- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40731136
törölt tag
válasz fricz19 #9157 üzenetére
Na de könyörgöm, akkor én mit csináljak? Kuksoljak itthon a rossz, de garanciális egeremmel, mert a boltos elhajt (mondván, hogy jó az egér), nagykerbe meg felesleges felküldeni? Azért ez mégiscsak felháborító.
Itt a boltos volt a ludas, én meg a hülye, amikor a csere után nem papíroztattam le a dolgot, hanem örültem ,hogy végre megszabadulok a boltostól. -
katt777
félisten
válasz fricz19 #9799 üzenetére
Őket is kérdeztem, de mivel már 2 hónapja nem kellett semmi miatt a Fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulnom, tartok tőle, hogy a sors megint odakényszerít (ált. 2-3 havonta kell mennem). Természetesen írtam nekik is (iponnak, egyelőre).
sasa311: Pick-pack átvétel volt, és tudtommal a szállítási díjban iponnál bent van a gar. is. A többi cuccot PCX-től rendeltem, ott eleve lehetett kérni gar. biztosítást 590Ft-ért (sőt, náluk 790Ft-ért még pixelgarancia is van monitorra). Az én szerencsémet ismerve nekem ennyit megér.
Remélem a legjobbakat, csak hát az oda-vissza szállítással csak kitolódik a gép összerakása.
Nem tudom, hol keressek ipon-os tapasztalatokat, olvastam már róluk jót és rosszat is.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
asdf_
veterán
válasz fricz19 #10043 üzenetére
Elállás? 8 munkanapon belüli vásárlástól lehet elállni.
Vagy akkor, ha a jotallasra kotelezett a jotallasi kotelezettsegenek -idoben- nem tesz eleget.
De mivel gsm bolt, uj termek volt 27%-os afaval, vagy jogilag hasznalt 0% afaval es adasvetelivel? Mert utobbi esetben ugye kicsit mas a leanyzo fekvese.[ Szerkesztve ]
-
Impressa
őstag
-
Topikgazda
válasz fricz19 #10046 üzenetére
"idoben"
pontosítsd kérlekTörekednie kell a vállalkozásnak a 15 munkanapon belüli javításra. Ettől eltérni csak nyomós indokkal lehet. Ha nem tudja kimagyarázni a bolt a késlekedést, akkor követelhet cserét a vásárló. Ha cserélni sem tudja, akkor nem marad más, mint a szerződéstől való elállás, hiszen a jótállási kötelezettségének nem tudott eleget tenni.
-
asdf_
veterán
-
Topikgazda
válasz fricz19 #10049 üzenetére
"A forgalmazó első körben köteles a terméket kijavítani (a 49/2003 (VII. 30.) GKM rendelet értelmében törekedve arra, hogy ez 15 napon belül megtörténjen), amennyiben ez nem lehetséges, vagy a forgalmazó bármely okból nem tudja megtenni, köteles a dolgot cserélni (ugyanolyan új termékre), ha erre sincs mód, végső soron a vételárat visszafizetni (teljes vételár).
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a terméket 15 napon belül, aránytalan kényelmetlenség okozása nélkül kijavítsa. E 15 napos határidő nem értelmezendő szorosan, indokolt esetben több időt is igénybe vehet a javítás."
Ha a hiba jellege olyan, hogy 15 napon belül ki lehet javítani, de ezt a bolt mégsem teszi meg és nem tudja megindokolni, hogy miért nem, akkor a jótállási kötelezettségének nem tett eleget.
Nem mindegy ám, hogy milyen dumával magyarázzák ki, mert később ha a fogyasztóvédőkig fajul a dolog és nem tudják igazolni nekik az állítottakat, akkor valószínűleg egy szép kis bírságra számíthatnak.Igazából a sufni GSM üzletetekkel az a baj, hogy sem alkatrészük, sem szakértelmük nincs a hibás telefonok hardveres javításához. Trükköznek, húzzák az időt, amíg meg nem unod.
-
axioma
veterán
válasz fricz19 #10772 üzenetére
Azert a nyereszkedes miatt nem lenne egyszeru ugy venni egy termeket, hogy biztosan hibasat kapj... nem arrol van szo, hogy meggondolta magat, hanem nem muxik. (Mas kerdes, hogy igen, a 3 napot ki lehetett volna varni.) Persze a problema ezzel nem oldodik meg: a gariido alatt kesobb elofordulo "nem javithato, nem cserelheto, penz vissza" esetben mi van az ajandekkal?
(Forditott sztori remlik nekem, ugy adtak a dvd-lejatszot egy hiperben, hogy a keszulek 1Ft csomagban ugy, hgoy 10-20 filmes dvd-t meg kellett venni alaparban, csak kicsivel tobbre jott ki mint a lejatszo magaban. Erre a keszulek belseje ures is volt, es amikor vittek vissza a userek, akkor szepen visszaadtak a keszulekre az 1Ft-ot, de a lemezek nem hibasak alapon azt nem akartak... de ugy remlik, fogyved oldalrol vegul megvetoztak ezt a trukkos megoldast.)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz fricz19 #11123 üzenetére
Így szól a teljes szöveg:
"(1) A vállalkozás köteles a kijavítást vagy kicserélést tizenöt napon belül elvégezni vagy mással elvégeztetni. E határidő betartásának kötelezettsége alól a vállalkozás akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a kijavítás vagy kicserélés tizenöt napon belül történő elvégzése érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
(2) Az (1) bekezdésben előírt határidő eredménytelen elteltét követően a fogyasztó – indokolás, valamint az áttéréssel a vállalkozásnak okozott költség megfizetése nélkül – áttérhet más szavatossági jogra."Ráadásul minderről jegyzőkönyvet kell készíteni.
-
gyáliSanyi
őstag
válasz fricz19 #11431 üzenetére
Engem az nem érdekelt, hogy milyen sallangszöveget ad. Azért mentem ami jár. Egyébként teljesen normálisan intéztük, meg korrekt volt a dolog. Csak az volt bosszantó, hogy tegnap még olyat feltételezett, hogy mi vettük ki belőle, meg úgy vásárláskor is elég pokróc mód bántak a vevővel.
A raktárkészlet igazolt.Ebben az esetben az emberi tényezőn múlt.
Igen máskor át kell nézni, még ha siet is az ember vagy mást fenntart.Live poor, die ritch.
-
mitya221
tag
válasz fricz19 #11602 üzenetére
tudom, de már beadtam gariba. azért kérdeztem, hogy ha esetleg visszaküldik, mert nem garis a probléma, akkor buktam-e a 8 napos elállást. mert tulajdonképpen 3 munkanapot volt nálam a cucc, a többit meg gariban. elcsesztem, mert el kellett volna állnom akkor, de már nem tudok mit csinálni
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz fricz19 #11901 üzenetére
En ezt tudom pinnacle-nek szolt a kerdes csak mert most az a baja hogy javitottak vagy csereltek de o ezt nem akarja elfogadni..... kerdes hogy amit irtam peldanak abban az esetben meg a penzt nem fogadna el??
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
-
asdf_
veterán
válasz fricz19 #12135 üzenetére
Az elso evben igen. A regi ptk-ban volt egy fogyasztonak okozott jelentos kenyelmetlenseg, gondolom van a mostaniban is, notebooknal, 40 napnal szerintem ez siman megall kb. barki eseteben (ha egyetlen internetkepes eszkoz a lakasban, akkor plane, es akkor a karkent jelentkezo foloslegesen fizetett internetelofizetesrol nem is beszelek). Bemesz, leirod, atveszik, lepecsetelik (vagy kuldesz egy tertis levelet), ez bizony ennyi. Visszaszerezni a termek vetelarat, na az esetleg nem lesz gyaloggalopp , ha az elallos levelre nem fizetnek, akkor lehet kuldeni egy fizetesi emlekeztetot, jelezve, hogy ha 8 napon belul nem fizetnek, akkor vetelar+kozjegyzoi dijrol fizetesi meghagyast allittatsz ki. Aztan ha ezt a ceg nem vitatja, automatikusan jar a zseton, ha meg igen, akkor talalkoztok a birosagon. Notebookja erteke es ember ingerkuszobe valogatja, hogy ki hol erzi azt a hatart, ahol meglepi a fentieket.
-
Telda
addikt
válasz fricz19 #12251 üzenetére
Nem azt írtam hogy elállok, hanem hogy nem jót küldtek és mivel nem tudtam velük sehogy felvenni a kapcsolatot, megvettem máshonnan, ezt pedig szeretném visszaküldeni és visszakapni az árát.
Tehát ha úgy nézzük elállásnak is lehet tekinteni. De igazából ők hibáztak.
Az oldalon 8 napot írnak."A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletből:" -
Grande Ale
őstag
válasz fricz19 #12834 üzenetére
Dehogy gondolom... Ilyenről még nem is hallottatok, legalábbis így csináltok. Hogy vásárold le az árát. Ez új dolog. A holdon ilyen nyilván nincs. Mindegy, jó éjt uraim, köszönöm a válaszokat!
Nem cinizmus, hasznosak voltak, csak lehet kicsit nem értjük egymást, vagy másképp látjuk a dolgot.
-
alibaba78
őstag
válasz fricz19 #13024 üzenetére
1. Miert is lenne buta a kerdes? Talan inkabb a valasz volt buta egy olyan kerdesre, aminek az elomenetelerol halvany lila fingod sincs.
2. Apple-nel is mukodik a vilaggarancia, giganal miert nem?
3. Miert lenne nonprofit szervezet a hazai beszallito? A gigabyte hazai kepviselete is a GIGABYTE-hoz tartozik, nem?
4. Honnan tudod, hogy olcson vettem? Ott voltal? Miert itelkezel felettem, es beszelsz velem arrogansan? Ha lehet, inkabb tartsd meg a velemenyed!
-
kristof_
tag
válasz fricz19 #14416 üzenetére
Délután már hívtam őket megint, hogy érdeklődjek és kicsit határozottabb hangvételben megkértem kedvesen, hogy nagyon gyorsan intézkedjenek, különben ennek következményei lesznek. Estére már a számlámon csücsült a pénz...érdekes módon most már meg tudták oldani a szabadságon lévő pénzügyis kolléga nélkül is.
Turbolada II nincs szó semmiféle elállásról. Az első telefonbeszélgetés után, mikor közölte, hogy rossz a kiírás, már törölte is a rendelésem.
LG OLED65CX & Samsung HW-Q950T & PlayStation 5
-
HellGreg
őstag
válasz fricz19 #14997 üzenetére
A legtöbbnél nincs is odaírva, pl:
https://www.mall.hu/elektromos-tuzhely/mora-cs-611-mw-szabadonallo-elektromos-tuzhely?v=525671
A sütőrészről azon kívül hogy világít, nincs ilyen info...
Pl az egyiknél ennyi a műszaki adat (ez aztán tájékoztatás.)
Műszaki adatok
Electrolux EKK51350OX kombinált tűzhely
Kód: ekk51350ox
Főzőlap
Főzőlap tápellátás:
Gáz
Égőfejek száma:
4
Sütő
Grill:
Igen
Sütő tápellátás:
villany
Forrólevegő keringtető rendszer:
Igen
Technikai adatok
Szín:
inox
Szélesség (cm):
50
Egyéb:
Kombinált tűzhely[ Szerkesztve ]
-
galuska95
aktív tag