Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Kiszivárgott, mikor érkezik a Galaxy S26
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nő az eSIM-ek iránti igény
-
Mobilarena
Ez a KOMOLY kávé topik. Kérjük, olvasd el az alábbi téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz
HaDeSzKa
üzenetére
Ne haragudj, a mosó-szárítós példámat is teljesen más irányba tekered, mint amire reagáltam. A reakcióra hoztam példát, nem a két konstrukció azonosságára. Én is mérnök vagyok, de ez itt szerintem irreleváns, kávéfőzőt gondolom egyikőnk sem tervezett az egyetemen.
Az új GC-t kár volt felhozni, vagy ezt már leírhattad volna az előző hozzászólásban is, mert nincs köztünk gondolatolvasó.
Mint látod, itt nem nagyon rendelkeznek kombi géppel, aminek oka van. Nekem CM702-esem van, de esélyes, hogy valamikor menni fog, pedig fél éve sincs, hogy megvettem. Ha idővel Te is erre jutsz, akkor kinézett Lelit ebben az esetben nyomott áron eladható, mert nem nagyon van piaca, és kezdődhet minden elölről.
Használtak közül jobb minőséget kapnál a pénzedért, biztos forrásból meg még garanciát is vállalnak rá. Ha az ki is fut, akkor is bagó az alkatrész, és bárhonnan beszerezhető.
De csatlakoznék levytee-hez, vedd meg, és használd megelégedéssel.

Új hozzászólás Aktív témák

A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Telekom mobilszolgáltatások
- Highguard
- BestBuy topik
- PlayStation 5
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...