- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #22472 üzenetére
köszönöm, hogy rákérdezel.
Itt délen régi meló megszünése után 3hetet kellett mérnöki diplomával! + 2nyelvtudással munkát keresnem és végül kénytelen voltam kb 95-100K nettóra rábólintani és az új melóba járáshoz(illetve, hogy meló után ne buszon üljek (2+2h+t) hanem otthon tudjak dolgozni) még saját kocsit is kell vennem. Nagyon szimpi a Ceed de nem tudom "szabad" e most ezért hitelt bevállalnom. (2.4et pont kitudok "zsebből" fizetni: 30évesen meglesz az első saját kocsim.)
Nem sajnáltatni akarom magam én még "jó" helyzetben vagyok mert pl fogalmam sincs milyen munkát fog a 2hete pl elcoteqből kirugott 1200fő találni akinek a kezébe jellemzően semmilyen szakmai, nyelv.... tudás nincs.
-
Baraber
csendes tag
-
Baraber
csendes tag
válasz
Integra #22460 üzenetére
Csak ez már elég magas ár, ennyiért már valami benzines jobban feküdne.
Én meg amúgysem nagyon akarok traktort.Benzinesben pedig ebben az ársávban(3.5-4-4.5m)nem találok új kasztnisat, w210 meg nem kell.
Mondjuk ahogy nézem olaszból sincsen benzines, csak traktor: [link],[link],[link],[link]Azért nem semmi, hogy lement az alfák ára, nyáron még magamnak is nézegettem, de 4.5 alatt semmi értelmes nem volt.
-
E_Maxx
csendes tag
válasz
Integra #22439 üzenetére
Ahogy te vagy a saabal, én most úgy vagyok a lexusal, azt hittem valami nagy dolog, és puff, semmiség.
Volvoban legalábbis S60/S80-ban 3 fajta van:8-11-13 hangszórós, utóbbi az amelyikben az első ajtókban 3-3 van, egy mély, egy közép, és egy magas.
Ez az, ami megadja azt, hogy brutálisan jól szól, van már 15 meg 18 hangszórós csoda is, de eddig még ezeknél jobbat nem hallottam.VolvoHiányolom dragont, hol van?
-
E_Maxx
csendes tag
válasz
Integra #22429 üzenetére
Majd fog történni...
Jó, hát mondjuk a honda az tényleg nem egy megbízhatatlan autó, úgyhogy meg sem lepődök rajta, de ahhoz képest, hogy sokan rettegnek az összes olasztól, ahhoz képest szerintem nagyon jó arány.
Egyébként ez csak nálunk divat, németek szeretik az olasz autókat, és nem is tartanak tőle, hogy beszarik rajtuk valami. -
Boxer001
veterán
válasz
Integra #22419 üzenetére
Meglengetem, aztán max az én derekam törik ketté, jelenleg így néz ki a dolog.
E_Maxx
Nekem nagyon bejönnek kinézetre az alfák, de eddig csak azt hallottam, hogy alfa = megbízhatatlan, folyton szervízelre szoruló, stb...Így sose mernék venni, még csak olasz autót sem, mert összességében ezt mondják róluk. Ugye nem igaz?
Ha nem, akkor mennyit engedsz a 156 árának feléből? -
E_Maxx
csendes tag
válasz
Integra #22417 üzenetére
Maga a mitsu nem a komoly autóíról híres, mondanám, ha gonosz akarnék lenni...
Ültem már A8-ban is, Q7-ben is, de nem néztem egyikben sem a hifit, szólt a rádió, de annyi.
Volvoban is elég kicsi a tér a Q7-hez képest, de itt is tud szólni nagyon szépen, igaz, ha nagyon felveszem a hangerőt, akkor a mély berezgeti mind a 2 első ajtót, meg egy picit elfogy a közép...
Amúgy onnan jutott ez eszembe, hogy multkor lexusos emberke mesélte, hogy milyen fantasztikus, és már egyszerűen túlságosan jó a mark levinsonos csodahifijük, mondom jó, biztos...
Ma meg hallottam, és hát közel sem olyan nagy dolog, mint ahogy beállította.
Egy opel astránál pl. jobban szól, de nem éri el a komolyabb rendszereket... -
E_Maxx
csendes tag
válasz
Integra #22412 üzenetére
Azt még nem hallottam, de ezekszerint lehet sort kéne keríteni rá.
Amire nagyon kiváncsi lennék, és agyon magasztalást hallottam egyik ismerősömtöl, a Q7-esben a legjobb hifire azt mondta, az jobb, mint a volvóké.
Nem tudom, hogy az bose cucc, vagy mark levinson, de Q7-ből csak az alap hifiset hallottam, az nem volt rossz, de azért olyan hűde sem.Boxer001: Sok márkánál van ilyen, ha komoly szándékot látnak rajtad, autóvásárlás tekintetében, akkor kaphatsz autót.
Anno én egy Kia Cee'd-et hoztam el, 2 napra, az sem rossz kis autó.
Igaz, abban nem volt olyan, hogy km korlát, csak a lényeg annyi, hogy teletankkal vigyem vissza, és persze ne sérüljön meg.
Nyílván egy lambot, vagy ferrarit nem adnak csak így oda... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #22328 üzenetére
Turbo timer az egy parasztvakitas. Aki ert az autokhoz egy fikarcnyit is annal anelkul sem lesz baja, aki meg huje az azzal is lenullazza.
Pl eleve csak az ellen "jo", hogy meghajtva es voroses-sargan izzaskor azonnal leallitva nem tudod KO-ra vagni a csigat, mert jarva hagyja motort beallitott ideig....ettol fuggetlenul hidegen meg hujere hajthatod, mert " a zellen nem véddd" (Szalacsi), azaz hiaba van egy ijened, ha fasz vagy ugyanugy cserelheted a csigat, meg valszeg a hengerfejet es a tomitest is.Nekem erdekes soha nem szart meg be turbom, pedig immar 10 eve -egy rovid 3 honapos "megszedules" erejeig elterve ettol- csak feltoltott motoru autoim vannak/voltak. Persze en is hallottam mar, hogy vkinek az anyjanak a szomszedjank a unokatestverenek az akarkijenel egy evben 2 csiga is beszart, es amiota ijenje van azota aztan fu... ott inkabb a "replace the user, then press any key to continue" lenne "A" valodi megoldas
Pl volt ijen, hogy kint voltam egy gyorsulasin es a visszatero savban visszagurultam a C20LET Vectra Turbo mogott, beallunk megint a sor vegere, en leallitom, kiszallok, o meg ott jaratja tovabb. Kerdem tole:
-Minek jaratod?
-Hat mert vissza kell huteni a turbot, ijenkor mindig 2-3 percig jaratom...
-Aha...es szerinted amig visszagurultunk meg megalltunk a timeslip cedualert meg utana idegurultunk ez addig nem hult semmit terheles nelkul?
-
- Ez most igy mar igazabol semmit nem csinal, csak a motor eszi a benzint...
-
-hobizoli
-
E-Maxx
tag
válasz
Integra #22318 üzenetére
Mitsu Sió...
Én az enyémbe inkább nem turok bele, max egy olajcsere, de ebbe inkább olajszűrőt nem cserélek kézileg.
Ismerek egy nagyon jó szerelőt, olcsón is dolgozik, rendkívül megbízható, csak az a gond, hogy annyira jó, hogy hiába vagyunk szervíztől függetlenül, régóta jóbarátok, néha még csak arra hogy ránézzen a kocsira is csak 1-1.5 hétbe telik, reggel 7-kor kezd, este 8-ig mindig dolgozik, de mivel egyedül van, nem tud olyan ütembe dolgozni, és így is mindig 5-6 autó áll az udvarán, szóval ha nem muszáj, vagy sürgős dolog, mert kell az autó, akkor go márkaszervíz.
Szerencsére volvo galéria nagyon olcsó márkaszervízhez képest is, multkor olajcsere, meg szűrők, meg egyúttal gumicsere is megvolt 23-ból.
Pedig a gumicsere maszeknál,a hova máskor jártam magában 12 felett van....Szóval ez kivételesen korrekt, olcsó szervíz. És roppant segítőkészek, mindig kérdezik, hogy kérek-e valamit, sőt, csereautót is kaptam multkor 2 napra, ingyen, igaz, saját hibájuk miatt.Lehet, hogy tudnék itthon gumit cserélni, persze, csak mikor nem komplett kereket kell, hanem az acélfelniken a szakadt téligumit levakarni, és feltenni az új téligumit, azt inkább nem itthon játszom el...Szóval oké, itthon bütykölgetem én is az autót, ha kisebb dolgokról van szó, de pl. izzócsere, olajcsere, gumi csere, hogy a legsűrűbbeket mondjam, nálam nem elvégezendő itthoni folyamat.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Integra #22292 üzenetére
Márkaszerviz:
Vagy egy haverom kb 4-5 márkaszervizben volt szerelő és ő mondott pár érdekes dolgot.
Elege lett az egész csalás sorozatokból és inkább maszek lett.Olajcsere
icserélik de nem biztos,hogy az a drága olaj fog belekerülni amit kiszámláznak neked.Egyébként anno amikor a pugomban a váltó olajat cseréltettem akkor a manusz kihozott egy 200literes hordót amire az volt írva váltó olaj.Nos azzal akarta feltőlteni.Sajna nem hagytam annyiba és probáltam besíetni a mühelybe mire egy marcona emberke elém lépet és közölte nem léphetek oda be csak a szerelővel ill a munkfelvevővel.
Nos gyorsba el a munkafelvevőshőz és panaszkodtam mi az a 200literes olaj.Mire ő- hát ebben jőtt most az olaj és ez a hívatalos olaja.Hát igen igy biztosan olcsobb volt "nekik" de nekem a számlán tuti nem lett volna olcsobb.
Lényeg,hogy nem kértem bele és elmentem egy közeli olajcseréshez aki minőségi literes megbontatlan olajjal feltőltőtte.Seat : váróban kávé-üditő-tv és most szeretnék bekameráztatni ,hogy te a "puffos" fotelekből tudd figyelni éppen mit csinálnak a gépjármüveddel.
Ami külőn tetszik ,hogy nejlont visznek magukkal a szerelők + a kormányra egy védő foliát.Valami hasonlót képzelek el mindehol.
-
Versus82
aktív tag
válasz
Integra #22267 üzenetére
minek? hogy olajat cseréljenek 100 ezerért? garancia meg csak akkor van ha beáll a motor, 2 apróbb esetünk volt gari alatt, egyiket se csinálták volna meg gariban, mindig kitaláltak valami hülyeséget. a D5 meg ha fél év után nem állt be akkor nem is fog egyhamar.
nekem az első keréknél valami belső gumiharang szakadt ki, felhívtam hogy gariban kéne cserélni. mondták hogy az kopó alkatrész, meg biztos én szakítottam ki valahogy, erre nincs gari. azért belső mert van egy külső, meg egyébként is zárt az egész rendszer ott, tehát tuti anyagfáradás volt, valami selejetet raktak be a gyárban. 50 ezerért cserélték volna , mert sok vele a meló( ez mondjuk igaz). a szerelőm megcsinálta 20 ért. szóval ennyit az ivanicsról.
-
Versus82
aktív tag
válasz
Integra #22262 üzenetére
nem megyünk márkaszervízbe soha, (még a garis gépekekkel sem), van egy nagyon jó maszek szerelőnk. szépen leszívták belőle amennyit tudtak, telenyomták gázolajjal és már ment is. csak kurva hosszú pepecs munka ez a volvónál, nincs leeresztő meg semmi benne, csővel kell kiszenvedni minden egyes decit.
-
Versus82
aktív tag
válasz
Integra #22255 üzenetére
én nem szeretem az ilyen kis mütyüröket. legyen jó nagy és nehéz. ha elromlik legalább le tudom ütni vele az ipsét
vagy az más? nem iszom ma már több furmintot...
amúgy a D5-ök tök jól elmennek benzinnel. fater mindig eljut a kúttól legalább 10 km-re
eddig 3x mehettem vontatni.
mod: ahogy ezt végigolvastam, a kérdésedre a válasz: nem
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #22189 üzenetére
Kianal a Ceed SWben(kombi CEEDben) gondolkodok 3.2re írják ki, ebbe most még tuti jópár dolgot bele tudok alkudni vagy 3ért el tudom hozni.
Chevroletnál nem tudom mennyire gondolják komolyan ezt a 30%+os áresést de ha a nyáron nézegetett 3.5misis kocsi árát ledobják 2.4re az úgy elég szimpi. és ugye most adják hozzá az 5év garit is ingyé.
új Megant megnéztem, szimpi, itt van ismerős 2.8ban tuti el tudom hozni, itt is 5év a gari.
Új Honda Jazzt nem néztem meg szombaton Pécsen Honda zárva ellenben Honda
alkudhatatlan volt agusztusban ha most is az sansztalan a 3.2misis árával.Toyotanal még meg kell kerenem ismerösöm, meg Yarist már unom, meg ugye Toyota árak olyanok mint a VWi: elszáltak csak VWnél azért vmit lehet alkudni de Toyotanal nem. úgy pedig versenyképtelen.
és bár más kategória de néztem "kis" kocsikat is pl a jó öreg Suzukit, elvégre 90% város és 2en vagyunk.
csak így magamban gondolkoztam.....
-
Dare2Live
félisten
válasz
Integra #22184 üzenetére
Telejesen komoly.
arrol nem beszéve, hogy a Komlói főút teljesen tiszta de a KIA parkolójában áll az 5-10cm jéggé taposott hó, kifelé még meg is csúsztam.
kb 10perc lett volna ellaptolni, hozzáteszem minden más szalonnál se volt ez probléma.
Kicsi dolgok ezek de nekem sokat mondanak. alá a már mondott: Ha már kocsi vásárláshoz is így állnak hozzá akkor úr isten milyen lehet egy gariztatás. -
lenox
veterán
válasz
Integra #22125 üzenetére
te lovagolsz crv-n
Toled ideztem, es amugy se a crv volt a lenyeg benne, bar ezt te is nagyon jol tudod, ugyhogy melle...
háromszor írtam le, hogy soha nem minősítettelek korábban
Irtad, csak nem volt igaz. Ha meg parszor leirod, akkor se lesz igaz. De nem szivom mellre, ennyire mar ismerlek.
ha meguntad a szájkaratét szólj, élőben is karatézhatsz ha gondolod, az biztos érdekesebb lenne.
Ej, hat nem igaz, milyen ertetlen vagy, nem pont szoltam? Szerintem is erdekes lenne, igencsak meglepodnel
.
-
lenox
veterán
válasz
Integra #22122 üzenetére
Hat ez a hozzaszolas magaert beszel, szal a crv a turbo mellett nem tud labdaba rugni, ugye, hogy ez erdekel teged, semmi mas. Oke, jo lesz ez neked faroknovelonek
. Barhogy is probalkozol a sardobalassal terelni (ugye-ugye, ki provokal kit?), atlatunk a szitan. Na mind1, van meg jopar magas labda a hozzaszolasodban, de meguntam a szajkaratet, nem vagy most formaban, hogy egy ertelmes riposztot se tudsz irni, csak pocskondiazni.
-
lenox
veterán
válasz
Integra #22116 üzenetére
Ez mekkora kamu mar. Eppen te akarod rahuzni mindenkire a sajat preferenciaidat. Teljesen el vagy tevedve, amikor azt gondolod, hogy a mindeki korbeautozasa az csak nekem nem prioritas, mindenki masnak pedig az. Szerintem eppen te vagy ezzel kisebbsegben. Amugy is milyen sivar elet kell mar ahhoz, hogy ennek a vagya huzzon ki a nyomorusagbol, ahogy fentebb irtad. Kulonben mar megint terelsz itt a hodallyal meg a szantassal, meg a picit tobbet tuddal, nem mondtam semmit a meretrol, terepkepessegekrol, stb., egyedul az tunt fel, hogy neked a legfontosabb tulajdonsag, hogy a leggyorsabb, legerosebb 4x4 legyen (illetve fasz se tudja, mikor mit ertesz korbeautozas alatt, vegul is mind1 is, mindenfele szempontbol van gyorsabb 4x4). Lehet ez neked prioritas, de hadd legyen ez szerintem faszsag. Felreertesek elkerulese vegett, nincs bajom azzal, ha megfelelo erotartalekot akar valaki, a mindenkit lenyomok hozzaallassal van bajom, de majd ugyis terelsz valami masra
.
Tudom mire jo a crv, gyanus, hogy kicsivel tobbet vezettem, mint te, azert is kerdeztem, hogy kell-e terepre. Kulonben nem ertek hozza, de nem hinnem, hogy az elozo outlanderben evo ix technika lenne, az nem meg egy korabbi?
dragonfx: egy terepjaro valoban nem lesz fasznovelo, egy suv mar inkabb. Amugy se a latvanyra gondoltam az outlander eseteben, hanem a 'mindenkit lenyomok, enyem a leggyorsabb 4x4 a faluban' feelingre.
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #22116 üzenetére
mindenki saját pénzéből azt vesz amit akar..egy viszont biztos..egy terepjáró..sosem lesz fasznövelő...max. péntek este a dokk előtt...és ez igaz az a Q7/x6/ML triora is....5x jobban megnéznek egy 2ajtós sportos coupét de akár még limot is..mert abba van erő..de design is van hozzá....de a terepjárók melyike mondható aerodinamikus sportos külsejűnek??..egyik se szerintem....2 tonna, nagy monstrum, behemót xarok...ok 700NM...de kit érdekel??
...max. majd a pénztárcáját a tulajnak mikor kuplungot váltót fog cserélni benne....na meg ha dízel akkor inkább hagyjuk...egy dízel tuti erőlködik alacsony fordulaton 2 tonnával...kivéve ha 5.0 6.0 vagy eféle...
Amit meg te leírtál arra egy x3 alkalmas...nem pénz/agyrázó..de mégis elboldogul mindenhol...és már a 2.0ás moci is elviszi..persze nem száguldozni.De ha valaki terepre megy nem is száguldozni akar....és még nem is behemót. -
lenox
veterán
válasz
Integra #22112 üzenetére
Na ne terelj, ami it leirsz annak koze nincs a 'minden masik 4x4-et korbeautoz'-hoz. Ez csak mentalis faroknovelo. Ha valaki azt gondolja, hogy 'nyomorusagos az eletem', mert nem prioritas, hogy nekem legyen a leggyorsabb autom, szerintem az illeto klinikai eset.
Egyebkent miert nem crv? Mesz vele kozepes vagy komoly terepre?
-
lorcsi
veterán
válasz
Integra #21987 üzenetére
ahogy ma reggel hallottam, már most érezni a német kormány döntését, a 2500 euros autónkénti támogatás bejönni látszik
nálunk meg még mindig csak a fejüket tudják vakarni és fletó a csúcstalik után annyival jön ki, hogy nincs megegyezés és le kell ülni pofázni
DE meddig még??
-
_seth_
veterán
válasz
Integra #21737 üzenetére
Ezek is érdekesek voltak mert ugyanannak a gombnak a megnyomása az egyikben bekapcsolta a BC-t a másikban meg csak egy led kapcsolt fel, kulcs nélkül az egyikben ment a rádió a másikban nem...
A nyílása valóban kicsi a csomagtartónak és maga az autó is hiába majd 5 méter belül nem olyan óriási az elnagyolt formák miatt mint pl középkonzol...
A motortérben viszont a 2 literes dízel úgy néz ki mint SX4-ben az 1.5 dízel
Van még hely bőven...
Egyébként szépnek szép és végignézve a többi opelt teljesen más, ráfért az opelre egy kis újítás csak nem minden lett tökéletes... na de majd a következő insignia már jobb lesz biztosan... 4-5 év múlva
(C vectrát már nem is gyártják, rendelést lehet még leadni meglévő készletre)
-
P4czy
csendes tag
-
_seth_
veterán
válasz
Integra #21543 üzenetére
Na figyelj, leírtam, hogy 160e kilométer az 160e kilométer ez szerintem egy pár évesnek is megérthető az, hogy te hogyan értelmezed nem az én dolgom már. Rosszat nem írtam bár sok jót sem ha ez neked így nem tetszik nem az én bajom
És igen tartom, 3 éves autónak azért 160e kilométer nem kevés és most sem azt mondom, hogy nem jó az autó de úgyis azt írsz erre amit te akarsz.... hajrá.
Árra én nem is írtam, az most olyan, hogy az eladó és a vevő dolga... majd megegyeznek, el lehet adni autót olcsón és drágán is csak vevőt kell találni rá. Az, hogy 160 van benne pedig vagy feltűnik vagy sem a vevőnek...
Nekem nem kell tekergetni az órát, én inkább megnézem az autót, kipróbálom és döntök utána ez így megy
Az enyémnek sem tudom mennyi volt az állása eredetileg de, hogy 250e kilométerrel hozták be az biztos mert úgy volt olcsó utána tekertek rajta megint most 174e (én vettem nov 3-án 166-tal)... de ez csak annyit jelent, hogy én mennyit mentem vele
-
_seth_
veterán
válasz
Integra #21541 üzenetére
Igen, még jót is tett neki sőt jobb is mint az új
El tudom képzelni, hogy 15e kilométerenként új olaj, új szűrő stb, 3x cserélt full vezérlést minimum stb... szűk 3 év alatt..., ez majdnem 3 vezérléscsere és már a 11. olaj/szűrők cseréje esedékes akkor...
(3 havonta olajcsere
)
És most nem kell jönni a japán csodákkal mert egyrészt nem írtam semmi rosszat másrészt igen elhiszem, ez egy csodálatos motor és nagyon jó is (egyébként új 3-asban 1.6-ost már vezettem, nem rossz autó csak nekem vectra után fapad a belseje de hát ez van
).
Ugyanakkor tartom: 160e az akkor is 160e kilométer és az már nem kevés de tartom azt is, hogy műszakilag teljesen rendben is lehet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #21522 üzenetére
Az elelmiszercsomagolasi minosegu (A/A+) muanyag PET granulatum kiloja ~1EUR, ugyhogy ez a szemetbol visszaforgatott, ledaralt es ujra extrudalt kb annyiba sincs, a darab araban a csavarok kerulnek valoszinuleg tobbe, mint ez.
Na meg ez lehet mas ujan is eleve olcsobb, 100% (2n+1x) recycled muanyaghulladekbol is.
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #21520 üzenetére
10k-ert ez vmi 1.5-2mm vastag hulladekmuanyagbol produkalt muanyag max diszito elemnek jo szutyok, eppen csak ved a felverodo kisebb kovek ellen vmit, amik kb egyebkent sem okoznanak semmi kart. Ezzel nincs vedve a karter pl egy kiallo csatornafedeltol, mert ugyanugy leszakitja, mint a szart (ezzel egyutt)
Ami valoban ved vmit az egyreszt nem ijen anyagminosegbol meg vastagsagbol keszul, meg foleg nem ennyibe kerul gyarilag. Egy rendes, kisiparilag meretre gyart(tat)ott kartervedo normalisabb anyagbol tobbe faj ennel. De az akkor sem hajlik, el ha raallsz kerekkel, vagy odakoccolsz vminek.
Ezt egyebkent kisebb meretu es gagyi anyagu csavarral szokas ferogziteni, hogyha tenyallas van egybol az szakadjon le, ne rantson magaval semmit. Pl az M10-M12 meretu 12.9-s csavar mar huzna magaval a lokot is, de az M5-M6 5.6-s meg egybol megadja magat, de leteznek Alu csavarok is.
hobizoli
Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest