- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3568 üzenetére
Így van, azért nem akartam ide beírni, mert picit lehülyézlek benne, aztán
menet közben elgondolkodtam, hogy esetleg én vagyok a hülye...
S persze nem akartam szaporítani a szót, meg ismét lefikázni a videóidat,
úgyis ismered a véleményem. A lényegét fél perc alatt meg lehetett fogni,
de tényleg kurva drámai volt 7 és fél percben ragozni, hogy melegíted LOL.Ui: én vállalom, ha valamit nem tudok: elsőre pl. azt hittem potméter, azaz
valóban lövésem sincs milyen "legó elemek" vannak. Nekem még működik.
(A hídon majd akkor megyek át, ha odaértem. De egy széttépett kábelt én
is felismerek. És szerintem bárki, aki azt a fotót meglátja. Szép "baleset".) -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3558 üzenetére
Hát ez nem beázott... Most komolyan kitépted a gáz/fékkarból a vezetéket?
Szerk: ugye nem azt akarod mondani, hogy megkaptad az új kijelzőt, és ahelyett,
hogy lekaparod azt a kis ragasztást a NYÁK-ról, kihúzod a gáz/fék csatiját, és az
újba bedugod, megfogtad a kábelt, és kitépted a gáz/fékkarból? Az eszem megáll. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3558 üzenetére
Régiről rakd át a szenzort. Amúgy ilyen kábel külön nincs, senzort lehet venni, meg kábelt, meg csatit, és neked kell összerakni.
(#3559) IntelliSense: Miért is akarod azt kihúzni? Vagy a tartót akarod levenni? Mert ott még oldalt is fogják csavarok, valamint ha le akarod venni, le kell húzni még a markolatokat is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3549 üzenetére
Akkor gondoljuk újra...
A gázt adó "mechanizmus" egy hall senzor, amit adtak az új kijelzőhöz, gondolom az előző se volt már rossz, az új meg pláne. Viszont ha fordítva dugod be a kis lyukba, vagy nem tolod be eléggé nem megy, vagy megy, de folyamatosan gázt fog adni (ha fordítva van). Ezt megtudod nézni ugye most is...
Ha szerinted a kormányban lévő kábel rossz, azt is megtudod nézni egyszerűen, mégpedig annyit kel csinálni hogy a kijelzőt közvetlenül a vezérlőhöz kötöd.
Szóval már mindent kaptál újat abba a rollerbe, már tényleg ne legyél béna, segítünk, csak menjen már...
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3549 üzenetére
A gázt adó mechanizmus egy potméter. Multiméterrel simán kimérhető.
Vezeték szakadás/átégés a kormányban nem valószínű, nem arra megy
a nagy áram, ami ilyet csinálna. Ha a potméter jó és a kijelződ új, ki kéne
jönni a fehér vezetéken a vezérlő jeleknek. Arra a sima multiméter kevés:
pontosan csak szkóppal lát az ember, vagy a kütyümet kéne ráakasztani.Próbáltad amúgy betolni? Néha nekem is csinálja, hogy nem elsőre indul.
Nem azért, mert úgy van beállítva, passz, miért. Ritkán, de előfordul: picit
meglököm, aztán elkapja. Hibajelzés nincs? Fék működik? Féklámpa jó? -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3547 üzenetére
Ebből arra következtethetünk, hogy nem működik?
Pedig most már
mindent kicseréltél, akkor jónak kéne lennie... Erre az esetre mondtam,
ill. nem mondtam, mert nem akartam már tovább ragozni, hogy mérés.Szerk: a gariban kapott akkuval mi a helyzet? Csak a vágottat találom.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3510 üzenetére
Tudnék én is tovább licitálni, de lássuk be: ha csak a csatlakozók jók belőle,
akkor az az 1K pont annyi, amit ér. A végén még jön rá 900 Ft posta, szóval
pénzkidobás 1500 Ft fölött. (Azért nyomtam egy 1500-at, mert rámondtam,
egye-fene, max. annyi, legfeljebb drágább lesz a másiknak. És így is lett...)
Amúgy jogos... ha én azt mondom, hogy alkatrésznek veszek egy komplett
rollert, aminek nagy része szinte biztos hibátlan, másik része meg pl. garis,
akkor valószínűleg más is ugyanerre a következtetésre jut... tehát nem 50K
lett volna a vége. Viszont a magasabb áron egyre kevésbé jó üzlet, a végén
meg ott tartunk, hogy új árban van, és még a baja sem tisztázott, hehe...Ahhoz meg nagyon hülyének kell lenni. Szóval örülök, hogy lezárul a dolog,
kész lesz, és tényleg sok baleset- és eső-mentes km-t kívánok hozzá. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3508 üzenetére
Mondom, a jó cserkész.
De amúgy ahogy vette a töltést, minden működött,
biztos voltam benne, hogy nem az akku hibás abban, hogy a motor nem indul.Ellenberger teljesen jogtalanul/inkorrekten húztad le a gyártót egy új akkuval:
ezt persze lehet zseniális üzleti érzéknek mondani, meg jó magyar átb.szós
mentalitásnak is... amivel akkor lesz IGAZÁN baj, ha pl. Dorian fórumtársnak
TÉNYLEG beszart az akkuja, de majd nem kap gariban, csak ha visszaküldi
bevizsgálásra, mert lépten-nyomon azt tapasztalja a gyártó, hogy kamugaris
akkukat a Vaterán árulják 25K-ért. Persze egy fecske nem csinál nyarat. Bár
az is igaz, hogy egy bolond meg százat csinál. (Ha nem nézném le a dolgot,
úgy szereznék akkut, hogy kimegyek az esőbe egy körre, aztán beáztatom.)De mivel van a világon olyan dolog, hogy becsület (ezzel most újat mondtam,
gondolom), inkább dolgozok még pár napot, és megveszem korrekten...
Ui: azért bevizsgálásnak nem mondanék egy feszmérést: azt a roller is tudta.
Sokkal inkább egy terheléses tesztet, meg egy kapacitásmérést. Ja hogy az
nincs ingyen, mert nem azonnali a válasz, hanem várni kell rá picit... ez ilyen. -
Tin
veterán
válasz
#07746304 #3495 üzenetére
Remelem annak a taxisnak elveszik az engedelyet, es ujra kell vizsgaznia az alapoktol. Igy SOHA nem kozelitunk meg gyalogatkelohelyet, mert akar egy gyerek is kifuthatott volna ele. Tiszta, belathato utszakasz volt, meg csak takarasban sem volt a rolleres. Mindegy, mennyivel ment (egyekbkent meg csak kifejezetten gyorsan sem ment).
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3497 üzenetére
használhatom ismételten szeretett rollerem
Nyehehe.Akkor kellett volna lenyomni, amikor 50K-ért volt fent kompletten.
Annyit megért volna alkatrésznek is, de új áron nyomni a hibásat azért meredek.
Mindenesetre van rá sansz, hogy a végén tényleg működni fog. Ki kell használni
amíg még jó idő van, most még meg lehet hajtani. Télen nem lesz tapadás, LOL. -
Norby86
őstag
válasz
#07746304 #3477 üzenetére
Esőbe nem használnám semmiképp, de persze az benne van a pakliba hogy elkap az eső hiszen futó zápor vagy zivatar az bármikor lehet nyáron. Lehet kapni hozzá első sárvédőt is, de azért ez a rész bennem is kérdőjeleket szül, hogy most akkor ennyire gagyi anyagból lenne? Azért egy szigetelést a váltóhoz tehettek volna, most nem azért de a kerékpáromnál sem rozsdásodik a váltónál pedig esőbe is használom, ezért is érdekes ez a dolog. Holnap viszont személyesen felhívom a gyártót és erre is rákérdezek. A jogosítvánnyal kapcsolatban amit írtál az helytálló, bár ennyire részletesen nem ismertem ezt a törvényt. Kérdésem csak az ezek után hogy ezt mennyire nézi egy rendőr? Mert itt mifelénk heti 1-2 benzines rolleres emberkét látok rohangászni a Budapesti utakon. Minden esetre holnap okosabb leszek mert felhívom a gyártót, úgy tisztább szerintem a tényállást megértenem. Jogosítványt robogóra meg azért nem akarok letenni mert majd tervezek egy B kategóriás jogsit megszerezni, csak autóm nincs és lehet utána sem lesz még egy jó darabig. Így előbb célszerű lenne egy autót beszerezni, de az meg drága mulatság és nincs rá pénzem. Addig is gondoltam jó lenne egy kicsit nyomni neki az úton így tízen pár év kerékpározás után, egy kis újdonság.
Amúgy simán vennék elektromosat ha menne legalább 35-el és a hatótávja legalább 50 km lenne. De ha létezne is ilyen elektromos roller, az ára már egy használt autóéval vetekedne.
-
Norby86
őstag
válasz
#07746304 #3474 üzenetére
Kerékpárral az a bajom hogy arra csak az a bizonyos dongó motor létezik ami ugyan szintén nem szabályzott hogy kell e rá jogsi, de ugye ahhoz normális kerékpárt is kellene venni amire felszerelem a motort. Árban ugyan ott lennék mint ezzel a benzines rollerrel, viszont kisebb végsebesség, hatótávba kb azonos a kettő. Én eddig országúti kerékpároztam, de valahogy meguntam és most kiszeretném próbálni milyen egy motoros rollerrel közlekedni.
Az elektromosakat is néztem, de a 25 km/h nekem kevés és a 30 km hatótáv is kevés,mert az azt jelenti hogy 15 km után fordulhatok haza tölteni az akkut. Benzinesnél viszem a kannába az 5 liter benzint és utántöltőm maximum. Azért nagy dilemma most ez nekem, azért is jöttem ide hogy tapasztalatokat gyűjtsek hátha valaki használ vagy használt már benzines Nitro Scooter rollert.
-
Norby86
őstag
válasz
#07746304 #3473 üzenetére
Ehhez a gyártó szerint sem kell, 350 wattig a törvény sem írja elő. Eddig akárkivel beszéltem azt mondta hogy nem kell hozzá. Viszont a kátyúkkal kíváncsi lennék a 11,5 colos vastag kerék hogy birkózik meg. Nekem fontos lenne a nagyobb hatótáv és a gyorsabb közlekedés, de ha a közepes kátyúkba megakad akkor már veszélyes lehet.
-
Wine
csendes tag
válasz
#07746304 #3465 üzenetére
Kötelező segédmotorra is kell kötelező, de kb 20% köt. Amúgy az elektromos robogónak nevezett kategóriával megkeveredtek páran, de azt mondjuk a kresz szabályozza, merthogy ilyen kategória nincs is, viszont motorteljesítmény szerint van, meg sebesség szerint, és így kerékpárnak minösül 300 w ig, ha pedig gyorsabb 45 km/h nálnél már motorkerékpár, a kettő között segédmotor.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3355 üzenetére
KCH-s emberrel nincs baj, aksik is fogynak nekik azért, alkatrész árazás meg azért ennyi mert van akinek megéri nem vár rá 2-3 hetet, mert használni szeretné a rollerét, pár ezret ez sok embernek megérne, köztük pl nekem is ha nem lenne rollerem és pl csak egy kijelző kellene.
Én is úgy adtam el a Pro-t hogy S1 új kerékkel + adtam a rosszat. Kipróbáltam de komfortban se adott többet, teljesítményben nem tudom, ott lehet van difi.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
#07746304 #3280 üzenetére
Figyi...nem akarok belevauzni...de vegyél egy twow-ot mint én...egyebkent meg nem csak nyáron kell/lehet rollerezbi.
Sima booster v én maximálisan elégedett vagyok vele. Nincs hibája a kormány se kotyog még..de ha kotyogni kezd az se fog meghatni szerintem. Amikor venni akartam egy ilyen rollert számomra fontos volt hogy egyszer adjak ki évekre pénzt....megvehettem volna 2 xiaomit vagy 2 kugoot is az árábol.
Egyébként amit linkeltél elég drága...én 295ér vettem...csak mondom. Én nem vagyok olyan nagy szakértöi tudással még a rollerekről hisz csak egy hónapja használom mégkb...alig 300kmerrel a hátam mögött, de amit eddig tapasztaltam számomra pozitív volt.
Egyébként egyik roller se szar szerintem csak vannak gyenge pontjaik...ennyi.BLACK
Én is rühellem ha mocskos....pláne egy eső után ami ráragad a gumira meg a testre...én már meloba megérkezéskor tisztára törlöm...aztán meg itthon amikor megérkezem. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3271 üzenetére
Még mindig nem értem...
Most a telefontartót, meg a plusz 1 motort + az új aksit, ne számold bele az összerakott roller árba, mert azt eladod külön...Szóval egyben a roller ha nincs leszigetelve kapsz érte 95 ezret, így hogy majdnem minden új benne. Most meg azt akarod, hogy meghirdeted a motort 25, aksit írtad 15-be raktad fel, vezérlő 6e, kijelző 5e, váz meg kb legyen vagy 30e... Szóval ez így ~80 ezer, és több macera van vele eladogatni, meg kitudja mennyi idő, mint egyben eladni.
De persze te tudod.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3272 üzenetére
Hehe, hát van üzleti érzéked: írtam, hogy 15K-ért még olcsó is az akkupakk,
feltéve, hogy hibátlan (s ha a szétvágás közben ha nem sérült, annak néz ki).
Erre mi változott? Lekerült a 15K-s a videóval, és lett belőle 20K képekkel.Kíváncsi vagyok, mit szólt volna a Vatera, ha benyom rá a 15K-s kezdőlicitet.
Akkor is le lehet venni, és felrakni 5K-val drágábban? Mindegy, hagyjuk. -
Tin
veterán
válasz
#07746304 #3271 üzenetére
igazabol remelem nem sertodsz meg nagyon, de:
- vettel egy rollert, amirol a forumon mindenki mondta, hogy le kell szigetelni, vagy ne hasznald esoben
- ezek utan nem a specifikacionak megfeleloen hasznaltad, hiszen kivitted szakado esobe, mikozben IP54 = Por ellen védett (nem károsító mértékű behatolás megengedett) / Fröccsenő víz ellen védett minden irányból (nem károsító mértékű szivárgás megengedett)
- a hibat meg lehetett volna talalni ha kimered, vagy elviszed valakihez, akinek van ilyenje, es rendelsz hozza alkatreszt
- ehelyett lehuztad a gyartot egy motorra es egy kontrollerre, pedig a beazas a te hibad volt
- majd lehuztad a gyartot egy akkupakkra is, gyakorlatilag a roller arat itt el is kuldtek neked
- ezek utan leszarozod a gyartot, pedig egy rendes magyar garipapiros termekkel, ha nem a rendeltetesnek megfeleloen hasznalod, ugy kuldenek el gari ugyintezesnel a francba, ahogy annak a rendje
- most nyereszkedni fogsz az uzleten, es valoszinu pluszba jossz ki az egeszbol
- es meg le is hulyezel mindenkit.ezek utan megkerdeznem: nem gondolod, hogy egy aprocskat visszavehetnel az arcbol?
-
DigitXT
félisten
-
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304 #3265 üzenetére
plusz kiegészítés, ezt privátban írtam:
15K-s kikiáltási áron van fent Vaterán az akksi. Ami ahhoz képest, előrelépés, hogy bontás előtt azt gondoltam, lesz benne folyadék, tehát szar és 0 Ft-ot ér, mehet a kukába. Nincs multiméterem, még nem mentem el venni egyet. Ma például azért nem, mert 32 fok van, és az idő sem sürget.
Korábban meg akartam csináltatni. De már egyszerűen csak a pénzemet akarom visszakapni, úgy, hogy még úton van hozzá egy kijelző. Az akkumulátor nagyon jó eséllyel jó. Van új motor (és igen, azt nem fogom sokkal olcsóbban, mint amennyiért egyébként meg lehet rendelni), van új ECU. A Régi motort is eladom egyébként. Darabokban értékesítem, mert így sokkal jobban jövök ki anyagilag, mint egyben.
Eredeti, méhsejtrácsos gumis S1 Pro motort nem is lehet kapni külön, szóval azt is magas áron fogom mérni, és leszarom, ha egy évig nem kell a kutyának sem. Külön mennek majd el az akkumulátorok is el...
Már elküldték darabokban majdnem az egész rollert, ahelyett, hogy kicserélték volna
Nekem már herótom van ettől a márkától, a rollertől. Nem akarnék én sem 4x ennyit fizetni egy másikért, de sajnos az a helyzet, hogy a jó az drága...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3263 üzenetére
Ezen már megint nem tudom mi a meglepő, Kugoo persze hogy sz@r, de még egy Xiaomi is is, mivel ezek a legalább belépő rollerek. Neked ugye azért lett erről ilyen mocskos sz@r a véleményed, mert sz@rrá áztattad, utána meg kisérletezgettél hogy talán ez főtt meg talán az főtt meg, ja és ezt mind heteken hónapokon át...És ezért sz@r sz@r fos hulladék az egész...Előre jelzem, veszel egy Xiaomi-t, azzal is lesznek gondok biztos, vagy kapsz 2-3x defektet, és akkor az lesz a sz@r.
Az E-TWOW S3 Booster GT valóban jó, bár még hosszútávú tapasztalat nincs vele, de ha olyan lesz mint a V Booster akkor biztos jó választás. Viszont ez se tökéletes 390 ezer, és ha nem javították a V Booster után ennek is kotyogni fog a kormánya, valamint 390 ezerbe már nem fért bele egy hátsó tárcsafék, ami elég vicces.
Ja és tudom nekem nem fogsz válaszolni, meg múltkor lehülyéztelek és egyből futottál a moderátorokhoz panaszkodni, pedig csak őszinte voltam...:/
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3252 üzenetére
Szerintem ha ezt nekiállsz szétgányolni cellákra, a töredékét fogja érni.
Abban semmi röhejes nincs, hogy nem tudsz egyszerre sok cellát venni...
Fosnak a szállítók, van rá szabályozás is, x db fölött nem viszi repülő, stb.
Azért ezek nem játékszerek: egy rossz mozdulat a szikével, és ég a pakk.
Ha érdekel az ilyen gányolás, nos a MHV csatornán láttam egy "vicceset",
amikor konkrétan kigyulladt a szétszedés alatt álló laptop akkupakk. -
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304 #3246 üzenetére
No, működik továbbra is. Vajon cellánként kellene eladni, vagy egyben? Nyilván doboza már nem lesz, max ha maszek módon körbe ragasztom, de legalább kiderült, hogy a Matrica csak egy felesleges faszság, meg persze, hogy továbbra is ipari hulladék a szigetelés hiánya miatt. Érkezik az új kijelző is ...
Valaki itt cellánkén rendelte (röhögtem is, hogy vagy 3-4 menetben érkezett meg).
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3119 üzenetére
Ja a végen kiderül én tehetek róla nem?
Kugoora a mai napig nem mondom rossz, hiszen ár érték arányban még mindig az egyik legjobb, ha olyan sz@r lenne számomra is gondolom nem pro-t vettem volna tartaléknak, csak végül meguntam, és ki akartam próbálni mást is. M365-öt is csak azért vettem meg most mert mondhatni majdnem hogy újonnan 90 ezret fizettem érte...
Te meg azért fikázod mert beázott, ha nem ázott volna be még most is használod és meglennél vele elégedve gondolom.
De ha most veszel egy M365-öt annak is lesz majd baja valószínű, akkor azon is lovagolsz heteket majd hónapokat? Ilyen alapon ne vegyél rollert.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3117 üzenetére
Ezen most nézzek? Első videót elindítom 1.5 perc volt míg kibontottad a dobozt, itt fel is adtam. Amúgy tényleg nem bántásként, de engem már kurvára idegesít ez a rinyálás amit levágsz ezzel a Kugooval. Persze én bajom, de már csak az elején ha megfogadod a tanácsunkat, hogy leszigeteled, vagy esőbe nem viszed azóta is használnád.
stellaz: Ez a gumi téma tényleg gáz, engem ugye azért nem zavar még, mert nem ért el, de majd úgyis elfog, ha nem ezen majd az OXO-n... Annyit tudok tenni ellene, hogy nézem mibe megyek bele, és lehetőleg normális úton használom, és 4.3 bár körül, ami ugye sokak szerint a legjobb, cserébe kicsit kemény, de még így is kényelmesebb nekem mint egy Kugoo.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3114 üzenetére
Kijelzőt is kell szigetelni normálisan, nem csak fóliával, aksihoz is betud folyni a víz csak jelzem. Hőlégfúvó meg minek? Egy hajszárító is bőven elég.
Gép szerelésről meg annyit hogy aki ahhoz ért, ez neki gyerekjáték lenne, de videóid alapján egy csavarhúzót is félve használsz, és ezt nem bántásként írom, hanem tény.
-
stellaz
veterán
válasz
#07746304 #3102 üzenetére
IntelliSense
(#3103) nmy1212
(#3104) B-L-A-C-KAz aquában vettem. A kormány csapágy rózsájába gyárilag beleszakították a csavart, ezért nem lehetett összehúzni a villát a nyakkal. Kotyogott az egész. AZNAP VISSZAVITTEM, de nem voltak hajlandóak cserélni vagy pénzt vissza adni, a szervizes meg aszongya fizessem ki én a javítást. Meg valami olyan is volt a papíron, hogy 3 ezret fizessek, ha a hiba nem garanciális.... WTF? Oda autókáztam háromszor, beírtam a panaszkönyvbe, mondtam, hogy a békéltető testülethez fordulok, a végén már visszakértem a rollert, hogy viszem szakértői véleményt kérni róla, de akkor meg vissza sem tudták adni, nem volt fizikailiag ott és nem is tudták hol van, hova menjek érte, csak néztek bután, hogy nekik fogalmuk sincsen semmiről és nem is lesz, úgyhogy ne is várjak ilyesmire.
A fazon elmondta, hogy náluk ez ilyen vezetői utasítás, hogy semmit nem lehet cserélni 72 órás cseregarancián belül vagy a 14 napos elállással élni, hanem elsőnek majd ők központilag megszakértik, a jelek szerint előre elgondolt végeredménnyel.Végül egy héttel később visszakaptam a pénzt, de egy "elnézést" az persze nem járt mellé...
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3100 üzenetére
Te mi a faszról beszélsz?
Most, hogy egy játék miatt 5-6-an feliratkoztak rám
a YT-on, van rekord mennyiségű feliratkozóm, összesen 21... Viszont, ha akarok
vmit dokumentálni, vagy bemutatni, azt megoldom pár percben, lényegretörően.Neked ez kurvára nem megy. Nekem hatalmas csalódás, hogy felraksz "valamit",
ami a végén kiderül, hogy nem az, aminek látszik, csak rabolod az embert idejét.
Tőlem lehet millió feliratkozód is erre, attól még... (Egymillió légy nem tévedhet.)Természetesen csináld tovább, ahogy jónak látod, nem nézem, nem zavar, mivel
megtanultam 2-3 próba után, hogy érdemi infót sohase fogok látni tőled. Bocs... -
Tin
veterán
válasz
#07746304 #3089 üzenetére
Tulmisztifikalod. Egyszeruen fogod, a megadott reszeknel szetkapod, finoman kinyomod a szilikonos ragasztoval, osszerakod, majd hagyod 2 napot szaradni. Ennyi.
A kijelzonel BLACK es en is ragasztottunk felul szeles ragasztoszalaggal biztonsagi reteget, hogy ha veletlenul is be akarna folyni valahol a viz, ne tudjon. Nekem az egesz egy delelottombe kerult, de ugy, hogy baromi raerosen es alaposan csinaltam. Le van irva az egesz.
Nezd, ha nem tudod vagy nem akarod ezeket megcsinalni, akkor ez a roller nem neked valo. De nem csak ez, a Xiaomi is ilyen, majd rajon BLACK is az elso problemanal, hogy csodak nincsenek. Ha problemamentes rollert akarsz, azt is linkeltunk mar parat, 300e felett kezdodik. Egyedul talan az ETWOW-nak van hivatalos magyar garija, es jo is.
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3089 üzenetére
Ne is kezdj bele, mert akkor lesz egy 15 órás videó, hogy hogyan (nem?) sikerült.
ON: én a felfújható hátsó kerékkel szívok, mint a torkos borz.
Bepattintottam a
helyére. Sima liba! Ráhúzom a csavart: megszorult a felni. Éljen! Kihézagoltam.
A felni forog. Felfújom: szorul a gumi. Faja! A hézagolás közben pedig sérült egyik
csapágy (elég erőszakosan kellett a helyére tolni, nos, így sikerült), erre mondom,
ha a gumi megszorulását orvosolom is, soha nem fog normálisan forogni. Jó, gyári
kerék vissza, és kigurultam a csapágyboltba: rollerrel ~10 perc alatt megfordultam.Komplett hátsó felfüggesztés szétszed, kerék helyére, nem szorul, kihézagolva.
Már csak vissza kéne rakni a helyére a hátulját, de nem triviális helyre erőszakolni
a sárhányó rugóját. Ezt fél perc alatt, leírtam, s elolvastátok. Videóban durva lenne,
főleg, ha minden apró részleletet meg akarok mutatni az utolsó káromkodásig...
A gond csak az, hogy aztán "feltartottak", és azóta sem volt időm befejezni, pedig
holnap mennék vele munkába. Hááát... Kérdés, hogy reggel elég lesz-e rá fél óra?
De sebaj, mert ha nem, hát amúgy is zivataros időt mondanak: nem kell a beázás. -
klampfer
tag
válasz
#07746304 #3077 üzenetére
Nyugodtan vehet bárki kugoot is, akinek egy minimális műszaki érzéke van és 1-2 órát rászán, hogy beállítsa, szigetelje, átkenje a teleszkópot stb... Azért ezek a rollerelk elég faék szerkezetek, ha kugoo problémát okoz, akkor az ES csatlakozó cserék vagy a Xiaomi gumicsere vagy kormányszerkezet beállítása is problémát fog okozni....
Ha valakinek meg kell mutatni, hogy a csavarhúzó melyik felét kell megfogni, akkor kb. mindegy melyiket veszi, idővel szívni fog,,
Szerintem...Ezeknél a cuccoknál MÉG! nincsenek márkaszervizek akikhez begurulhatsz vele a műszaki problémákkal...
-
Wine
csendes tag
válasz
#07746304 #3058 üzenetére
Első kerék defekt se kocsinál, se motornál nem szerencsés, én évekig motoroztam, szerencsére elkerült, de mostanában több szarság van eldobálva..én a tömör rollergumimmal, egy egy kátyúnál virtuálisan cserélek felfújhatóra, de a defekt veszélye mondjuk nem fenyeget, lehet legjobb az üreges gumis megoldás.
-
#07746304
törölt tag
válasz
#07746304 #3046 üzenetére
Mondjuk ebben nincs olyan nagy rizikó, egyrészt a szervizben csak megtudják oldani, ha az oszlopban lévő vezeték gázos, másrészt meg ha mégsem, akkor eladom az új kijelzőt is.
(#3038) B-L-A-C-K : A kerekeket nem cseréled tömörre? Nem véletlen mellékel a gyártó tartalék gumikat.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
#07746304 #3037 üzenetére
Ehhez nem nyúlok mert nem kell, kaptam hozzá 3D nyomtatott kijelző védőt eső ellen, ha esik azt rápattintom és kész, ez egyben van tényleg. Pár esztétikai módosítást csinálok majd csak.
Mondjuk a hátsó tárcsaféket szop@s volt beállítani, kb 2 órám elment vele, de most 2 ujjal tudok fékezni úgy fog.
Mentem is vele most több mint 15km-t, nem azt mondom elvagyok ájulva, de alsó kategóriához képest csalódás pozitív értelembe. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3017 üzenetére
Kábelt kettő perc kimérni, de azt nem nagyon hiszem, hogy meg tudna úgy égni,
hogy a csatlakozóknál nyoma sincs. Szóval marad, hogy elment a vezérlésed.
Szkóppal ezt szintén kettő perc alatt kideríteném, s ha úgy van, akkor a saját kis
proggimmal beröffenteném a motort: abból látszana, hogy jó a motor... Ha jó még.
Kár hogy nem a "nagyfaluban" laksz, már régen ránézhettünk volna (itt többen is),
talán működne is, akár már leszigetelve.(Így meg szenvedsz vele feleslegesen,
és gyártod a hosszabbnál-hosszabb videókat, amiben MINDIG elveszik a lényeg.)"ráérek el-el adogatni alkatrészenként, de nem olcsón..."
Ez a szar ebben amúgy, hogy gari után még nyerészkedni is akar rajta az ember:
elvileg a gari arról szólna, hogy visszaáll a meghibásodás előtti állapot, nem arról,
hogy utána arany árban kiáruljuk a cuccot alkatrészenként. De sebaj, jól mondod,
enni nem kér, árulni lehet akármeddig, jön az ősz, felkúszik rá a kereslet.Ja nem.Mindenesetre azt már látom, hogy nekem nem lesz innen
féláronfélig jó motorom.
Feladtam...De amúgy a hülyének is megéri 45K-ért venni egy motoros kereket,
amit egyébként utánad dobnak gariban... megtartod a régit, ami esetleg még jó is,
de ez a kutyát nem érdekli. Fura üzletpolitika! De hát sikeres, olcsó roller = terjed!Szerk: mint vmi betegség...
- Neked is Kugood van?
- Volt, de már kikezeltettem. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3014 üzenetére
Én nem bánom. Nekem két éve sem jött be az M365. Sőt az egész rollertéma se!
Most, hogy kipróbáltam a Lime-ot, rákaptam: nem rossz ez a Kugoo, csak vannak
finoman szólva minőségbiztosítási problémái. Olcsó húsnak híg a leve. Ez tény.De most komolyan: mit vársz az M365-től? Én még több fetrengős videót. Amikor
a harmatos Kugoo fékkel sikerült firkálni, arra hivatkozva, hogy túl erős? Fájni fog!
Rohadt gyenge a Kugoo elektromos fékje. Ezen nincs mit szépíteni. Valószínűleg
ez a legkomolyabb (és legkomolyabban vehető) kritika ellene. Igen csak előre kell
gondolkodni, ha derékszögben fordulnál. Vagy ha valahol (főleg a lejtőn) megállnál.
A sebességelőnye a tény (még nehezebb pilótával is), de marginális, ha nekem is
fent lesz a pneumatikus hátsó kerék, valószínűleg elolvad.Meg aztán, az M365
is tuningolható, ha valakinek kevés lenne. De mondom, olyan tempót menni: áááá.Nekem az már nem normális közlekedés, pedig csak a rutin, meg az évek...
Alkatrészek érdekelnének, mert ha dupla elektromos fék lenne rajta, jobban fogna.
(Vagy persze értelmes megoldás a pneumatikus hátsó kerék beépített dobfékkel.)
Csak az a baj, hogy esetedben nem lehet tudni, hogy mi a halott, és mi a jó: ha a
fél órás videódból kiderül, akkor nagyon jó, de valahogy beletekerve se láttam meg
a lényeget. Mondjuk tudnám értékelni, ha összefoglalnád, hogy mi tűnik halottnak. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3010 üzenetére
Mert nincs is. De amúgy elég komoly rövidzár kell ahhoz, hogy elégjen a kábel,
én nem nagyon hiszek ebben... Kollégának szikrát hányt a technológia, amikor
tényleg rövidre záródott az akkuja, és még úgy sem égett szét minden. Egy kis
eső ahhoz rohadt kevés, hogy hosszú távon megpörköljön vmit... Eleve azonnal
elpárolog a víz, amint megindul rajta az áram...(Meg önmagában a víz nem is
vezető, csak a kosszal együtt, ami benne van...) Szerintem túlspilázod a dolgot:
azt kéne kimérni, amit írtam, akkor biztos lehetnél benne, mi van a kábeleddel...
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ennyi technikai érzékkel hogy húznád be az
új kábelt, mert a lyuk méretőből kiindulva sanszos, hogy szét kell hozzá szedni
a csatit, ahhoz meg kis csavarhúzó kell, stb. Szóval nem rakétatudomány, de...
(A videót még nem néztem, csak B-L-A-C-K hozzászólásából következtetek.)
Ui: ha valamit, akkor a mikrocsipet* tudja tönkretenni egy rövidzár. Ha mondjuk
adott bemenete 5V-ra van hitelesítve, és rászalad 39V, annak lehet kampeca...
Viszont az jellemzően nem látszik rajta... ha csak nem égett meg látványosan.*: abból meg van 1-2 a kormányon lévő vezérlőben, a kijelző alatt. Egyik pl. épp
a kijelző meghajtásáért felel, nekem az makkant meg, és világított összevissza. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3004 üzenetére
Hát legyen, mert ha az a szar, mit sem ér az új motor, és az új vezérlő...
Akartam kérdezni, hogy nincs videó róla?Hasznos lesz még a garihoz is,
csak vágd meg feltöltés előtt (akár - nem röhög - Windows Movie Makerrel!),
mert szerintem a hajukat is kitépik, ha 15 percen keresztül megy a zene és
nem történik semmi... de akár fel is tudod gyorsítani az érdektelen részeket. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #3000 üzenetére
Gondolom oszcilloszkópod nincs, de ha akad egy sima multiméter otthon, lehetne következtetni, hogy van-e kommunikáció a "kijelző" és az ECU közt... Ha a kiakad 5V magasságában, akkor szinte biztos, hogy nincs. Ám ha 4.4V, akkor mégiscsak kéne a szkóp mit beszélgetnek. De amúgy sanszos, hogy akkor cserés a kijelződ: küldenek gariban olyat is, azon ne aggódj, cserélni se macerásabb, mint kereket...
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #2997 üzenetére
Nem feltétlenül: egy bizonyos bájtsorozatot kell küldeni folyamatosan az ECU
felé, hogy ne tiltson le vezérlő hibával.Ami logikus is, mivel, ha elszáll a gáz
és fék érzékelés, biztosabb, ha befékez, mint ha hagyja tovább gyorsulni.Az elégett valami kábel teóriádat le kéne tesztelni, kibontod fent is, és sorban
végig nézegeted a kábeleket multiméterrel: ha szakadás van, elégett valóban!
Bár nem tartom valószínűnek, mert az jelentős hőhatással, szaggal járt volna.Szerk: mi az hogy jó a motor, ha amúgy nem indul? Miből gondolod, hogy jó?
Vagy most már minden jó, csak a motor hibajelzés maradt ott? Nem értem...Szerk2: segítségként beszúrok egy képet, melyik kábel micsoda. Annyi, hogy
a fehéren mennek a vezérlő jelek (5V az 1, 0V a 0 érték), de ezt a multiméter
nem tudja, átlagosan 4.4 voltot mért. A zöldön az ECU válaszol, mivel sokkal
ritkábban, így azon közelebb van az átlagos feszültség az 5V-hoz. (Kb. 4.9V.)
Szóval most nem értem, hol tartasz: összerakod, nem indul viszont befékez?Szerk3: az a kijelző a kormányon nem csak egy kijelző, hanem kezeli a gázt
és féket, meg úgy általában az áramellátást, a kék vezetéken. Ha pl. ott egy
rövidzárlat keletkezik, mint B-L-A-C-K fórumtársnak, nem lehet kikapcsolni. -
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #2991 üzenetére
Már mihez kellene a szerviz? Összesen két db alkatrészt kicserélni? Azért ez nem rakétatudomány. Szerk: a vezérlőt kemény 4 csavar rejti*, a kereket meg már magad is kivetted korábban.
Mondjuk én első körben csak a vezérlőt nézném meg, hogy a régi motor jó-e, tekintve, hogy nem Pro kereket kaptál gariban... Szerk2: de ha az új vezérlővel se jó a régi motor, akkor nincs más választásod.
*: esetleg azzal lehet gond, hogy a vázban van, így imbuszkulcs kell, meglazítani...
-
DigitXT
félisten
válasz
#07746304 #2983 üzenetére
Ez gyors volt. Akkor most már óvatosan a mosással. A régi motort meg teszteld
le, hogy amúgy hibás, vagy hibátlan-e?Nem emlékszem eddig, milyen tesztet
csináltál, de jó tudni, hogy ilyen gördülékenyen is mehet a gari: én visszakaptam
a pénzt a mai napon, mert vettem egy másikat, és nem akartam hónapokat várni.Ha a motor volt hibás, és a vezérlő jó, akkor esetleg engem érdekelne az is.
-
Wine
csendes tag
válasz
#07746304 #2967 üzenetére
Nálunk mindenben az a motiváció, meg a lopás, az útdíjakból már mindenhol tükörsima útnak kéne lenni, ma is megyek bicikliúton 20 körül, tök sima, aztán a semmiből egy olyan kátyú, ami felőlem nem látszott, esni nem estem de csattant a kormányoszlop rendesen... Egy akármilyen kocsi átírás áráért kapsz egy rollert...
-
Tin
veterán
válasz
#07746304 #2967 üzenetére
Sehogy, nem kell rendszam ra, hulyeseget irt a poszter. Kell hozza eKFV, vagyis tipusengedely, ami az adott tipusra vonatkozik, es ez alapjan kothetsz ra biztositast, ami 20-30€ egy evre (nem tudom pontosan), kapsz egy matricat, es azt kell felragasztani a rollerre. Ezt erthette felre a srac.
De egyelore nem nagyon van engedelyezett roller, mert nyar elejen lepett eletbe a torveny, es nem birtak meg legyartani. Nemet mediamartkban van csomo tipus, de ami "straßenzugelassen", tehat engedelyett, az legkorabban szeptembertol elerheto csak.Nem lehetetlen, megveheted, de kozuti forgalomba nem mehetsz vele. Szerinted miert adtam el a torveny megjelenese utan azonnal a Kugoo S1-et? Ja igen, es 500W a felso hatar, illetve 1400W, de csak ha a teljesitmeny 60%-at egyensulyozasra hasznaljak. A sebesseglimit 20 km/h.
-
Wine
csendes tag
válasz
#07746304 #2848 üzenetére
Ezek után én nem merem tesztelni a rolleremen ezt a képességet :-) ...más, kresz: Az oké hogy lényegében mindenhol megyünk rollerral, ki ki bátorsága, józan belátása szerint. Csakhogy vannak azok a szituk, mikor van két vagy több szereplő, és a "na itt kinek van elsőbbsége" történet. Pl mész kerékpárúton, ahol kerékpárosként, neked, de meg kell e adni számodra az elsőbbséget, ha rollerral közlekedsz, ez előfordulhat a kocsi jobbra kanyarodásánál- ahogy tapasztalom ez a leggyakoribb- de más szitukban is. Én azt csinálom, hogy figyelem a másik viselkedését, ha látom a szándékot, hogy elenged, akkor megyek...de pl balesetnél nem mindegy, ki hibázott..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged