- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Yettel topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- MIUI / HyperOS topik
- Dőlnek az S25 Slim és Ultra infók
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
Régebben próbálkoztam vele, de soxor elvonta a figyelmemet, szal azt csak practice sessionben használom, pláne WSCS-ben. Itt a Mazda cupban kevesebb a történés, szal végülis beleférhetne.
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Elkészítettem első iRacing versenyvideómat... [link]
Valszeg jön még több is, főleg a WSCS-ben nyomom majd. Youtube-on nem láttam, hogy akár egy magyar is rendszeresen készítene ilyen videókat, szóval akkor majd én... akár terjeszthetitek is.
Ha már ingyenes iRacing, a Mazda MX5 (amivel versenyeztem a videóban) az ingyenes autók egyike, nem kell megvenni. Montreal (a pálya) viszont nem ingyenes.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
#79621120
törölt tag
Három hónapig ( 2014. október 15. ) ingyenes az iRacing
Csak új tagoknak .
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
WSCS-ben én a Rileyval versenyzek, előző szezonban is ez volt a "fő" autóm. Akartam ma is menni legalább 1 versenyt, de a pedálom elkezdett hülyességeket csinálni (full gáz/no gáz tök random), szóval ma nem jött össze.
Tegnap mentem egy versenyt, 2700 iratinggel alsó splitbe kerültem első körben egy HPD leamortizált, de még így is simán nyertem, elég unalmas volt... végig magamban körözgettem.A gumikopásból én nem éreztem semmit, vagy mert pancser vagyok , vagy mert én amolyan sikamlós/sima módon vezetem az autót, elég keveset tekergetem a kormányt.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
JoinR
őstag
Jó lett az update, a gumikopás nagyon durva...aki nincs hozzászokva, annak jól felforgatja a versenyét, pl. nekem Elején még több mp-cel vezetek, de mivel eddig sose kellett figyelnem a gumikopást (emiatt mindig tiportam mint az állat ), szépen leamortizáltam a gumikat...utolsó pár körben a visszafordítókba már rendszeresen keresztbe csúsztam be, nagyon kemény El is vesztettem az első helyet, de jó verseny volt, és ez egy új kihívás, hogy ésszel kell menni. Következő próbálkozásra már végig figyeltem a gumikra, így sokkal jobban kitartottak. (Ford GT természetesen...amúgy nagyon jó lett a World Sportscar Series sorozat, és a színvonalra sem panaszkodom, igazán ésszel mennek a környezetemben)
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Kipróbáltam ma az "új" McLarent és RUF-okat.
Wow. Qrvajó lett mindegyik, a RUF Track nagyon tetszik, vezetés közben olyan volt, mintha vmi ágyúgolyót vezetnék. pedig ugye előző szezonban írtam, hogy nem bírom egyáltalán.
A McLaren is tetszetős, de a RUF-nak jobban tetszik a karaktere.
A RUF c-spec meg kevésbé alulkormányzott, nem kell vele folyamatosan szenvedni, szal sokkal vezető-barátabb lett."Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Van itt vki, aki 3 monitoron játszik és Core i5/i7-e van?
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Na mivanmá itt? Mindenki eltűnt.
Most láttam a 6 hours of Glen-t. Az első caution alatt a kommentátorok kifejtették, hogy az autók a közhiedelemmel ellentétben nem azért cikáznak a felvezetőkörben, hogy melegítsék/melegen tartsák a gumikat (mivel ez nem melegíti a gumikat), hanem azért, hogy az aszfaltról a gumikra ragadt különböző szennyeződések lejöjjenek. Szóval vicces, amikor iRacingen (vagy más szimben) cikáznak az emberek verseny előtt.
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
Met
nagyúr
Nincs valakinek jó Ruf RT12R C Spec setupja Daytona road night-ra?
Egyet találtam fórumon de szerintem az nem éjjelre készült, csúszkál mint az állat. Biast hátratoltam állítottam a szárnyon is valamivel jobb lett de végigszenvedtem vele 70 percet"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Asszem végeztem a ProtoGT-vel, talán a Forddal fogok még versenyezni.
Tegnap kiütöttek a legelső körben az essesben, ma meg a 19. körig 2. voltam 14 fős Crovette gridben és egy HPD nyírt ki a Carouselben. 1 mp-re mögöttem volt a hosszú egyenesben és nem tudott feljönni hozzám, már akkor tudtam, hogy gond lesz, mert ez egy lassú HPD. És gond is lett...
De igazából nem emiatt hagyom a picsába, hanem azért, mert minden egyes verseny előtt szuperideges vagyok, gyomoridegem van és tegnap rájöttem, hogy azért, mert ezeket a gyors autókat nem képes a nevezők legalább fele biztonságosan vezetni. Hotlapolgatni tudnak, de nagy mezőnyben amikor kerülgetni kell egymást... amikor a Spec Racer Forddal vagy a Solstice-szal versenyzek nem vagyok ideges, sőt jól vagyok és a tököm akar azért leülni játszani, hogy ideges legyek, szórakozni akarok nem gyomorfekélyt kapni. Maradok a lassú autóknál.
szerk: talán az is baj, hogy túl komolyan veszem a PGT-t míg a SRFC-t és a GTC-t egyáltalán nem, csak mókából ülök be az autókba. Elvileg így kéne csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
iRacing.com-on cars menüpontnál ott van egy jó pár autó, viszont ha rámegyek hogy sign up, ott annyit ír hogy "7 cars included". Akkor most mennyi autó is van a játékban?
-
Met
nagyúr
Úgy általában mindenholról van szó de leginkább az oválnál jön ki hogy mennyire faszok az emberek.
Roadon kanyarban kicsúszik, elfékezi magát stb. ott elég sok felé tudsz kerülni de oválon ha kívül vagy és a belső kisodródik akkor felken a falra, ha belül vagy és bepörög eléd iszonyat nehéz kikerülni.De két hete volt Charlotte Silveradóval, fixed és custom setuppal, mentem két custom settes versenyt és nem volt sárga, de baleset sem, míg a fixeden 2 kör zöld 5 kör sárga.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
Most a héten nincs pályám amin tudnék menni B class versenyeket, szerintetek, próbálkozzak C vagy D-ben sr-t gyűjteni vagy nem érdemes?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Meg tudja vki mondani, hogy a relatív boxon hogy lehet le-föl scrollozni?
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
Tarill
őstag
értem,még esetleg annyi hogy ennek a játéknak nincs valami kipróbálható "trial" vagy starter verziója? vagy veszek 6 dolcsiért egy hónapot kapok egy alap csomagot és hajrá? (csak abból kiindulva hogy az eredeti wow is egy bizonyos szintig ingyenesen játszható erős korlátozásokkal)
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
A konfigod bőven elég, akár 3 monitorhoz is.
A kormányod is jónak tűnik (FFB-s), bár nem ismerem. Ha tudsz vele vezetni, akkor jó.
Kezdőként sokat gyakorolj és a versenyeken ne a helyezésre menj (úgy sincs semmi jelentősége), hanem arra, hogy tisztán versenyezz, tehát ne tarolj le másokat a pályáról és hasonlók. Lesz egy rakás másik emberke, aki ezt megteszi helyetted.[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
Tarill
őstag
sziasztok! a helyzet az hogy ma hallottam először erről a játékról, egy olyan ember ajánlotta aki már évek óta nyomja elég komolyan és eléggé felcsigázott elég sokat olvastam utána, nagyjából értem mi hogyan mit, azt hiszem veszek egy hónapot 6$-ért, esetleg valami jó tanácsot tippet tudtok mondani? totál kezdőként mire figyeljek? akár alap dolgok is. köszönöm
még annyi hogy egy kicsit öreg de kifogástalanul működő Logitech WingMan Formula Force GP kormányom van illetve a komfigom a profilomba, ezek megfelelnek?
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
PGT-ben versenyeztem egyet a Ford GT-vel, 41 fős rajt, 21 HPD, 11 Corvette, 9 Ford velem együtt.
Elég durva volt a forgalom miatt, javaslom mindenkinek kipróbálásra. Túléltem, bár nem igazán tom hogyan, mert gyakorlatilag nem nagyon volt nyugtom a HPD-ktől és a Corvette-ektől. Egyfolytában előre-hátra kell nézegetni, hogy mi a pöcs van. Elég érdekes jelenség, amikor egymás utánban ~7-8 HPD előz meg (pár körönként).[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Iracing fórumon van egy topik ahol arról beszélgetnek, hogy az iRacing (nem a szimulátorok, hanem az iRacing) jót tesz az egészségnek, mert a kormányzástól (jó erős FFB) és a load-cell féktől erősödnek az izmok... és hogy emiatt, az izmok miatt magas a pulzusuk vezetés közben (nem az adrenalintól még véletlenül sem)... komolyan ilyen sötétség van az emberek fejében? Ráadásul meg vannak róla győződve, hogy ülve a gép előtt a monitort bámulva a 140-es pulzus teljesen normális.
Nekem van pulzusmérőm+hozzávaló mellre csatolható öv (jeladó) + van külön vérnyomásmérőm ami a pulzust is jelzi + edzek és nekem nyugalomban 50-60 között van a pulzusom, alacsony intenzitású lépcsőzés közben ~120, ha meghajtom akkor 140-160 (igen, a 11 emeletes ház lépcsőházában ). Sírjak vagy nevessek?Tudtok olyan programot, ami a PC-re közvetíti a pulzusszámot?
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
Met
nagyúr
Ahogy nézem itt is számít a skill.
Silverado, Charlotte.
Tegnap, custom setup
14 induló, 1 sárga (én) 3 zöld, többi kék.
Nem volt sárga, nem volt incidensem.
+0.19Ma, fixed setup
17 induló, 2 sárga, 10 zöld, 5 kék
11 sárga kör, 4 incidens pont (egy falról lepattanó nekem pattant)
+0.01"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
őstag
Az esetek többségében csak a pitből lehet tájékozódni a gumi állapotáról, ennyi értelme. Csík, vagy %, szerintem sokat nem oszt. Aki tud vezetni, érzi hogy áll a gumi, aki nem, annak mindegy - kivéve az iRacing-ben ahol igazából semmi jelentősége nincs (még) a kopásnak.
Maga a szoftver nyilván tudja, hogy valós időben hány fokos a gumi, szándékosan nem akarja mutatni. A sofőr valós időben tényleg a legritkább esetben látja/nézi a hőmérsékletet, úgyhogy én nem látok kivetnivalót ebben. -
Met
nagyúr
Akkor ennek mi értelme?
Bemegyek a pitbe, kijövök aztán megint bemegyek cseréltetni?
A Nascar2003-ban (ami ennek a játéknak is az elődje) a %-ok helyett volt egy csík ami besárgult majd pirosodott a gumi kopástól függően, ezért várnám hogy real-be mutassa a kopást, nem azért mert a valóságban mi van."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
őstag
Létezik valósidejű gumihőmérséklet mérés, bár nem sok helyen.
Átlagos versenyző a Mekivel kb. állandó 0,5 mp-cel lassabb lesz bármilyen pályán a saját tapasztalataim szerint. Én jobban élvezem, mint a RUFot, de még1x nem venném meg, mert nem versenyképes.
Ha esetleg meg is lehet közelíteni a többi idejét, akkor is vért izzadva, amíg a RUFfal vagy BMW-vel stresszmentesen lehet ugyanazt futni. -
Dudi08
tag
Ha mész pár kört, majd a boxba ugrasz, akkor fogja csak megmutatni a hőmérsékleteket és az állapotot, mert real-time nem tudják azt monitorozni a valóságban sem.
Én pedig nagy dilemmában vagyok, mert annyira ki szeretném próbálni a mclarent, csak potyára nem akarom megvenni. Ruf Track a gt3 autóm, nekem tetszik nagyon, jól vezethető, de mégis gondolkodom egy másikon is.
A bmw is tetszik, jó vezetni, de lassabb vagyok vele, mint a ruffal.
Mik a tapasztalatok a mclarenről? Megérné megvenni, hátha bejön és akár két autóval is tudnék menni?
Egyik pályán ez a gyorsabb, a másikon pedig a másik, vagy szimplán váltogatni a kocsikat, hogy ne legyen unalmas? -
Met
nagyúr
A gumikopást hogy jelzi ki?
Mert kimentem tankolni, direkt néztem a gumit 100%, kijövök a pitből és 70-80%-osak a gumik."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
JoinR
őstag
Most erre nem tudok még mit mondani, nincs szóval akkor Egy szóval se írtam, hogy ne fékezz, vagy én ne fékeznék kanyarban. de a trail braking eredeti célját tekintve nem működik autókon. Ezt bárki alátámasztja, illetve élőben is könnyen tapasztalható.
Annak, hogy miért fékez más később nálad, ezer oka lehet, de elsősorban:
- jobban érzi a tapadás határát
- nagyobb fékerőt tud használni a jobb setup miatt
- a max kanyarsebességhez elég később fékezni. -
fLeSs
nagyúr
Előző szezonban próbálkozgattam a GT3 Challengeben és próbálgattam az iSpeedet is, és nagyon soxor láttam, hogy emberkék nálam jóval később fékeznek viszont fékeznek a kanyarban is és (talán) emiatt gyorsabbak a kanyarokban és itt vesztem a legtöbb időt, szóval akkor?
Btw ezt már ajánlottam itt, de mégegyszer: [link]. Az iRacing NASCAR szériát játssza a fickó, és nagyon jók a videók, és nem versenyzek oválon, de ezeket még én is élvezem. A videók miatt soxor kedvet kaptam már hozzá, hogy mégiscsak oválozzak, de most sajnálom rá a lóvét. (igazából csak az autó hangja miatt akadtam rá a csatornára, a Corvette után ez a legjobb )
[ Szerkesztve ]
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
JoinR
őstag
A trail brakinget inkább motorosok alkalmazzák, mert ott kanyarbejáraton a fékeznek, a fékezés hatására nagyobb tömeg van elöl, nagyobbat tud fékezni.
Autónál a gumi kialakítása miatt ahogy növeled a kormányszöget, egyre kisebb (hosszirányú) terhelést képes felvenni a gumi, amit nem tudsz kompenzálni a súlypont áthelyezésével.
Konklúzió: fékezni kis kormányszögnél érdemes. Viszont hogy minél jobban ki tudd használni a gumi tapadását, a hosszanti terhelést fokozatosan kell átalakítani oldalirányú terheléssé, amit nemcsak a kormányszög változtatásával tudsz elérni, hanem esetenként marad annyi tartalék a gumiban, hogy kicsit még tudsz is fékezni mellette (a kormányszöget növelve bejáraton a fékerőt fokozatosan csökkentve).
Ha tudsz úgy masszívan fékezni kanyarban, hogy az autó stabil marad, akkor kicsi a kanyarsebességed. -
fLeSs
nagyúr
Erről mit gondoltok?
"If you could keep your right foot on the gas pedal all the time, you would be as fast as you could get. of course when you have to brake, then do it in time. Try not to coast. Be your leg on the gas or on the brake, or on both pedals, but avoid coasting, because - in theory - it is just a waste of time. "
Én csak nemrég kezdtem el vezetni, és a fékezéseim kb. 98%-át egyenesen csinálom, ezt a "trail braking" tecnhikát szinte sosem alkalmazom. Mennyit számít ez köridőkben?
"Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
fLeSs
nagyúr
Újra elindultam C6R-rel Bathurston és megint megszívtam. A 18. körben véletlenül egyesbe váltottam T14 előtt és belefordultam a falba a motorfék miatt. Amúgy sima második hely lett volna mint a múltkor.
Asszem ennyi volt erre a hétre, eleve nem is lehet ezen a pályán ilyen autókkal jól versenyezni, egyik körben egy Ford miatt 6 mp-et vesztettem, mert nem lehet megelőzni a hegy tetején, ez így egy rakás kaki."Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
-
szacsee
nagyúr
Van aki kombinálja is..
gáz-fék-jobb-ball-gáz-fék....stb
Mosport GT3 repülőrajt.... :
Tegnap is belefutottam ilyenbe. 3. helyről indultam, pole-ból vérpista, 2. nem csatlakozott, 4. mellettem.
1. gáz-fék-jobb bal úgy hogy az egész utat elfoglalta a pacecar mögött.
Az elvileg másik oldalról induló 4. már írt neki, hogy vegyen vissza, de nem jött össze. Mivel a 2. lemaradt a gridről így a 4. indult volna mellőle. A barma célegyenes ráfordító elött átment a másik felére és nyomott egy féket és kipördülve neki a falnak, a 4. belecsattant és gondolom még mögötte is páran, én meg mint a jóllakott napközis nyomtam egy kövér gázt. A mögöttem levő sor vette az adást és zöldre el tudtunk indulni, de 4 körön keresztül voice chaten ment a szájkaraté.
Aki gyors annak nem kell melengetni a gumit úgy is gyors, aki meg balf&#sz az akár 120°C-ig is melegítheti felvezetőben akkor is bal&#sz marad . -
fLeSs
nagyúr
Tegnap este tévedtem (rosszul emlékeztem). A gyorsítás-fékezés sem ér semmit.
Az a leghatásosabb, ha nyomod a gázt és közben folyamatosan nyomod a féket is (~50% körül). És ez a legbiztonságosabb is. Mondjuk felvezetőkörben bekapcsolod a pit limitert, full gáz+a fék félig (vagy annyira, hogy ne menj bele az előtted lévőbe)."Consider if you change your perspective about life, you have changed your experience of life."
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Horgász topik
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Path of Exile (ARPG)
- Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Külpolitika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- AKG Harman K72 Dj fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G935 Vezeték Nélküli Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Sennheiser Epos GSP 370 Gaming fejhallgató // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest