- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
madagaszkar
tag
Üdv!
LG49NANO803NA készüléket szeretnék vásárolni. Nem szeretném most az egész LG fórumot átolvasni, ezért szeretném tőletek kérdezni, hogy jó vétel e ez a tv. Ha nem akkor helyette mit ajánlotok 49-50 collos méretben? Szemből lenne nézve a készülék, gondolom akkor VA paneles lenne a legjobb, de nem tudom, hogy ezt milyen panellel szerelték.
Minden véleményt szívesen fogadok és meghallgatok.
Előre is köszönöm a segítségeteket. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102533 üzenetére
Köszönöm a hasznos infókat. Remélem ezt a készüléket tovább fogod használni mint a másikat. Reménykedem én is a legjobbakban, úgy látszik ez az LG55UK6950PLB nem egy sikerszéria, ha már kettőnknek is meghibásodott itt a fórumtagok közül, garancia időn belül.
Az enyém konkrétan 1 év 4 hónapot bírt! -
madagaszkar
tag
Üdv!
Én is ezt a készüléket tervezem megvásárolni. Írnál az első tapasztalataidról pár szót?
Egy hibás LG55UK6950PLB-t váltanék le vele, vagy az 55"-os testvérével. Telekomtól függ, hogy milyen lehetőséget ajánlanak majd fel ha sikeresen megkapom a csereigazolást.
Köszönöm előre is. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102468 üzenetére
Üdv!
Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a tv cserével kapcsolatban.
Én még a csereigazolást sem kaptam meg. Most kedden küldtem el e-mailen a számlámat a szerviz részére. Idáig nem hívtak, ezért ma felhívtam az LG központi ügyfélszolgálatát, hogy nézzenek utána a dolognak. Persze semmilyen csereigazolással kapcsolatos e-mail nem érkezett a szerviz részéről - Nyíregyházi szerviz! -. Ezt követően felhívtam a szervizet ahol közölték, hogy "továbbították a kérelmet". Amikor közöltem a hölggyel, hogy a központban nem látnak semmilyen kérelmet, nem nagyon tudott szóhoz jutni, de azért állította, hogy ők elküldték. Ha jövő hét keddig sem hívnak a csereigazolással kapcsolatban, akkor megint levélváltás lesz a központtal, hogy tegyék helyre ezt a hozzáállást a szerviz részéről. Jelenleg itt tartok. Remélem karácsonykor azért már az új tv-t nézhetem. A hibabejelentésem október 19-én volt! Egyébként neked felajánlottak másik hasonló készüléket, vagy te rögtön e mellett a verzió mellett döntöttél? Ha jól értelmeztem akkor 22 hónap törlesztésre hozod el az új, drágább készüléket, aminek az első néhány havi törlesztőrészletébe beleszámolják az eddig kifizetett összeget? Gondolom újabb két év hűséget is kell így vállalni, ami a Telekomnak jobban megéri. Garancia gondolom az új tv-re is 2 év. Ez a variáció egyébként nekem is szimpatikus, mert akkor a törlesztést csak 2022 februártól kellene kezdeni. Ha így van lehet elhozok egy nagyobb készüléket a jelenlegi 55"-os helyett. Az LG65UN74003LB-t néztem ki magamnak. Remélem azzal nem nagyon lövök mellé. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102346 üzenetére
Üdv!
Először is köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalataidat a cseréről. Én jelenleg ott tartok, hogy kedden írtam egy panaszlevelet az LG központi ügyfélszolgálatának. Mentségükre szólva, másfél óra múlva hívtak személyesen és közölték, hogy felvették a kapcsolatot a szervízzel és ha péntekig nem érkezik meg az alkatrész, akkor még pénteken felhív a szerviz és elindítják a cserefolyamatot. Persze nem hívtak. Hétfőig várok és írok egy újabb levelet, hogy nyoma legyen az ügynek, remélem ez felgyorsítja a cserét. A csere az egyébként, hogy zajlik, kijönnek a szervízből viszik a rossz készüléket, elhozzák a csereutalványt és utána azzal be kell menni személyesen egy T-pontba, vagy telefonon is megoldható? A megrendelés menete hogyan zajlik pontosan, mert nekem még van 5 hónap törlesztőrészlet, ami nincs kifizetve. Gondolom ez is bonyolítja az ügyet. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102136 üzenetére
Üdv!
Majd írd már meg légy szíves, hogyan zajlott az egész ügy, a csereutalvány átvételtől kezdve az új tv vásárlásig. Csak tudni szeretném, ha az én ügyem is eljut idáig hogyan zajlik ez az egész.
Amúgy én kamatmentes részletre vettem és a törlesztésből még van hátra 6 hónap. Nem tudom egy esetleges készülékcserénél, vagy pénzvisszafizetésnél ez hogy fog működni.
Vételár visszatérítésnél gondolom visszakapom az eddig befizetett törlesztőt a többit elengedik. Készülékcserénél más a helyzet, mert ezt a típust már nem forgalmazzák a Telekomnál.
Esetleg a fórumtársak közül ha járt már valaki hozzánk hasonlóan, vagy rendelkezik erről valamilyen információval legyen szíves megosztani velünk.
Előre is köszönöm mindenkinek. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102099 üzenetére
Üdv!
Ezek után már remélem nem tudják beszerezni 30 napon belül a kijelzőt és akkor nekem is fel kell ajánlaniuk a készülékcserét. Akkor legalább lesz egy új készülékem, gondolom szintén 2 év garanciával. Ha már vártam közel 3 hetet akkor ezt a keveset kibírom, amúgy van másik készülék, amit addig is tudok használni, igaz csak 32-es. Én is elkezdtem nézegetni a lehetséges utódját, de nem valami nagy a választék most a Telekomnál az 55 collos kategóriában LG-ből. Mindenképpen ilyet szeretnék a magic remote távirányító és az okos tv rendszerük miatt, annak ellenére is, hogy igy jártam. Én is nézegettem a nanocell tv-ket, de gyanús, hogy azok sem jobbak, mert nem nagyon találni belőlük. Lehet, hogy az is egy tévút volt és nem túl jól sikerült széria?
Nézegettem a 65 collos kategóriát is 20.000 Ft-al drágább csak, mint a mostani hibás készülék vásárlási ára volt. Meglátjuk, várok és kiderül mi lesz. -
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102094 üzenetére
Szia!
Neked a cserét automatikusan felajánlották, vagy te kérted? Az LG központi ügyfélszolgálatán ajánlották ezt, vagy már a hozzád legközelebbi szervízben? Nekem nem ajánlottak fel semmilyen cserét. Ma hívtam a Nyíregyházi szervizüket ahol nem tudnak még semmit a megrendeléssel kapcsolatban, csak annyit válaszoltak, hogy még nem érkezett meg a kijelző és nem tudják mikorra várható. Lassan 3 hete lesz, hogy bejelentettem a hibát. Csak azt nem értem, ha tudják, hogy nincs alkatrész akkor miért nem ajánlják fel a cserét.
-
madagaszkar
tag
válasz
Ironhide #102081 üzenetére
Üdv!
Én három hete jártam így, ugyan ezzel a típusú készülékkel ( LG55UK6950PLB ). 2019.júniusban vásároltam a Telekomtól. Nálam is elment a kép, egy pár percig még villódzott a képernyő alsó egy harmadán, majd teljesen meghalt, de nem teljesen sötét. Bejelentettem az LG ügyfélszolgálatán, leírtam a hibajelenséget amiből megállapították, hogy kijelző cserés a készülék. A kijelzőt Lengyelországból rendelik a gyárból, mert semmilyen alkatrészt nem tartanak raktáron elmondásuk szerint, ami így 5-10 munkanap amig megérkezik Magyarországra. ( Reményeim szerint is ). Amúgy október 19-én jelentettem be a hibát, rá két napra hívott a szervízes munkatárs, aki közölte, hogy akkor megrendelik a kijelzőt és jönnek kicserélni amint megérkezett. Azóta csend, semmi előrelépés nem történt, nem hívtak.
Egyébként van tudomása valakinek arról, hogy hány napjuk van megjavítani a készüléket, aminek a nem teljesítése esetén kérhetem a cserét, vagy a vételár visszatérítést? -
madagaszkar
tag
Sziasztok!
Van egy 2019.júniusban vásárolt LG55UK6950PLB készülékem, ami két hete meghibásodott.
Bekapcsoláskor hang van, kép nincs, illetve a képernyő egy kicsit világosabb lesz. Zseblámpával rávilágítva nem látszik kép halványan sem. Mivel még garanciás felhívtam az LG szervízt, ahol a hibajelenséget leírva, arra a megállapításra jutottak, hogy képernyő cserés a készülék. Hozzáértőktől kérdezném, hogy szerintetek is ez lesz a probléma, mert Lengyelországból rendelik az alkatrészt, aminek 5-10 nap a Budapestre történő megérkezése.( Én vidéki vagyok).
Azért érdekelne, mert most szombaton lesz két hete, hogy meghibásodott és ha kiderül, hogy még sem ez a baja, akkor megint várhatok újabb két hetet amig a szükséges másik alkatrész megérkezik?
Járt már valaki közületek hasonlóan, hogy az 1 év 4 hónapos tv-je elromlott. Úgy látszik minél újabbak a készülékek annál silányabb minőségűek.
Köszi a válaszokat előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Építő/felújító topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3057, 95% Akkumulátor
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest