Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lala75
csendes tag
Sziasztok!
Hátha valakit érdekel, találtam egy jó linket ami tele van 3D-s modellekkel. A seeger gyűrűtől kezve minden van...
https://sdp-si.com/eStore/Default.asp
Használjátok egészséggel!
Üdv -
wnorbee
csendes tag
válasz Imics13 #1196 üzenetére
V15-ös solidot használok. A konkrét feladatom egy villanymotoros húsdaráló
alkatrészeinek modellezése, majd összeszerelése,ami már megvan,
végül a mozgást kell szimulálnom.A forgásegységek külön forognak(motor ékszíjtárcsával, csiga ékszíjtárcsával, fogaskerék), ezeket kellene összehangolni az ékszíhajtással és a csigahajtással, h a motor megforgatásával az egész rendszer forogjon.
kép: wnorbee.uw.hu
köszi a segítséget -
Parson
addikt
üdv Tiboid,
egy korábbi hozzászólásban már kifejtettem ugyan, hogy szerény véleményem szerint, milyen előtanulmány után érdemes belekezdeni egy csúcskategóriás rendszerbe, de mindig vannak kivételek, akiknek nem 'kötelező' ezt végigjárni. ugyan nem emlitetted, hogy milyen tapasztalataid vannak eleddig ilyen és hasonló rendszerek terén, de az ambiciózus és kitartó hozzállás tükrében ez végülis tökmind1.
Egy szó mint száz, nem kell csüggedni, és valszeg nem kell kidobni a 7.-ről a cd-ket... (valszeg a 8.-ról se ) Próbálgasd a szoftvert, próbálj meg rájönni a program aprólékos, következetességére épülő gondolkodásmódjára, és legfőképpen konkrét példákon keresztül tanulj/gyakorolj. beletelik majd egy kis időbe, de megéri. nem a Pro/E miatt, inkább a gondolkodásmód miatt.
és hát a konkrét probléma: a proe sketcherében a szürke méretek és kényszerek mutatják az alakzat alulhatározottságát... ezeket (alapvető beállitásnál) mind érdemes kiváltani sárgára, s mindezt ugy, hogy a lehető legkevesebb mérettel tedd azt... pl egy négyzetnek egy sketcherben csak egy méretre van szüksége (hiszen minden oldala egyenlő méretű) a többit lehetőleg kényszerrel érdemes fixálni.
a szürke méretek átirása helyett pedig tehetsz fel más méreteket is (tulhatározottság elkerülése érdekében, bizonyos esetekben csak zárójeles, tájékoztató jellegű méretet), ezt, mint általában mindent a proe-ban a következő logikai menettel tudod elérni:
1. parancs kiadása - mit szeretnél csinálni - pl dimension gomb lenyomása (bal egérgomb)
2. referenciák meghatározása - amikhez köti a létre hozni kivánt feature-t, parancsot - pl vonalra való klikkelés (bal egérgomb)
3. parancs/feladat befejezése - pl a méret letétele (középső gomb)
tehát a sorrend nem mind1, a proe-ban szinte sehol (persze vannak kivételek), csak erre kell rájönni, és utána már csak a logika segitsége kell ahhoz hogy megértse az ember... nem nehéz, de tény hogy türelem kell hozzá. kitartás!───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
tiboid
csendes tag
Hali mindenkinek..
Kezdő mérnöktanonc vagyokgyakorláshoz pro E -t szeretnék használni..
sikerült is találnom egy (gyakorló) verziót....
viszont az első sketch elkészítésénél belefutottam egy problémába ami sajnos az én programom nagyon sok részalkalmazásánál előfordul..
Készítettem egy kockát és megpróbáltam beméretezni, viszont a ''dimension''ikonra kattintva egy kis ablakban a következő üzenetet kaptam ''select 1item''
na a vonal ki volt választva csak amint az ikonra kattintottam elejtett minden kijelölést
szóval sehogy sem tudtam semmilyen méretet megadni csak a meglévőket tudom változtatni. és majdnem minden kijelölést kívánó funkciónál ez a helyzet.
Nos a kérdésem az hogy, ez valami beállítási probléma, vagy én csinálok valamit rosszul.
Esetleg van e valami megoldás, vagy dobjam ki a cd-ket a 7.-ről?
Ha baromságot kérdeztem bánjatok velem türelemmel mint apa a hülye fiával....
Az esetleges segítséget előre is köszönöm... -
Imics13
tag
válasz wnorbee #1194 üzenetére
Hi,
A Parson kérdésén kívül még van egy kérdésem hozzád:
Melyik verziót ''használod''?
Mások voltak a lehetőségek V18 és az alatt, és más V19-ben egy (kicsit bővebb)
Több infót írj a problémáddal kapcsolatban. Ha azt kérdezed, hogy lehet-e ilyet csinálni
akkor a válaszom: igen.
Üdv,www.solidedgest.wordpress.com
-
wnorbee
csendes tag
Nekem 1 kis segítség kellene, solid edge szerelés környezetében kellene megvalósítani csigahajtást ill ékszíjhajtást. Ha vki csinált már ilyet az légyszi ossza meg velem
-
buci
tag
NX4 Rajz:
Az Annotation preferences-nél beállítottam a kívánt nyílstílust,méretszöveg elhelyezést,stb. A bajom az, hogy nem tudom elmenteni. Nem látok mentést és a következő modellnél nem emlékszik a beállításokra. Gyanús az inherit kapcsoló, de nem tudom mire jó? Mit örököl?
NX4 megjelenítés:
Hogyan lehet az ívek megjelenítési minőségét növelni? Nem tetszenek a sokszög alakú körök. De volt már úgy, hogy több a Cast-ban lévő modell közül áttérve egy másikra, majd vissza az elsőre jó lett az ívek minősége. Gondolom a Preferences redőnymenűben van a megoldás, de nem találom egyelőre. -
Atlantis
veterán
válasz RealNarcotic #1189 üzenetére
Hogy érted, hogy elméleti részre? Egyébként a beépített online oktató nagyon-nagyon jó és a súgója is fenomenális.
Legalábbis a ProE-hoz képest.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
RealNarcotic
csendes tag
üdv mindenkinek
nekem solidworks oktatóanyagra lenne szükségem, leginkább elmileti részre, ha valaki tudna egy linket vagy tudna e-mailben küldeni nekem nagyon megköszönném
(mago_david@freemail.hu)''Ha van hasonmásod, nincs egyéniséged''
-
Imics13
tag
Hi buci,
De természetsen el lehet tüntetni méghozzá így:
Minden toolbar végén van egy kis lefele mutató nyilacska amire rábökve előugrik egy menü (természetesen az mindig attól függ melyik modulban vagy) Add or remove buttons melynek az legalsó menüje a customize-re kattintva előugrik egy ablak melyben kiválaszthatod a számodra szüksége parancscsoportok gombjait és ott a jobb oldalon találsz egy Text Below Icon opciót, amit értelem szerűen nem kell bepipálni, ha nem akarsz feliratokat (tanuló mód).
Üdv,
[Szerkesztve]www.solidedgest.wordpress.com
-
buci
tag
Az NX4-be van pár toolbar, amiben az ikonok alatt ott van azok megnevezés is. Így viszont elég nagyok. Nem lehet a megnevezéseket valahogy eltűntetni?
-
norbre
tag
üdv!
én Solidworks-t használok amibe alapból be van építve a CosmosXpress...
ez ugye elég egyszerű progi, nem sok beállítási lehetőséggel.. viszont jó lenne ha a a Results-ben amikor kérem hogy mutassa meg pl a deformált elmozdulásokat vagy a feszültségeloszlási ábrát, akkor az alkatrész ne legyen olyan aránytalanul megjelenítve..
a rendes CosmosWorks-ben lehet valami aránytényezőt állítani, de itt nem.. viszont találtam egy cosmos.cfg fájlt..
namost a kérdésem az hogy tudja-e valaki hogy milyen paramétereket lehet ide berakni ?
vagy milyen paraméterrel lehetne esetleg a problémámat orvosolni?
köszi előre is.. -
roleez
csendes tag
Üdvözlet!
Van valakinek proe wildfire-1 fogaskerék part? A lényeg, hogy mm hosszmértékben legyen a könnyebb módosítás miatt.
Köszönöm,
Roland -
_stick_
őstag
Helló urak!
Nincs valakinek magyarítása a Pro/Engineer wildfire 3-hoz? -
Imics13
tag
Hi,
Ha az editálás alatt szerkesztést értesz, akkor bizony lehet. Erre találták ki a Direct Editinget. Bmilyen importált testmodellt tudsz módosítani (furatokat letörölni, felületek ide-oda mozgatni, rádiuszok, furatok módosítása stb..)
Ime, ez a valóságban is működik :
[link]
Sok sikert,
Üdv,www.solidedgest.wordpress.com
-
öcsi_b
csendes tag
sziasztok,
sok hasznos dolgot olvastam itt. Solid Edge-s vagyok. A Pro-E - böl konvertált part itt. psm - eket itt ugye nem lehet már tovább editálni? vagy mégis, ki tud ebben segiteni.
köszöcsi
-
buci
tag
válasz master bud #1177 üzenetére
A NX-nél a modellfában nem lehet elővarázsolni valami csúszkát, amit függőlegen húzogathatnék letiltva vagy engedélyezve az egyes építőelemeket? Ez a pipa kivétel kicsit idegesítő ha sok elemet akarok letiltani.
A helpen a CAST-ot érted? Nekem a Help menűből csak hibaüzenet jön -
buci
tag
válasz master bud #1177 üzenetére
Ok, legyen komersz és egyetértek tényleg nehéz boldolgulni vele. Bár vannak már sikerélményeim és csak idő kérdése lenne, hogy a render részét helyre tegyem. A kérdés az, hogy mennyi idő? Sajnos ebben vagyok bizonytalan, vagy inkább most már azt mondom, hogy türelmetlen. Pedig tényleg nem nem hajt a tatár, nem kell teperni. Illetve az a gond, hogy bőség zavara van kérem! Ami azért annyira nem rossz dolog.
A konvertálás ezek szerint ok. A modelleket a gépészeti progiban készítem én is és csak annyit csinálok a egy másik alkalmazássall, amiben az jobb. Alkalomadtán feldobhatnál pár jpeg-et a C4D-s munkáidról. Az ilyen dolgok meg tudják adni az embernek a kezdő lökést.
Végülis nem gáz a szimetria kényszer hiánya, de véleményem szerint Z6-os szint alatt is jól jöhet. Vagy talán a Proe-s énem hiányolja. Nem tudom, de az biztos, hogy nehéz szível válok meg tőle. Talán nem is tudok véglegesen. Különösen a 3.0 miatt. Egy biztos, hogy a jövőben a fő irányvonal az NX lesz, mindent más csak ezután jöhet..... -
master bud
tag
A kommersznél természetesen én sem arra gondoltam, hogy a Max vagy a Maya olyan hú de egyszerű, mindennapokban használt szoftver volna. A 'kommersz' kifejezés ez esetben azt jelenti, hogy 10 emberből kb. 4 meg tud nevezni egy 3D szoftvert kapásból és az a Max vagy a Maya lesz. A tervezőrendszereken belül ugye más a helyzet, ott mondjuk az AutoCAD a legismertebb, építészeknél az Artlantis, azontúl meg ritkán hallod a ProE-t, a Catia-t vagy az NX-et.
A különbség szerintem az, hogy a 3D szoftverek főleg prezentációra készülnek és ez az erősségük is, filmek, játékok, multimédiás tartalmak. Itt ritkán fordul elő élletörés, meg zsákfurat meg labirinthorony. Viszont NURBSban pl. erősek, splineban is, van radiosity, effektek, animációs timeline, kamera stb.
A C4Dről meg annyit, hogy amilyen a gépészeti rendszereknél az NX, na ugyanolyan érzésed lesz ha kipróbálod a C4D-t. Gyorsan tanulható, atomstabil, felhasználóbarát német logikával felépített rendszer. Valamiért nincs benne hiba Nekem már a Max is bonyolultnak tűnt, nem beszélve a Mayáról Én nem a Jégkorszak 3-on dolgozom
Ha érdekel, nézz be ide, van demo verzió is:
[link]
A konvertálás nem gáz, csak akkor, ha mondjuk C4D-ben még kitalálod, hogy belerajzolsz valamit az NX modellbe. Amit kilök az NX (meg mondjuk az összes progi) az gyakorlatilag poligonokból (4 v. 3szög) álló mesh, csúcspont koordinátákkal. Na ebbe belenyúlni nehézkes, mert mindjárt újabb poligonok jelennek meg, borulnak a felületi normálisok (ha egyáltalán kiexportáltad) szóval érdekes lesz textúrát húzni rá. Szóval én mindent megrajzolok NXben, kész és a textúrákat, lámpákat, animációt meg C4Dben, itt már nem rajzolok. Eddig ment.
A sketchnél nem tudok szimmetriakényszerről, bár még nem volt szükségem rá. Utalnék az előző hsz.-omra, szóval nem én fogom a Z6-ost tervezni Sajnos oktatási anyagom sincs az NX-ről (nem is volt), minden a gép előtt zajlott és az oktató projektoron nyomta a mantrát így mindenki könnyebben tanult. Amit még tudok azt a helpből tanultam, ami elég részletes az NX-ben.~~G::alactic O::bservation D::evice~~
-
buci
tag
válasz master bud #1174 üzenetére
Nem lesz félreértés. Nem is értem miért mondod.
Hát érdekes, hogy Maya a kommersz kategóriába tartozik. Én teljesen kész vagyok - a szó pozitív értelmében - tőle. De egyszerűen annyira bonyolult, hogy nem bírom átlátni rendesen a render részét. Ezért is kérdeztem az NX renderét. Sajnos akkor az van, hogy gépészeti alkalmazás és nem ez az erőssége. A Cinema4D-t csak hallomásból ismerem. Konvertálgatás nem gáz?
A kényszernél a sketch-re gondoltam. -
Polunder
csendes tag
Sziasztok!
Ismételten szeretném segítségeteket kérni Solidworks-s témában és ismételten menet rajzolással kapcsolatban.
Ferde furatba, hogy lehet menetet elhelyezni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv,
Polunder -
master bud
tag
Előrebocsátom, h végzettségem szerint én egy vegyészmérnök vagyok, így a gépészmérnöki ismereteim nyilvánvalóan tökéletlenek. Miskolcon két tanfolyamon vettem részt, mindkettő HEFOP szervezésű volt. Az egyik AutoCAD a másik pedig NX volt, az utóbbinál húzósabb szerszámgép alkatrészeket rajzoltunk ezerrel. Azután a munkám miatt is lejártam és autodidakta módon sok mindent elsajátítottam. Ennyit előzetesként, nehogy félreértsük egymást
A Catiás kérdésedre nem tudok választ adni, mert még nem dolgoztam vele. A render részéről annyit, hogy én hobby szinten régóta foglalkozom 3D grafikával, a Maxon Cinema4Dben rajzolgatok. Renderben ez a standard nálam és úgy láttam, hogy az NX meg sem közelíti a kommersz 3D rendszerek (3D Studio Max, Maya, Lightwave, Cinema4D) render engine-jeit, fotorealisztikus képeket szerintem nem, vagy aránytalanul sok munkával lehet elkészíteni. Például nem láttam benne jó textúrákat, procedurális shadereket, radiosity, illumination, bump mapping, HDRI hiányzik, nehézkes a scene-t belámpázni stb. Prezentációhoz én egyszerűen átlöktem a kész modellt C4D-be és hajrá.
Viszont tervezésben, pontos, precíz rajzolásban, összeillesztésben, intuitív munkamenetben az NX fantasztikus, a fent felsorolt 3D rendszerek a cipőjét sem köthetik be.
A kényszernél a sketch kényszerre gondolsz, vagy az assemblyre?~~G::alactic O::bservation D::evice~~
-
buci
tag
válasz master bud #1169 üzenetére
Egy pár dolgot, nagyvonalakban csak megkérdeznék:
Nx-en kívül milyen más rendszert használtál? Érdekelne mondjuk Catiával összevetve, főleg a felület része. Tulajdonképpen más nem is jöhet számításba, mert a Proe-t ismerjük, a többi meg lejjebb van.
Vagy modjuk a render részét hova tennéd a nagyok között? Mert úgy tudom, hogy támogatja a Lightworks anyagokat és ez már a Proe 3.0-ban is tetszett. Igaz még csak felületesen futottam át, de nem nagyon kell nekem ennél több.
Közben eszembe jutott, hogy nem találtam benne szimetria kényszert. Nem lenne?
Végülis collinar-ral megoldottam, csak furja az oldalam. -
buci
tag
válasz master bud #1169 üzenetére
Szia,
Elsősorban az érdekelne, hogy milyen tanfolyamok voltak amiken részt vettél.
Majd konkrétumokat is kérdezek, de a CAST eléggé kézenfekvő még azon a szinten amin mozgok. Egyelőre csak a test részét bűvölgetem és egy kis lemezbe is belecsíptem már. Annyit tudok mondani, hogy az imádat engem is kezd hatalmába keríteni. Annak meg kimondottan örülök, hogy van kitől kérdezni. Élni fogok vele. -
Atlantis
veterán
Sokmindent. Az elején mindig elkúrják a szoftvert. Solidworks oldalán fent van a lista Fixed SPR's néven.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
master bud
tag
Én jártam egy-két NX tanfolyamra Miskolcon, ott sok mindent megtanultam és azóta gyakran beszaladok rajzolgatni is. Imádom azt a szoftvert Kérdezz, hátha tudok segíteni.
Ami nekem lenne jó azaz FEA modul használata, mert az istennek sem tudok olyan eredményeket produkálni ami a valósággal bármilyen kapcsolatban is volna.~~G::alactic O::bservation D::evice~~
-
Atlantis
veterán
Menni fog ugyanazzal a licensszel.
A nagy változás a verebek szerint az SP2-vel érkezik majd el, mivel azzal teljesen megváltoztatják a Solidworks licenszelését. Nem lesz többé USB kulcs, asszem tisztán szoftveres védelem lesz helyette.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
3DFan
aktív tag
Üdv Mindenki! Ha felteszek SolidWorks 2007 Sp 0 -ra Sp 1 -et akkor az menni fog vagy másik licensz kell hozzá?
-
Atlantis
veterán
válasz Polunder #1164 üzenetére
Ha már megvan a szár, amire menetet akarsz készíteni, válaszd a Insert, Annotations, Cosmetic Thread menüpontot, vagy a Cosmetc thread ikont az Annotations eszköztáron. Add meg a szükséges paramétereket(kérni fog egy ívelt élt, kérni fog egy átmérőt, állíthatsz mélységet) és kész is az orsómenet.
Alapból ez nem fog látszódni, ezért Tools, Options, Document Properties, Annotations Display panelen belül pipáld ki a Shaded cosmetic threads menüpontot.
Valami ilyesmi lesz belőle, remélem, ilyet akartál: [link]>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Polunder
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni a következő témában: orsómenetet szeretnék rajzolni a Solidworks tervezőprogramban, de sehogy sem megy (csupán csak Design Libary-ből tudom kiválasztani a szabványos csavarokat).
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdvözlettel:
Polunder
u.i.: SW 2007 SP0.0 használok -
corita
csendes tag
Tud valaki pro engineer wildfire 2 magyar oktató anyag elérhetőséget vagy tankönyvet?
-
buci
tag
Kérem szépen nagy erőkkel keresek NX4 tutoriálokat. Viszont a helyzet az, hogy lemezalkatrész és analízis oktatóanyagok tekintetében nem találtam semmit ezidáig.
Sőt, a könyvkínálat is elég gyérnek tűnik.
Szóval akinek hasznos link van a tarsolyában, az ne fogja vissza magát.
Korábban már dobtam egy NX3 linket, most itt egy másik, ami egy könyvből tartalmaz fejezeteket:[link]
Nekem a felültmodellezés része jobban tetszik, mint a Proe ISDX-e. Meg az egész rendszer felépítése logikusnak tűnik. Az igazat megvalva felüdülés használni, még a 3.0-ás Proe erényeit figyelembe véve is.
Imics13 hol vagy? Mi újság NX szinten? -
Atlantis
veterán
válasz #72042496 #1158 üzenetére
Tegyél fel Service Pack-ot, rengeteg javítottak rajta. 2006-oshoz van SP 5 is. Vagy használj 2007-est, már ha hozzá tudsz férni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #72042496 #1156 üzenetére
Melyik verzió melyik SP-vel?
Egyébként ha már megvan a furat, akkor a Nézet menüben kapcsold be az ideiglenes tengelyeket(nem tudom, hogy fordították, én angolt használok, Temporary axes a neve). Így megjelenik a modellen a meglévő henger középtengelye, amit ki is tudsz jelölni a kiosztáshoz. Ha meg egyenlőre akarod osztani, pipáld ki az Egyenlő hossz(Equal distance) menüpontot, akkor a megadott darabszámot egyenlően kiosztva helyezi el az alkatrészen.
Remélem, segítettem. Szerintem csak az volt a gondod, hogy nem volt látható a henger középtengelye.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
#72042496
törölt tag
Sziasztok!
A SolidWorksben lenne szükségem némi segítségre, mégpedig a Circular Pattern-el kapcsolatban. (Elég alap probléma, de nem tudok rájönni a megoldásra.)
Tehát az alaphelyzet az, hogy van egy hengerem, s ebbe kell három átmenő furatot applikálnom. (A furatok tengelye a henger tengelyével párhuzamos, a tengelytől és egymástól is egyenlő távolságra vannak.)
A hengert elkészítem, a Hole Wizard segítségével ott is a furat, csak ebből kelle még kettő, úgy, hogy a henger tengelye körül forgatom meg őket...csakhogy a tengelyt nem tudom kijelölni, ill ha egy új Sketch-en létrehozok egy tengelyt, akkor azt nem választhatom...
Úgy meg tudom csinálni, hogy alapból egy harmad kört extrudálok, arra ráteszem a furatot, s az így keletkezett testre alkalmazom a Circular Pattern-t.
Viszont ez nagyon körülményes, ráadásul ha a furatok távolsága nem egyenlő, akkor nem is működik a módszer...így felmerül bennem a kérdés: Egyszerűbb megoldás nincs?
Segítségeteket előre is köszönöm! -
buci
tag
Na tessék! Ismét megkaptam. Csak nem bírta megállni.Kellett nekem szegény ácsnak parsival újjat húznom.Ráadásul szemét módon elolvasta, amit nem is neki szántam.
Ez a boah jó. Kár hogy nincs ilyen arcocska,mert a tiszteletére biztos tele pakolnám legalább egyszer a képernyőt .
Na mindegy, részemről befejeztem. Nem szeretem az értelmetlen vitákat. -
Parson
addikt
azért még erre reagálnék... bár tökmind1, mert ugy látom eddig sem értetted amit irtam, igy valszeg ezt sem fogod... ez a hajcihő kellett, hogy kibökd a megoldást? boah, ha ennyire lassu a felfogás, akkor nem érdemes róla beszélni... bár a hajbakapott megnyilvánulásaid miatt meg aztán pláne... jah és még1... egy kis logikával észrevehető az is, hogy gépészeti téma miatt nem szimpatikus az ács szakmában használatos mértékegység. persze ha kellő mértékben egy megoldás indokolt, akkor az ember elfogadja. többet nem tépem a szám, mert úgy sem érted... vagy félreérted. mind1...
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
buci
tag
Akkor mindenkinek mondom parsonon kívül:
[L]When changing attributes for pen plotting, consider the following:
All units must be set in inches (IN) or centimeters (CM). Using millimeters (MM) results in a syntax error.
[/L]
A Proe ácsok ezt eszkábálták össze. Sebaj, én szeretem az ácsokat, mi több a munkájukat is. Az ács szakma ellenesek, meg tanuljanak és hátha egyszer majd elérik az ács szintet. -
Parson
addikt
khm. aszem vki nagyon nem érti itt a poént... senki nem kérdezte, hogy te irtad-e azt a pentable-t. sőt...én kérek elnézést, amiért humorizálni próbáltam egy gépész szemmel nézve mellőzendő (vagy ha tetszik, ritkán használatos) mértékegységgel kapcsolatban... mind1, ha már magyarázni kell...
mellesleg akkor is tény, amit irtam... furcsa cm-t látni, és nem értem hogy miért ezt a mértékegységet preferálták, bár ez még mindig lényegtelen... a lényeg az lett volna, hogy mm-ben is megadható-e. de innentől kezdve csöppet sem érdekel a válasz. a megoldás igen... a válasz nem...remélem ez legalább érthető.───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megmutatta a OnePlus a 13-at
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Óra topik
- DIGI internet
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Új, bontatlan World of Warcraft gyűjtői kiadások
- Microsoft Office Home & Business 2024 PC/Mac EP2-06638
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- AKCIÓ! Microsoft szoftverek, vírusírtó szoftverek, egyéb szoftverek széles választéka!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest