- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip4 - tavalyi göncben flexelsz?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz Bullitz #58399 üzenetére
Enyémben van kartámasz.
Nem kitudja milyen jó, de jobb mint a semmi.
Ez 2.3 volt németből hozva.
2013 1.4 valós Comfortline felszereltség 63222km-rel.Könyöktámasz
tempomat
hátsó parkszenzor
digitklíma
sötétített ablakAmi hiányzik ilyen sorrendben:
ülés fűtés
Bluetooth
panoráma tető
hátsó kartámasz
bőrbelsőezzel talán már elviselhetőbb lenne
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Bullitz
aktív tag
válasz zolynet #58398 üzenetére
Azt kihagytam, hogy 2009 utánit szeretnék. Annak is nehezen emésztem a magasságát, számomra tiszta virslis bódé az egész, de elismerem, hogy jó pofa. Az már talán kicsit fickósabb a szögletes élek miatt.
Ahogy nézem 1,8-2,2 között azért bőven van választék.
Túlképp a digit klímán kívül nincs kikötésem, bár már most borzongok, hogy nincs benne egy értelmes kartámasz.1.6 - 1.8. török sedan Civic-ek milyenek? Sok vélemény alapján mintha ég-és föld lenne az UFÓ angolhoz képest. Mármint, hogy a török jobb.. az is tetszik, abból viszont nagyon kicsi a választék, de vannak egész jók 160 ezer km alatti futással.
[ Szerkesztve ]
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
zolynet
veterán
válasz Bullitz #58393 üzenetére
Kb felejtsd el hogy itthon jót találsz, azaz ez így nem igaz de olyan felárat kérnek érte hogy a füled ketté áll.
Küldtek nekem is kontaktot, csaj így akarja eladni:
"Van benne lophatatlan autoriaszto; kulon inditablokkolo a gyarin kivul. Ez kezi vezerlesu.
Nyari es teli gumi szett felnivel (2 evesek).
Gyari Honda kekfog kihangosito es konyoktamasz
Iranyar: 1,75-1,80 mFt figyelembe veve a mostani piaci arat"Az oké hogy 1,45től kezdődnek de még az is irreális, tekintve azt hogy nem muszáj belföldön venni.
Life is too short to stay stock!
-
i-sti
senior tag
válasz Bullitz #58395 üzenetére
Rozsdára nagyon kell figyelni
Hangszigetelés semmi
1.4 nagyon rövid a váltója
Kényes az olajra ha nem a megfelelővel volt kínálva akkor csipegetheti
Kemény a futómű
Csomagtérajtó zárt néha meg kell kínálni WD40-el hogy működjön
Kopogós műanyag bent minden
Fék haraphatna jobban várom Boldi tesztjét a sárga EBC-vel
Hiányzik egy 6. sebességNovum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
Finoman is szólva Eneos-ról vegyesek a tapasztalatok, maradnék a Motulnál. Esetleg Liqui Moly vagy a Mobil ami még jó olaj. De van motorolaj topik, oda is benézhetsz.
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz Bullitz #58393 üzenetére
Ez ugyan off itt, de itt a Honda Jazz Hungary facebook csoport, itt mindent is tudnak.
Novum Forum Siculorum
-
Bullitz
aktív tag
Hahóhahósegítség.
Úgy néz ki eladom az ATS-emet. Nyüglődik szegény a városban, teljesen fölöslegesen raknám csak bele a km-eket.
Mivel a 8. gen Civic röhelyesen drága, és a Jazz-ből ugyanannyiért sokkal kevesebbet futottak vannak, valamint megbízhatóbbnak tartom, ezért elkezdtem erőteljesen nézegetni őket.
Melyik a jobb motor? Az 1.4-es felé hajlok.. még így is 1 literrel kisebb lesz mint az ATS, de hát be kell áldozni ezt. CVT - I-Shift? mi a különbség? ua? melyik mennyire problémás? Mivel városban használnám 95%-ban, ezért elgondolkodtam ezen is, pedig régen hogy mondtam.. hogy sose lesz automata váltós kocsim..Várom a tapasztalatokat, beszámolókat, hibákat, tanácsokat!!
Illetve ha valakinek eladó, azt sem vetem meg.
Tudom nem km-t veszünk, de megfogadtam hogy most az egyszer szeretnék lehetőleg 140 ezer km alatti autót venni.. csak hogy nyugodt legyen a lelkem.HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Potzee
addikt
ENEOS Premium Ultra 0W-20
Én ezt használom a Jazz-hez (2005. 1.4 - i-DSI)
Ha jól tudom a kiszemelt MOTUL nem rendelkezik ILSAC / GF-5 gyártói jóváhagyással...[ Szerkesztve ]
PICO PSU - passzív hűtés - 0dB
-
SpZ
senior tag
Sziasztok,
Van tapasztalatotok a Motul X-CLEAN FE 5w30 motorolajjal?ű
szerk:
Hoda Jazz 1.4 (2007) nem cvt autóba menne, keresem a legjobb olajat.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bpisti84 #58384 üzenetére
Ha nem tankolsz gagyi kúton akkor sztem ráér tél előtt. Amúgy is tél előtt érdemes cserélni a szűrőt, mert akkor több víz kerül a gázolajba amit ugye az üzemanyagszűrő szűr ki.
Olajból 8100 Eco-Clean vagy X-Clean jó. Én próbáltam mind a kettőt nincs gond velük, jó olajok.
#nincsbennetarcsi
-
Bpisti84
tag
Sziasztok,
1.6D CR-V-be milyen olajat érdemes rakni? Ha Motul, akkor abból melyiket? 8100 Eco-clean 0W-30 vagy valamelyik 5W-30-as?
A könyv szerint 30e kilométerenként kellene üzemanyagszűrőt is cserélni. Most van benne kb 32e.
Két hónap múlva akarom vinni kötelező szervizbe. A márkaszerviz azt írta, hogy kicseréltethetem, ha akarom, de nem szükséges most.
Cseréltessem ki vagy ráér jövőre? -
Davetim
tag
Sziasztok!
2001-es accord 2.3 gyári Bose rádiójához keresek aux adaptert. Léteznie kellene ilyennek, mert van rajta cd/aux gomb, meg találtam is párat, de nem tudom milyen kell bele. Különösen zavaró, hogy van olyan, ami elvileg 6-os accordba van, de kifejezetten írják, hogy Bose rádióhoz nem jó. Például ez
Ezek után gőzöm sincs, hogy pl ez jó e Szóval help -
BlacKSouL
addikt
Meg a matricák... azt ne felejtsük
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
tboldi
nagyúr
Megrendeltem a sárga EBC betéteket, meg hozzájuk sima EBC tárcsákat (másfajta sajnos nincs a Jazz-hez, Turbo Groove sem). A hét végefelé vagy a jövő hét elején itt lesznek, összesen ~98k lesz a Fékmestertől. Viszont majd csak május környékén szerelem be terveim szerint.
A zsemitós rendelésemről még nincs hír, de múlt héten szabin voltak, most meg próbálja magát utolérni, gondolom.
-
Wiktor89
csendes tag
Üdv! Meg tudnátok mondani, hogy 8gen. manualis 2.0i Accordba hàny liter váltóolaj szükséges? Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
Sziasztok,
Mit lehet tudni Honda 2013.11 CRV 1,6 diesel 88 kw motorrol? van vmi konstrukcios gyenge pont?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
Dudee
senior tag
pont tegnap találtam videót arról, hogy milyen apró de bosszantó hibák jöttek elő egy 30.000km-t futott gen10 civic hatchbacknél.
Ezeket aztán többen megerősítették a civicx-en, hogy nekik is pont ilyen.
A legtöbben a szélvédő bal és jobb alsó sarka alatti illesztőelem kitüremkedését említették, ami valami gumiszerű cucc, de vásárlás után nemsokkal elkezdett kijönni a helyéről. Állítólag a Honda tud a hibáról, hogy javítják-e azt nem tudom.
Aztán voltak akiknek a hátsó ajtó feletti gumiszigetelés vége kezdett kijönni a nútból, aztán mosáskor mindig paráznak, hogy mikor fog továbbszaladni.
A kárpit állítólag viszonylag hamar kopik.
Ezek most az ilyen lightweight cuccok, de valakinek párezer km után buborék került a fékrendszerbe.De szerintem nagyon kevés olyan autó van, ahol 2-3 év után nem fedezel fel apróbb hibákat, szóval nem tudom Civic ilyen szempontból mennyivel gyengébb...
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz szabonagyur #57553 üzenetére
Tegnapig bírta a jobb oldali izzó.
Szóval kerek 50 nappal bírta többet mint a bal oldali.
Így most már nagyon "hűbazzeg" érzés mikor kapcsolók egy távolságit.Novum Forum Siculorum
-
Alex0124
csendes tag
Sziasztok.
Tudja valaki, hogy a 2014. évi CIVIC Tourernél az akkumulátorcsere után kell rádiókód?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Alex -
tboldi
nagyúr
Vettem új Goodyear ablaktörlőket a Tescóban, mert az előző Valeókat megrendezte a fagy. Csak egy bő mosással próbáltam ki őket, de jónak tűnnek.
Jól kimaxoltam a méretet, 41 és 55 centiseket vettem, ennél nagyobbak már nemigen férnének el.
szerk.: A kar csuklópontját viszont meg kell kennem valamivel, kicsit szorul.
[ Szerkesztve ]
-
sugarforce
addikt
Valaki esetleg tud Szegeden (vagy környékén megbízható szakembert, akire rábízhatnám a kormánymű átnézését/javítását? kormánymu.hu-t néztem, róluk valami vélemény? Elvileg Sándorfalván van egy emberük.
A jelenség annyi, hogy kormány tekeréskor folyamatosan kattogás hallható, 5-10 fokonként, ezen felül semmi nem tapasztalható. -
i-sti
senior tag
válasz nandow #58341 üzenetére
Igen, ahogy mondod ízlés a szubjektív.
Kollégám nézelődik, és e kettő között nem tud dönteni.
Ezért kérdeztem, hogy melyik a minőségibb, ízlést leszámítva.
Hol kopognak a műanyagok, hol spóroltak jobban az anyaggal, hol Audisabbak az illesztések stb.Novum Forum Siculorum
-
nandow
aktív tag
Pedig hétvégén voltam egy Mazda kereskedésben (6-ost próbálni), volt is kiállítva új 3-as, bele is akartam ülni, de a tesztkör után elfelejtettem...
Képek alapján nekem minőségibbnek tűnik a Mazda 3 beltere. Számomra a Civic műszerfala túl sok (Mazdáé a képeken sokkal letisztultabb), de ez ízlés kérdése, azon meg nem érdemes vitatkozni. -
i-sti
senior tag
válasz BigBlackDog #58338 üzenetére
Bitch please!
Szar GE 4000-et
Eladom a .ecibe és veszek egy CVT-tNovum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Csak obiektiven álljunk a dolgokhoz.
10 gen Civic vs új Mazda3
Mi szól emellett illetve amellett?
Melyik a minőségibb? Melyiknek a beltere jobban összerakott?Novum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
válasz BigBlackDog #58327 üzenetére
Hát így annyira síknak nem mondanám egyértelműen, de vannak vízszintes utak.
0w20 egyértelműen segít, meg rájöttem hogy ésszel kell vezetni. Mert amúgy egyáltalán nem vezetek lassan, sőt néha állat vagyok, de amúgy meg logikusan próbálok haladni. Persze vidéki forgalom, lehet menni gondolkodva is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz yodamester10 #58330 üzenetére
Yoda, nem az en accordomrol van szo En a civicben sustinat hasznaltam egyebkent, aztan a sok erdekes tortenet hallatan valtottam inkabb motulra. Elolvastad a hsz-t amit irtam az olajos totyikban?
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #58330 üzenetére
Hagyjuk. Ott más probléma volt.
Sejtem is...
Most direkt megnéztem a motort, ugyan olyan, mint amikor vettem 2015-ben.
Az elmúlt 20 évben tudnék mesélni néhány olajról.Más, helyzetjelző izzók kicserélve.
Nem kell ehhez dobbetétet leszedni.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz yodamester10 #58325 üzenetére
Es honnan tudod, hogy hibatlan? Volt osszehasonlitasi alapod elotte-utana hogy nezett ki a motor belül?
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #58319 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy minden egyes olaj egy bizonyos futás után elkezd lerakódni.
Ez lehet adalékolás, túlfutás, hidegen járatás lefagyott ablak miatt, így nehezebben melegszik be, évenkénti olajcsere hiánya, túltöltés stb miatt.
Pl szelepfedél teteje vagy vez tengely fogatók sarkai.
Az adalékoktól is függ plusz az olaj elhasználódásától.
Én 10e km-re nem ajánlom a Sustinát. Max 8e km-ig.
Vagy motul 300v max 6e km. De nekem a castrol plusz total sem volt jó soha 7e km után.
Még nyáron is csattogtak kegyetlenül a himbák, olaj ami kijött a 6 genekből..
Shell sem volt jobb. Mondjuk ez több, mint 10 éve volt.
3 évig sustina ment ep3ba. Megnéztük a motort, szép volt belül.
Most jön az ötödik sustina az accordba.
Voltam már egy hézag állításon.
Minden hondámba 8e km-t elérve cserélem az olajat, plusz gyárira a szűrőt.
Nyilván rengeteget változtak az adott olajok évek alatt finom hangolással.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz yodamester10 #58317 üzenetére
Olajos topikban keress ra a nevemre, meg az eneos kulcsszora.
-
nandow
aktív tag
Igen-igen, ez sedan volt. Nekem valahogy jobban bejön a 4 ajtós.
Mostani Accordomon van napfénytető, jópofa tud lenni, de nem ragaszkodom hozzá.
Mazdából pont a fullos, napfénytetős verzió volt a tesztautó, csak azért jegyeztem ezt meg, mert ugye a magasságom okán ez fontos tényező.
Civicből meg nem a napfénytető miatt vennék executive felszereltséget, hanem az egyéb extrák miatt: led fényszórók, bőr belső ami most így hirtelen beugrik. Csak ugye itt nem lehet variálni, ehhez adják a napfénytetőt, ha kell, ha nem. Akkor lenne cumi, ha a napfénytető miatt nem férne el a fejem.Jó ez az 1.5T motor, elég erős. Persze ez attól is függ, mihez viszonyítunk. Ahogy írtam is, nekem fura volt a turbós mivolta. Magasabb fordulatszámon annyira nem használtam, de gyorsítottam vele ilyen 60-70-ről 140-ig, nagyon jól húz. 100 környékén is 6.-ban is érződik a nyomaték, elkezd menni.
Kérdezgettem az értékesítőt erről az olajhígulás témáról is, annyit mondott, ott náluk a szervizesek nem találkoztak még ezzel. De mivel elég fiatal is a típus, nincs is annyi eladott példány, tapasztalat.
-
Dudee
senior tag
válasz nandow #58315 üzenetére
Köszi szépen, elolvastam.
Elsőre nem értettem hogy férhetsz el hátul, aztán esett le hogy sedan és nem a hatchback
Napfénytető ennyire bejön?
Én a minimális pozitívum mellé sok mínuszt tudnék tenni (elromolhat, kevesebb belmagasság, hangosabb, tetőcsomagtartó bukta, és ne legyen felül fixen plusz tömeg), és viszonylag szűk időtartományban használható.No de milyen volt az 1.5ös 'ereje'? Meg tudtad járatni magasabb fordulatszámon is?
-
nandow
aktív tag
Ma tesztvezettem egy 10gen Civicet (meg egy Mazda 6-ost is), írtam róla az autós topikban.
[link] -
BlacKSouL
addikt
Csak a szokásos. [kép]
Május vége óta.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
vycman
tag
Sziasztok!
Csepelen Szima Zolit lehet keresni talpas gömbfej cserével kapcsolatban? A gyári alkatrész megvan, csak be szeretném szereltetni megbízható szerelővel, amint lehet. Itt fórumban található telefonszáma még aktuális? Köszi.
-
i-sti
senior tag
-
Manitou
veterán
válasz Czimby #58076 üzenetére
Tegnap elhoztam az autót a szerelőtől. Ki lett cserélve Sachs-ra a toronycsapágy+szilent kombó.
Ezzel már elfogadható lett, bár nem sok időm volt tesztelni, de egyelőre jónak tűnik, már csak az a kérdés meddig fogja bírniMás: Áprilisban esedékes lesz az oilajcsere. Olajon dilemmázok. Eddig 5W30 és 5W40-el volt használva. Az elmúlt 3 olajcsere alatt 5W30-at kapott ( ebből egy olajcsere márkaszervízben volt, amikor vezérséscsere is volt ) , előtte 5W40-el volt használva.
Gyárilag 0w20-al jön ki ez a típus. Van egy táblázat amely szerint többféle olajat is lehet hozzá használni, többek közt az 5W30 és 5W40 is ok hozzá. 0W20-at nem tudom merjek e beletenni, mivel ilyen olaj szinte csak gyárileg volt benne használva. Most inkább azon filózok, hogy az 5W30 vagy 5W40 az amivel jobban járok. Sokat megyek rövid távon.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
veterán
válasz tboy93 #58256 üzenetére
Az újabbak már eleve anélkül vannak úgy tudom. Főleg az utángyártottak, meg "erősített" tengelyesek. Nekem előző tulaj még időben eltávolította a gyáriról. Összehasonlkítási alapom nincsen, hogy mikor még rajta volt akkor milyen lehetett, de nem érzek semmi szokatlan vibrációt.
-
Dudee
senior tag
válasz nandow #58301 üzenetére
Hát pedig én kifejezetten az 5 ajtósról kérdeztem, és úgy is válaszolt. Azt hiszem én azt már megvárom, bár tuti drágulni fog. Önmagában is, meg a brexit kavarás miatt is :-/
Az angol fórumozók szerint a gyár bezárásának bejelentése miatt az összeszerelés minősége is romolhat. Nem tudom hogy ez előfordulhat-e.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest