- One mobilszolgáltatások
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Google Pixel topik
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Íme az új Android Auto!
- Saját chipekkel enyhít NVIDIA-függőségén az OpenAI
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Eldobták az S25 Ultrát, mint egy követ
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Kezdem utolérni magam, sikerült pár dolgot elintézni az autóval. Megvolt a váltóolaj, motorolaj, szűrő, fékfolyadék csere, sikerült még mellé 3 órát aludni, ennyi fért bele.
Aztán végre eltudtam vinni az autót, mert már rég kíváncsi voltam.
Sajnos az első generációs 7G Tronic miatt nem tudtunk pontosat mérni a nyomatékra, mert nem lehet fixre zárni, így kb. 2,2k-nál tudta teljesen lepadlózni visszaváltás nélkül (nyomatékcsúcs 1800rpm), szvsz meglehet a 600, nem vagyok csalódott.
Keréken 221, főtengelyen 278 lóerő, ami pozitív meglepetésként ért eléggé.
Göbi mit szólna a görbéhez?A cég parkolójában álló autók:
+ még 4 Supra, abból az egyik ~900 ló, DCT váltós az M4-ből, a másik ZF 8HP.
Céges autó, zsír új Supra, hibrid turbó, ültetés, felni
A faszi mondta, hogy gari addig volt az autóra, míg lerakta a tréler náluk.ps.: rákérdeztem direkt az automata-manual konverzióra, említettem a 6 milliót, amit a TC videóban említettek, azt mondta picivel több, mint a feléből megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Tőzsde és gazdaság
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One mobilszolgáltatások
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Politika
- Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest