele,de nagyon nem állítom,hogy nincs jobb kocsi nála.Mondeot imádom,mert a korához képest nem egy fekete koporsó belülről,hanem világos belső tér,kartámasz,szép design és nem kocka kocsi.
De unalmas lenne megint Fordot venniOmega előnye még,hogy nagy,minél nagyobb annál jobb(külföldi utazás során jól jönne),de viszont a Mondeo futóművéről legendák vannak(ha jól tudom)
Vectra-ról nem tudok semmi,Peugeot szar francia váltó és lágy rugózás,ami jellemzi a franciákat,nem tudom,hogy igaz-e a régiekre is? -
anjani182
őstag
válasz
Khelben #23920 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem az a jellemző, hogy rádgyorsít a Suzuki előzéskor, legalábbis felénk nem jellemző, sőt nem is igen emlékszek, hogy találkoztam volna ilyennel...
Annál inkább a 2 sávos úton kivág elém a kis fika Daewoos a minap, ez ellen nem tudsz mit csinálni, nem mehetsz át a harmadik (szembejövő sávba), ilyenkor sz*rt se ér a lóerő, mert muszáj a fékbe taposnod!
Előzésnél meg a kocsikhoz mérten, amiket vezetek, tudom magam "hova tenni", és annak megfelelően hajtok végre egy-egy előzést.
-
-
Integra
titán
válasz
Khelben #23868 üzenetére
mondtam már, nem igazán érdekel sem engem, sem a tulajt az olcsójánoskodó beböfőgő véleményed. ennyi. igazi kis provokátor lúzer vagy, csóró pukkant fordban és képtelen vagy kilépni a saját olcsójánoskodó realitásodból.. aztán megmagyarázod, hogy te miért jársz olcsó népautóval és próbálod igazolni magad és az énképed ráveíteni olyan emberekre, akiknek több van mint neked és többet és jobbat engedhetnek meg maguknak. egyszerűen irigy vagy. itt van a kutya elásva. az autóval semmi baj nincsen, veled van csak baj. korlátolt lúzer vagy. meg is érdemled hogy 40 valahány évesen fordban ücsörögj. de persze azért ücsörögsz benne, mert 100 milla van a számládon leadózva, és inkább abban ülsz, mint egy normálisabb szebb, jobb autóban.
haha, nap vicce -
Integra
titán
válasz
Khelben #23858 üzenetére
akkor maradjunk annyiban, hogy vannak nálad tehetősebb emberek, ennek megfelelően mások és több az igényük mint neked és akkor meghagyjuk neked a kis világod is és minden szép és minden jó. ez az 1 milla felár meg egy kolosszális baromság, de végülis ez is a kis világodhoz tartozik.
-
Integra
titán
válasz
Khelben #23855 üzenetére
tudod, vannak nem kiszuperált autóra utazó olcsójánoskódó lúzerek mint te is, hanem akiknek veled ellentétben pénzük is van és inkább kifizetnek picit magasabb árat, cserébe később nem szívnak szervizeléssel, nem kell bosszankodniuk, mert átverték őket etc..
és főleg akkor, mikor szinte minden autóra hazdnak jó nagyokat, km-re, törésre, etc, akkor az ilyen autó külön főnyereménynek számít.
te ennyit tudsz, de téged is megkell hagyni a kis mikrovilágodban, aztán abban elvagy, ott érzed magad biztonságban.
szóval ha itt valaki hülye, akkor az max te vagy a pitiáner hozzá állásod miatt..
Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Milyen videókártyát?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- További aktív témák...
- ÚJ - iPhone 16 Pro 512 GB Black Titán - - Apple Garancia - 0 perces, 0 ciklus
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- ÚJ Gamer PC-k - készletről - azonnal - számlával - 2 év garanciával - www.olcsogamerpc.hu
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest