Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz ZS3NI #24107 üzenetére

    Ha megolvadt a motor, azon már nem fog segíteni a szoftveres trükközés.:D
    Ugyanez van akkor is, ha a vezérlőben köszönt el két MOSFET... Azért kettő,
    mert egy hibája esetén még bekapcsolható, kettőnél peches esetben már a
    motoron keresztül rövidzárlatban van az akku, és azért tilt le, hogy védjen...
    (Ilyenkor ha széthúzod a motor kábeleit, és csodák csodája, bekapcsolható,
    akkor meg is van a zárlat. Csak utána ne dugd vissza javítás nélkül, mert ha
    zárlatos, lesz nagy pukkanás, és utána lehet csatlakozókat is cserélni...:R)

    Ui: a zöld LED nem azért világít, mert fel van töltve, hanem azért mert nem
    folyik áram: ez lehetne feltöltött állapot, de inkább egy tiltott BMS lesz az...
    Ha lehúzod az akkut, vissza fog kapcsolni*, ha annak nincs baja. Nézd meg.
    (Aztán multiméterrel tudsz ellenállást mérni az vezérlő felől az akku csatin:
    szakadásnak kellene lennie, de ha két MOSFET halott, akkor lehet zárlat.:K
    Ha pedig ez bebizonyosodott, akkor vezérlőjavítás... Ha meg itt jó, akkor a
    motorba kell belenézni. Ha feketére égett a vezeték, akkor ott is lehet baj.)

    *: mármint az akku. Ha zárlat van, lekapcsolja a kimenetét, ha elmúlt vissza.

Új hozzászólás Aktív témák