- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
addikt
válasz
Pc-man34 #13575 üzenetére
Nagy különbség nincs a 2 VGA között, vagyis még az is megfelelhet 1 év után. Ha meg találtak ugyan olyat, akkor ennyi a történet.
1 év után még a garanciát se kötelesek újra indítani csere esetén sem.
Asus úgy cseréli a VGAt, hogy minden marad a régi csak a panelt cseréli, és a régiről a hűtőt átrakja.
Szóval nagyon nem kell akadékoskodni ez ügyben. 1 éven belül lennél, akkor vannak jogszabályok, de utána már a bolt diktál.
-
válasz
Pc-man34 #13533 üzenetére
Itt nem a javítás minőségével volt gond, mert ahogy már fent is írtam neked, a PCX-nek nincs VGA szakszervize... A PCX mindössze annyit csinál, hogy visszaküldi a VGA-t nagykernek kivizsgálása, a nagyker pedig intézi a többit. Felettem asdf kolléga leírta, hogy hogyan is működik ez.
A rossz panaszok a PCX-es garis ügyintézéssel kapcsolatban azért keletkeztek, mert akkor a PCX nem kezelte megfelelően az ügyelek panaszait. És ez a helyzet csak rosszabbodott... Volt, akiknek hónapokig nem írtak vissza, de még annyit sem, hogy megérkezett a termék és továbbküldték a szervizbe. Nem tudom, hogy ez mostanra mennyit változott.
-
asdf_
veterán
válasz
Pc-man34 #13533 üzenetére
Szerintem ezt az erdeklodest a garis cucc kapcsan el kene felejteniuk az embereknek. Egy kisker szervize egybites tortenet. Kesz van es ott van (ekkor mar amugyis ertesitettek rola), nincs kesz es nincs ott. Nem gondolom realis elkepzelesnek azt, hogy a juzer erdeklodik a kartyaja felol, ekkor a kisker felhivja a nagykert, a nagyker felhivja az esetleg meg kozbeekelodo masik nagykert, az felhvja az esetlegesen meg a lancban levo importort, az importor rakerdeztet a kulfoldi gyartoi szerviznel, majd pedig ugyanezt lejatsszak visszafele is. Horrorisztikus idopazarlas es tokertelmetlen, mert a juzer marhara nincs beljebb azzal, hogy tudja, hogy kint van a gyarto szervizeben a cucca. Szart se tud vele kezdeni, es semmit nem tud levonni belole arra vonatkozolag, hogy mikor fog visszaerni. Azt is halal folosleges elore tudni, hogy csereltek vagy javitottak a termeket, ugyis a sajatjanak a csereltjet vagy javitottjat kapja meg mindenki, tehat megintcsak nincs beljebb a juzer az infoval.
Szerintem ugy negyedik (esetleg harmadik) het elott tessek beken hagyni a szervizt a fenebe, es hagyni vegezni a dolgat
(egyebkent pedig ott van a weboldalon a szerviz emailcime, szoval nem ertem a problemat) -
#18379748
törölt tag
válasz
Pc-man34 #13519 üzenetére
ez nem olyan hiba,amit egy Bios frissítés megoldana
azt te csak gondolod, ha arrol van szo hogy ne kelljen fizetni akkor meg a hw hibara is jo lesz a frissites..az meg mi hogy naluk nincs penzvissza? meg elallas? mert ugye ezt nem ok mondjak hanem a fogyvedlmi torveny. persze beprobalkoznak, de azert ezt nem kene igy beszopni. kezdodik ott hogy panaszt lehet tenni, vasarlok konyve es hasonlok. azt ok se nagyon szeressek.
-
válasz
Pc-man34 #13519 üzenetére
"Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar."
A PCX semmit sem csinál vele. Nem hivatalos szerviz. Az esetedben, mivel már nem forgalmazzák a kártyát Magyarországon, valószínűleg a gyártónál landolt. 1 hónap mindenképpen lesz a dolog, de ez jóval több is lehet, gyártótól függően. Persze sehol sincs leírva, hogy ezt neked ki kell várnod. Valójában a pénzvisszafizetés lenne a legtisztességesebb lépés ilyen helyzetben, hogy tartsa a bolt a 15 napot, de PCX-et ismerve ez ellen mindent meg fog tenni...
-
#18379748
törölt tag
válasz
Pc-man34 #13517 üzenetére
dolog ecceru. 15 napra kell torekedniuk. ez gumiszabaly igy a gyakorlatban addig van naluk ameddig kedvuk tartja. sztem 1 honapra minimum szamits. ezert meg nem allhatsz el. valoszinuleg meg se javitjak mert jon a szokasos musor, ok nem latjak a hibat, max frissitgetnek biost. aztan hazaviszed es masnap vissza mert ugyanugy xar. kezdodik elolrol. na mar ha 3 ilyen koron tul vagy akkor lesz megalapozott a kovetkezo lepcso. persze elobb is lehet probalkozni de elso szerviznel eleg eselytelen hogy tegyenek barmit is.
a fokozatok meg ugy neznek ki, hogy szerviz (barhanyszor nincs ra limit), csere, penzvissza. szoval ha valamiert megse megy a szervizeles akkor cserdarabot adhatnak (ha van). ha nincs akkor jon a penzvissza. esetleg te kered az elallast. de akkor nincs kotelezo levasarlas, kuponozas meg egyeb baromsagok. a penzt kell visszadniuk, a vasarlaskorit, nem ertek csokkentett, meg nem jelenlegi aron, hanem a vasarlaskori szamlan szereplot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Önerő nélkül - RÉSZLETFIZETÉS.BANKMENTES.KAMATMENTES. XIAOMI G34WQi
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest