Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TBMC

    addikt

    srácok!
    az i7plusom, már több mint 14 hete a telekom szervízben csücsül. holnap lesz 15.napja.
    azt mondták max 2 héten belül javítják... tehát már 4 napja lejárt a kiadási határidejük is ami a leadási papíron van feltüntetve.

    az ügyfélszolgálat infót nem tud adni.
    bementem személyesen, ahol kb 1 órás intézkedés alatt annyit tudtak kideríteni, hogy a készülék még javítás alatt van... és semmiféle információjuk nincs róla, hogy mikor kapom meg a készüléket... elvileg már jelentkezniük kellett volna ennyit mondtak.

    továbbá:
    - kérdezték miért nem az istyleba vagy egyéb APR be vittem a készüléket, mert mindig javasolják, hisz ott gyorsabb az ügyintézés. mire válaszul adtam, hogy mivel céges készülék ezért közölték az istyleban, hogy nem indul újra az 1év garancia max 90napot fognak rá adni, és javasolták, hogy a telekomba vigyem mert náluk viszont újraindul a garancia... na itt letaglózott a hölgy, azt sem tudta, hogy ilyen létezik... majd lehívogatott másik 2 embert akik szintén értetlenűl álltak a dolgok előtt, hogy miért nem indítják újra az istyleban is, hiába a céges vásárlás...

    úgyhogy egyelőre itt szpok megint. van valami ötletetek esetleg?

Új hozzászólás Aktív témák