- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- iPhone topik
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Akciógombban gondolkodhat az Oppo is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Speeedfire #97817 üzenetére
Előbb rendbe kell rakni, utána lehet chipszelgetni. Az az alap, hogy lemérik, és amikor tudja a gyári 180 lovat, lehet írkálni.
Három dolgot kell egy 1.8T-vel csinálni, mielőtt elkezdik szétírni.
1. kád le és új szívókosarat az olajpumpára.
2. összes vákuumcső csere és vákuum pumpával az összes tomítetlenséget megszüntetni, az összes turbó nyomás csövet felfújni és addig javítani, míg tartja a 1,5 bar nyomást 1 órán keresztül.
3. kompresszió mérés, majd leméretni padon, mennyi maradt a gyári lovakból az eredeti turbóval.Majd utána lehet verni a nyálat, hogy kell a chipsz. Ez nem trollkodás, ez a tapasztalat, akár jó tanácsnak is felfoghatod.
Nem állítom, hogy szar lenne a tiéd, méresd le és majd meglátod.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Futás, futópályák
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest