- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28016 üzenetére
8gen civic fórum
Sok sok hasznos infóval, tapasztalattal.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28090 üzenetére
HI!
0w20-tol 5w40ig van az ajanals, ha a motor jo allaotban van akkor maradnek az eslo valtozatnal, mijjen olaj amit eredetinen tucc beszerezni:- ) sajnos sustina 0w20nincs itthon forglaomban, de premium van raadsul vmi 8as hths-vel /szilker auto mint forras pl./, fuchs titan t1 /feherker/ motul 300V, ill. ami szimpatikus
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28092 üzenetére
HI!
bp olsj reszleg az mar jo ideje castrol, credd emejjik olcsobb, de csak bizotos forrasbol /pl castrolmintabolt/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
jozefgucci1
addikt
válasz demars #28342 üzenetére
Nekem eddig Barum Polaris volt az nagyon bevált . Szerintem jó/ár érték arány .Jelenleg Briston-t kaptam a Hondához ,de még egy métert nem mentem vele szóval kíváncsian várom én is a telet .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
neduddki
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz demars #28350 üzenetére
Kingstar? Akkor már inkább valami márkás használtat. Volt szerencsém hozzá. Nem véletlenül az egyik legolcsóbb kapható gumi.
honda23: A lámpaállító motornak is az a titka, hogy néha használni kell és akkor nem fog berohadni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28358 üzenetére
HI!
azt jeltnoi hogy az adott tempot teljes terhelesen birja /meffelelo nyomasnalk/ x ideig, na ezt az x-et felejtetem el hogy mennyi
amugy ehet hogy csak en vagyok tul oreg de 190 teli guminal szeritme boven oleg:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz demars #28482 üzenetére
szerintem nem, nem is teszek semmilyen ledet az autóba, xenont sem használom már évek óta, el is kéne adnom, most cseréltem pont hátsó rendszámnál 5w-os izzókat, tökéletesek, minek oda és máshova led? az úgy és arra lett kitalálva, nem ledre. na mindegy.
a másik meg, hogy megint minden sün az utakon, itt nálunk szentendrén ennyi bohócot utoljára csak árvíz idején láttam fontoskodni... vissza is tettem a télikerekeket inkább, most, mert kopottak a nyáriak és jobb a békesség. lézereznek, traffiznak, rendőrbusz, rendőrautó, motorosrendőrök, aki él és mozog azt kizavarták agyonbüntetni a népet.
szóval rajtam nem találnak fogást, bekaphatják[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28531 üzenetére
A miénk 2008-as gyártású (november talán), tehát a 2006-os legelső verzióhoz képest "javított" verzió.
Alapvető, észrevehető különbségek: módosított tengelykapcsoló(nem keményedik fel 50k km után), széria VSA, apró szoftveres változtatás az ECU-ben. És ezek szerint elhagyott vészvillogó lámpa.Ugyanis a céges 2006-os gyártású verziósban még világított. Erre most jöttem rá, mikor régi céges utazások esti fotóit nézegettem. Abban határozottan, de nem zavaróan világít pirosan a gomb. Majd este dobok fel fotót.
Egyébként gyanús is volt, hogy nekem miért nem, hiszen évtizedek óta minden autóban világít, naná, hogy a könnyebb megtalálhatóság miatt. Ebben viszont kezdetektől nem világít, tehát nem hiszem hogy kiégés/kontakthiba. Viszont EMIATT szétszedetni a műszerfalat...
Asszem rákeresek hondaparts-ban is, egyáltalán jelzi-e alkatrészként.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28554 üzenetére
Én TypeV lacitól szoktam minden gyári alkatrészt, olajat stb.. szerezni
tboy93 - nem rossz, nem rossz Egyre jobban megbarátkoztam már az ufo küllemével, és direkt jól néz ki elöl, ha a lámpák között ott az a rács
A hátuljával viszont nem lehet mit kezdeni, szerintem nagyon ótvar, ahogyan a 3/5d 9gen-é is.m3tr0 - políroztasd ki a fényszórókat, sokat dobna, és nem utolsó sorban jobban is fogsz látni
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28615 üzenetére
Ahhhaaa ilyen van nekünk is a családban, és valóban az sem tilt le.
Viszont a 7gen 1.6 sport tuti letilt 4500-nál és az EP3 is. Érdekes, nem mintha sokat számítana Az FN2 is csinálja
neduddki - nekem van, valami acél oldalfala van tán ezeknek, no de nem üzem meleg körülmények között azért nagyon észnél kell lenni, nedvesben valóban "ok".
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #28626 üzenetére
Megmondom őszintén fogalmam nincs
Apám barátnőjének van az FD6, valami BT kihangosítót állitottam be neki, de megnézem majd az aux/usb bemenetet isxcbiker - Sokkal szebb ezzel a hűtőráccsal
LógaGéza - Egy fórumos srác mondta nekem h a gyári 1.6 sportja 4500-nál letilt (kizárólag helyben állva), ill. tapasztalatból tudom h a két CTR 5800-nál (FN2 nm pont akkor)tilt helyben állva. Mindkét esetben gondolom ez a "gátló" a vtec nyitásának pillanatában aktiválódik (amikor helyben áll az autó).
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28679 üzenetére
Nekem nem, de apámnak igen
A régi karburátoros és Euro 4 előtti motoros autók idejéről származó beidegződéseket le kell vetkőzni. Azoknál egyszerre nyomtad ki a kuplungot, és engedted fel a gázt váltásnál. Az újabbaknál előbb el kell engedni a gázt, és csak utána kinyomni a kuplungot.
Ráadásul ha felengeded a gázt, nem azonnal esik vissza a fordulat. Ezt is bele kell kalkulálni.Megszokás kérdése. Kb. minden 100. váltásnál, főleg ha sietek, nekem is magasan marad, vagy felpörög, de azért, mert gyorsabban váltok, mint ahogy az elektronika lereagálja a gázelvételt(mint amennyivel még előbb kéne elvennem a gázt). Amúgy nem. Sőt, leginkább igyekszem olyan lassan váltani, hogy pont akkor engedjem rá a kuplungot, amikor a következő fokozat megfelelő fordulatára esik a fordulatszám. Úgy nincs rántás, nincs megtorpanás, kicsit olyan, mint egy jól beállított automata. Ez is gyakorlás kérdése.
Próbáld ki, hogy direkt előbb engedd fel a gázt, és csak akkor indítsd a kuplungkinyomást, mikor a jobb lábad már teljesen felemelted.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28685 üzenetére
Mivel gyanítom nálad is egyben van síkban a rádió előlap, és nem ilyen süllyesztett, mint a képen, valószínűleg nem lesz jó hozzá.
De még a fejegységek sem azonosak az USA/EU modelleknél. A miénk Alpine, az övék Clarion. Mondjuk a navi ott is Alpine.
Persze ha a 13-as panelt is kicseréled hozzá...[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz demars #28723 üzenetére
HI!
ha xenon:
ECE category D2R
Technical data 85V 35W P32d-3ha halogen:
ECE category HB4
Technical data 12V 51W P22dudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28723 üzenetére
Ja, de a keresőjüket ne használd, be kell menni, mondani mit kérsz, és úgy tudnak adni, a webshop meg szar, nem is ismeri a 4 ajtós 8gent De kb. a webshopok 99%-a nem ismeri a 4 ajtós 8gent. Az nincs is. Olyan autó nem létezik.
Juteszembe: gépkönyvben nem nézted? Ott elvileg minden izzó le van írva. Vagy ittAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #28730 üzenetére
A saját típusnak megfelelő hondaparts oldalt tedd könyvjelzőbe, és ott elvileg majdnem minden alkatrészt meg tudsz nézni külön, és a listában meg sokszor vannak egyéb infók is. Ha alkatrész/beépítés/elhelyezés/rögzítés kérdés merül fel, ott meg tudod nézni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz demars #28988 üzenetére
Itt fehérváron egy maszek majdnem ugyanannyiban van kb, mint egy márkaszerviz, mondjuk a nagyon olcsó sem valami jó, már belefutottam egy két szerelőnek mondott emberkébe, aki jól elbaxta az akkori verdámat.
3000-től megy az óradíj, szla nincs, 6-7-8e-ért meg már kapsz róla.
Sajnos minden jobb helyen van egy olyan szerelő egy csapatban, aki holt hülye az adott feladathoz, és én mindig bele futok az ilyen esetekbe. Ilyen balszerencsés vagyok. De nehogy már ezért fel kelljen mennem Pestre, mert itt egy nyomorult értelmes hondához értő szerelő sincs!Ha hozzá kell nyúlni a vezérlésemhez a lánc miatt, akkor abból tuti honda márkaszerviz lesz vagy Imi, mert még itt senki nem látott fejérben k-s motort, akiket kérdeztem...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz demars #29007 üzenetére
Attól függ, ha alapozóig ment akkor csak festéssel. Kis időt nyersz vele ha gyári festékkel kensz oda egy pöttyöt, végleges megoldás az elem újrafényezése. Ha csak a lakkot sértette fel a kavics akkor még egy polír kiszedheti.
A lökősön lévő benyomódást szerintem simán megcsinálja egy műanyagos
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #29007 üzenetére
Vedd le, és nyomd ki belülről.
Kavicsfelverődésre a legolcsóbb megoldás a gyári színkódos ecsetelő. 3-4k-ért tudsz venni 10-15ml-t, én úgy csináltam, h ahol már látszott némi korrózió a kavicsnyomon, megkapartam körzőtűvel fémig, és úgy kentem le.
Nyilván, ha azt nézed elüt (tökéletes nem lesz), de legalább le van kezelve és nem korrodál tovább.Ha, viszont sok van rajta, érdemes elgondolkodni egy teljes fújásban, utána meg mondjuk valamilyen 3M átlátszó fóliával bevonatni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #29007 üzenetére
Be kell szerezni a színnek megfelelőt ilyet, gyárit, és ha mélyen leverődött, akkor kicsit a kupakban lévő drótfejjel megtisztítani, portalanítani, majd egy gombostűfejnyivel megpöttyözni a krátert. Rohadt gyorsan szárad egyébként. Érdemes két rétegben, kb 1 óra száradás után, mert az első réteget "beszívja' a kráter. Műanyagon (lökhárító, tükör) elég 1 réteg is.
A motorháztető első éle szokott kritikus lenni.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik