-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
Kapott az autó egy polirt és egy jóféle waxot.
Itt az eredménye:És elkészültek a nyári gumihoz a felnik felújítása is:
Már csak egy jóféle nyári gumit kell vennem, és megvárni jó időt, és mehetnek fel a 17-es felújított felnik.
-
tboldi
nagyúr
válasz molacika91 #52894 üzenetére
Annyi még, hogy a foglalatok bajonettzárasak, és a lapos csavarhúzó nem jó hozzá, mert két kis lyuk van csak rajta. Én egy hegyes végű csipesszel csináltam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molacika91 #52891 üzenetére
Ilyen a gyári izzó, ez pedig a cikkszáma. Én a csepeli bontótól rendeltem anno, ha jól emlékszem, darabonként 1000 Ft körüli áron. Nem olcsó, de plug&play és a színe is ugyanolyan, mint a meglevőké.
Viszont ha a legolcsóbb megoldás érdekel, akkor egy kis kézügyességgel leszedheted a régi izzót a műanyag foglalatról és egy ilyenre cserélheted. Visszahajtogatod a lábait, levágod a felesleget és visszateszed.
A rádióhoz - mint már említettem - szét kell szedni az egészet és újakat forrasztani a nyomtatott áramkörre. Egy elektroműszerész meg tudja csinálni.
Ez az egy, ami nálam sem világít, de ezzel nincs kedvem foglalkozni. Majd ha a rádió rész bedöglik (mert ez is típushiba, valamilyen belső alkatrész elfárad az idő során), akkor majd azzal együtt megcsináltatom.A klímapanelét te magad is ki tudod cserélni YouTube-videók alapján, pl. egy AUX-csati beszerelős videón szépen látni, hogy hogyan szedik ki az egész egységet. Ránézésre neked 3 vagy 4 db izzó fog kelleni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molacika91 #52891 üzenetére
A rádió hangerőállítója körül forrasztva vannak a nyákra, azokat nem lehet csak úgy kicserélni, a klíma izzói viszont sima rizsszemizzók speciális foglalatban.
Ha később le tudok ülni a gép elé, megmondom, hogy pontosan milyenek.
-
molacika91
tag
Sziasztok!
Adott egy 2005-ös Honda Jazz. A műszerfalon néhány izzó ki van égve. A képen bekarikáztam a kiégett kapcsolókat. Meg tudjátok mondani, hogy milyen izzókat kellene bele vennem?
Köszönöm.
-
tonyi
tag
Sziasztok!
Van nekem egy 7gen Civic EU8-am. A héten kigyulladt a check engine lámpám. Kiolvastam a hibakódokat. P0420-t illetve P0141-t írt ki a gép. Szerintetek a hátsó lambdaszonda vagy a katalizátor lehet a ludas?
A gépsárkányban 220 ezer km van. Mindkét lambdaszonda és a katalizátor is gyári még. A hátsó lambdaszonda feszültségére a számítógép 1,2V körüli értéket, az elsőre 0,85V körüli értéket mutatott."Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52887 üzenetére
Egyénfüggő természetesen. Én viszonylag jól bírom a meleget, ~3 évvel ezelőtt még ez volt a nyári viseletem.
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52885 üzenetére
Vagy ha éppen kiszállsz a lehűtött autóból.
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #52883 üzenetére
Nem jó a szervezetnek a túl nagy hőmérséklet-különbség, a kintihez képest kb. 10 fok mínusz a maximum, ami még jó az emberi testnek tudtommal.
A téli meg azért 16, mert alatta már csak a LOW fokozat van, és akkor egyáltalán nem fúj meleget.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
JoolsNOS
veterán
-
tboldi
nagyúr
Ma láttam két zsír új Type R Civic-et Pozsonyban, egy pirosat és egy kéket, valamint otthon, Mosonmagyaróváron is egy fekete 1.5T-t.
Viszont most én egy másik Honda miatt mentem Pozsonyba.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Végre elállt az eső és szét tudtam kapni a jobb hátsó féket.Valami fekete izé volt a betéteken.Alapos tisztítás és kis csiszoló papír talán segít,este nyomok egy tesztet.
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #52860 üzenetére
Nekem ilyen kell bele. Nemtom a sárga festék mért ennyire drága
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
i-sti
senior tag
Ez csak E4 lenne?
2010-ben már nem E5 kellene lennie?Novum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52857 üzenetére
Ja igen, ez meg amit mondtam, hogy az ellentétes oldali indexet is látni elöl.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52857 üzenetére
Valamikor lehet hogy járok majd arra, majd ha elmegy ez az újabb tél, és lesz valami tavaszi haveri program. Ha úgy alakul szólok.
Azon agyalok mikor a helyzetjelző csere miatt szétszedtem, néztem e az indexet ilyen kosz szempontból. De talán nem. A foncsor is porosodik néha, de azt nehéz letakarítani. Viszont mondom gyárilag se volt acélos. Mikor hoztuk el Sopronból, jöttünk vagy 100 km-t, apám már akkor megjegyezte hogy gyenge, ő mögöttem jött végig.
Amúgy a dupla körlámpa dizájn sincs kihasználva. Jobb belső vak. Bal belső csak köd. A két külső meg 5/21w-os, helyzet és fék. Civinfos fórumtárs adott leírást, ő megcsinálta dupla duplára, segített volna is, csak eleinte gari miatt nem csináltam, most meg már lusta vagyok. Műszerfal izzót is megrendeltem még tavaly, hogy majd nyáron kicserélem ami kiégett, de attól meg félek kicsit szétbombázni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
őstag
válasz Jaffa75 #52832 üzenetére
Én az scrosson CC+-t használok augusztus óta. Most azért volt tél és jobb volt mint a 2 éves alpin 4 feleségem 10 éves i30-asán. Úgy kb mindenben (de nem teljesen fair azért mert az scross 4wd).
De hogy témához is szóljak, azért tévedtem ide mert az asszony i30-asát jó eséllyel egy jazz fogja váltani. Van valakinek biztos infója hogy a sport és az elegance felszereltségben most facelift után mint jelent a led lámpa? Teljes full led vagy csak tompított (vagy ne adj isten fancy helyzetjelző)?
Márkakereskedésekben általában többet tudok a kiszemelt autóról mint az értékesítő, a neten meg nem találtam megbízható infót. Köszi!
-
Ispy
veterán
válasz kalapacsolok #52847 üzenetére
Hát már a hondánál sem létezik, legalább is az új civicben már nincsen.
Egyébként elkezdtek szállingózni az új civicek, már 2x is láttam itt nálunk, de sajnos továbbra sem tetszik a hátulja.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
i-sti
senior tag
válasz kalapacsolok #52847 üzenetére
Valahol ahol a Jazz 2 típusú autókat nem arany árban vesztegetik.
Erre az infóra én is kíváncsi vagyok!Novum Forum Siculorum
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52846 üzenetére
Az izzó fénye többszörösen szóródik. Maga az izzó a kör alatt van, direktben a fénye sehol nem látszik, és mivel a foncsor is és a búra is hullámos, sok nagyon apró visszavert fénysugarunk lesz csak. És ugyan látszólag a teljes búrafelületet bevilágítja, a fényerő nem többszöröződik hanem elhal. Ha vagy csak a foncsor vagy csak a búra lenne hullámos, akkor működne, de nem lenne egyenletesen elosztva.
Gondolkodtam rajta, hogy vagy veszek egy újat, de csak az egyiket cserélem, látni e hogy jobb vagy kapásból berendelem a +30-as philipset. Ha nem jobb, akkor is jó lesz tartaléknak.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz kalapacsolok #52847 üzenetére
Én még nem találkoztam máshol ilyennel, de nem is zárnám ki.
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok, más márkáknál létezik hasonlóan praktikus megoldás, mint a Hondánál a Magic seats?
-
BlacKSouL
addikt
-
honda23
aktív tag
válasz Winner_hun #52831 üzenetére
Ez nagyon durva. Ez enyém hibátlan. Homokfújás is volt, mert téli felnim.
Remélem van még rá garancia.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #52840 üzenetére
Ez meg a hosszabb videó. Pár rövidebbet még később, de a lényeg ezen látszik.
Ez a gyári izzója. Ez még az amit HakanSükürék beletettek. Gondoltam rá hogy öreg, csereérett, de az igazság az hogy új kora óta ilyen. Szerintem sima új izzóval ugyanilyen lenne.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #52831 üzenetére
Ez nagyon gáz!
Gyári a lakkozás vagy te csináltattad? Ez így nem normális szerintem.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Aladdin
aktív tag
válasz kalapacsolok #52833 üzenetére
Lehet.
Olvasgass, 285. oldal:http://www.honda.hu/content/dam/local/hungary/cars/owners/OwnersManual/14YM%20Civic%205D%20(3VTV06200%20web).pdf
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #52830 üzenetére
Minap levettem mikor bejött a jóidő. Nem ment 70 fok fölé 20 km alatt, úgyhogy visszaraktam. (most amúgy keveset megy, mert kaptam cégest, de legalább akkor melegedjen rendesen ha megy hétvégente, meg mikor asszony használja)
[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Vennék egy 2012- Honda Civic-et, 1.8-as, automata váltós benzineset. A kérdésem, hogy az automata váltó esetén lehet manuálisan is pöccinteni, váltani pl kormányról, vagy hogy van ennél a kocsinál?
-
Jaffa75
őstag
válasz honda23 #52821 üzenetére
ez elég erős kritika részedről, pláne ha nem használtad. Nem muszáj szeretni , az biztos, hogy az eddigi 5000km alatt a CC+ rendre jól vizsgázott! Volt jócskán víz, hideg száraz aszfalt, pár centis hó. Lehet hogy velem van a baj, de ha leesik pár centi, akkor már nem nyomom - elég ha más tolja akinek nyári van fent...
-
félisten
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52808 üzenetére
Nappal akarnám valahol, de mostanában mindig sötétben érek haza, és sötétben minden fényesnek látszik.
Nappali fényben viszont - a legtöbb autóéval összehasonlítva - szerintem kevésbé látható. Na majd a szünetben remélem lesz alkalmas idő.Attól hogy engedélyezték, még nem biztos hogy jó. Egyébként azt is utálom, azt már más autóknál, amikor közvetlenül a fényszóró(tompított) mellett van az index, így pl. este szemből féloldalról marha nehéz érzékelni, ha még szarul is van a magasság beállítva, mint az autók 70%-ának, akkor meg pláne. Nyilván ezen segít egy tükörindex, az jól elkülönítve szemből is látható, míg a kerékjáratira téve a kis villogót nem mindig. De pl. azt a Civic búrájánál figyeltem meg, hogy egyes gyártók az ellentétes oldalra is megpróbálják átvinni az index fényét, azaz szemből nézve a bal oldali index villogását, az autóhoz képest 45 fokban jobb felől nézve is látni. Kis tört háromszögekkel "prizmázzák" át. Egész jól. Az elsőkkel tehát nincs baj.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz honda23 #52821 üzenetére
Nekem nem ez a tapasztalatom a Michelin CC-vel. Engem is kiröhögtek a vezetési tréningen, mikor meglátta az instruktor mivel megyek pályára. Ehhez képest vízen fékútban levertem a Conti SC5-ös sporttársat és a vizes köridőben is ott voltam pariban vele. Szárazon persze jobb volt a SC5 de pl a vizes műgyantán megint körbeautóztam. Szóval nem mindenható de normális közlekedéshez bőven elég.
A baj/baleset sztem inkább azokkal van akik ilyen 10 éves szarrá keményedett nyárival mennek.
mod:
Amúgy a végén azt mondta, Székely Gyula hogy ha kopásban is ok ő is bevállalná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JoolsNOS
veterán
válasz szabonagyur #52826 üzenetére
Hűtőtakaró. Hosszú hétvégén tervezem a termosztátcserét, bár megint hideget mond. Akkor nem állok neki
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
félisten
-
BigBlackDog
veterán
válasz honda23 #52821 üzenetére
Ezt így kicsit pontatlannak érzem. Nálam is négyévszakos van fent és a téli tapasztalataim alapján teljesen valótlannak érezném azt állítani róluk, amit Te írtál. Valószínűsítem, hogy nem ugyanarról a mintáról, típusról beszélünk.
"Volt szerencsém a 4 évszakos csodákhoz..."
Ha írnál pontos típust és megközelítőleg egy évet, amikor próbáltad, az szerintem bőven használhatóbbá tenné a leírt tapasztalatokat.
-
honda23
aktív tag
Mert egy szar.
Télen csúszik, mint egy nyári, nyáron meg nyúlik, mint egy téli.Az, hogy vki még használ ilyen gumikat...
Pont városba ez miatt volt rotty télen.
Gyerekeim nem ülhetnek olyan autóba, ahol a gumi több, mint 7 éves, nyáron téli, télen nyári vagy 4 évszakos.
Az, hogy kinek mire van pénze és mit csinál, az ő dolga.
Gumi fék a legfontosabb. Ezen nem spórolok.
Volt szerencsém a 4 évszakos csodákhoz...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
Én meg úgy voltam vele, hogy kell még egy szett felni, de akkor már legyen inkább 15-ös, de akkor ahhoz új gumi is kell, de akkor legyen 4 évszakos, ha már a külön téli/nyári előbb öregszik el, minthogy elkopna.
Apum a WagonR-rel 20-25k km-t megy egy évben, ott már nem érdemes a 4 évszakossal foglalkozni, mert tulajdonképpen ugyanazért a pénzért (1 db 4 évszakos = 1 db tél + 1 db nyári) kb. duplaannyit futhat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #52813 üzenetére
Mondjuk nagyobb méretek mint a tiéd lesz (PC5: 215/55R16; TS850: 205/55R16; CC: 205/55R16) de azért nagyságrendi különbség nem lesz köztük.
A Jazz-re csak azért nem vettem CC-t, mert van hozzá jó állapotú téli, a nyári viszont már cserés volt... így árban jobban jártam, hogy csak nyárit vetem rá (Hankook K425).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #52811 üzenetére
A másik gépen a nyári Conti PC5 a téli TS850. Vízen jobb a CC mind a kettőnél. Szárazon a PC5 jobban tapad melegben (hidegben nem) de gyorsabban is kopik. A TS850 havon jobb (fékútban is és tapadásban is), cserébe ebben a mostani hőmérséklet tartományban már nyúlik tehát szárazon sem jobb mint a CC.
Egyedül jeges tapasztalatom nincs mert itt mindent felsóznak tökig ha kell ha nem, így jeget nem láttam vagy 10 éve közúton.Ha nem jársz az alpokba síelni meg nem őrültködésre kell akkor bőven elég a CC.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz honda23 #52801 üzenetére
Ez a kedvencem, mikor olyan valaki mond értékítéletet aki soha nem próbálta. Mert a Jóska azt mondta, hogy szar. Jaa, akkor biztos az.
tboldi: Kíváncsi leszek a tapasztalatokra, nekem a sima CC van nem a CC+ pedig már ez a régebbi is bőven jó. Hóban azért óvatosan, hajlamos oldalra kitörni a kocsi erőltetésre, szárazon jó vízen meg nagyon jó.
#nincsbennetarcsi
-
Aladdin
aktív tag
válasz BlacKSouL #52807 üzenetére
Ha tudsz, csinalj videot, kivancsi vagyok ra.
En egyebkent nem foglalkoznek vele, megkapta gyarilag az engedelyt, biztosan szabalyos, es elegseges a fenyereje.
De nezd meg az ujabb VW konszern egyes ledes jatsolampas autoit, a feklampa fenye mellett egyszeruen nem latszodik az index.
A BMW-ken meg nincs is, megis elvannak a forgalomban -
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #52806 üzenetére
Nincs, gyárilag ilyen, mondhatni konkstrukciós hiba. Ha megnézed azzal hogy belelóg a kerek rész az indexbe, pont az izzóra takar rá, és ami "mellette" kétoldalra eljön, az összességében hiába nagy felület, valójában már kevés fényt ad. Túrom egy ideje a netet, hogy legyen indexelős videó, de nincs. Majd csinálok.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz honda23 #52801 üzenetére
Sajnálom, de ezt nem nagyon tudom elfogadni ellenérvnek.
Egy nyamvadt 83 lovas Jazz-re kell, ami az esetek 70-80%-ában városon belül mozog és évente 6-7k km-t fut. Erre bőven jónak érzem a 4 évszakost.(#52799) yodamester10: Hirtelen ezt a képet találtam tavaly novemberből. De pont ez a bal hátsó volt az, ahol beragadt a féknyereg, ennek van egy kis nyoma.
szerk.: Itt meg pont a féknyerget javították: [link]
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #52799 üzenetére
Ezért veszek ebct vagy stoptechet.
Nekem az új ferodo premierek lettek hátul ilyenek új nyereggel. Érthetetlen. Teljesen új nyereggel. Mondjuk a betétek hátul nincs 45 fokban bevágva, a törmelék pedig a tárcsát eszi. Elől ok. Nekem már csak csíkos. Kapott esőt a tárcsa és vetemedett...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #52802 üzenetére
Nekem is ezt mondták, és én is szét akartam szedni, leszedni, mert összegyűrődött a festék a betét ferde lapjainál, de végül nem szedtem. Idő után kikopott a nagyja, de mondjuk nekem a tárcsa mart, így az a marások éleivel mindig lekapja a betétről ami fölösleges.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest