- Külföldi SIM-ek itthon
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz
Attix82 #14835 üzenetére
Semmi tünete nincs még a villogáson kívül, szakszervizben sikerült beszélni szerelővel aki ránézne ügyesen, de ezt maga a szervizen kívül már ugye.
Gyakorlatban meg ereszti az olajat és mivel gondozásmentes váltóról beszélünk csak főelemcserével oldja meg a szerviz, de ha más nem marad akkor persze megpróbáljuk leszedni tömítést cserélni és újratölteni.
De ha van rá esély, hogy le tudjuk pénzelni szavatosság címen és szakszerűen megcsinálva akkor ugye ez lenne a legjobb.
Illetve a kocsi vidéken van, a 2 db specialista pedig távol tőlem, így maradna ez a szerelő ugye.
-
Danex
addikt
válasz
Attix82 #14833 üzenetére
2011-es Jetta, a váltó visszajelzője villog és a mechatronikai egység cseréjét írják elő erre a hibára.
A Fome-oldalt olvasva az autókereskedőnek kéne bizonyítania ,hogy nem az eladás előtt keletkezett a hiba nem?
Holnap tervezem őket felhívni, csak szeretném úgy megtenni ezt, hogy valami konkrét információkkal tudjak eléjük állni ezért kértem Tőletek segítséget.
-
#07844352
törölt tag
-
[-HERO-]
senior tag
válasz
Attix82 #14642 üzenetére
egy 5 ös GT, a gumi méretek pedig 245/40 R20 elöl és 275/35 R20 hátul Good Year Exxelence a tipus.
asdf_:
Mind a 4 guminak a belső fele nem a külső, szóval ez a béna parkolás lehetőségét kizárja.
Félre beszélünk egymás mellett, de megpróbálom újra.
Volt már kátyú miatt kipuklisodott gumim, azon kivülről semmi nem látszott csak a pukli.
Itt más a helyzet, a futó felület és a gumi széle ahol találkozik elválik egymástól konkrétan a vászon elszakad.
Nem egy 10 centis foltban hogy mondjuk egy kátyú odaver neki hanem körben az egész gumin.Cégre vásároltam.
A magyar importől ahonnan származik mossa kezeit és mindennel rögtön a good year magyarországhoz irányít.
De mondjuk elmond mindent a szakmai hozzáértésükről az hogy szerintük túl erős az autó nagy a nyomatéka és ezt nem bírják a gumik
Még jó hogy ezekkel a gumikkal adták ki az autót gyárilag és ezt is ajánlja rá változatlanul a gyár. -
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #14548 üzenetére
Ezt az apróbetüs részt felejtsük már el.
Ha valami x akkor az kerüljön oda. Ha valami x - y akkor az.
Nem olyan bonyolult egy jóállás kitöltése.
Több dolog miatt is aggályos (törvénybe ütköző) egyes boltok viselkedése.Ez pont olyan, hogy veszek tőled valamit. Mikor meg a boltra kerül a sor én kevesebb pénzt adok.
birorichard: a tartozékokat kérhetik. A csomagolást garis ügyéntézésnél nem.
-
birorichard
őstag
válasz
Attix82 #14548 üzenetére
Valóban úgy van (gondolom sablon), viszont akkor csak önmagának mond ellent.
Webshopban is 24 hóval hirdették anno, uh. nem gondolom, hogy a lap aljára írt megjegyzés bármit is nyomna a latba - ez egyébként nem is volt vita tárgya, az azért elég erős lenne.De vannak még ott érdekes részek, pl. eredeti csomagolást meg kéne őrizni, stb. Viták elkerülése végett mindig elrakom 2-3 hónapra egy-egy új cucc dobozát, hogy ha valami gond lenne vele, ne kelljen az agyhalottakkal erről vitatkozni, de azért az nem elvárható, hogy évekig őrizgesse az ember, nincs is ilyen kitétel egy jogszabályban sem, csak a jótállási jegy az egyetlen feltétel.
-
trassher
addikt
válasz
Attix82 #14270 üzenetére
Hát nem tudom. A gyári alkatrész is anyaghibás lenne és a gyári új is amit felraktak?
Igazából a hűtőközeg nyomásérzékelő kéne lekapcsolja a kompresszort, ez meg is történt miközben próbálták a rendszert. Dugulásnak sem lenne szabad lennie a rendszerben mivel már az átmosási fázis zajlott amikor eljöttem.
Hülyét nem akarok csinálni magamból hogy visszamegyek és előadom a dolgot de úgy gondolom ők hibáztak. Elvégre úgy vittem oda hogy a rendszer bekapcsolt és működött a kisebbik ventifokozatot leszámítva. Ők azt mondták kész és mehetek érte, ennek ellenére már be sem kapcsolt.Szerk.: Ha a kompresszor szorul meg akkor általában kitörik a kuplungtárcsa felfogatása ami ilyen meghibásodás miatt van kikönnyítve. A legnagyobb gond az hogy eddig 75K-ba van a dolog de a klíma rosszabb mint volt mivel be sem kapcsol már.
-
trassher
addikt
válasz
Attix82 #14268 üzenetére
A mágnestekercsben van egy hőbiztosíték ami 187 celsius fokon kiold ezzel védve a tekercset a leégéstől. Ez ugye sorosan van belekötve ezáltal a multiméter szakadást jelez. Rakok be képeket. A tárcsa belső oldala helyenként lila akkora volt a hő, a benne lévő gumibetét kiolvadt.
30 bárig fel sem mehet a rendszerben lévő nyomás, a kuplung már 22-nél megcsúszik, tapasztalat sajnos.
Mellesleg a nyomáskapcsoló is cserélve volt első alkalommal.
Mágnestekercs belső oldala:Ékszíjtárcsa külső oldala:
Ugyanilyen astrát csinált hármat A az utóbbi 1 hónapban és mondta hogy egyiknél ment feljebb a nyomás 15-16 bar-nál.
A nyomáskapcsoló adja a jelet az előtétellenállásnak a nyomás függvényében és így kapcsol venti kisebb és nagyobb fokozata. -
trassher
addikt
válasz
Attix82 #14265 üzenetére
Legyen A aki belerakta az újat. B aki megtalálta a hibát és megjavította állítólag. Mikor B-től elhoztam az autót már be sem kapcsolt a klíma holott úgy vittem oda hogy kapcsol, hűt de nem indul a ventillátor első fokozata. C volt a márkaszerviz akik megállapították hogy a kompresszor tökéletes de a mágnestekercs szakadt.
A szerelte ma le az alkatrészt és akkor láttuk hogy nem csak a mágnestekercs szakadt hanem a kuplungtárcsa is megégett. -
arn
félisten
válasz
Attix82 #14173 üzenetére
o itt a kliens, a vasarlo, akit szeretnenek megtartani vagy mi a szosz... nem egyszer eladni neki vmit, aztan viszlat. ha annyira akarom azt a garanciat nyujtani, es kell az a regisztracio nekik, miert nem lehet akarmikor megtenni a jotallas ideje alatt? meglenne a regisztraciojuk, ha valoban annyira ahhoz ragaszkodnak annyira.
-
arn
félisten
válasz
Attix82 #14171 üzenetére
te elolvasol minden garanciapapirt kozvetlenul a vasarlas utan, amit kapsz? en akkor szoktam max, ha felhivjak ra a figyelmem, vagy vmit keresek, es szerintem ez az altalanos.
illetve mennyire eletszeru az, hogy valaki szandekosan eldobja magatol a termekre vonatkozo garanciat?
-
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #14043 üzenetére
A tippem az volt, - megfogalmazasbol erzodott csak nem akartam irni- hogy semmilyenben, ez igy most ki is derult, igy turelem, tornaterem, az olcsobb a dragabb meg tarsai...
ps: maganszemelynel maga az adasvetel aktusa letrehoz egy fogyasztoi szerzodest, na olyanra gondoltam amugy.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz
Attix82 #13980 üzenetére
Ezzel vitatkoznék. Volt már pár ilyen ügyem és az egy dolog, hogy a magyar jog 12 hónapot ír elő, de attól még a további években is élhetsz a jogoddal ha nem vagy hiányosan tájékoztattak róla. Amikor én eddig csere igazolást kaptam a levásárlás lehetőségét mindig elvetettem. És ha normálisan tudsz érvelni és türelmes vagy minden megoldható.
-
axioma
veterán
válasz
Attix82 #13975 üzenetére
IGEN. De csak mert kozben kb. ennyit esett az a'ra. Nem azert -38 mert mar teljesitettem a huseget...
Ha odaadjak ma azt az x-38e-et, beballagok a sony centerbe, es vasarolok egy ugyanilyen telefont, fuggetlenul, meg me'g egy keves marad a foliara stb. (ugyis tonkrevagtak). Igy is teljesen rendben volnank! Annak ellenere, hogy a garancia nem errol kene szoljon.
-
axioma
veterán
válasz
Attix82 #13973 üzenetére
Igen, de normal esetben ez mukodik is: ha 2 ev husegre vettem volna, akkor most az akkori 2 ev huseges arig egy telot a mai 2 ev huseges listabol (vagy kulonbozettel rafizetes). De a husegem maradna az eredetitol szamitott 2 ev, innentol 10 honap.
Azt nem birja felfogni, hogy az 1 ev huseges arat ugy kene adnia nekem, hogy az egy ev huseg az eredeti datumtol szamit, ami viszont mar lejart, es ezzel az ellentmondassal nem tud mit kezdeni, hogy gyakorlatbna me'gis huseg nelkul vinnem el.A doboz azert erdekes, mert a _Telenor_ gar.jegyeben van benne, hogy az adott keszuleknel UGY kell erteni a korlatozast!! Tehat nem a Sony mondja ezt, hanem a telenor.
-
axioma
veterán
válasz
Attix82 #13969 üzenetére
Ket esetben semmi:
1. tavalyi 1 ev huseges arat a mai 1 ev huseges aron levasarolhatom (termeszetesen a huseg ujraindulasa nelkul, hiszen ez gar.csere)
2. ez a rosszabb, de ezt is elfogadnam: mivel a huseg mar nem jatszik, az akkori listaarat a mai listaarbol
De ok azt akarjak, hogy az akkori huseges arat ujabb huseg nelkul csak a mai listaarakbol engednek el. Azaz kukazzak azt a - kozben kikerestem - br. 38e kedvezmenyt, amit a huseggel mar megszolgaltam. [Megjegyzem, nyilvan mindenki tudja, hogy a huseges ar es a listaar kozott feluton van kb. az akkori, fuggoseg nelkuli garis ker.forgalomban elerheto ar. En a fuggessel es a huseggel fizettem meg a kulonbozetet. De mar megfizettem, ujra miert is kene, azt nem ertem.] -
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #13922 üzenetére
Jo, hagyjuk mar, egy tonna helyen ugy reklamoznak, es a garjegyre is ugy irjak, hogy 3 ev, vagy eppen 36 honap. Aztan amikor garizni kene, akkor derul ki, hogy az a 3 ev nem ugy 3 ev, meg az a 36 honap nem 36 honap, es teljesen veletlenul valahogy mindig a vevo huzza emiatt a rovidebbet. Tudod te is jol.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13920 üzenetére
Attól az a tájékoztatás még megtévesztő, félrevezető.
Henteshez bemész kérsz egy kiló comból darálthúst. Erre kiderül, hogy 30 deka comb meg 60 deka sallang, mócsing. Tetszik érteni mi a baj?
Vagy 3 év a gari. Vagy 12+24. Nem három és valahol megtalálod, hogy a 12 feletti rész hogyan és miként.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13918 üzenetére
Az elv a lényeg. Ha a gyártó 3 sok évet ad azt kapjam már meg. Ki akar rohangálni meg szopni. A pénzt nem lehet bele tömködni a pcie slotba pl, hogy legyen kép.
Sok nagykernek van kiskere. Meg ugye itt abszurdisztánban mindent vagy majdnem mindent lehet.
Nem mindegy. Kurvára nem az, hogy 3 év telibe vagy 1 + 2 mókolva.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13914 üzenetére
Cseréli azt a gyártó. Vagy küld másik ddr3-t. Más lenne a helyzet ha ddr2 vagy ddr1 lenne. No de 3-t még gyártanak.
Én nem is vásárolnék olyan helyen ahol a minimum 1 évet adják bármire, utána meg csinálj amit akarsz.
Ennyi erővel vehetné az ember a nagykertől/distributortól. Ugyanott van gari szempontból, csak olcsóbban venné.
Az se tetszik és szerintem szabálytalan is, hogy fen a "fő" sorban 2-3-5 év a gari. Lent meg apróbetüvel 12 + valamennyi ilyen meg ilyen feltételekkel. Mert akkor fentre is azt kéne írni, hogy 12+.
-
szeva000
addikt
válasz
Attix82 #13914 üzenetére
Természetesen itt nem a bolt hozzáállásával van most a bajom csak nehezen nyelem le azt amit egyszer megvettem, most megveszem mégegyszer gyakorlatilag garanciában
Persze erről nem tehetnek igazán ők sem....de én mégjobban.
Nem is kértem vissza a pénzt,másik ramra beszámítás és ennyi. Ha esetleg normálisak adnak valamennyi kedvezményt az új árából, hogy ne szívjam meg ennyire. Többre nem is számítok igazán. -
sanzi89
addikt
válasz
Attix82 #13842 üzenetére
Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület oldalán ez található:
"A határidő a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik."
Pontos jogszabályt még nem találtam, de ez alapján az "újra kezdődik" kifejezésből arra következtetek, hogy az eredeti, gyári 3 év garanciának kell újraindulnia az adott alkatrészre, részegységre.
u.i.: Nem vették javításnak, a papírokban feketén-fehéren ott van, hogy HDD csere.
-
Tazsam01
tag
válasz
Attix82 #13741 üzenetére
Ha valaki 1 év garit ad akkor elmegyek máshoz aki többet ad. Nálam eddig fejben a garancia azt jelentette, hogy ha gyártói hibából adódóan valami tönkremegy akkor a gyártó cseréli adott időszakon belül. Lassan meggyőztök, hogy én vagyok hülye.
Innentől viszont nem szempont, hogy ki mennyi garanciát ad, ezek szerint egy év után azt tesz amihez kedve van.
Én még a zippo garancián szocializálódtam. -
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13624 üzenetére
Sőt kontinensenként változik a dolog.
Itt a lényeg az, hogy a 3-5-6 éves garikra is pofátlanul ráírják az egy évet és csók.
Arra is kiváncsi lennék, hány termékhez adnak használati és kezelési útmutatót magyar nyelven.
Márpedig ha a gyártó nem ad akkor a kereskedőnek kell. -
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13616 üzenetére
Valóban változott a törvény.
A jótállás alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikke - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, akkor itt is irányadó az, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Tehát ha van akkor már nincs a 3 nap gondolkodás, meg vizsgálódás. Meg nem kell 3 napon belül sem cserélni.Berendel egy span ugyanolyat. Akkor nem lehet hivatkozni, hogy nincs.
Mondjuk ez is jó hír:
Hibás teljesítés esetén a fogyasztó nemcsak szavatossági, illetve jótállási igényt érvényesíthet, de kérheti a hibás teljesítéssel okozott kára megtérítését is. A szolgáltatott dolog hibái következtében személyi (emberi élet, egészség, testi épség sérül), és dologi károk (károsodnak más vagyontárgyak) keletkezhetnek, illetve gazdasági kiesés (elmaradt haszon) és vagyoni érdeksérelem is jelentkezhet a hibás teljesítés további következményeinek elhárítása, az érdeksérelem enyhítése érdekében felmerült kiadások (költségek) révén. A kártérítés elsősorban a vagyoni érdeksérelem (tehát a hibával összefüggésben, de azon kívül keletkező hátrány a jogosult vagyonában) orvoslására alkalmas. -
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #13616 üzenetére
Nem tudom, hogy mindig csak igergetem, vagy egyszer mar elo is kerestem-e azt a birosagi hatarozatot (nem precedens erteku persze), amely kimondta, hogy 3 napon beluli cucc eseten az elado szervnek semminemu tobb napig tarto vizsgalodasra lehetoseg nincs, ott, helyben, azonnal cserelnie kell.
(az ezzel kapcsolatos fenntartasaimat azt leirtam, arra emlekszem) -
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13608 üzenetére
Már ha 1 év a gari.
A lényeg az, hogy te azzal állsz jogviszonyba akitől vetted.
Nem a nagykerrel, nem a disztributorral, nem a gyártóval és nem is a szervizzel.3 napon belül az eladó nem mérlegelhet. Van 3 napja megvizsgálni a terméket. Aztán cserélnie kell vatta újra.
-
asdf_
veterán
válasz
Attix82 #13596 üzenetére
Igen, de ha a javitas soran csak uj alkatreszt lehet beepiteni, akkor nalam ebbol logikusan kovetkezik, hogy amennyiben cserelik a keszuleket, akkor a kapott termeknek kenyszeruen ujnak kell lennie (mert ez esetben kvazi a cserevel "javitanak"). Aztan persze tevedhetek, de a jozan paraszti esz meg a logika ezt dktalja.
-
vasi89
őstag
válasz
Attix82 #13589 üzenetére
Jah így már oké. félreértettelek. Sorry
@313313: nem azzal van a bajom h felújított. Nálam a felújított nem = a használttal. De félreértettem az előttem szólót. Viszont telefonoknál azt mondom még ez a legjobb megoldás. Mert ha alkatrészt cserélnek csak az alkatrészre adnak garanciát az is max 6 hónap de ,ha az egészet cserélik akkor újabb 1 év. Sokan viszont azt sem tartják be, hogyha náluk volt a termék 1-2 hónapig akkor nem hosszabbítják meg a garanciát pedig kellene.
-
vasi89
őstag
válasz
Attix82 #13587 üzenetére
Én most komolyan kérdezem. Ha valamim elromlik 1 éven belül akkor adhatnak használtat is ha újraindítják az 1 év garit? Ez most komoly? Elég nevetséges, de ez magánvélemény. Az ügyintézés sebességéről nem is beszélve, ja meg a hozzá nem értő alkalmazottakról. És ez sajnos egyre több nagy boltnál így van. Természetesen tisztelet a kivételnek.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Attix82 #13577 üzenetére
Te aztán nagyon el vagy tévedve!
Cserélni csak újra lehet. Ha új a termék azt is full garival kell megkapnod.
Ha javítás történik a garancia hosszabbodik, illetve a javitott alkatrészre is van gari.
Ha se cserélni, se javítani nem tudnak akkor hibás a teljesítés. Azaz a vásárlás előtti eredeti állapotot kell visszaállítani. Azaz vevő visszakapja a számlán szereplő vételárat. Ha a vevő jó fej és belemegy a cserébe (ami a részéről kegy) akkor illik olyan cserét felkinálni ami neki is megfelel. Persze az a termék is full garis.Pc-man34: valószinüleg szaros. Menj be. Kérd a vásárlók könyvét. Ha nem térnek észhez, irány a fogyvéd.
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz
Attix82 #13540 üzenetére
És mi van,ha nem veszem át? Megtehetem?
Vagy írjak nekik,hogy ne is küldjék?(#13541) axioma
Az a baj,hogy a garanialap is feladásra került,így most nem is tudom a szerviz nevét,de gondolom azt visszakapom azon kell lenni valami szervizes bélyegzőnek,hogy járt náluk.
Az elmúlt 1 évben 220eft-ot hagytam az ED-nél.Semmivel nem volt még garanciális gondom náluk csak épp ezzel az "olcsó" áruval.
Ezek után nem is tudom hogyan tovább... -
sussa
csendes tag
válasz
Attix82 #13435 üzenetére
Értem!
Én nem hibáztatom az üzletet,erről szó nincs!
Ebben a dologban csak az azonnali reakció nem volt méltányos,főleg úgy,hogy kb 1 nap múlva vittem vissza,és ne felejtsük el a neten rendelt műszaki dolgokra vonatkozó szabályozást.Ráadásul nem azért vittem vissza,hogy cseréljék vagy adják vissza a pénzt mert azért vásároltam a gépet,hanem mert szükségem van rá és nem az a perverzióm,hogy tönkreteszek frissen vásárolt dolgokat utána meg vitatkozhatok az igazamért. Maga a reakció volt az ami predesztinálja a következményeket,abban a tekintetben,hogy "véleményezésre küldik a gyártóhoz" és 3 nap múlva hívnak. Biztos vagyok benne,hogy nem küldik legfeljebb a szerződött szervízbe.Egyébként meg,ha én hibáztam volna vissza sem viszem nekik,hanem megoldom másként,persze ők nem tudhatják ezt a tényt. Elég elszomorító,hogy fel sem merül senkiben az ellenkező lehetőség,hogy nem a hülye vásárló a hibás,hanem más. Van még mit csiszolni itt-ott a hozzáálláson,hacsak nem azért, mert elég komoly pénzeket elkérnek ezekért a műszaki csodákért. -
CartmanPie
csendes tag
válasz
Attix82 #13406 üzenetére
Jó megpróbálom, megint... Ők már egyszer elküldtek, hogy a szervizzel beszéljek. A szerviz meg azt mondja az Asus dönt a cseréről, vagy bármiről...
Az Asus meg lekoptatott már egyszer, hogy 3 javítás szerintük még nem elegendő cseréhez...Szeretnék már valami hatósághoz fordulni akik megmondják frankón kinek az ajtaját kell verni...
-
somnia
senior tag
válasz
Attix82 #13387 üzenetére
Köszi, most éppen itt tartok.
Cirka másfél éve vettem és vagy ötszöri használat után megadta magát.
A boltos is csak lesett, mint a légy, mert ő ilyet még nem látott, de szerinte is szemmel láthatóan gyártási hiba, ami most derült ki.Utána már neked kell az amcsikhoz küldeni.
Ezt konkrétan nem értem, mert nekem az amcsikhoz semmi közöm, szerintem intézze ő, ahogy tudja!
Neki van beszállítója, bokszolják le egymással, vagy nem jól gondolom.
Véleményem szerint az importőr is life time warrantíval kapja, nem? -
axioma
veterán
válasz
Attix82 #13259 üzenetére
Bar idokozben lezarult es kedvezoen, en ugy ertettem azt a mondatot es annak megfeleloen valaszoltam, hogy a megrendeles is megtortent, es mellette beszelte le Skype-on a reszleteket. Mondjuk en ha ilyen van, hogy nem egyertelmu hogy melyik valtozat de nem mindegy, lebeszelem elore, es utana meg irasban is elkuldom, a megrendelessel minel jobban osszerendelve (megjegyzes mezo, vagy emiatt inkabb email megrendeles, vagy megrendeles megtortente utan a rendelesszammal es a beszelgetesre hivatkozva email "emlekezteto").
-
Archttila
veterán
válasz
Attix82 #13259 üzenetére
Kozben elnezest kertek a kellemetlensegert, es termeszetesen viszaveszik a jatekot.
Tisztelt XY,
ez rettenetesen kínos! Alig hittem a szememnek a raktárban. Eddig mindi angol borítóval volt raktáron. Most először kaptunk cseh borítóval, meg sem fordult a fejemben, hogy más érkezhet, ezért is állítottam olyan magabiztosan, hogy angol lesz.
Kérem legyen kedves megírni a számlaszámot, amire a teljes kifizetett összeget visszautalhatjuk Önnek, illetve a címet, ahova a futárt küldhetjük a csomagért.
Elnézését kérem az okozott kellemetlenségekért!
üdvözlettel
XY
Sales Manager -
CartmanPie
csendes tag
válasz
Attix82 #13233 üzenetére
Az számít, hogy az Asus azt írta, hogy 3-4 hardveres javítás után és 21 nap meghaladó szervizelés után indítanak kártalanítást? És az első 2 alkalommal egyszer majdnem 60 napig javították, másodszor meg majdnem egy hónapig? Tehát végül is elismerték, hogy 21 napot túl haladta a javítás, és nem indítottak kártalanítás.
És a második kolléga azt írta, hogy ha a szerviz megint hardveres hibát fog találni úgy indítanak kártalanítást?
Végül is az hogy alaplapot cseréltek a javítási elismervényen az hardveres hibának minősül szerintem!
Rosszul gondolom?
Igazából van egy olyan érzésem, hogy mindenképp én ülök fel a szopórollerra... -
CartmanPie
csendes tag
válasz
Attix82 #13225 üzenetére
Másnál láttam azt, hogy nem kapcsolt be ez a típusú notebook. Nekem is ez jött elő. Ezzel cserélték az alaplapot.
Majd ez a képernyős gond, ezzel cserélték a kijelzőt, majd megint 1 hét után ez a kijelző, és ezért most cserélték második alkalommal az alaplapot...Hiába hivatkoztam arra, hogy ez szerintem nem normális, az egyik asusos azt mondta, akkor indítanak kártalanítást, ha meghaladja a 21 napot a javítás(ez elspő alkalommal majdnem 2 hónap volt) semmi kártalanítást nem kaptam, majd második alkalommal, majdnem egy hónap volt, itt se hozták szóba a kártalanítás...
Miután írtam ennek az Asus kollégának, egy másik írt, ha harmadszorra is hibát észlel a szerviz, megindítanak kártalanítást...
Hát hiba az volt mert cseréltek alaplapot, de kártalanításról hallgatnak...
De most nem volt 1 hónap a szerviz, csak egy hét... -
CartmanPie
csendes tag
válasz
Attix82 #13221 üzenetére
Ez érintőképernyős notebook És valamiért úgy érzékeli, mintha nyomkodnád, és használhatatlan. Kikapcsolni sem tudom konkrétan.
Harmadjára volt szervizben, most küldhetem negyedik alkalommal!
Először 3 hétig volt szervizben,. majd másodjára megint majdnem egy hónap, most hogy panaszkodtam egy hét alatt vissza kaptam, de úgy látszik hiába, mert ugyan az a gond...Írták, hogy mérlegelik, nekik mi az olcsóbb megoldás... Igen az hogy küldözgessem, nem pedig az hogy kapjak egy másikat, de már betelt a pohár!
Nem tudom lehet most már fogyasztóvédelem lesz ebből!
-
doni11
tag
válasz
Attix82 #13208 üzenetére
Pont ez a probléma,hogy csak annyit ír,hogy él a garancia.
Azt hogy mettől meddig,azt nem. Most akarok venni egy HDD-t és nem tudja az eladó a vásárlás napját,mert beszámolt vinyó.
Jó nagy baromság ez a WD részéről,ha csak ennyit közöl. A többi gyártó napra pontosan visszaigazolja a garancia idejét. -
Andris837
senior tag
válasz
Attix82 #13050 üzenetére
Ahh, igen gondoltam hogy valami ilyesmi lesz a válasz. Bőven túlléptem már az első évet. Mondjuk még így is jól jártam, hiszen majdnem lejárt a 3 év garancia és most adta meg magát a kártya. Arra rákérdeztem, bár felesleges volt, csak biztos ami biztos, hogy amennyiben megkapom az új VGA-t értelemszerűen az arra vonatkozó garanciát kapom meg.. Ez pozitív.
A srác, akivel beszéltem telefonon azt mondta, hogy ASUS márkájú kártyát fogok kapni, vagy egy 6870-et, vagy hasonlót. (Gigabyte 6870 volt eddig..) A boltos R9270-et mondott, de majd meglátjuk. -
#25712384
törölt tag
válasz
Attix82 #13044 üzenetére
Köszönöm a választ neked, 313313-nak és optikus-nak is!
Kérdésem még annyi lenne, hogy akkor jegyzőkönyvet kell majd kiállítania az eladónak a problémáról, illetve arról, hogy garanciáztatás miatt visszavette tőlem a bakancsot?! (ha ezt nem tenné, kérnem kell tőle / kötelezhetem rá?)
-
Atapi
senior tag
válasz
Attix82 #12976 üzenetére
jogszabályt kérdeztem, nem pedig valami huszadrangú oldalról kopizott értelmezést, feltéve, hogy az nem egy bírósági ítélet publikálása. ez egyszerűen a ptk paragrafusa alá magyarázza be, hogy a szállítási költség az a szavatossági igény érvényesítéséhez kapcsolódó költség. na de valóban az? ha mondjuk nekem a himaláján tönkremegy a kínai hegymászócipőm, akkor fizetik a helikopteres mentést, hogy érvényesíteni tudjam a jogaimat? azért ugye ez szerinted is necces, nem?
-
kola1234
tag
válasz
Attix82 #12888 üzenetére
Kissé modosultak a játékszabályok.
A telekom nem fizette ki a teljes összeget,de a csereutalványra rá volt írva,hogy a samsung a telekomnak téíti a csere telefont,vagy az anyagi részt teljes mértékben. levelezve a samsungal,ez így is van. a számlán szereplő összeget kellett volna kapnom,de nem ezt történt. bejelentést is tettem a fogyasztóvédelemnél és a békéltető testületnél. el is indult az eljárás. -
fausto
addikt
válasz
Attix82 #12945 üzenetére
Köszi a választ!
Rendben, de szerintem ha már összesen egy hónapja szervizbe volt, megpróbálok hatni a szervizre.
Egyébként igen, 1 éven belül vagyok (voltam), viszont mire visszajön várhatóan már 1 éven túl leszek. Gondolom azzal a másfél hónappal, amennyit szervizben fog tölteni, ki fog tolódni a garancia.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Külföldi SIM-ek itthon
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G10 - Ryzen 5 7540U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest