- One mobilszolgáltatások
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102533 üzenetére
Köszönöm a hasznos infókat. Remélem ezt a készüléket tovább fogod használni mint a másikat. Reménykedem én is a legjobbakban, úgy látszik ez az LG55UK6950PLB nem egy sikerszéria, ha már kettőnknek is meghibásodott itt a fórumtagok közül, garancia időn belül.
Az enyém konkrétan 1 év 4 hónapot bírt! -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102468 üzenetére
Üdv!
Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a tv cserével kapcsolatban.
Én még a csereigazolást sem kaptam meg. Most kedden küldtem el e-mailen a számlámat a szerviz részére. Idáig nem hívtak, ezért ma felhívtam az LG központi ügyfélszolgálatát, hogy nézzenek utána a dolognak. Persze semmilyen csereigazolással kapcsolatos e-mail nem érkezett a szerviz részéről - Nyíregyházi szerviz! -. Ezt követően felhívtam a szervizet ahol közölték, hogy "továbbították a kérelmet". Amikor közöltem a hölggyel, hogy a központban nem látnak semmilyen kérelmet, nem nagyon tudott szóhoz jutni, de azért állította, hogy ők elküldték. Ha jövő hét keddig sem hívnak a csereigazolással kapcsolatban, akkor megint levélváltás lesz a központtal, hogy tegyék helyre ezt a hozzáállást a szerviz részéről. Jelenleg itt tartok. Remélem karácsonykor azért már az új tv-t nézhetem. A hibabejelentésem október 19-én volt! Egyébként neked felajánlottak másik hasonló készüléket, vagy te rögtön e mellett a verzió mellett döntöttél? Ha jól értelmeztem akkor 22 hónap törlesztésre hozod el az új, drágább készüléket, aminek az első néhány havi törlesztőrészletébe beleszámolják az eddig kifizetett összeget? Gondolom újabb két év hűséget is kell így vállalni, ami a Telekomnak jobban megéri. Garancia gondolom az új tv-re is 2 év. Ez a variáció egyébként nekem is szimpatikus, mert akkor a törlesztést csak 2022 februártól kellene kezdeni. Ha így van lehet elhozok egy nagyobb készüléket a jelenlegi 55"-os helyett. Az LG65UN74003LB-t néztem ki magamnak. Remélem azzal nem nagyon lövök mellé. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102346 üzenetére
Üdv!
Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a cseréről. Én jelenleg ott tartok, hogy kedden írtam egy panaszlevelet az LG központi ügyfélszolgálatának. Mentségükre szólva, másfél óra múlva hívtak személyesen és közölték, hogy felvették a kapcsolatot a szervízzel és ha péntekig nem érkezik meg az alkatrész, akkor még pénteken felhív a szerviz és elindítják a cserefolyamatot. Persze nem hívtak. Hétfőig várok és írok egy újabb levelet, hogy nyoma legyen az ügynek, remélem ez felgyorsítja a cserét. A csere az egyébként, hogy zajlik, kijönnek a szervízből viszik a rossz készüléket, elhozzák a csereutalványt és utána azzal be kell menni személyesen egy T-pontba, vagy telefonon is megoldható? A megrendelés menete hogyan zajlik pontosan, mert nekem még van 5 hónap törlesztőrészlet, ami nincs kifizetve. Gondolom ez is bonyolítja az ügyet. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102136 üzenetére
Üdv!
Majd írd már meg légy szíves, hogyan zajlott az egész ügy, a csereutalvány átvételtől kezdve az új tv vásárlásig. Csak tudni szeretném, ha az én ügyem is eljut idáig hogyan zajlik ez az egész.
Amúgy én kamatmentes részletre vettem és a törlesztésből még van hátra 6 hónap. Nem tudom egy esetleges készülékcserénél, vagy pénzvisszafizetésnél ez hogy fog működni.
Vételár visszatérítésnél gondolom visszakapom az eddig befizetett törlesztőt a többit elengedik. Készülékcserénél más a helyzet, mert ezt a típust már nem forgalmazzák a Telekomnál.
Esetleg a fórumtársak közül ha járt már valaki hozzánk hasonlóan, vagy rendelkezik erről valamilyen információval legyen szíves megosztani velünk.
Előre is köszönöm mindenkinek. -
Pokolika
tag
válasz
Ironhide #102139 üzenetére
Edge ledes, sajnos nagyon sok darabnál előfordul sávosodás, bevilágítás. A 793 tuti befutó, én is valamint Rasnac is ezt választotta. Számos tesztet, filmeket lefuttatva sem tudok belekötni. Sem sötétben, sem világos körülmények között. Neki is, nekem is rááll a szemem a hibákra. Nála fordultak meg előtte egyéb Edge ledes NANOK és visszaküldte. Őt idézve "Ha nem küldtem vissza 3 nap után az már jó"
-
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102099 üzenetére
Üdv!
Ezek után már remélem nem tudják beszerezni 30 napon belül a kijelzőt és akkor nekem is fel kell ajánlaniuk a készülékcserét. Akkor legalább lesz egy új készülékem, gondolom szintén 2 év garanciával. Ha már vártam közel 3 hetet akkor ezt a keveset kibírom, amúgy van másik készülék, amit addig is tudok használni, igaz csak 32-es. Én is elkezdtem nézegetni a lehetséges utódját, de nem valami nagy a választék most a Telekomnál az 55 collos kategóriában LG-ből. Mindenképpen ilyet szeretnék a magic remote távirányító és az okos tv rendszerük miatt, annak ellenére is, hogy igy jártam. Én is nézegettem a nanocell tv-ket, de gyanús, hogy azok sem jobbak, mert nem nagyon találni belőlük. Lehet, hogy az is egy tévút volt és nem túl jól sikerült széria?
Nézegettem a 65 collos kategóriát is 20.000 Ft-al drágább csak, mint a mostani hibás készülék vásárlási ára volt. Meglátjuk, várok és kiderül mi lesz. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102094 üzenetére
Szia!
Neked a cserét automatikusan felajánlották, vagy te kérted? Az LG központi ügyfélszolgálatán ajánlották ezt, vagy már a hozzád legközelebbi szervízben? Nekem nem ajánlottak fel semmilyen cserét. Ma hívtam a Nyíregyházi szervizüket ahol nem tudnak még semmit a megrendeléssel kapcsolatban, csak annyit válaszoltak, hogy még nem érkezett meg a kijelző és nem tudják mikorra várható. Lassan 3 hete lesz, hogy bejelentettem a hibát. Csak azt nem értem, ha tudják, hogy nincs alkatrész akkor miért nem ajánlják fel a cserét.
-
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102081 üzenetére
Üdv!
Én három hete jártam így, ugyan ezzel a típusú készülékkel ( LG55UK6950PLB ). 2019.júniusban vásároltam a Telekomtól. Nálam is elment a kép, egy pár percig még villódzott a képernyő alsó egy harmadán, majd teljesen meghalt, de nem teljesen sötét. Bejelentettem az LG ügyfélszolgálatán, leírtam a hibajelenséget amiből megállapították, hogy kijelző cserés a készülék. A kijelzőt Lengyelországból rendelik a gyárból, mert semmilyen alkatrészt nem tartanak raktáron elmondásuk szerint, ami így 5-10 munkanap amig megérkezik Magyarországra. ( Reményeim szerint is ). Amúgy október 19-én jelentettem be a hibát, rá két napra hívott a szervízes munkatárs, aki közölte, hogy akkor megrendelik a kijelzőt és jönnek kicserélni amint megérkezett. Azóta csend, semmi előrelépés nem történt, nem hívtak.
Egyébként van tudomása valakinek arról, hogy hány napjuk van megjavítani a készüléket, aminek a nem teljesítése esetén kérhetem a cserét, vagy a vételár visszatérítést? -
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Ironhide #97236 üzenetére
A támogatás oldalukon azt írják, van automatikus készenlét funkció, ami alap esetben 4 óra után kikapcsolja a TV-t. És ez nem figyeli a távirányító jelét.
Mondjuk az új tévénken még nem vettem észre ezt a funkciót működni. -
Móncsa
aktív tag
-
-
junior19
senior tag
válasz
Ironhide #92299 üzenetére
Hali!
Ahogy korábban írták, válaszd a Szakértő világos vagy sötét képmódot. Itt minden opció állítható marad, nem lesz semmi inaktív, műszer nélkül a csak a háttérfényt a helyiség fényviszonyaihoz állítsd be.
[link]
Itt egy link mit, hogyan tudsz műszer nélkül beállítani.
A képernyővédőt a tévén az Általános menüpontban a Képernyővédő opciónál tudod beállítani. -
Partizan182
senior tag
válasz
Ironhide #92291 üzenetére
Ja, igen amint pcre rakod a címkét kvázi belekényszeríted egy game mód jellegű "monitor" státuszba, itt kikapcsolja alapból a legtöbb képbuzeráló elektronikát.
Ha leszeded a pc címkét akkor újra lesz full kontrollod de az input lag kilő az űrbe és nem jeleníti meg a teljes 4:4:4 chormát (színinformációt).
-
kenwood
veterán
-
-
Ironhide
tag
válasz
Ironhide #92144 üzenetére
Hali!
Megjött a 6950.
Sikerült összelőni a pc-vel. Most kezdtem el használni, így még olyan sok tapasztalatom nincs vele.
1 gondom viszont már akadt. Jelen állapotban nem volt kedvem össze-vissza nyomkodni a kép beállításokat.
A win menüben ilyen a megjelenés, itt a zavaróbb, de persze böngészőben is ilyen, de az még elmegy.. Ezt win vagy tv menüben tudom eltüntetni? Vagy miért csinálja? Esetleg vmi ajánlott beállítás a képernyőhöz?
A jelenlegi felbontás 1920*1080. Jelenleg nem tervezem feltenni 4K, mert akkor túl picik az ikonok. Ahhoz most nem volt kedvem hozzányúlni.
Előre is köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest