- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29994 üzenetére
Szia! Az 1.4 75 és 90 lovas verziója csontra ugyan az, csupán a 75 lovasban van egy folytás amit ha kiveszel az is 90 lovas lesz
Amit már te is írtál, a hátsó sárvédőív kivétel nélkül minden autón rohad, a kérdés az, hogyan volt javítva ha volt. Rétegvastagság mérő is jó dolog, de ha arra mész hogy ne legyen törve sehol akkor a büdös életben nem lesz autód. Ha törve volt de normálisan össze lett rakva és más baja nincs akkor vedd meg. Küszöböket, csomagteret a pótkeréknél is nézd meg.
Nagykipuf-éndzsölájsz kerülendő. Kérdezz rá mikor volt motor- illetve váltóolaj cserélve, illetve milyen olaj került bele. Nyelestengely csapágy huncutkodhat a váltóban, javítása nem 5 forint.
Mennyi a rá szánt keret? Én is kerestem nyáron, de 700 körül nem találtam normális 1.4-et
1. hirdetés:
- első lökős gatya, sárvédőív is kapott a meghúzásból ha jól látom
- hátsó lökős is gatya, kb mintha le lenne szakadva, illesztéseket nézd meg pff..
- sárvédőív rozsdás mind a két oldalonItt a karosszériára locsolni kell a pénzt azt tuti.
A második már sokkal jobbnak néz ki
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Hát, nívópálcás eldöntésről annyit, hogy az IS-ben lévő olaj közel 20.000km után is egészségesen barna volt (tehát nagyon távol a feketétől)...
A hátsó sárvédőív szerintem azért is rohad, mert a gyári rozsdavédelem ebben a korban a japóknál nem volt megfelelő. Fater '97-es 323-asa is rohadgat a hátsó sárvédőíveknél.Same rules apply!
-
LógaGéza
addikt
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Hidd el, meghallod a nyelestengely-csapágy hangját - bár ez ne riasszon el, anno mikor utánnanéztem, mert előjött nálam is, akkor mondták, hogy csak hangja van, de együtt lehet vele élni.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Valami folytószelep van benne, ecuhoz nem kell nyúlni, itt egy leírás róla
Öreg japó, sajna a karosszéria nem a japán autók erőssége Olajból pl. eneos 10w40 mehet bele (vagy motul vagy total)
Alá nézel aztán meglátod hol rohad
Nyelestengely járó motornál alapjáraton hallható és ha benyomod a kuplungot akkor elhallgat a hang. Ha benyomott kuplungra kezd el kerepelni valami akkor az kinyomócsapágy.
Kereted kb. okés, de keresgélned kell rendesen ha jó vételt akarsz. Nekem az eggyel újabb generáció van, az is 1.4, városban is 7 alatt eszik.
Ha karban volt tartva akkor nem gáz a 266k km, inkább egy ilyen darab mint egy séztcsapott 80k km-es
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Szerintem egy jó 1.5 ils-t keress.
Kicsit több ló, de a fogyasztása nagyon baráti.
Azokból is lehet találni jót ennyiért.A sárvédőn gyárilag van egy gumivédő ami mögött megmarad minden trutyi, továbbá a már említett gyenge korrozió védelem is közrejátszik.
Az enyémben 247 ezer km-t van és szerencsére hibátlan.
Szóval a km csak egy szám.mod: jah és 30.000
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
whited
addikt
válasz >>>W!nman* #29994 üzenetére
esetleg kombi is szóba jöhet?
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30004 üzenetére
Szerintem az 1.5 ils kevesebbet eszik mint egy 1.4.
Az alkatrész pedig mindegyikhez ugyanúgy van és szerintem árban is ugyanannyi.
De csak egy ötlet volt.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
whited
addikt
válasz >>>W!nman* #30003 üzenetére
csak gondoltam, mert mi szoktunk hozni 1.4 b civicet is, de most csak 1 kombink van, de hátha
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
NoLF
addikt
válasz >>>W!nman* #30004 üzenetére
Csakis 1,5ben gondolkodnek en is a d15 kevesebbet eszik mint a d14
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30009 üzenetére
Óriási különbség nincs köztük, de ha kicsit kevesebb fogyasztással lehet még plusz 20 lóerőd akkor miért ne?
De ha 1.4-ből találsz tökéletes állapotút akkor vegyél azt az is nagyon jó autó.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
honda23
aktív tag
válasz >>>W!nman* #30031 üzenetére
6 geneknél '99 márciusától volt modellfrissítés, ha jól tudom, más fényszóró, más lökhárító, beltér, nagyobb fék elől és van üzemagyagjelző lámpa is. Modellfrissített verzió a facelift verzió. Ha valamit kihagytam, úgyis kijavítanak.
1.5-ösök nagy átlagban nincsenek széttaposva, inkább az esi-k és a vti-k. Csak le vannak lakva sok esetben, sajnos.Én a helyedben 1.5 vtec-et néznék, sokkal jobban megy, van vtec szelepvezérlés, és kevesebbet is eszik.
Szerzel hozzá gyári enkei vti felniket és meg is vagy.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30031 üzenetére
A Honda mérnöke Ikuo Kajitani találta fel.
Megfelelő fordulatszám, és olajnyomás esetén egy szelep kinyit, és megváltoztatja a szelepek időzítését, ezzel nagyobb erejű égést előidézve.
Lényegében ameddig ez a szelep zárva van, addig a két szélső vezérműtengely bütyök állítja a szelepek nyitását, ám mikor a VTEC szelep aktiválódik, a középső nagyobb bütyök veszi át ennek feladatát, azáltal, hogy összeköttetésbe kerül a két szélsővel,
így már csak a középső nagyobb "bütyök" mérete lesz a meghatározó.Rohadt megbízhatók, romlani sem romlanak.
Legfeljebb valami extrém módon elhanyagolt, nem szervizelt lerakodott olajsár miatt a vtec szelep nem tud rendeltetésszerűen működni, de azt is csak kitakarítani kell[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30036 üzenetére
figyelj az en 7 genem 2000-es pedig csak 2001-tol gyartottak
az autogaz hazavagja a dinamikat, erotlen lesz tole a verda, legalabbis fater opelja az lett (bar az teny hogy a kombival olcsobban jar mint anya az 1.0 suzukival)
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30039 üzenetére
A Honda motorok különösen arról híresek,hogy forgatni kell őket.
De egy erős kigyorsításhoz is max.5000-ig szoktam húzatni, ritkán forgatom 6000 fölé.
Ezeket erre tervezték.Nem tudom mennyire kompatibilisek a fékek de sztem csak a méret különbözik és p&p.
Enyém 97-es és 262-es fék van elől. Hátul meg dob.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30039 üzenetére
Az en VT-m 9000-et is forgott. VTEC nyitas 7000-nel volt szoval ott kezdett el huzni ahol egy normal VTI-nek vege volt
A gyari tartomanyban siman lehet a Hondakat forgatni ( nyilvan ha megfelelo az olaj hofoka ) az egvilagon semmi bajuk nem lesz tole.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30056 üzenetére
Hat az enyem eleg sokaig birta pedig kapta az ivet rendesen. Ha gyari maradt volna talan sosem esik szet.
Most mar marhara mashogy epitenem meg az tutiAbbol a penzbol ami ra lett locsolva erre a "sima" B16A2-re bele lehetett volna pattintani egy megkimelt DC2 motort. Es akkor nem kellett volna Toda leomlo Brian Crower tengely Blox szivosor meg a tobbi nyalanksag.
200 loval egy VT akkora flash mint az allat. Most arulnak nalunk egy pirosat £6.5K-ert. Ahhoz kepest hogy az enyemet 8 kiloert alig lehetett eladni pffffff...[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30037 üzenetére
Ha téged nem zavar hogy forgatni kell, akkor az autót sem fogja
Be kell tartani a két nagy szabályt (csak üzemi hőfokon húzatni, és rendszeres olajcsere), akkor úgy forgathatod ahogy akarod semmi gond nem lesz vele az ég világon, és ez az 1.5 ils-re hatványozottan igaz
Én is mindig ellövöm 8 ezer fölé, és szereti. Utána valahogy még szebben jár a motor, szinte könyörög hogy ne váltsak el 6 ezernél, és semmi furcsa szag nem árad ki belőle mint a legtöbb autóból...
Hétvégén egy golf V gti-t hajkurásztunk, te az utána úgy bűzlött utána mint a kurvaélet Volt ott kuplung, égett olaj, meg minden...és a motor is elég furcsa hangot hallatott, pedig csak addig lett húzva ameddig gyárilag megengedett(#30038) tboy93 - Az még hagyján, de ez figyeld-e: Haverom g astrája könyv szerint is 2008-as, de tudtommal csak 2004-ig gyártották
Amúgy ezek a tákolt gázok valóban kiszámíthatatlanok, és igaz h magasabb hőfokon ég el.
Láttam már 320as béemvét szelepfedél nélkül amiben gáz volt szerelve, a színe is teljesen más volt a veztengelyeknek és túlzottan száraz is volt.. -
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30063 üzenetére
Szerintem már most kezdesz elveszni a részletekben.
Így nagyon nehéz lesz autót venni.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30065 üzenetére
Szerintem abs + 2 legzsak talan az osszesben van, legkondi 30k + munkadij, elektromos ablakok is konnyen beszerezhetoek. Inkabb egy jo allapotu fapad, kesobb felextrazva mint egy fullos verda lerottyant kasztnival es fustolo motorral. Legalabbis en igy gondolom, bar en szeretem barkacsolni is
[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
válasz >>>W!nman* #30065 üzenetére
Szerintem felesleges ennyire kihegyezni... Venni kell egy jó állapotú 1.5iLS-t. Élvezni, hogy megy is és a fogyasztása is baráti. Amiket meg leírtál legyenek benne. Esetleg még a tetőablak, ami szempont lehet (nálam).
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30094 üzenetére
tolts fel sok sok kepet grat!
-
LógaGéza
addikt
válasz >>>W!nman* #30106 üzenetére
Minden képedre Access Denied - data.hu nem engedi a hotlinkelést. Told fel ide őket, vagy a PH képmegosztójára.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30106 üzenetére
"- AC gomb megnyomására nem villan a lámpa, nem változik a fordulatszám se"
Fagypont alatt nem kapcsol a klíma. Melegebb időben próbáld ki, hogy működik-e.
"álló helyzetben fékpedál felengedésekor a fordulat felugrik 2-300RPM-et, aztán visszaáll
(mitől lehet?)"Természetes jelenség.
"- melegedő állapotban ~500körülre esett vissza a fordulat (mi az alapjárati fordulatszáma? 700-at tippelnék)"
Nincs előttem a service manual, de valahol 700 körül van az ideális alapjárat.
"- kicsit ingadozik az alapjárat (mitől lehet?) (koszos pillangószelep?)"
Nem jellemző ezekre a motorokra a TB elkoszolódása, inkább a testpontokon néznék szét. Mindenek előtt egy ECU reset-tel kezdenék.
"- ablakmosó tartály betöltő nyílása mellett találtam 1 bekötetlen, leszigszalagozott kábelt, az mi lehet?"
Ezekbe az autókba általában a legtöbb rendelhető extrára be vannak vezetékelve. Talán a ködfényszóróé lehet. 6gen tulajok biztosan többet tudnak segíteni.
"- gázpedálnak van kis holtjátéka... Ez is természetes?"
Igen.
"Kérdések:
- hidegen(ilyen (-8) - (-12)°C-ban) mi az elvárt alapjárati RPM? 1500körüli?"Ott körül, de ezt is írja a service manual. Feltétlenül szerezz be egyet!
"- nincs benne fejegység, de ahogy néztem a csatlakozót, nem ISO szabványos... Hogyan oldható meg? Létezik átalakító? (Illetve hol van a koax antenna kábel? Nem találtam elsőre...)"
Lézetik átalakító. Nekem van is egy fölösleges, szívesen odaadom. Az antenna kábelt neked kell megkeresned. Ha beesett valahova, akkor nem lesz egyszerű. Én inkább alulról állnék neki.
"- klímahűtő? gyári, belevaló? gyanús a tetején az a szivacs darab..."
A szivacs és a matrica is gyanús. Elképzelhető, hogy utángyártott.
"- váltón az a kis bizbasz mi? túlfolyó lenne? (légszűrő/gyújtáselosztó között,e gy vízcső(?) mellett)"
Fogalmam sincs.
"- csomagtartóban találtam 2 ovális műanyagot, ez mi lehet?"
Nem tudom. Talán a hátsó hangszórók takarója?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30174 üzenetére
Általában 45Ah-s akkuval szokták használni ezeket a Civic-eket, de gyárilag, legalábbis az angolban még kisebb van, 38Ah-s. Kis motorok ezek, megfelelően áttételezett önindítóval. A legnagyobb hidegben is jól indítja a 45Ah-s, ha jó állapotú az akku és az autó.
Gyertyából csak és kizárólag a gyárilag előírt NGK-t vagy annak irídiumos változatát.
Gyújtással 250-300k km alatt nem igazán szokott gond lenni, az injektorokkal pedig egyáltalán nem.
Dobbetét van gyárilag, sárfogó viszont nem feltétlenül.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30199 üzenetére
En nem bonyolitanam ezt a gyertya dolgot a te esetedben. NGK-t bele azt csok...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Hidd el teljesen mindegy, hogy milyen fékfolyadékot használsz ilyen szempontból. A 6genek és úgy általában a Hondák féke gyenge. Ezen átmérőnövelés nélkül komolyabb tárcsával, betéttel és fékfolyadékkal, illetve fém fékcsővel, ami jelenleg illegális átalakításnak minősül Magyarországon tudsz segíteni, de a fizikát nem tudod megváltoztatni. Ez van.
Én egyébként Brembo helyett egyértelműen EBC-t ajánlanék. Sokan próbáltuk és szinte mindenkinek bevált. Már a legalapabb tárcsa + betét kombó is sokkal jobb, mint a gyári Nissin vagy közepes minőségű Brembo, ATE, Textar, Jurid és társaik.
Fékfolyadékból Eneos-t használok. Nem ide tartozik, de így néznek ki a folyadékaim:
- motorolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék: Eneos
- váltóolaj, szervoolaj: kizárólag gyári HondaMod: Az Eneos fékfolyadék forráspontja is 260C.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Civicre ha jobb feket akarsz akkor Overdose leirta mit kell csinalni. Vagy meg van a nagyobb tarcsa projekt.
Civic-ben nekem is le volt cserelve a gyari willwoodra. Azzal mar meg is lehetett allni pl
De mondjuk egy 1.5 el nem kene raccsingolni semennyire. EBC tarcsa + betet. Civicre meguszod olcsoert.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
Crx fórumon TypeV Lacin keresztül tudsz szerezni EBC-t, jó árai vannak és nagyon korrekt az ürge, én mindent tőle veszek a hondához De ugyanitt sickdog is árul mindent.
-
xcbiker
addikt
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
viszonyításnak: www.ebcbrakes.hu
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30282 üzenetére
Mondjuk belvárosban szerintem nem a fék az elsődleges ami megmenthet hanem a körültekintő autózás és a megfelelő követési távolság
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #30285 üzenetére
Rosszabb fékkel is ugyanúgy megállsz városi tötymörgésnél. Egy ilyen helyzetben satuféknél nem fog elmelegedni a féked, nem az lesz a gyenge pont hanem a gumi tapadása...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30285 üzenetére
Hat mert nincs se fek se futomu alattad
Gyarilag alul tervezett az osszes honda egy ket verziotol eltekintve.
Nem a fekfolyadek varialastol vagy a fem fekcsotol lesz jobb. Marmint nyilvan ezek javitanak valamit de inkabb nagyobb es/vagy jobb tarcsa + betet kombinaciokkal jobban jarsz es kozelebb leszel ahhoz amit elkepzelsz most mint jo fek.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30280 üzenetére
Én a fekmester.hu-ról rendeltem az EBC féket, ahogy az utángyártott alkatrészek többségét is. Maximálisan elégedett vagyok velük. Jó ár, számla, gyors ügyintézés, hondafórumos tulajdonos. Angliában gyártják az EBC termékeket. Hogy mitől olyan jó nem tudom.
A Brembo valóban nagyon komoly fékeket gyárt sport és versenyautókra, de az alap utcai tárcsái és betétei jó indulattal is csak középkategóriások sajnos.
Kicsit utánanézve a 240-es tárcsa másfélszer annyiba kerül, mint a 262-es, úgyhogy ha már úgyis cserélned kell, akkor én feltétlenül 262-esre cserélném.
A gyári Honda alkatrészeket Tóth Imitől (keress rá és megtalálod az elérhetőségeit) vagy Csepeli Honda bontóból, Endrétől szerzem be.
Motorolajból 5W-30, 5W-40, 10W-40 mehet bele, váltóolajból csak gyári.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30289 üzenetére
Tóth Imi, Budapest 14. ker, nála jobbat nem ismerek. Amit ő ajánl azt nyugodtan belerakhatod, nekem is mondta pl. hogy 7 gennél csak gyári feszítőgörgő mert minden más hulladék (törik ), de pl. szíjból lehet utángyártott is...Nagyon ért hozzá a srác, alvázszám alapján megmond mindent a kocsiról
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30289 üzenetére
Gates, esetleg Dayco szíj japán feszítőgörgővel (NSK, GMB) és japán vízpumpával (Aisin-Asco, GMB). Legalábbis én így szoktam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30292 üzenetére
pü ment
Unixot felejtsd el ha nincs ismerősöd ott. Imi a gyárit tuti beszerzi, ha utángyártott kell az kérdéses, de Type V Laci kb 1-2 napon belül mindent postáz az unixás ár feléért kb
példaként, unixnál 42 volt egy darab gátló, Lacitól 50-ért vettem a kettőt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30295 üzenetére
megvárható, én múltkor egy váltóolaj csere miatt 4 órát voltam ott, persze nem a munka tartott soká, hanem eldumáltam az időt a többiekkel de persze előtte beszéld meg vele, hogy aznapra be tudja-e vállalni
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #30276 üzenetére
Normális autószerelő műhelyben van műszerük...
Nekem öcsém mérte meg aki renault szervizben dolgozik.
Ha jól értettem a folyadék nedvesség tartalmát (pára, víz) mérik ezzel.Én Motul olajat vettem, elég jókat írnak róla.
Szűrő mannfilter, papir mind.
Benya szűrőt még nem cseréltem... Majd egyszer...
Nincs időm... kocsi minden nap megy, mennie kell!![ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz >>>W!nman* #30295 üzenetére
Az én mesterem amikor vezérlést cserél mindig magára csukja a műhelyajtót és csak akkor fog hozzá, ha már elmentem, és nem untatom a süket dumámmal (én vagy más), lehet egyszer megszívta, vagy csak nagyon óvatos, nem tudom
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #30354 üzenetére
Centírozás és futóműállítás után vélhetően el fog múlni a kormányremegés is.
Ha nem, akkor majd visszatérünk rá. -
EQMontoya
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30356 üzenetére
Zengőéknek elég jó a híre.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30377 üzenetére
Az lehet fogyóeszköz mert nekem sincs kurbli az emelőhöz.
Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30379 üzenetére
A vízhőfokod normális.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
félisten
válasz >>>W!nman* #30379 üzenetére
VTi-ben nekem kicsit feljebb szokott lenni.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #30388 üzenetére
Hasznalok, pont ugyan ilyet. Nalam mukodik tokeletesen nonfl 7g civiccel.
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30388 üzenetére
A te autód még OBD I-es. Nem kapni hozzá kiolvasót.
Szerszámkészletet bontóból tudsz szerezni.
Angol, 1.5-ösnél ez az üzemi hőmérséklet. Nem csak az enyémnél, hanem az összesnél, amiben gyári termosztát van. Facebook-os angol civic-es csoportban már ki lett tárgyalva. [link]
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz >>>W!nman* #30405 üzenetére
A nyikorgó vagy kopogó hangok okát még akkor is elég nehéz megmondani,ha melletted ülnek,nemhogy így. Vidd el egy szerelőhöz és ő nézze meg,vegye le a kereket legyél ott te is és akkor majd megtudod,hogy mi az ami hangot ad.
Kár ezen így ötletelni,meg távszakérteni.mod: elkezdtem letölteni a képeket..de kikapcsoltam valami borzasztó lassú...
inkább töltsd fel őket picasa-ra vagy dropboxba vagy valami olyan helyre ami normális.mod2: Snoop-y,komplett szilent csere..milyen jó is az cirka 100 ezres művelet rohadna meg,vagyis inkább ne.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30405 üzenetére
Meg egy leamortizalt szilentet sem hallasz ha kezzel rangatod. Ha megis akkor az ugy zorogne kicsit rosszabb uton mintha szet akarna esni az egesz bode.
Amugy emelon nem feltetlenul hallani meg akkor sem ha pajszerral mesz neki. Azt nezd mennyire tudod megmozditani.Szar szilent jele hogy ha fuggolegesen alaemelsz konnyeden elmozdul oldaliranyba is. Ebben az esetben biztos hogy kuka.
10 eves kor korul is mar tonkre szoktak menni. Bar a tiedben eleg keves km van en beterveznek egy komplett szilent cseret a verdan.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #30405 üzenetére
Kettős keresztlengőkaros első futómű esetén nincs toronycsapágy, csak toronyszilent.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban