-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
válasz
Cathfaern #64841 üzenetére
Akkor még egy nagy kérdés: 0 (azaz nulla) forintból mit lehet elérni a játékban?
Eddig még sose volt olyan játék, ahol oktató videókat néztem azért, hogy jobban menjen. Ha már ilyenre került a sor, inkább abbahagytam, mert számomra a tökéletes az, ahol akár hónapok alatt is, de rájön maga az ember, hogy boldoguljon. Azért köszi a linket, talán rákukkantok. Jobb lett volna magyar leírás, de ha nincs, beérem ezzel is. -
sagem
addikt
válasz
Cathfaern #64817 üzenetére
Hja, valami nem ártana, szerintem a legnagyobb esély a napi reward bevezetése lehet (mármint tartósan, nem csak időszakosan), ez tökéletesen passzol a mobil platformhoz is (hiszen mobil játékoknál ez eléggé gyakori megoldás), plusz már le is programozták azaz extra feladatuk sincs vele, és túl nagy adakozást sem jelentene, legalábbis teljesen kontroll alatt tudnák tartani a jutalmak mértékét. Plusz extraként még egy eszköz lenne, ami napi szinten ösztönözné a játékost a belépésre.
Meglátjuk, majd a kieg megjelenése után már csak lesz valami kis hír arról, hogy terveznek e valamit egyáltalán..
Ja, és jade szinergiás a rendszer, azt meg imádják (minden nap egyre nagyobb lesz az ajándék, csak kattintani kell a belépésre
)
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz
Cathfaern #64825 üzenetére
Hát nem tudom, wild-on only wild + classic lapokkal el lehet érni a legendet szerintem (vagy ha nem is, akkor sem nem nehéz azt a pár lapot legyártani az új kiegekből, ami kellhet) és akkor többen nyomnák wild-on, ami azt jelentené, hogy kevesebben játszanának standard-en, ami alapvetően probléma.
+ Vissza kéne adni mindenkinek a wild lapjai után a dustmennyiséget. Kb tökönszúrná magát a Blizz, ha odaadná ingyen az összes wild lapot. Viszont kiadhatnának féláron régi kiegeket és packokat. -
rocket
nagyúr
válasz
Cathfaern #64802 üzenetére
F2P jatekosok miatt az Epic/Legendary drop ratetet novelniuk kene, es/vagy minden lapot legalabb 50% duston lehetne betorni.
Attol, hogy biztos lesznek tier1/2 olcso dust face only deckek, vannak akik annal kicsit tobbre vagynak, hogy 1-2 deckkel jatszanak ~4 honapig, amikor a mokuskerek ujra korbe er.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #64685 üzenetére
Rönk 20on pléhdragonoztam, quest miatt játszottam még hajnali kettőkor (amcsi szerveren reggel 8-10 között jön az új quest), ellenfél pala, nálam volt mind vision, na mondom ha control, akkor insta feladom mert nem fogok itt 20 percet szenvedni, kaptam egy lightlordot, kitett az ő körében egy loothoardert, nyomtam is a következőre
-
h3lios
addikt
válasz
Cathfaern #64697 üzenetére
Mostanában sok devekkel készült cikket olvastam. Pont az egyik legfrissebb ilyenen kérdeztek rá, hogy a mobilos lehetőségek miért limitálják ennyire a játékot ? A piros manakristályos dolog is a mobilos nézet miatt nem került a kukába, mert nem lehetett volna rendesen megjeleníteni őket.
Aztán mondta a faszi, hogy eredetileg Ben-ék annyira egyszerű interfészt csináltak PC-re, hogy majdnem 1 az egyben lehetett mobilra implementálni.
Aztán jött a bullshit része, hogy ha a jövőben bonyolult játékmechanikák kerülnek be vizsgálják a lehetőségét, hogy miként kellene átalakítani a mobil verziót, hogy ne okozzanak ezek problémát, valamint hogy ne a mobil platform limitálja le őket.
Én különben erősen a PC-s verzióhoz kötődök, viszont nagyon sajnálnám ha telón nem lenne elérhető. Melómnál fogva nem tudok vele játszani, mert ha ügyfél jön nem mondhatom neki, hogy várjál, lethalom van mindj. jöhetsz. Viszont amikor valakire várok, pl. mozi előtt tökéletes elfoglaltság.
Tegnap is még 20 percem volt az állomáson és 2 midrange meccs után el is ment az idő.
-
Kari1
aktív tag
válasz
Cathfaern #64685 üzenetére
Akkor minek adnak ki olyan lapokat amik 8-9-10 mana-s lapok (plusz most már quest-ek amikhez vszeg 10++ kör kell hogy meglegyen) ha ennyire rövid game-eket akarnak akkor legyenek 7 (max 8) mana-s lapok. A mostani 9-10 mana-s lapokat pedig le kell vinni 7-8-ra és akkor a late-game is erősebb lesz főleg ha a max 10 mana megmarad.
Komolyra fordítva a dolgokat ha Blizzardnak van egy kis esze akkor kiad egy kb ilyen natural miniont ami visszaállítja az ellen "jada számát" 1-re (vagy 2-re) megfelelő (gyenge) testtel ez elég előnyt adna más kontroll paklinak viszont más meccseknél egy halott lap lenne (mint pl secret of eater)
-
h3lios
addikt
válasz
Cathfaern #64685 üzenetére
Nem ezzel volt a bajuk, volt interjú a devekkel. Azt akarták elkerülni, hogy a CW féle hero power nyomkodás kialakuljon. És azért az valljuk be, hogy ez nem épp normális játékmechanika, hogy semmit nem csinálsz csak megvárod, hogy az ellenfeled kirakjon valamit és aztán szét nuke-olod a rákba. Az órás CW meccseknek köszönhetjük a jade idol mechanikát, kár, hogy a többi normál control pakli is beszopta miatta.
Ettől függetlenül még én sem szeretem a jade-et, mert tényleg csak kipakolás aztán pedig eljutsz 1 olyan pontra ahonnan lehetetlen megoldani a boardod. Ez átlag 4/4-től kezdődik.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Cathfaern #64684 üzenetére
Meglátjuk akkor mi lesz. Most úgy tünik a pap halott lesz. Ha csak nem lesznek jó class lapok és a fönix nem müködik ismét.
Amúgy full jade board ellen kevés hősnek van megoltása. Ha pedig az eluralkodik a DW-t játszani fogják.
Persze ez spekuláció 0 lap ismerettel (illetve 5-t láttunk már). -
mhmpista
aktív tag
válasz
Cathfaern #64679 üzenetére
Így van.
4 től viszont hatványozódik a value. Az elején történő tempó veszteség később átfordul és az a 8/8 1 mana ha van esetleg még minionod amit mellé teszel hihetetlen tempót biztosít.
Mindent összevetve kinyír minden paklit ami 8-9 körnél későbbre van hangolva. De ezt eddig is tudtuk/láttuk és ez a baj. Test -3 mana de legalább 1 max 10. Akkor valami ilyesmire kellene hangolni. Ja akkor meg nem játszaná senki ja bocsi.
Szoktam jadézni, azért nem egy túl izgi pakli. Max az elején hogy megéled e a rohamot.Az új quest is a hosszabb meccsekre van hangolva. Remélem kipróbálták mielőtt kiadják. De a jade mechanika után nem vagyok biztos benne. És priestnél 8/8 5 mana rengeteg feltétellel nem tűnik életképesnek a jade 10. körös 7/7 8/8 9/9 nél. Kb láttatlanba ide helyezném az aktiválását.Vagy lesz aggro deathrattle priest? Bár gondolom lesz...
-
KaraDani
addikt
válasz
Cathfaern #64393 üzenetére
Igen én is úgy értelmeztem, hogy ez nem a deckedben lesz, hanem ezt meg azt teljesíteni kell hogy megkapd a lapot, szóval gondolom nem t5 play lesz, ha nagyon sokáig tart akkor a régi CP sírás késői megválaszolása lenne, hogy ők nem tudnak 30 fölé menni mint a warrior.
(#64395) Hallazeal: Szívesen
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #64337 üzenetére
Meg tudnám érteni ha ő is abbahagyná, az elmúlt hetekben draftolta eddigi 2 legjobb warlock deckjét - ugye most warlock az egyik legjobb class arénában - és olyan RNG-ket kapott szembe hogy vagy 2 winig jutott mindkettővel, ami elég szomorú.
LC-t amúgy teljesen megértem, és annyit mindenesetre köszönhetünk a HSnek, hogy a többi kártyajáték jelenleg még annyira le van maradva népszerűségben, hogy csak úgy van esélyük érvényesülni, ha halgatnak a nevesebb játékosokra, pl LC.
A HS megengedhette azt a luxust hogy lesz..rja őket, a többi játék ezt nem teheti meg szerencsére
(#64333) salaam: én nem követtem LCt de ő a legszimpatikusabb játékos nekem, meg tudom milyen amiről írsz, ugyhogy ennek én is nagyon örülnék
-
salaam
senior tag
válasz
Cathfaern #64332 üzenetére
A Faeria miatt is sírtak, aztán a végére úgyis maradt két-három ezer ember. Én a kezdetektől nézem Lifecoachot (rip sunshine hunter) és sokkal jobb volt a stream, amikor csúcsidőben max. 500 ember lézengett. Tényleg volt érdemi beszélgetés, amit a hsről tudok, mindent ott tanultam. Ha a gwentnél visszajön ez én annak csak örülni fogok személy szerint.
-
tomazin
veterán
válasz
Cathfaern #64047 üzenetére
(általánosságban, mindenkinek), hogy jobb inkább abbahagyni a játékot
egyáltalán nem. ha valaki nem lát benne semmit (azaz pontosabban csak az őrültet, aki bedarál mindent), akkor folytatja szépen amit eddig csinált. lehet én is folytatni fogom, mert sajnálnám félredobni az eddigieket.
Karadani: Többeszámot használtál, így megszólítva érzem magam:Én nem azt szóltam be, hogy mennyi pénzt költ, hanem, hogy amit leír, az önmagával ellentmond (hsz első fele, ontopicban)
-
tomazin
veterán
válasz
Cathfaern #64030 üzenetére
Azt írtam, hogy gondolatébresztő. Nekem is annyi a hs már egy ideje, hogy a napit letolom, a brawlt megcsinálom, r5 már rég nem játszik és kész. De nem feltétlen veszi észre az ember magát. Én sem vettem, amíg el nem olvastam. Ezután elgondolkozom rajta, hogy akarom-e folytatni.
Ha Te elolvastad és neked nem ez jött le, mert Te napi 2-3órát szívesen eljátszol, akkor hajrá. Ha csak grindelsz, de neked jó, akkor hajrá. Egyik megoldás sem jó vagy rossz. Mindenkinek magának kell eldöntenie, ebből az írásból csak egy új nézőpontot kaphatsz. Semmi többet nem kell belelátni.szerintem
-
fausto
addikt
válasz
Cathfaern #64025 üzenetére
Jaja, akkor tudnék venni 40 pakkot, aztán ki tudja mi esik ki belőle
A WB-t azért vettem meg, mert ugye benne volt, hogy egy class legend tuti esik belőle. A MSoG megjelenésekor közel 40 pakkot bontottam (30-ra volt aranyam plusz 6-ot adott a játék) és esett ki belőle egy Genzo the Shark...
#64026 DaveNo1 Ha nem lehetne korlátlanul venni ezeket a csomagokat, akkor szerintem annyira nem vágná haza a bevételüket.
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Cathfaern #63745 üzenetére
Ugyanakkor azt megjósolta, hogy a Reno OP lesz [link]
Igaz az már torzítja a képet hogy Millbe gondolta jónak.
Emlékszem arról sok vita ment, hogy egy Highlander deck jó lehet-e vagy hulladék... érdekes visszanézni a jóslatokat... meg minta itt mind valahogy jobban szerettük volna a játékot 1,5-2 éve, mikor volt igazi újdonság, a LoE kijött ami egyik legjobb kieg, most meg látjuk mi van MSOG-val...
-
-
DaveNo1
veterán
válasz
Cathfaern #63590 üzenetére
De azaz XP, a ladderen nem jár több pont a hosszabb meccsekért, igaz ott nincs ilyen 3-4-szeres hosszúságbeli különbség.
Ez a több pont hosszabb meccsért azért nehezen kivitelezhető, mert akkor a vereségért is több pontot kellene levonni, és máris kevésbé vonzó a lehetőség.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #63580 üzenetére
Tulbonyolitod szerintem
Amit (#63581) F-ECT$ ir hots-os példával szerintem nagyon jó megoldás lenne.
Amúgy továbbra se értem miért gondoljátok hogy aggro-val kevesebbet kell gondolkodni
Épp LC beszélt róla hogy szerinte a jelenlegi control deckek se igényelnek semmivel több tudást az aggronál. Szerintem azért gondolják sokan, hogy az aggro az no skill deck, mert egyszerüen annyira erős aggro deckek vannak most, hogy több misplay-el is könnyen nyerhetőek a meccsek, nem büntet annyira a játék. De ettől függetlenül a legtöbb aggro deck ha nem nyer T5-6-ig, onnantól exponenciálisan csökken az esélye a győzelemre, és nagyon nem mindegy hogy mikor mész face-re meg mikor tradelsz. Salaam is tett már ki ide képet ahol aggroshamannal ment és a T1 play kb el is döntötte a meccset.
-
F-ECT$
titán
válasz
Cathfaern #63580 üzenetére
A körök számával szerintem a legegyszerűbb elindulni. Ezt exploitolni nem lehet, ha meg valaki azért nem adja be a lethalt, mert még 2 kör kell az extra jutalomig, akkor lehet, hogy az ellenfél megveri abban a 2 körben. Ha meg reménytelen az ellenfél helyzete, akkor úgyis feladja, és akkor sem lesz meg a szükséges körök száma.
Említettem korábban a hots példáját (bár egy ideje már nem játszok vele). Ott minden meccs után van gold és xp jutalom, ez utóbbi függ a meccs hosszától. Ha pedig nyertél is, akkor kapsz extra goldot és extra xp-t. Így nem érzed (akkora) időkidobásnak a 25 perces bukott meccset sem.
-
sagem
addikt
válasz
Cathfaern #63549 üzenetére
Hááát, nem tudom, szerintem ez a két példa nem igazán azt támasztja alá, hogy hallgatnak a rajongókra, inkább csak a saját hülyeségüket
No meg ha a kalózok azért is születtek, mert már sokan és régóta sírtak érte, akkor is lehetne annyi eszük, hogy nem egyből OP kalózként lépnek szintre, mert így pár hónapig voltak, dolgoztak vele, aztán a saját hülyeségük miatt jön a nerf és többet nem lesznek, megy a munkájuk is a kukába, s egy újabb semmit nem érő legenddel gyarapodik az egyébkéntis népes tábor patches személyében
Nekem már eleve az böki a csőrömet, hogy miért kell a klasszokat felváltva szétbarmolni, illetve csak részben felváltva, mert vannak olyan classok amik nagyjából végig egyenletesen erősek maradtak. Na, a priest az pont nem ilyen, most is "csak" egy T2 paklija van, hosszú szünet után. Kicsit olyan érzésem van, mintha túl sok lenne nekik ez a 9 darab hős, általában a fele csak mutatóban van jelen, illetve remek lapkészlet duzzasztó szerepük van
Azt az ötletet én is támogatnám, hogy a neutrál lapok menjenek a levesbe, de sajnos erre tényleg kb. 1% esély van, pedig az javíthatna hosszútávon a dolgokon
-
balisz
senior tag
válasz
Cathfaern #63544 üzenetére
Kb. az első 3-4 négy sort szántam kifejezetten neked, utána csak általánosan írtam, csak utána már nem akartam szerkesztgetni, nem véletlenül írtam a végére még azt mondatot.
A hero power dolog szerintem is érdekes lenne, de a közös lapokkal most is sok gond van. Pl. Buccaneer benne van az összes agresszív deck-ben, vagy Reno és Kazakus a jó control deck-ekben.
Szerintem is az lenne a legjobb amit a végén írsz, vagy legalábbis nagyon le kéne redukálni a natural lapok számát ebben a tempo orientált rendszerben, akkor legalább a Buccaneer is csak egy class-ot uralna, nem rögtön 3-at, többet meg csak azért nem (Paladin, Hunter), mert azoknak egyszerűen rosszabb lapjaik vannak. Natural-ba mehetnének a Yeti klónok és társai meg a tech lapok.
(#63546) Kari1:
Pontosan, így is jön belőle a pénz, és attól félnek, ha túl sokat változtatnának, akkor elmennének játékosok. Azt is megértem, ha valaki nem akarja több év "munkáját" csak úgy otthagyni, viszont ezzel meg azt üzeni, hogy annyira mégsem rossz a játék, mivel úgyis játszik vele. Csak azzal lehetne igazán üzenni a fejlesztőknek, ha ténylegesen abbahagynák a játékot, és akkor visszaesnének a bevételek. De ez egyértelműen nem áll fenn a HS esetében, és mivel ez a végén úgyis csak a pénzről szól, az ő szempontjukból olyan nagy baj nincs.
-
balisz
senior tag
válasz
Cathfaern #63540 üzenetére
Persze, tök érdekes, csak ez már egyáltalán nem Hearthstone lenne, teljesen érthető ha ilyen extrém dolgokkal nem próbálkoznak. Az ideális eset az lenne szerintem ha a HS mellett lenne még több jó online kártyajáték, és akkor ha valaki ezt a rendszert unja vagy nem szereti, akkor tudna mással játszani. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a mostani balance jó, sőt, nagyon rossz, viszont nem az erre a megoldás, hogy csinálnak egy teljesen új játékot az előző helyett. Számomra egyébként még a balance problémáknál is érthetetlenebb az, hogy ha sokan elméletileg ennyire elégedetlenek, akkor miért játszanak még így is nap mint nap a játékkal. Vannak tök jó alternatívák, mint pl. a Shadowverse vagy Eternal. Ha ennek ellenére mást sem tudnak a fanyalgók csinálni mint nyavalyogni meg okoskodni, akkor nem tudom őket komolyan venni. Szerintem ha ténylegesen dolgozniuk kéne a HS-en, akkor 1 nap után menekülnének. Elepesztő nyomás alatt lehetnek a fejlesztők nap mint nap, amikor ennyi különböző embernek kell megfelelniük, bármit csinálnának, másnap több millió játékos elégedetlenkedne. Ha a midrange lenne az uralkodó, akkor az lenne a baj (volt is a Dragon Warrior, Mid Shaman időkben), ha meg állandóan kontroll meta lenne, akkor az lenne a baj, hogy túl hosszúak a meccsek, ameddig létezik a Miracle Rouge, addig az a baj, ha kinyírnák, akkor az meg az lenne a baj...
Ennek a nagy része már nem is neked szólt, csak elvitt a hév, átmentem rant módba.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #63511 üzenetére
Direkt ugy fogalmaztam hogy ,,sok az RNG amit Blizz pluszba bele tesz". A kártyajátékban a játék alapjaiból eredően lesz RNG, csak erre nem kéne rátetézni még olyan lapokkal, mint Yogg, Totemic, Shredder, Burglar stb. Az RNG mindig is számitani fog, csak nem mindegy milyen mértékben.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #63498 üzenetére
A linkelt reddit postból: ,,HS at its core is completely designed for casual players"
Ez rendben is lenne, csak akkor ne próbálja meg a blizzard beállitani Esport játéknak, amikor - a sok RNG miatt amit ők tettek pluszba bele a játékba - rengeteg játék kimenetelét az RNG dönti el, amiről Gaara is beszélt a videójában, mig egy igazi Esport játékban összahasonlithatatlanul kevesebb az RNG
Most amugy a probléma egyik része hogy a Shaman annyira erős lapokkal bír hogy kb nagyon nehéz úgy összerakni, hogy T2nél gyengébb legyen.
A Shamanstone meg valódi dolog, attól hogy valaki kevesebbet játszik ezért kevesebbet lát az nem sokat oszt-szoroz. Viszont az se mindegy mikor játszol, én hó végén szoktam általában, tegnap játszottam és még hó első fele van, úgy vettem észre hogy a hó első felében több féle dolgot próbálnak az emberek igy változatosabb ami szembejön és könnyebb is haladni, hó végén meg mindenki próbál grindolni t1-2 deckekkel.
-
tomazin
veterán
válasz
Cathfaern #63498 üzenetére
ehhez van egy nagyon jo komment:
Even if it was cost efficient keeping the popular community "happy" probably isn't possible. If you just play whack-a-mole with the most vocal community members at any given time you just end up shifting happiness around. Take patron warrior. It was by far the best thing to ever happen to this game in terms of skill. There was minimal randomness, an incredibly high skill ceiling, and an incredibly low skill floor. Yet players bitched and moaned just as hard about it as they did about zoo and undertaker hunter. After patron got obliterated they went back to complaining about aggro because it "takes no skill." -
F-ECT$
titán
válasz
Cathfaern #63498 üzenetére
Ha nem lenne szinte minden mai játékban ez a teljesítménykényszer (ladder, achievmentek, rewardok, stb), az rohadt sokat dobna a fun faktoron. Aki ezt magától ki tudja alakítani (leszarom a rankot), annak biztosan több öröme lesz, mint aki görcsösen próbál minél jobb eredményeket elérni.
-
h3lios
addikt
válasz
Cathfaern #63305 üzenetére
De lehet, ha ennyire tökéletlen a végeredmény. A 2 hónapot, amióta pirate vs Reno meta van nem 1-2 hétnek nevezném. Arról nem is beszélve, hogy ez 1 online kártyajáték. Ha valamit ennyire elnéznek simán lehetne rajta javítani. STB-re annyit kellene írni, hogy abban a körben kapja a +2 attackot amelyikben a fegyvert equip-elted. Rögtön nem lenne broken, csak közepesen erős.
Egyébként szerintem a Shamanhoz egyszerűen nem mernek hozzányúlni. Egyszerűen tol sok mindenből ered az erőssége. Ha nerfelnék a STB-t, ugyan úgy T1 pakli lenne, csak a midrange verzióval, ahol a Jade-es cuccok miatt ígyis tökéletes follow up-ban a kalózok után.
Tele van AOE-vel, konkrétan 4-et játszik és 2 hexet. Ami szintén 1 unfair lap a poly-hoz képest. Simán lehetne 4 manára nerfelni. Hamár egyébként sem akarják, hogy a basic / classic lapokat használja mindenki. Storm-ra rá lehetne írni hogy 2 dmg mindenre, viszont nem lenne rajta Overload... Kicsit a clownfiesta jellegből is visszavennének. Vagy akkor 4 mana 1 overload és akkor 3 damage.
-
h3lios
addikt
válasz
Cathfaern #63298 üzenetére
Nyilván azért streamelik a játékot, mert jól keresnek vele és nekik ez a munkájuk. Legalábbis azoknak biztosan, akiknek csapatuk van szponzorai stb.
És mivel nekik ezt kell csinálni napi 6-8 órában igenis jogosan hisztiznek, hogy hulladék a játékélmény. Thijs többször elmondta, hogy imádja a játékot, viszont a mostani metát gyűlöli, pedig ő már sok mindent látott.
Hozok 1 párhuzamot a való életből. Ha te otthonról dolgozhatnál szuper fizetés mellett, viszont egész nap olyan dolgot kellene csinálnod, amit már unsz mint a sz.r, de megélhetés a családodnak, akkor csak fognád magad és kilépnél ? Valszeg nem, ezért is hisztiznek a profik. A streamereket most nem számolom ide, mert ha akarnak streamelnek más újdonságot. De akik komoly éveket fektettek bele abba, hogy ott tartsanak ahol azoknak ez már "fizikai fájdalom".
És maga a játék jó lenne, csak éppen a fejlesztő csapat töketlen + teljesen alkalmatlan a feladatra. Megkockáztatom, hogy a top 10 pro player + reddit segítségével sokkal vállalhatóbb formában lehetne készíteni az új kiegeket. De úgy néz ki a Blizzardnál retardáltak dolgoznak és kötik az ebet a karóhoz. Most a Joust és az Inspire kiesésével kiesik standard-ről 2 mechanika amik helyett azóta sem jött új. Oké, hogy van Discover, de nagy mennyiségben az is rosszat tesz a játéknak (bármennyire is szeretem), mert nem lehet körbejátszani dolgokat.
(#63302) KaraDani
Ugyan ezt csinálom, 5-10 játéknál többet nem tudok zsinórban játszani. Ha meghallom a t1 pirate drop mellé az ágyú nyikorgását és az I'M IN CHARRRRRGE ! szöveget már megtöltök 1 hordót sóval...
A szomorú az egészben az, hogy nem látszik a fejlesztők részéről a hozzáértés. Ha tesztelnék a lapokat nem lenne STB féle hülyeség. De ebből is látszik, hogy 0 playteszt-el adják ki a kiegeket. Olyan bugok, mint a Tyrande féle Priest hero power discover Finley -ből nem szabadna ,hogy a játékba kerüljön.
Arról már nem is beszélve, hogy az édes kevés, hogy a folyamatos reddit és pro player fika után elismerik, hogy valóban sz.r a meta és képtelenek vagyunk nerfelni. Valamit tenni is kell mégpedig nem fél éves csúszásokkal, mert így nem adok 3 évet a játéknak és a játékosok a pro-kkal egyetemben fogják magukat és abbahagyják az egészet a francba... Ha kijön még 1 TGT / Karazan szintű szemét, ami semmit nem változtat a metán szerintem le is húzhatják a rolót, mert senkit nem fog érdekelni, hogy fél évig rákban játszon.
-
KaraDani
addikt
válasz
Cathfaern #63295 üzenetére
Igen napi questeket letolom, meg párszor nekiültem azon felül próbálkozni kicsit, de körülbelül 3-4 meccs után mindig triggerelt az egész és nem élveztem, úgyhogy hagytam is annyiban és játszottam inkább mást
180 meccset ígyis játszottam a hónapban de vegyesen standard és wild.
Nagy reményekkel várom a következő rotát, remélem megint tudom majd élvezni a játékot, mert azért nem is olyan régen még nálam is inkább az volt a jellemző, hogy 3-5 nap alatt rank 5-ön voltam, mert élveztem a hóelejei csapatást a jó játékosokkal.
Fórumos ténykedéssel meg úgy vagyok, hogy inkább a pozitív élményeket meg apró sikereket szeretem leírni, az idegbaj része mindenkinek elég amit a maga játékánál átél szerintem -
saen
veterán
válasz
Cathfaern #63298 üzenetére
Ezzel nem értek egyet, mármint a munkaköri köteleséggel. Az emberek különbözőek, a streamerek is különbözőek. Van olyan stream ahová nem azért mennek, mert HS-t akarnak tanulni (Amaz, Forsen, stb), de nem ez az általános. Vannak akik komolyan veszik a versenyzést és erről szól a stream is, már ők is háborognak. Ennyi, nem több.
Helios stílusát meg már mindenki ismeri, ő ilyen. -
saen
veterán
válasz
Cathfaern #63295 üzenetére
Konkrétan Zalae, Thijs és Trump volt akit láttam, de Frodan is beszállt a beszélgetésbe. Szerintem nem ők a legnagyobb sírók a streamerek között.
Ez egyébként szerintem valós probléma, egyik kasztnak se kéne a 20-25%-os küszöböt átlépni a metában. Persze mindig lesznek népszerű deckek/kasztok, de a mostani az elég extrém. -
fogtunder
nagyúr
válasz
Cathfaern #63225 üzenetére
Nekem a bajom a mostani metával, hogy nagyon polarizált és mondjuk ami fogja a kalóz warriort, az nem fogja az amúgy szintén elég aggros mid sámánt. Ha ezekre készülsz, akkor meg jönnek a reno paklik, vagy a dragon priest és elver. Kicsit az én ízlésemnek túl gyakran dönt a matchup a végeredményről.
-
sagem
addikt
válasz
Cathfaern #63091 üzenetére
Szerintem pont az a baj vele, hogy nem lehet vele játszani, mert értelmetlen kő papír olló az egész
A múltkori is random volt, de ott legalább tényleg lehetett játszani, random pakli volt, el lehetett szórakozni, de itt..sokszor egy-két kör alatt eldől az egész..
Én a múltkorit pl. nyomtam just for fun is, de ez..max küldikért megyek be játszani, de persze kinek mi jön be, a múltkori sem tetszett sokaknak
-
F-ECT$
titán
válasz
Cathfaern #62974 üzenetére
Btw én is mentem már wildon standard deckkel, ennek több oka is van:
-rank 15-20 környékén teljesen jó az is
-"erősebb" deckek ellen is kipróbálhatod a standard decked
-így is rohadt sok deckem van, nincs kedvem wildra beáldozni több slotot (van 2-3 wild, 4-5 questhez készített, 8-10 standard)
-a lustaság is erős
-és persze 0 skill agyhalott nobrainer vagyok, aki CSAK azért lett legend, mert rohadt sok ideje volt, így képtelen vagyok pár lapot kicserélni (igen ez konkrét célzás valakinek, ő érteni fogja)
-
AsakuraDave
őstag
válasz
Cathfaern #62646 üzenetére
Hát ha egy tournamentet amit töb tízezren néznek és beszól olyat az egyik játékos,hogy egy kalap sz.r a játék jelenleg.az nem kicsit nagyon gáz szerintem
Meg akkor mutasd meg,hogy nem úgy van ahogy én mondom/gondolom,mutasd meg manapság elég könnyű fraps-al csinálsz egy videót és ott a youtube
Fórumon meg annyira figyelek a helyesírásra amennyire van hozzá kedvem,vagy valami szabályzatot sértek vele? PLS miért ilyen gyerekesen kell belekötni a másikba...
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Cathfaern #62628 üzenetére
Talán egy-két decket néztem neten, de nem tartom izgalmasnak az azokkal való játékot. Talán ezért sincs meg az a bizonyos 25 paladin win, mert annak idején nem nyomattam a kvártélymesteres meg noneofyourbusiness paladint - mondjuk a rank 8-at is annak köszönhettem.
Ha netdeckkel játszanék, bennem lenne, hogy az ellenfél tudja mire számítson. Ezért is mászok fel rankedre az Edwines Jade rouge-val, dupla DW-s dragonadinnal, axe flingeres greedy control warriorral, secret heavy Reno mage-dzsel meg midrange hunterrel.
Így megvan a meglepetés ereje, kiélhetem alkotói szellemem és fáraszthatlak titeket az újabbnál újabb unmeta receptekkel
-
F-ECT$
titán
válasz
Cathfaern #62628 üzenetére
Egyébként ez a baj ezzel a digitális formátummal
Meg kb az összes mai játékkal: minimális single rész, hangsúlyos multival, ami aztán azonnal laddert is jelent. Persze, ott a casual, de akinek limitált ideje van (aka mindenki, aki nem egyetemista), annak a napi / heti / havi "kötelező" ladder specifikus letudása után már kevés ideje marad másra.@Bazsi1987: pedig kb időben vagy. 1x azért érdemes elérni.
-
Frogged
aktív tag
válasz
Cathfaern #62587 üzenetére
Van persze sokan szoktak otthon nyomtatni lapokat és ráragasztani a fölös gyakorikra hogy tudjanak gyakorolni velük/ellenük.
Meg az alfa és béta tesztelés is így folyt az új kiegeknél mert nyomdába csak akkor kerültek a lapok ha már véget ért a teszt időszak.
Volt olyan is a magyar Mágus kártyánál anno hogy gyárilag adták ki a legritkább lapokat arany kerettel meg jelölve hogy otthon tudjanak játszani vele.
Ami nagyon hiányzik innen az élőkártya játékokhoz képest hogy a játékosok egymás közt nem cserélhetnek.
Emlékszem sokan azért jártunk kezdés előtt 2 órával a versenyek helyszínére hogy tudjunk cserélgetni a többiekkel 1-2 jó pofa sör mellett jókat beszélgetve.
Na de nosztalgia off nem akarom tele szemetelni a topicot. -
NyxNyxNyx
addikt
válasz
Cathfaern #62454 üzenetére
Gwent nekem egyszerűen fusztráló. Csak úgy vagyok képes élvezni a játékot, ha én vagyok lapelőnyben, mert akkor enyém az utolsó lap és mondjuk egy weather akkor, vagy egy horn counterelhetetlen (nyilván, ha nincs lapja már az ellenfélnek). De ha én vagyok laphátrányba, akkor megy az imádkozás. A scoia'tael frakció képessége és lapjai lényegében biztosítja, hogy az esetek nagy részében ők legyenek lapelőnyben és emellé még a lapok is fusztrálóak amiket használnak. Random, de olyan random, hogy jó, vagy nagyon jó az ő szempontjukból. Na szóval visszatérve, Scoia ellen már ha besorol, fel akarom adni, elegem lesz, ki akarok lépni és letörölni a játékot, nem bírom elviselni ha nem nálam van a control. Monster-t ezért nem tudtam soha élvezni. Control Radovid és discardos Skellige tetszett a patchek előtt, de most ki kéne megint szenvednem a lapokat amik kellenek hozzá. Teljesen kiégetett a Gwent, még várok míg kijön a játék, ha lesz reset adok neki mégegy esélyt.
Ps.: Lehet az elején is csak azért tetszett, mert én viszonylag hamar megértettem a játékot és irtózatos win streakjeim voltak. Mindig szerettem noobokat alázni.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #62454 üzenetére
Szerintem a meccset eldöntő coinflipek minden esetben rosszak. Szvsz. [link] Tudom hogy nem rajongtok reynadért de szerintem ez egész jó videó lett, összefoglalja ezt a témát. Tudom Amazt se szeretitek, de ő is csinált a témáról egy egész jó videót: [link] Azt érdemes észben tartani hogy pár hónapos videók.
-
KaraDani
addikt
válasz
Cathfaern #62454 üzenetére
Szerintem elég jól körülírtad, miért kellenek a random dolgok. A random dolgokatól sokkal szórakoztatóbbak a játékok. És ez nem is csak a kártyajátékokra igaz feltétlenül, hanem sok multi játékra, ahol ugyanazt csinálod sokszor. Csak el kell találni a balanceot, hogy mennyire legyenek őrülten random dolgok, pl yogg a vastag túlzás kategória szerintem.
A másik dolog ami miatt szórakoztatóbb egy játék a random miatt, hogy néha a rosszabb játékos vagy a kevésbé esélyes deckkel játszó játéko is nyerhessen, így izgalmas legyen minden meccs. -
Kari1
aktív tag
válasz
Cathfaern #62273 üzenetére
Pack-os ötlethez annyit hogy a discover szeritnem nagyon OP lenne. Viszont a Faeria ez elég jól megoldotta. Ott a "legerősebb" ritkaságú lapot egyszer reroll-olhatod nyitáskor , így ha olyat nyitsz ami van akkor újra lehet egyszer próbálkozni, ez epic és legendnél elég jó. Plusz ott bár 1 hős van de végtelen levellel és minden szintlépéskor 3 kártyából discover-hetsz egyet.
Ilyen itt is lehetne úgy hogy összesen 540 level van a 9 hőssel ha pl minden 10 szint után lenne egy discover ez +54 kártya és minden szezonban reset lenne a hősöknél (persze ez csak akkor lenne jó ha minden rotálódna és a basicen felül jönnének a plusz lapok) -
saen
veterán
válasz
Cathfaern #62273 üzenetére
Ez a classic/basic onnan jött, hogy ahol ilyen nincs (pl Magic) ott van reprint, tehát időszakosan visszjönnek újra meg újra ugyanazok a lapok. Erre jó ötlet alapvetően amit Blizzard kitalált, csak túl nagy a merítés. Cserébe viszont ha kisebb lenne a "core set" akkor meg több lap kéne minden új kiegbe/adventure-be.
Kicsit más. Ki mivel játszik a szezonban ha nem küldetést csinál? Nekem az eredeti tervem a shaman volt, közel a golden hero (106 győzelem hiányzik), viszont lehet rogue lesz belőle. Az is erős most, rövidek a meccsek és azzal nagyon le vagyok még maradva (még a level 60 sincs meg..), ráadásul jobban is élvezem, mint a shamant.
Rogue-nak egyébként van esélye, hogy rotáció után is erős maradjon. Igaz a tomb pillager kimegy, de minden más megmarad, feltéve ha a classic/basic set marad, de ügye ezt még nem tudni. Bár az Auctioneernek van esélye bőven, hogy érintve legyen. Lényeg a lényeg, asszem most rogue lesz a fő kaszt amivel játszom egy darabig. -
F-ECT$
titán
válasz
Cathfaern #62246 üzenetére
Valamit nem ártana kitalálniuk, mert kezd rohadt unalmas Curvestone lenni a játék. (Ide tartoznak az agro és tempo deckek, ami a tier 1-2 lista legalább felét kiteszik.) Szerencsére Kazakus jó ötletnek tűnik pár héttel a megjelenése után is, kérdés, hogy Reno kirotálásával milyen lapot kapunk helyette, mert nélküle elég gyengék lennének ezek a deckek. Persze itt is unalmas tud lenni, hogy ha T6-ban kézben a Reno, akkor nyer agro ellen, ha meg nem, akkor nem.
Eltűntek az OTK deckek, ami persze rövid távon jó (idegesítő ellenük játszani), de hosszú távon sokkal jobb lenne ha lennének, csak lehetne techelni ellenük. Persze combo deckek még vannak, de a "szerencsétlen" Miracle tartja csak a frontot évek óta stabilan ebben a kategóriában, aztán néha-néha megjelenik egy új deck, ami el is tűnik néhány hónap alatt (ilyen pl a Kun - Aviana deck is.)
Szintén eltűntek a mill deckek (bár igazán sosem voltak népszerűek), pedig ez is hozzátenne a változatossághoz. Ide tartozik, hogy az ellenfél kezének manipulálására jó a Dirty Rat, szerintem ezt a lapot is jól sikerült kitalálni.
Control vonalon is dög unalom a játék már egy ideje, van a CW és kész. Persze itt is megjelenik néha 1-1 új deck, de amíg a ladder az irgalmatlan grindről szól minden hónapban, addig nem is nagyon fog túl sok ember ezzel kísérletezni. (Legend rankon persze kicsit jobb a helyzet.)
-
salaam
senior tag
válasz
Cathfaern #62149 üzenetére
Engem személy szerint zavar, hogy mindenki a ts meta snapshotját nyomja itt (is), amikor náluk sokkal felkészültebb emberek is csinálnak hasonlót (vicious syndicate live reaperje pecre pontosan tud mindent, nagyon jó a deck library is), csak mivel nem egy primadonna vezeti őket, ezért az átlag hs player nem is hallott még róluk.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #62077 üzenetére
,,ugye moba vonalon LoL ugyanez"
Nem egészen, mert nem a LoL volt az első népszerü MOBA.
Már rég Dota-ztam mikor LoL még kanyarba se volt, és részben a W3 miatt, részben pedig a Dota készitőinek köszönhetően olyan funkciók voltak már a Dota-ban 10 évvel ezelőtt ami a LoL-ban még nincs is, vagy erősen béta (replay rendszer, sandbox mód stb). Épp a Dota népszerüsége miatt jött létre a LoL meg a Dota 2, amiért most is haragszok a Blizzardra, mert ma már van hots, de a hotsnál sokkal hamarabb megkeresték a Blizzardot a Dota készitői, hogy rakjanak össze együtt valami komolyabbat, csak el lettek küldve.. Ugyhogy egyik ment a Valve-hez, ebből lett a Dota 2, a másik meg Riot Gameshez, abbol meg a LoL. Aztán csak rájött a Blizzard hogy hülyeség volt elküldeni őket. Na mindegy
(#62082) Scale: néha érdemes egy kis kalózt kézben tartani hogy a bloodsail cultist beadja a buffot, például kézben war axe és nzoth first mate, felhuzod a bloodsailt, kirakod nzoth first mate-et, war axet és aztán a cultistot. A first mate könnyen meghal ugyhogy ezt pl egy körben célszerü kivitelezni.
-
tomazin
veterán
válasz
Cathfaern #62077 üzenetére
belegondoltam, hogy akkor minden lapot itt is megtanulni, összegyűjteni, az eltérő mechanizmusokhoz hozzászokni, alap stratrégiákat megtanulni stb
azért elég gyorsan megtanulod a common/uncommon lapokat, legeket meg úgy se látsz sokat egy jó darabig.
összegyűjtés meg olyan, hogy a rare és leg készlet gyűlik csak olyan lassan, mint a HS-ben, comm/uncomm lapokat kb bármit csinálsz kapsz.
mechanizmus nekem kimondottan tetszik, nagyon kevés olyan eset van, amikor valaki ropeol (vagy szerencsém volt eddig), és ha mindketten odafigyeltek akkor pörög azért.de abban nagyon igazad van, hogy sokan a beleölt idő/pénz/energia miatt nem hagyják el a HS-t, de szerencsére az újak számára már teljesen mindegy, hogy melyiket választják. (lol-os példáddal élve én csak és kizárólag hotssal próbáltam ki a moba műfajt)
illetve az nagyon sokat dobott még az eternal iránti elkötelezettségemen, hogy nem sokkal azután, hogy elkezdtem játszani kijött droidra is a kliens, bár még nem látható store-on csak linkkel (legalábbis én csak úgy találtam meg)valaki még írta a "csúnyaságát": hát ez tipikusan kinek mi. nekem sem tetszett eddig a hs-en kívül más, de ennek pont tetszik a stílusa.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Cathfaern #62046 üzenetére
Eskü kimegyek vele ladderre
Nem feltétlenül aggro, inkább tempo és turn 10-zel (Variannal) kell eldőlnie a menetnek. Varian eddig dragon paladin deckbe raktam, szórakoztam "Miracle Warriorral" - mikor Varian kirakja Malygodot, Yserát meg DW-t és nem szedik le abban a körben előbbit, megy arcba a a ruszkival olcsósított áldás.
-
micafighter
nagyúr
válasz
Cathfaern #61940 üzenetére
Mid range-be rendben van, de aggroban a T6os spirit claw combó nagyon gyér amikor mint emlitettem már a lethalt szoktam számolni. A spell dmg szintén nem ér sokat mert 5 manával nem tudod egy körbe kombózni T7 elött, T7-ben pedig aggro sámlival nem a boardért fogok harcolni. A burst spellekre meg a 2-3 plusz sebzés szuper de azt is csak 2 körböl tudod megoldani ami szintén nem sokat ér.
7/7et játszok, és elég kevés olyan removal van ami hatékonyan meg tudja oldani, és ahhoz fel is kell huzni az első pár körben a removalt. 4/4et sokkal könnyebb leszedni, épp ezért gondolom hogy nem való aggro deckbe.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz
Cathfaern #61592 üzenetére
Olyan nagyon nem adhatnak Reno erősségű pótlékot hasonló mechanikával, mert a Wildon nagyon betegek lennének a Reno paklik. Persze jó, a Wild balance nem prioritás, de az se jó ha ott csak Reno deckek vannak.
Én támogatom a classic setbe rakását, de nem hinném hogy meglépik.
-
micafighter
nagyúr
-
h3lios
addikt
válasz
Cathfaern #61255 üzenetére
Nem bánom, hogy sz.r lapokat kap a rogue, pont azok miatt amit mondtál. Most játszottam az előbb 1 ellen és kimondottan sz.r volt ellene játszani. Isten kéz megvolt nála... Jött a goblinra a conceal emperorral együtt.. Gyakorlatilag 2 kör alatt elhúzta a pakliját és 36 Hp-ról OTK-zott le malyval... Remélem a kövi 2 kiegben még nagyobb szemetet kap, mert a tököm tele van a stealth-es lapokkal. Kb. a legundorítóbb dolog a HS-ben a Zoo-t leszámítva.
Szerk.:
Közben Ben Brode Game Director lett a HS részlegen.
-
#75376384
törölt tag
válasz
Cathfaern #61145 üzenetére
pont ez a baj vele, túl "casual barát". amíg ilyen yogg szintű random szarokat adnak ki, mert az mennyire "fun" és nagyban tojnak a balanszra, addig az is marad. aki pedig komolyabban szeretne elkezdeni most játszani az egy kisebb vagyon nélkül semmire se megy. amennyiben mégis vállalja, hogy f2p tolja akkor a grind egy idő után simán el tudja venni a kedvét. nagy előnye a hs-nek, hogy még így is viszonylag olcsón (nem magyar pénztárcához mérem) lehet kártyákat venni és ugye a blizzard mögötti játékosbázis se kicsi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 szép, hibátlan nélkül
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- ÁRCSÖKKENTÉS LG 24" full HD LED IPS monitor (HDMI, DSUB, jack) eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest