- Samsung Galaxy Z Flip4 - tavalyi göncben flexelsz?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaylorPro
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TaylorPro #51487 üzenetére
Ha nem zavaros a folyadék és nem üledékes a tartály hanem szép tiszta akkor nem mosnám át az egész rendszert - de nyilván az lenne a legjobb ha átmosnád.
Elvileg jó bele az ioncserélt is de én inkább desztvizet használnék az a tuti, abban garantáltan nincs semmi ami nem oda való.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #51495 üzenetére
Amúgy ennek kapcsán újból előbukkant bennem, hogy mennyire érdekes, hogy az emberek nyomják a nagyobb teljesítményt, hogy autópályán kevés a motor, hogy előzni nehezen lehet, hogy kell a nyomaték meg pörögjön ha lehet 8000-ig, meg sportlégszűrő, meg négykettőegy leömlő, meg csiptuning meg mindenmás, és eközben a fékekkel valahogy nagyon mostohán bánnak. A gyári elég, én úgysem pályázok, meg utcára az is jóvan. Szóval hogy menés, a haladás a száguldás tuningolva van, de a megállás már nincs. Pedig ritkább, hogy amiatt történik baleset, mert egy autó nem tud elég gyorsan menni, vagy nem tud eléggé gyorsulni, mint abból, hogy nem tud megállni.
És itt magamat is beleértem, hogy nem fordítunk kellő figyelmet a fékekre. Nem is kell tuningra, elég a karbantartásra gondolni. Nálam is elő tudott fordulni, hogy berohadt, nem jól fogott, vibrált, és széthullott a betét. Magamat nem vonom ki alóla, viszont nem tartom jónak, hogy azért nem figyeltem jobban, mert bármelyik szerelőt kérdeztem (márkaszervizest is és maszekot is) mindenki nyugtatgatott, hogy minden OK. 7 éven át senki egy kesztyűs kisujjal nem nyúlt a fékrendszerhez, mintha arról lett volna szó, hogy a blokkot kell 1 nap alatt szétfűzni és összerakni. Persze utóbbit se szívesen csinálják, mert hosszú, bonyolult, és sok a hibalehetőség, na de az életet mentő, fő biztonsági elem vagyis a fék piszkálását se szeretik. Ehhez képest egy alapos pucolást, egy betétcserét, de még egy tárcsacserét is otthon, házilag, minimális típustapasztalattal tudtunk megcsinálni, és jól. Ok, ingyen dolgoztunk, hárman és ráértünk, de akkoris. Én féltem tőle, de egy barátom biztosabb kézzel nyúlt hozzá, és nem volt gond. Azóta kitűnő a fék. Egyedül a fékfolyadékot cseréltettem a szerelőkkel, azt úgy sikerült megoldaniuk, hogy 3 csavart tudtak biztonsággal kicsavarni, a 4.-et nem merték nehogy eltörjön. Valahol azt is megértem, mert én se szerettem volna komplett fékhengert cserélni ha eltörik a csonk, de talán lassan összekeveredik és letisztul az az egy ág is.
Azóta figyelem a látható fékeket az autókon, és néha borzalmas félrekopást, szorulást látni. A magamét meg igyekszem rendben tartani.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz nandow #51492 üzenetére
Milyen autó?Ja már közben látom.
Vannak típusok amelyek automatikusan állítják be a kéziféket, ha minden jól működik, de van aminél kézzel utána kell állítani ahogy fogy a betét. Ma már ez ritkább. Érdemes lenne valakivel megnézetni, hogy elég vastag-e a betét, rendesen felfekszik-e teljes felületen, nincs-e nagyon beragadva a betét a vezető sínekben, esetleg a kézifék mechanikája és a rugó környéke nem nagyon rozsdás-e. Ezeket egy alapos drótkefézés és kézzel megmozgatás meg szokta oldani. Ha esetleg kissé szorul, akkor a vezetősín kitisztítása, hőálló zsírral óvatosan történő kenése sokat segít. Néha nem árt megmozgatni a dugattyút is hogy elforog-e a helyén. Mindazonáltal nagyon nagyon meredek lejtőn nem minden kézifék tudja megtartani a kocsit, végülis olyankor a hátsó betétpárból mechanikus hagyományos kéziféknél csak a belső fog elvileg. Vagyis a 4 kerék 8 betétjéből csak 2.A kuplungnak elvileg ennyitől nem kéne nagy baja legyen, ilyen masszív csúsztatásnál kissé meg szokott üvegesedni (megégni) a felülete, és utána pártíz kilométerig hajlamos csúsztatáskor megremegni és berázni a kocsit, de idővel lekopik ez a réteg, és normális lesz. Több nagy sebességű, magas fokozatú váltás vagyis országúti, városközi üzem jót tesz, a városi üzem, lámpától indulgatások, dugózás meg kifejezettten rosszat. Ha nem nagyon kopott öreg még a kuplung akkor ennyit ki kell bírnia. Szaga az valóban a megégéstől lesz, amíg nem kopik vissza, néha lehet majd érezni.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Kobe
veterán
válasz nandow #51492 üzenetére
Elarulom neked ugyanott, alleenal az aluljaro kihajton szivtam meg anno en is kezifekessel, annyival tetezve h en sotetbe haromba kapcsoltam balfax modon es ugy probaltam lejton felfele a vadiuj kuplunggal elindulni
Irdatlan ferodol szag, fust, de amugy semmi baja, a tarcsanak 2-3 hasonlo leegest siman birnia kellA kezifekkel nem nagyon tudsz mit csinalni (nekem is ilyen, nem fogja lejton a kocsit), max rafesziteni a bovdenre - lehet mar megnyult az evek alatt, es azert nem fogja, vagy ki van vallasodva a hato fektarcsad es nem a teljes feluleten fogja pl a betet, emiatt is csokkenhet a fekhatas hatul valamelyest
Nezesd meg mindkettot, en emiatt nem rohannek hatra betetet meg tarcsat cserelni, egy bovden csere, feszites meg beleferhet[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap az Allee mélygarázsból jöttem kifelé, és a forgalmi helyzet miatt a kihajtó rámpán kellett megállnom.
Először nyomtam a féket, aztán mondom behúzom a kéziféket, hogy majd jobb lesz úgy elindulni.
Ekkor jött a meglepetés, hogy a kézifék nem tudta megfogni az autót, gurult hátra.
Persze benyomtam a féket, és pár másodperc múlva így kellett elindulnom. Mivel elég meredek volt a rámpa, szerintem kapott a kuplung is elinduláskor, mert utána éreztem valami büdös szagot.
A kézifékkel mit lehet kezdeni, mire szamítsak? Szerelőhöz vinném el, én nem értek hozzá.
Valamint a kuplung miatt kell aggódnom az eset után?Szerk.
Accord 7. genről van szó (2006-os).[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
Jazz 2006. A hűtőfolyadékot akarom cserélni. Még soha nem volt. Megvettem hozzá a gyárit. Ha csak le engedem a régit, kimosom a kiegyenlítőt, majd feltöltöm ennyi elég? Gondolkodtam deszt víz, ioncserélt vízzel átmosni a hűtőt. De olvastam hogy ezzel vigyázni kell mert járatni kell és újra leengedni hogy tuti kijöjjön a deszt víz. Meg az ioncserélt víz ugyan úgy jó mint a desztillált víz?
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
xigris
őstag
Sziasztok! Jazzbe(2006) hogy lehet rendszámtábla világítást cserélni?
-
-
TaylorPro
addikt
-
Kobe
veterán
válasz yodamester10 #51473 üzenetére
Lehet en emlekszem nagyon rosszul de volt hogy autopalyan mentem, pont semmilyen pozicioba nem kattintott kallantyuval es amikor izombol elkapott egy nyari zapor akkor ugyis elkezdte maganak torolni.
De majd atnyalazom a manualt en is -
TaylorPro
addikt
válasz yodamester10 #51475 üzenetére
Nekem kellene Jazz multikormányra. Van egy cég aki újra krómozza.
Pixel 9 Wintergreen 256
-
Bibby
addikt
válasz yodamester10 #51473 üzenetére
Dehát ez így logikus is szerintem, nem lenne túl jó ha nem létezne egy teljesen off mód...
Az egy le kattintással már eleve auto mód, és ahogy írják az érzékenységet állítod a körkapcsolón. (Intenzitást az érzékelő nélküli változaton lehet)[ Szerkesztve ]
Ελευθερια η θανατος
-
SKoresz
csendes tag
válasz BlacKSouL #31927 üzenetére
Szervusz/Szuasztok!
Gyakorlati kérdésem lenne:
Ergo milyen viszkozitasu olaj lenne a legmegfelelobb? Vmi 0w-s?
Az automban Honda civic 7gen 1.6 247.000 km van, ebbol 6000et én raktam bele 10w40es olajjal. (Elottte nem tudom milyen volt benne) nem fogy semmi belőle.
Utólag derült csak ki h az előző gazdája felújította a motort, ami viszont szerelőm velemenye szerint jól sikerült.
Munkám miatt hamar fel kell menjek a pályára, és csak kb. 10 kmt megyek a melóhelyemig.
Milyen olajat ajánlanál? Én esetleg .Motul 0w40-esre gondoltam.
Válaszodat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
"Van a trón mögött valami, ami a királynál is hatalmasabb." - Sir William Pitt
-
Kobe
veterán
válasz Horel77 #51468 üzenetére
Nalam az accordban ugy van, hogy tudod kapcsolgatni a kallantyut fel, illetve 2 fokozatban le+ kallantyun van egy csavarokapcsolo, azon van az intenzitas szabalyozas. Az auto mod az ezen a korkapcsolon van, viszont ha a kallantyut nem kapcsolom egyet le akkor hiaba szakad az eso akkor srm kapcdol be magatol
Nincs elottem a manual hogy ez igy normalis e de nekem ugy remlik esore kene a szenzornak is kapcsolni
-
Kobe
veterán
Az esőszenzor ellenorzesere van valami tuti modszer?
Lehet en hulyultem meg de nekem ugy remlik a lapatok kapcsoltak maguktol amikor elkezdett esni az eso, ablaktorlo kallantyu allasstol fuggetlenul, mostanaban viszont erosebb veretes kozben sem indul be
Erzekelni erzekel valamit, mert auto allapotban hagyva valtozo idokozonkent torol amikor eleg viz osszegyulik, de ugy tunik a bekapcsolas nem megy vmiert -
Feedoo
tag
Üdv mindenkinek! Egy nagy kérdésem lenne a Honda jazz tulajdonosokhoz! Hogyan lehet megszüntetni a csomagtér beázását? Nem jöttem rá hol folyik be a víz..
-
zolynet
veterán
válasz yodamester10 #51454 üzenetére
Mansell kanyar nem adta ki augusztusban.
Héja sérült,de maga a váz nem. Se motor, se váltó, se futómű baja nem lett.
Az ominózus napra kapott új kuplungot, könnyített lendkereket, meg amit még idén belepattintottam.
Kész autó volt, tulajdonképp elemcsere és fényezés történt.Kösz srácok, vigyázok, rá, igyekszek!
Majd még lövök pár képet , csak ne essen az eső.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
Jaffa75
őstag
válasz zolynet #51444 üzenetére
kicsit az jutott eszembe, amikor a Mint a villámban keserűen megjegyezte a szerelő: "...itt van egy elem, amin nem kell dolgozni".. erre akkorát belerúgott Robert Duvall mint állat a sértetlen felületbe, és megjegyezte: "... nem akarom hogy ellustulj..." !
Remek, nem tudtam nagyítani a képet, de így messziről pompás!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #51445 üzenetére
Én ezt a csomagtartó világítást úgy oldottam meg, hogy barbár módon az izzó foglalatát megbontva ráforrasztottam 1 méter ledszalagot a kábelre, majd felragasztottam a csomi tetejére. Kívülről nem látszik semmi csak ha behajolsz (szintén sedan). Konkrétan fényorgia van azóta, a méteres hideg fehér szalag igen szép mennyiségű fényt bocsát ki magából.
-
BlacKSouL
addikt
Szóval tükrösítettem a csomagtartó lámpát, mivel az eredeti állapotban a W5W izzónak is és lednek is a 360 fokos fénye csak részben érvényesül, azaz lefelé kb. 160-170 foknyi fényt ad, fölfelé csak a keresztmerevítőt világítja belül. Kis alkalmas méretű darabka dombormintás hőtükör került be fölé, mely szórja is és tükrözi is a felfelé irányuló fényt, immár lefelé. Mivel az érintkezők a búrában részben nyitottak, zárlat elkerülése miatt a lemezdarabka sarkait és éleit pontosan kellett hajtani, a búrának egy alkalmas kis darabjába beleakad, de mozgás elkerülésére sima celluxszal vékonyan megragasztottam.
Ilyen a fény szórása műtét után. Előtte ilyen képem nincs, de eléggé pontszerű volt, csak a led adott ugye fényt, még a szóró búramintázat se segített ezen, és elveszett a fele. És ez volt az izzós fény, ez a simán ledes, ez pedig a tükrös ledes. Érzékelhető a különbség, még akkor is, ha más a csomagtér tartalma, de pl. a baloldali hondás piros vészcsomag csak az utolsón látszik egyáltalán, de a többi területen is jóval több a fény.
Azért a búra tervezési f.szsága, hogy a körsugárzó típusú izzót oldalra irányítja, és annak is a felét felvezeti egy haszontalan üregbe, így még ezzel a mókolással is főleg jobb oldalra világít, a baloldal feleolyan világos csak.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
veterán
Ma hoztam el.
Még egy kis extrát is kapott: sparco
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
-
JoolsNOS
veterán
válasz TaylorPro #51435 üzenetére
Erről már én is többször hallottam, enyémnél nincs ilyen gond. 2007es. Várható ez egyébként mindegyiknél? Vagy csak bizonyos szériáknál? Vagy pl a kínában gyártottaknál stb?
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
-
TaylorPro
addikt
Honda Jazz-nél típushiba hogy beázik és összegyüllik a víz a pótkeréknél. A hátsó ajtónál a tető szigetelés elreped a fekete díszcsík alatt. Nekem is elvan. 2006. Mivel érdemes kikenni? Olvastam hogy alvázvédő spray jó neki. Mit ajánlotok? Szürke lenne jó hátha találok repedést látható helyen is valahol.
Ezt néztem: [link] Ecsettel vinném fel.
Csak nemtudom milyen szín árnyalat. Világos szűrke lenne jó, ez valószínű sötét.
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
demars
addikt
Én is gyári olajat tettem bele, de úgy vagyok ezzel, hogy tennék bele simán mást is. Szóval hajrá!
Nem ismerem ezt az XADO olajat, viszont ha neked jó tapasztalatod van vele, használd nyugodtan. Majd kérünk beszámolót hozott e valamit a konyhára!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #51431 üzenetére
Próbáltam úgy megoldani,hogy ha netán olyan kedvem van hogy vezetés közben is szeretném hogy világítson akkor ne égesse ki a szemem.
-
Aladdin
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #51426 üzenetére
Egész homogén lett, jól elhelyezted. Grat hozzá!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #51428 üzenetére
Na ja.. city is csak a középsőt kapcsolja, a térképolvasók csak kézzel mennek, viszont a civicben gyárilag mindhárom ajtóérzékeny. Az elsők lekapcsolására van ott az a kapcsoló a door felirattal. Lekapcsolva az is csak kézzel kapcsol.
Esetleg ha megnézed valahol a civic kapcsolási rajzát, lehet hogy az segítAláírás (nem kötelező megadni)
-
Aladdin
aktív tag
válasz BlacKSouL #51427 üzenetére
Annyit megtehetek, h bepróbálom az enyémbe, így képről eléggé ugyanolyannak tűnik. Holnap megcsinálom, most dolgozom...
Egyébként azon matekolok, h miként lehetne megoldani azt, h ne csak az az egy szem lámpa pislákoljon középen, hanem felkapcsolja ajtónyitásra a két térképolvasót is. Akkor már egész jó fény lenne. -
Aladdin
aktív tag
Szofita teszt első része.
Azért az első, mert a fényképeknél elkúrtam valamit, az majd később érkezik.
6 darab szofitát kaptam tesztelésre. 1 Philips, 3 Osram, 2 Neolux.
A 6-ból 3 tudott nagyobb megvilágítást produkálni a könyöklőn elhelyezett Lux mérőn. Azok voltak "fényesebbek" ahol csak egy irányba ment ki a fény. Azoknál, ahol körkörösen 360 fokban szórták a fényt, olyan helyen használhatók, ahol mondjuk egy tükör van a LED mögött. Ez a két sereghajtó Osram...
Egyértelműen a Philips volt a győztes. Fényerőben, színhőmérsékletben.
És akkor a mért Lux értékek:
Gyári 8W-os izzó: 7,05 Lux
Philips X-treme Ultinon C3W LED 4000K: 11,75 Lux
Neolux 6431CW 0,5W 6000K: 8,21 Lux
Osram 6431CW 6000K: 8,08 Lux
Neolux NF3160 0,5W 6000K: 6,48 Lux
Osram 6497CW 6000K: 3,12 Lux
Osram 6497WW 4000K: 2,56 LuxMindegyik 1 wattos, csak a Neoluxok voltak 0,5 wattosak. Mindegyik képes az ajtók becsukása utáni dimmelésre.
-
>>>W!nman*
tag
válasz yodamester10 #51414 üzenetére
Ez király! Régóta gondolkdotam már ezen, de ezzel megoldható, hogy ajtónyitásra szép egyenletesen menjen fel a fényereje, majd ajtó csukást követően késleltetve ugyanez?
Sejtésem szerint nem... Régóta eszemben van, h még ezt megkapja a paripa, de sejtésem szerint ez otthon összerakós buli nulláról... Így csak tolódik...
-
oettinger01
őstag
Az én személyes tapasztalatom annyi, hogy civic type r-be rakattam utólag sperr diffit ami állítható előfeszítéses és ehhez egy megfelelő Motul váltó olajat ami kimondottan sperres váltóhoz való. Hidegen nagyon darabos a váltóm, sokkal lassabban kell váltanom, hogy szépen vegye a fokozatokat, különben érzem a fogakat, melegen már nem. A gyári olajjal ezt nem csinálja, igaz az meg lehet a nyírást nem bírná ha agyon hajtanám versenypályán, nem tudom.... Ha ennyire bevált neked ez az említett olajad próbáld ki azzal, úgy sem nyugszol addig, ismerve magamat én is ezt tenném, aztán majd érzed mi lesz. A személyes tapasztalat mindig a legjobb, csak néha sokba kerül, már ezt is megtanultam
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
bbubby00
őstag
Havernak kocsit vadászok.
Eddig ez az Accord befutó. 1M körüli összeg, automata, megbízhatóság a fő szempont.
Mit tudtok erről a modellről, ezzel a felszereltséggel?
Néztünk még 7gen civicet, vagy jazzt. Bombázhattok az okosságokkalEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nbl2
senior tag
Köszönöm szépen a tanácsokat.
Renaultnálnéha nem tudtam 1-be rakni mert a szereő szerint a szonkrongyűrű már oda volt kicsit. Javasolta, hogy cserélünk olajat de csak is gyárit aszerelőm esküdött a gyári olajra, Total és ELF mind a kettővel kipróbáltam de nem változott semmi, csak kidobtam az ablakon az olaj árát. Mondta, hogy akkor leszedi elviszi majd megcsinálják 100k-ból meglesz. Végül még kipróbáltam elötte a XADO olajat, mert csodákra képes azt mondták. Kicseréltettem 4L kellett bele, de azóta (kop-kop-kop) egyetlen egyszer sem fordult elő ez a hiba és váltó tökéletesen finoma működik egyszer sem fordult elő többé ez a probléma. Ez két éve volt.
Ezért kérdeztem a Xado olajat honda váltóba, de minden fórum csak azt mondja mindenki, hogy csak a gyári olaj a jó bele.
Tudja esetleg valaki miben más a gyári olaj mint egy sima 75w-80-as olaj? Miben tud többet, mi benne a különleges? Vagy ez is csak egy Honda urban legenda, egyébként meg működne másik olajjal is?Köszönöm.
Never give up!
-
yodamester10
őstag
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #51414 üzenetére
Mennyire terhelhető (hány ampert tud) az az USB port? Nem lesz sok neki az az USB szalag?
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #51413 üzenetére
Van egy fm transzmitterem amin van usb kimenet,az viszi az áramot a kamerához aminek az elosztója el van rejtve a kesztyűtartó mögé,onnan meg ez kap usb-s áramot.Már most nappal is jól néz ki.
ilyen csak az enyém obis -
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #51412 üzenetére
Látom, közeledik a karácsony!
Jöhet a kép, én kíváncsi vagyok a végeredményre. Mire kötötted be (mikor világít)?
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Tegnap jártamban véletlenül akadtam erre a csodára az obiban a képen látszik.Gondoltam milyen jól mutatna a kocsiban a lábnál mint led világítás.Nem voltam rest ma beszereltem este lövök egy fotót róla hátha más is kedvet kap Távirányítós lehet váltogatni a színeket és több beállítási mód is van,pulzálás,halványítás,sima világítás, fényerő szabályzás, stb.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Olajcsere nem árt, de ha valóban a szinkrongyűrűk vannak oda, az nem fogja megoldani.
Ha hosszú távon tervezel a kocsival érdemes lecserélni az olajat a recsegéstől függetlenül.
Nekem 1-ben és 3-ban szokott néha ( nem reccsenni, csak nehezebben veszi), olajcsere sem segített.
Kapott új kuplung szettet, az sem segített, tehár a váltót kellene megnyúlni ( horror áron van a felújítása).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nbl2
senior tag
válasz oettinger01 #51407 üzenetére
Egy olajcsere megoldhatja a problemat?
Csak akkor recseg valtasnal ha nagyobb fordulatszamon valtok gyorsan.
Varosban finoman valtva nem recseg.Never give up!
-
JoolsNOS
veterán
válasz honda23 #51389 üzenetére
Hát elméletben tud, mert a hőfok szerint megy a túldúsítás. 73 foknál áll be az alapjárati fordulat. Tehát ha nekem már valójában megvan a 84 fok üzemim, de a szenzor pl csak 62-t mér akkor nyomja a plusz benyát.
(#51403) TaylorPro: a szerelő mindig azt mondja: "öreg" kocsi? Jó abba a vastagabb. Aztán megy bele a vastag és emiatt kopok jobban a motor. Ha 30as olajjal ment végig akkor menjen az bele, ha régóta megy a 40es akkor meg azt.
(#51387) tboldi: nekem van jobb múlt hónapból:
[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #51399 üzenetére
Az automata nem tud reccsenni, mivel minden fogaskerék össze van zárva és csak a többtárcsás kuplungokat oldja, zárja...
-
nbl2
senior tag
-
-
TaylorPro
addikt
Nem lettem meggyőzve arról hogy miért jobb az 5W-30 mint az 5W-40 Sustina. Még erős keresés után sem. Olajmegégés is szóba került itt. Egy ember írta az olaj topicban. Nagy melegben nyáron az 5W-30 gondolom hamarabb megég mint az 5W-40, ha egyáltalán megég. Meg a sűrűség hogy valaki azt mondta vékonyabb, valaki azt hogy vastagabb. Csupa ellentmondásosak a valaki ezt meg azt mondta infók. Gondolom a gyártó full hülye ehhez. Marad az 5W-40 Sustina egyenlőre. Hogy én is írjak egy valaki infót, valaki azt írta hogy a Sustina olajtól szépen kitisztult a motorja, nem retkelődik az olaj, szép aranysárga. Nálam is ilyen.
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
oettinger01
őstag
Oké igazad van én csak logikusan következtettem arra, hogy ha manuál akkor elviekben minden fokozatban kellene reccsenést hallani, ami lehet ugye kuplung vagy bármi más is, automatáknál van az, hogy valamelyik fokozatban adhat fura hangot a váltó. De ha én tévedek akkor elnézést Majd kiderül ha nyilatkozik a kolléga
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest