- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
Hello, olyan kérdésem lenne, hogy az egerem garanciával vissza lett küldve.
A boltnál be is vizsgálták és mondták, hogy igen hibás. Azonban azt az egeret már nem árulják és így nem tudják kicserélni. Mondta a boltos, hogy 2 roccat egérre tudnák cserélni de csak ráfizetéssel.
A problémám viszont az, hogy az én egerem vételkor 10ezer Ft-ba fájt és amit mondtak 2 egeret az egyik (Kova+) még csak előrendelhető erre nekem 5500Ft-ot kéne ráfizetnem vagy a másikra meg 7500Ft tehát majdnem dupla annyit kéne fizetnem mint az eredetiért. Ráadásul a termékpalettájuk olyan, hogy tudásilag csak sokkal rosszabbak vannak 10-12K Ft-ért.
Kérdésem tehát, nincs erre valami szabályozás, hogy vagy az eredetit cserélni vagy annak vételárát visszaadni vagy tudásban hasonlót adniuk?
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
Danex
addikt
Hello, olyan kérdésem van, ha az egeremet garanciáztattam és azt ha kijavítják , akkor újra garanciás lesz?
Illetve úgy érzem, hogy az üzletben nem nagyon szeretnék a vételárat visszaadni, sok ködösítés van.
(Mondják, hogy nem tudják megcsinálni de levásárolhatom. Erre mondtam, hogy nincs olyan egerük ami ezen az áron megfelelő tudásban és ,hogy kérem a vételárat vissza. Erre ők hát lehet mégis megtudjuk csinálni...)Szóval ha sikerül vmit gányolniuk rajta akkor újra garanciás lesz? ha nem akkor élhetek a kényelmetlenségi jogommal (vagy mivel) ,mert iskolaidőben már körülményes lenne a csomag átvétele vidéken.
Mivel lassan 1 hónapja van bent az egér, tájékoztatni nem tájékoztatnak a garancialevélen pedig az van ,hogy beadás után 3nappal értesítenek (nem történt meg) illetve igyekeznek 15napon belül megcsinálni (ekkor hívtam fel és ekkor mondta, hogy hát nem tudják megcsinálni de levásárolhatom) és ezután jött a fent említett dolog.
Illetve a csere számotokra mit jelent? Mert nálam azt, hogy ráfizetés nélkül cserélik
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Értem, köszönöm.
A cserés dolgot azért kérdezem, mert ezt az e-mailt küldték vissza.
"Telefonbeszélgetésünkben említettem, hogy Roccat Savu egérre cserélhetjük, házhozszállítással. Ezzel a méltányos lehetőséggel nem akartál élni, ezért tovább dolgozunk a megoldáson."
A telefonbeszélgetésben azonban az hangzott el, hogy rá kell fizetnem a Roccat Savura és mondtam, hogy még utána nézek a dolgoknak(mégis milyen az a egér), majd mondták, hogy 7500Ft az annyi. (Tehát a telefonbeszélgetésben levásárlásról volt szó)
Majd az idézett e-mailben meg már csere ami az én értelmezésemben nem ugyan az mint a telefonbeszélgetésben említett dolog.
-
Danex
addikt
Végre sikerült megállapodásra jutni, és a 7500Ft ráfizetés helyett csak 2000Ft-ot kell majd az új egérre.
Ennyire pedig azt mondom, hogy az egerek közötti 6000Ft-os különbséget, 2év új garanciát (ugye vadi új készülék), illetve a házhoz szállítást kapom meg a 2000Ft-omért.
És köszönöm a segítséget mindenkitől.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Hello, olyan gondom lenne, hogy január elején vásároltam egy Lenovo laptopot amit 3év garanciával árultak.
A laptop meg is érkezett rendje módján, de mikor a papírokat néztem tűnt fel csak, hogy a hivatalos lenovo garanciajegyen csak 2 év van feltüntetve. (A bolt garanciajegyén már rendesen 3 év van.)
Mivel a 3 napon túli meghibásodást már a szerviznek kell jeleznem ezért gondolom a hivatalos papír a mérvadó.Ezek után felhívtam a boltot, ahol mondták nyugodtan írjak oda még 12 hónapot a garanciajegyre elég lesz az. (ezt azért nem tettem meg) És még mondták azt, hogy a lenovo tudja azt, hogy a gépen 3 év van csak mi felejtettük el ráírni.
Mondom okés, de csak birizgálta az orrom... megnéztem a neten meddig tart a garancia ahol csak 2év volt feltüntetve. -> Telefon
Megint mondták írjam rá nyugodtan a 12 hónapot, a bolt azt mondta ,hogy ha nem bízom bennük hívjam fel a magyar lenovo-t kérdezzem meg. Ők is csak 2 évet láttak. -> Telefon: a bolt mondta felhívja a nagykert ahonnan beszerezték és ők azt mondják 3 év, csak kell 1 kis idő amíg megjelenik a cégnek a 3. év.
Ez kb 1 hónapja történt, kérdésem lehet-e tenni ez ügyben valamit?
-
Danex
addikt
Értem, csak azért kérdeztem így mert a gép egy Lenovo aminek ugye saját futárszolgálatos a garanciális ügyintézése és ahol vettem is írják, hogy a garanciáztatáshoz a szervizbe kell eljuttatni( vagy ugye jön a futár és viszi oda) és a Lenovo-s garancia papíron is ez áll, hogy hívjam a magyar Lenovo ügyfélszolgot ha meghibásodott a gépem.
Tehát ha jól értem a bolt így kimarad a garanciáztatás folyamatából a normál esetben.
-
Danex
addikt
értem, hát remélhetőleg nem lesz gond belőle ha szükség lenne rá...
másik kérdésem még, hogy a gyártó a hivatalos weboldalon mindenhol úgy hírdette, hogy a gép támogatja a WiDi-t ezt azonban mint kiderült nem képes személy szerint nincs jelenleg rá szükségem csak mint kérdés vetem fel, hogy ezt megtehetik minden nélkül?
-
Danex
addikt
Hello. Laptopnál illesztési probléma, ami nem feltétlen akadályozza a működést (illetve rá lehet fogni), az lehet garanciális probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #9671 üzenetére
Itt a videó. Semmi fizikális behatás nem érte, nem új viszont a legelejétől fennáll azonban diákként nem tudom nélkülözni a gépet, főleg nem vidékről küldözgetni Csak azért kérdem, hogy ha úgy alakul akkor lehet-e ezért visszavinni.
-
Danex
addikt
Hello, olyan kérdésem lenne, hogy a szervizelés közben keletkezett karcolás esetén milyen jogok illethetik meg az embert?
-
Danex
addikt
Hát körbefényképeztem a gépet, de ilyen gond esetén nem nekik kéne bizonyítani az ellenkezőjét?
-
Danex
addikt
Hello, ha egy laptop (lenovo) szervizelése túllépi a 15 napot és alkatrészre várnak a szervízben, ez felmenti őket a 15 nap alól? Az egész amúgy komoly kellemetlenséget jelent számomra mivel egyetemista vagyok ráadásul informatikai szakon tanulok.
Illetve ilyenkor melyik irányba indulhatna el az ember? Mert közvetlenül a szervizhez fordultam és nem a bolthoz.
-
Danex
addikt
válasz Biznisz Elek #10925 üzenetére
Igen, UPS vitte és IdeaPad-ről van szó.
Nálad mi volt a gond/meddig tartott, hogy új gép lett a vége?
Mondjuk azt kicsit érdekesen fogadtam, hogy nekem kell majd mindig telefonálgatni azért is, hogy mi a helyzet a géppel, meg majd ,hogy nyomkövetési kódot is kapjak. Legalább egy email-t elereszthetnének.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Biznisz Elek #10933 üzenetére
De nála él egyáltalán a 8 nap? Hisz elvileg meg se történt a netes vásárlás, majd bement személyesen és külön vásárolt egyet.
. -
Danex
addikt
Hello, lehet nem a legjobb helyre írok, de azt hiszem ide illik be a legjobban.
jófogáson meghirdettem a használt laptopom és jelentkezett egy vevő is. Hétfőn fog lezajlani az eladás.
Mire kell figyelnem? Milyen papírt kell csinálni róla? Kell-e valamit vállalnom? (A terméken még 1 hónap bolti garancia van).
Előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért
-
Danex
addikt
Üdv a segítségeteket kérném.
Októberben vásároltunk egy autót használtan 2,9M Ft-ért egy nagyobb autós cégtől.
A probléma az, hogy előjött egy hiba melynek javítása egy hivatalos szakszerviznél kb félmillió Ft-ra jönne ki. Azt mondták ott érdemes lenne felkeresni az eladót, mivel ez az autó így főelemhibás és nem úgy néz ki ami az elmúlt a közelmúltban keletkezhetett.
Hibát találtak a szerívkönyvnél is, mivel az első szervizelések nem látszódnak a központi szerveren, de ez utóbbinak majd jobban utána kéne futni.
Garancia decemberben járt le, méltányosságra azt mondták, hogy a hibás szervizkönyv miatt valószínűleg egyből elhajtanának.
Kérdésem az, hogy a nekünk eladó céghez mehetek-e panasszal jogosan? vagy milyen lehetőségeim vannak?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14833 üzenetére
2011-es Jetta, a váltó visszajelzője villog és a mechatronikai egység cseréjét írják elő erre a hibára.
A Fome-oldalt olvasva az autókereskedőnek kéne bizonyítania ,hogy nem az eladás előtt keletkezett a hiba nem?
Holnap tervezem őket felhívni, csak szeretném úgy megtenni ezt, hogy valami konkrét információkkal tudjak eléjük állni ezért kértem Tőletek segítséget.
-
Danex
addikt
válasz Attix82 #14835 üzenetére
Semmi tünete nincs még a villogáson kívül, szakszervizben sikerült beszélni szerelővel aki ránézne ügyesen, de ezt maga a szervizen kívül már ugye.
Gyakorlatban meg ereszti az olajat és mivel gondozásmentes váltóról beszélünk csak főelemcserével oldja meg a szerviz, de ha más nem marad akkor persze megpróbáljuk leszedni tömítést cserélni és újratölteni.
De ha van rá esély, hogy le tudjuk pénzelni szavatosság címen és szakszerűen megcsinálva akkor ugye ez lenne a legjobb.
Illetve a kocsi vidéken van, a 2 db specialista pedig távol tőlem, így maradna ez a szerelő ugye.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Akkor ha jól értem a linkelt FOME oldalt
Mivel autókereskedőtől vásároltam az autót akkor 1 év szavatosság illet meg (mivel ha jól értem ekkor az adásvétel fogyasztói szerződésnek tekinthető) és a hibát neki kéne bizonyítania ,hogy a vásárlás után történt mivel az első 6 hónapon belül vagyok és ez törvényileg kötelező tehát nem bújhatnak ki alóla értem én ezalatt, ha valamelyik papír ezzel szemben mást állít?
Esetleg paragrafust tudtok mondani ami ez konkrétan alátámasztaná?
Úgy érzem egy telefont mindenféleképpen megér, de ahhoz magabiztosnak és tájékozottnak kell lennem és ezért kérném a segítségeteket.