- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz #25712384 #13032 üzenetére
Minden fogyasztoi kifogasrol KOTELEZO jegyzokonyvet felvenni, melynek minimalis tartalmi elemei kb. hasonlok (ez a minta mar nem jo, ezt meg a regi PTK idejeben csinaltak). http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/ujjogi/mintalev/mint07/object/jegyzokonyv.pdf
-
#25712384
törölt tag
válasz #25712384 #13040 üzenetére
Oké, meg is válaszoltam a kérdést magamnak, ha visszaadom az egyik bakancsot, mindenképpen kell új számla.
De továbbra is kérdés, hogy az e-mailes rendelés nem probléma? Illetve visszamegyek azt mondom, hogy szeretnék elállni a vételtől és szó nélkül vissza kell vennie?
Azon kívül, hogy az a púp bent a talpán sérülés nincs a bakancson, a talpán látszik, hogy hordva volt pár napot..., de még a doboza is megvan.Eszerint a használt bakancsot már nem vihetem vissza...
További kérdés:
(#13033) asdf_ által linkelt jegyzőkönyvet az eladónak kell kiállítani, amikor garanciáztatásra visszaveszi a bakancsot? Kérnem kell, vagy ezt kötelezően meg kell tennie?! [link][ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz #25712384 #13041 üzenetére
cegesre nem el az elallas, ugy remlik.
az hogy a szamlan milyen tetelek vannak az kozombos, az a kereskedo dolga hogy lepapirozza. az emailos rendeles nem tudom minek minosul, en azt mondanam hogy az is tavollevok kozotti szerzodes igy ervenyes lenne ra az elallas.
Buy books not gear.
-
313313
addikt
válasz #25712384 #13043 üzenetére
Az az EU-s felfogás.
Magyarországon kötelesek 14 napon belül a pénzt visszaadni, függetlenül attól, mit csináltál már a termékkel. Cipő esetében, mondhatják, hogy kevesebbet adnak vissza, mert használtad.
De én is úgy tudom cégekre nem vonatkozik a 14 napos elállás joga.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
BB9000
senior tag
válasz #25712384 #24190 üzenetére
Természetesen nem kell mindent visszaküldeni, csak azért, mert együtt lettek megrendelve. Ami kell, azt megtarthatod, a többit visszaküldöd. A szállítási költség ilyenkor nem jár vissza.
További kellemetlenség lehet, hogy ha kedvezményt kaptál olyan árura (is), amit megtartasz, akkor a visszajáró összegből azt levonhatják, ha a kedvezményre csak azért voltál jogosult, mert együtt vetted azokkal, amiket végül visszaküldesz.
Hogy érthető legyen, egy példa: Ha promócióban telefonhoz olcsón adnak okosórát és együtt megveszed őket, de a telefont végül visszaküldöd, de az okosórát megtartod, akkor nem kapod vissza a telefon teljes vételárát ami a számlán szerepelt. Csak annyit kapsz vissza, hogy a kifizetett és a visszakapott pénz különbsége az okosóra teljes ára. Az elszámolás végeredménye az lesz, mintha az okosórát teljes áron vetted volna.[ Szerkesztve ]