Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Magisk
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
Hirdetés
-
AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
it Újabb tőkét tudott bevonni egy AI-alapú toborzóplatform, ami érdekes jövőképet vetít előre.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nemo1001
aktív tag
Valaki megtudja mondja hogy mit akarnak tőlem
Hi Tibor,
We require additional files related to your feedback. Please provide logs of the issue happening, using the steps below.
Thanks!1. Install the Call Logging profile (https://appleseed.apple.com/sp/download/1008212)
2. Choose device (it will ask if it is for iPhone or Apple Watch), select Install, and enter your passcode if applicable
3. Once the profile is installed on the device, it will appear in Settings under General -> Profiles & Device Management - once you have checked that it is there, restart the device
4. Now, reproduce the issue, and please be sure to note the date and time that it occurred (and add that to your reply in Feedback Assistant at the end)
5. Once the issue has occurred, wait for one minute and then trigger a sysdiagnose (hold Volume Up + Volume Down + Sleep/wake buttons together simultaneously - on the iPhone you will feel a brief vibration once initiated)
6. Please wait roughly 10 minutes for diagnostic gathering to conclude
7. Connect to your Mac, and Sync with iTunes
8. Retrieve the logs: On your Mac, navigate to the Finder Menu Bar and click Go, then hold the Option key. Select the Library option that appears, then you will find the current logs in the folder located in Logs>CrashReporter>MobileDevice>[your device name]. Please send the whole folder as a .zip if you can
9. Remove the profile from your phone under Settings -> General -> Profiles & Device Management
10. Add the file to your reply in Feedback Assistant on the Mac. You can find Feedback Assistant with a Spotlight search (cmd+space)If you need help gathering these files, please see the Seed Portal Help Page: https://appleseed.apple.com/sp/help/feedback
Feedback ID 3928517, My iPhone not working for meDo not reply to this email. Please log into Feedback Assistant and visit your Inbox to review details about the requested file(s).
http://appleseed.apple.com
Thanks for your feedback,
Whitney S.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Még egyszer kérek mindenkit hogy a rendelésekkel, szállítással kapcsolatos hsz-eket tegyétek már offba legyetek szívesek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Formula-1
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen