- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
a q2-ből kiindulva esély van a Ferrari győzelemre
Komoly? Pedig mar kezdtem magam beleelni egy McLaren gyozelembe.
A Q2-ben Lewis csak szuperlagyat tesztelt, nem torte magat kulonosebben a jo idoert, mert az csak a prime-mal sikerulhetett volna. Koszond meg neki, igy legalabb ennyi sikeretek lehetett.
-
hunnylander
őstag
Ja ok olyan ugyesek a delelotti koszos aszfalton, hogy mar ott megvan a vegleges idomerobeallitas.
Benzinmennyisegtul es programtol fuggetlenul tudniuk kell fejlodni delelottrol delutanra. Ha teljesen elszeparaljak a ketfele programot, azzal el is asnak magukat.
Nade persze te bennfentes vagy a Ferrarinal, ezert velem ellentetben te pontosan tudod a programjukat.
Kimi meg szombatra sem szokta megtalalni a legjobb beallitasait, nemhogy pentek delelottre. Arrol nem beszelve, hogy a Q3 idomero beallitas az egyben a versenybeallitas is, ezert nem lehet teljesen elvalasztani oket, vagy arra akarsz celozni, hogy a Ferrari egesz delelotti munkaja Q2 setup?
-
bdav
őstag
2004 és 2006os évekbe a McLaren hulladék volt, akkor nem érdemes hasonlítani
amugy meg ha jól értem akkor ez a mekis lengéscsillapítónak az a lényege hogy amikor bemész a kanyarba akkor alacsonyfrekvenciás lengés van és azt másként csillapítja mint az egyébként pici úthibákat (ami magas frekvenciás). hogy ez miért jobb mintha alapból keményre hangolják az nem világos nekem (azon kívül h. nem kap agyrázkódást a juzer)
-
hunnylander
őstag
A lengescsillapito a felfuggesztes egyik eleme. Es persze, hogy a lengescsillapitok hasonlitanak es a sulyuk is kozel azonos, de attol meg eltero technologiakat rejthetnek.
A leggyorsabb koridok meg nem azonosak a gyozelemmel, csak villanasok, amikor mar az elol levo foleny birtokaban felgozzel megy.
De elmondtam mar, hogy a jobb aero es motor lealazhatta a jo felfuggesztest, de csak a felfuggesztesben a McLaren tradicionalisan jo es az utobbi evekben is egy kis lepessel a Ferrari elott jart. Ezzel tudta kompenzalni a gyenge aerojat es kivetelesse tenni a mechanikai tapadasat.
De a hetvegen eldolhet, hogy jelenleg kinek jobb a felfuggesztese.
-
hunnylander
őstag
Frequency Selective Damping? Link?
En nem ugy vettem eszre, hogy a Ferrari 2003-ota sikeresebb lett volna a lengescsillapito-kritikus palyakon a McLarennel. Monaco, Montreal, Mogyorod; McLaren.
Az elmult evekben egyertelmuen a Meki vitte a primet a felfuggesztesben. A Ferrari a jobb aeroval es megbizhatobb es/vagy erosebb motorral dominalt tobbek kozott. Iden mar elertek valamennyire a McLaren szinvonalat, de a Meki meg felfejlodott aeroban es megbizhatosagban.
-
hunnylander
őstag
Ne egessed mar magadat az alulinformaltsagoddal. Mar egy csusztatasos bulvarcikket sem tudsz helyesen ertelmezni?
Ennyit mondott Ron: "I can't see that we'll be any less strong in Hungary, and the car will look a bit different there, so we'll see."
Nincs itt semmi viszonyitas vagy figyelmeztetes, csak egy korrekt megjegyzes, hogy 'nem gondolja hogy gyengebbek lesznek onmagukhoz kepest, de majd kiderul', es megjegyzi, hogy az auto kicsit mashogy fog kinezni. A McLaren soha sem szokta lebecsulni a rivalisait.
Es hulye az aki mondja.
-
Oliverda
titán
Hamilton Massa előtt végzett, Kovalainen pedig Raikkonen előtt. 5 ponttal többet szereztek mint a két Ferrari-s, Hamilton tempója pedig elég meggyőző volt.
Inkább olvasgass:
Di Montezemolo és az olasz sajtó is elégedetlen a Ferrarival
Kezd bepöccenni az öreg Luca. Mégegy ilyen verseny és jön Alonso.
-
proof88
addikt
Nos, egy kérdés: Neked van intro a játék elején, és annak a grafikája milyen? Mert nekem van intro, de az ingame-jelenetekből áll és más (jobb) a grafikája, valamint a HUD is olyan, mint a TV-ben szokott lenni. Azt sem tudom, honnan van ez a magyarosított F1C, valahonnan letöltöttem... egyébként hol lehet ezt megvenni legálisan?
-
hunnylander
őstag
Lapaj egyeni cimre utalt, de mindegy. Mindig is az egyeni cim a nagy kunszt, amire emlekezni fognak, a konstruktorinek mindig csak akkor szoktak igazan orulni, ha az egyenihez tarsul habnak a tortara. En is egy egyeni McLewis VB cimnek orulnek iden, a konstruktorit megtarthatjatok.
-
hunnylander
őstag
Unalmas es kitero valaszokat adtal.
Es Luca (korabbi) unalmas es kitero nyilatkozataibol is felesleges meriteni. 1-2 even belul Alonso a Ferrarinal fog versenyezni, honapok ota igy latom es egyre novekszik ra az esely, ahogy kezd osszealni a kep, 90% eselyt adok a dolognak.
-
hunnylander
őstag
Akkor mond meg nekem, hogy milyen pilotaparost szeretnel 2009-re, vagy 2010-re? Tetelezzuk fel, hogy 2009-re Massat elbocsatjak, es tetelezzuk fel, hogy Kimi 2009 vegen visszavonul.
Itt a lenyeg (english).
Alonso mogott oriasi penz van (ami jol jon a Ferrarinak a fejlesztesekre), Alonso mar bizonyitott (Vettel vagy Kubica meg nem), Alonso mogott oriasi piac es szurkolotabor all (Ferrari eladasok), a spanyol vilagnyelv, es a spanyol-latin vilag hatalmas (Emellett Nemetorszag vagy Lengyelorszag eltorpul). Alonso nagy kuzdo, es kiegyensulyozott. O lesz a Ferrari valasztasa, egyre biztosabb vagyok benne. Es di Montezemolo is kedveli.
-
wildrain
addikt
Schumachernek volt kedve, motivációja hozzá, Alonsonak nincs. És akkor mi van?
Érdekes felvetés, hogy csak azért ne menjen a Ferrarihoz (pedig tegyük fel, hogy mehetne), mert az éppen élcsapat, és keressen inkább egy középcsapatot, amit felhozhat vb szintre. Ezek szerint te megtennéd a helyében? Nem hinném.
Egyébként meg nem ártana mondatokat írnod, mert baromi nehezen olvasható, értelmezhető a mondanivalód. Kábé arra a szintre jutsz, mint neduddki, akinek átugrom a hsz-eit, mert úgy ír, mint egy fogyatékos.
-
JJános
addikt
Butaság. Sumi sokat dolgozott a Ferrarival, mire VB lett, de Sumi tudta, hogy ott minden adott ahhoz, hogy élcsapat legyen.
Lonzi menjen mielőbb a Ferrarihoz, drukkolni fogok neki, mert látványos házi versenyekre is számítok.
És Lonzié lehet a jövő, még lehet többszörös VB a Ferrarinál, ha Kimi visszavonulna, de szerintem Lonzi Kimit is felpiszkálná. S az alvó oroszlán, ha felébred........
-
hunnylander
őstag
A Ferraribol ki lehetett nezni es benne is volt a felemelkedes valoszinusege, pusztan a tradiciok miatt. Ugyanezt a Renault-rol nem lehet elmondani, ennek ellenere ad nekik eselyt jelen pillanatban is. A Renault-t jelenleg egy sullyedo hajohoz lehet hasonlitani, es a jovojuk is nagyon bizonytalan. Lehet, hogy par even belul ki is vonulnak az F1-bol, mig ugyanezt a Ferrarirol nem lehet elmondani.
-
hunnylander
őstag
Az utobbi idoben csak ket nagy csapat van amivel egy pilotanak evrol-evre jo eselyei lehetnek egy VB cimre. Alonso mar a McLarent kipipalta, neki mar csak a Ferrari maradt. That's the one and only ultimate target!
Mas csapat csak lutri es csak nagyritkan kepes valami rendkivulire, mig egy Ferrarival es egy McLarennel szinte garantalt, hogy a pilota az elmezonyben kuzdhet.
(BMW-t meg ne emlitsd harmadiknak, mert az is csak 1/3 vagy max. 1/2 szezont bir a nagyokkal a fejlesztesi versenyben, es arra is raszorul, hogy a nagyok bakizzanak. Csak haszonleso, aki ott sertepertel a nagyok hibaira varva, onerobol nem tudja legyozni oket.)
-
tuskooo
addikt
Igaz, de sztem azért figyelik a többieket, és mindenki teljesen mást csinál, az jelent vmit. Főleg, hogy a Renault volt a másik, ahol bevállalták azt, amit ők, és ők is váltottak (pedig Briatore szintén kellően erős taktikában). Meg amikor egyre csak jobban esik az eső, az már magában is elég egyértelmű.
Ja a legszebb, hogy magamban mondtam, hogyha már kijött, rakjanak rá extrémet..persze akkor vadnak tűnt, de a végén nyerte vna a versenyt vele. Mondjuk ha egyszer baromi nagyon buktak a merészséggel, utána senki se hibáztathatja őket, hogy még1szer nem vállalták be.
-
Pá
addikt
Nem az volt a hiba, hogy nem cserélték le a kerekét, akkor tényleg nem lehetett tudni, hogy milyen idő lesz, akár jól is elsülhetett volna.
Viszont, hogy miért hagyták kint Kimit még kb 6-8 körig szenvedni, amikor már látszott, hogy nem jött be, az felfoghatatlan.#20284: pontosan
-
hunnylander
őstag
Errol mar kifejtettem a velemenyemet (#19497) hsz-em masodik feleben.
De, hogy kicsit erdekesebbe tegyuk a dolgot, ajanlok egy kis jatekot. Tippeljuk meg a kulonbseget Silverstonera. A ket csapat leggyorsabb versenyben elert korideje legyen az osszevetesi alap. Es lehet tobblepcsos is. Eloszor tegyuk meg tippjeinket a szabadedzesek elott.
Megvan valakinek a kanadai es a magny-cours-i futam Race Lap Times .pdf dokumentuma (amit az FIA timing centre-bol lehetett letolteni)? Szeretnem attekinteni mielott tippelek. Nekem akkor nem volt netem, es amint vettem eszre azota megujult az FIA website, es mar nem lelhetoek fel ezek a dokumentumok, pedig mindenutt kerestem a site-on. Kar lenne, ha ezutan ez nem lenne toluk letoltheto.
-
hunnylander
őstag
Szeretned, de ne almodjal! Ha ismered a Ferrarisok nyilatkozatait ('mezonyben autozva nem jon ki a McLaren valos tempoja'), akkor tudhatod, hogy nem tudhatjuk a jelenlegi eroviszonyokat. Raadasul a Francia Nagydij ota fejlesztettek is mar. (Ha nincs az az igazsagtalan drive through penalty Lewis a 13. helyrol is 3. lett volna.)
-
hunnylander
őstag
VMM 100 milás büntije után idén kicsit jobban a zsebükbe nyultak az F1el kapcsolatban
Mert muszaj volt, ha nem akarjak, hogy az MM elinduljon a lejton lefele es ezzel ertelmetlenne valjanak az eddigi befekteteseik. De szivtak is a fogukat miatta, es felvetodott a teljes hatalomatvetel.
Egyebkent a konzervativot, a vezetesre es a tradiciokra ertettem, attol meg persze, hogy tesznek olyan befekteteseket, amit az ido kesobb pazarlasnak fog minositeni, de akkor is nagyon megnezik, hogy mire koltsenek es mennyit.
A minap volt szerencsem kozelrol szemugyre venni egy New Holland kombajnt, ami meg 6 evesen is 28 millioba kerult (pedig ez egy 'kiskategorias' tipus volt). Eddig is tudtam, hogy valami amerikai alapitasu marka lehet, de most jobban utaneztem, hat nem a FIAT konszerne?! Szoval meg a New Holland is a Ferrarit erositi, kozvetetten. Ha az MM-nel a Daimlert emlegeted, akkor a Scuderianal se csak a Ferrari cegre utalj, mint hatterre. A Scuderia koltsegvetese pedig egyertelmuen nagyobb, az MM ott sporol ahol csak tud. Ket pilotajuk fizetese eggyuttveve is csak toredeke Kimienek, vagy akar Massaenak. Ugyhogy nem kell a Ferrarit a rosszabb anyagi hatterunek beallitani, mert nem az.
-
gV
őstag
kicsit kibövitem a válaszom, tehát amire irtam a korábbi hszem:
Daimler pénzére, amely, mint konzervatív nagy cég, nem szórja a pénzt ész nélkül
a nagy céggel végülis egyetértek, de a Smart, A és B osztály ha konzervativak lennének szóba sem jöhetne (illetve az új C-vel épp most tettek egy lépést a 3as Bömös felé) és pont ezek azok amik kiegészülve a Maybachal csak a pénzt viszik (és ész nélkül igaz ez főleg csak az utobbival kapcsolatban mondható el), a városi kisautót most probálják az amerikai piacra bevinni (eléggé pénzkidobás gyanus), a középső kettő utódjait elöbb a Fiat majd a Bmw-vel kapcsoltban emlitették h majd velük fejlesztik (természetesen a fejlesztési költségeken akartak igy sporolni) végül semmi nem lett belöle és épp most derült ki h ezek gyártására hoznak létre Kecskeméten új gyárat
szal ezeket is figyelembevéve számomra egyértelmü h a VMM 100 milás büntije után idén kicsit jobban a zsebükbe nyultak az F1el kapcsolatban
-
hunnylander
őstag
A McLaren költségvetése leginkább a saját bevételeire és a szponzori pénzekre támaszkodik, nem a Daimler pénzére, amely, mint konzervatív nagy cég, nem szórja a pénzt ész nélkül a McLaren számára. A McLaren szekerét a Vodafone, mint névadó szponzor tolja leginkább mostanában.
-
wildrain
addikt
Kick Nick
Azon már meg sem lepődök, hogy a 60-as évek sisakmegoldásait látja most is, és a repkedő kövektől fél. A nagy szakértőnek fogalma sincs róla, hogy milyen teszteket kell elviselnie a mai sisakoknak a plexit is beleértve (többek között repülő köveket is szimulálnak).
Az egész cikk úgy szánalmas, ahogy van, megy a nagy anekdotázás, veri a nyálát, hogy mikre nem emlékszik, az előzőben meg simán összekeverte Winkelhock nürburgringi alakítását Sutillal (pedig az csak tavaly volt), biztos az a baj, hogy nem túl régen.
Az is kiderül, hogy szintén nincs fogalma arról, mikor és miért vált pirosra a lámpa, és, hogy ez a szabály már egyáltalán nem új, csak a tudatlanok sorolják a második éve tartó SC szabályhalmazba.Méghogy "aranytollú"...
-
vagamo
őstag
Szvsz nem rossz cikk az eleje, kicsit fura, néha olyan érzésem volt, mintha nem is ezt a versenyt nézte!
Kimi a megszerzett első helyen, Kubica utána, és kissé késve, ezért egészen "transz"-ban, azaz "habzó szájjal" Hamilton, akitől éppen most lopták el az első helyétViszont sokk mindenben igaza van!
Ha pedig a mostani konkrét esetet nézzük, akkor legelőször is azt a versenybírót kellene elővenni, és megbüntetni, aki a verseny kellős közepén, amikor mindenki felfokozott izgalmi állapotban van: nem adott zöld lámpát a kerékcsere után távozni akaró versenyzőknek, hanem odanyomott egy pirosat!De a legjobb:
Michael Douglas: "Természetesen a Schumacherét… De mivel amióta az eszemet tudom mindig is mclarenes vagyok, megelégednék a Hamiltonéval
is!..."
Viszont a cikk II. felében benne van a nagy igazság!
Hemingway:" A sport megtanít győzni, és megtanít veszíteni is. Tehát mindenre megtanít!" HeidfeldPalik mondaná:
-Hova tűnt Lewis Hamilton , hát hova tűnt????
Vannak tehetséges versenyzők, akik jönnek, látnak, esetleg még győznek is, de nem lesznek igazán nagyok, mert nincs a jel a homlokukon. De Sennának, Mansellnek, Piquet-nek, Schumachernek, Häkkinennek, Räikkönennek, Alonsónak ott volt. És ott van Kubica homlokán is. Hogy mikor nyer majd, nem tudom. Alonso, Schumacher szinte azonnal nyert, Kimi és Häkkinen hét év után, erre nincs recept. Csak a jel van.De ez a nyilatkozat sem semmi!!
Amikor a verseny végén doktor Theissentől azt kérdezték, nem tartott-e attól, hogy mégis Heidfeld nyer, azt mondta: "Ez képtelenség lett volna. Az ő autóját úgy teletöltöttük, hogy csak döcögni tudott Kubicához képest."Befejezésül a legszebb mondat!:
Példa lehet és hivatkozási alap a fiataloknak, és nagy-nagy büszkeség a lengyeleknek. És, ha még van ilyen, akkor nekünk is, hiszen: "…polak wenger, dwa bratanki…"- reménykedjünk.
Legyen is! Sosem szabad feladni! -
Oliverda
titán
Nem volt ebben semmi szándékosság. Egyszerűen már nem volt ideje arra hogy balra besoroljon amikor realizálódott benne hogy Kubica és Raikkonen teljesen megálltak. Tőkig kitekerte balra a kormányt és fékezett. Még füstöltek is a gumik. Nézd meg újra az esetet figyelmesebben.
-
#70869248
törölt tag
ehh...szóval most akkor FP elmagyarázza azt hogy mit nem lehet felfogni civil ésszel??!
Értem én hogy szakértő, és tán azt hiszi az ő esze már majdnem nem civil,....de nekem ez kapásból zavaró....ahogy felülhelyezi Kimi-t DC-n is,...pedig DC végig törekedett megfogni a kocsiját, még amikor hajszállal elcsúszott az elválasztó fal mellett, még akkor is helyes irányban volt az a megmaradt bal első.
Kimi megfogása übergyönyörű volt, de ha 10 esetből 10 alkalommal megfogná még akkor sem lehetne mondani, hogy minden helyzet ugyanaz. Ezer és egy dolog közrejátszhatott abban hogy Kiminek sikerült DC-nek pedig nem. Ezért szvsz kár volt a párhuzamban azt éreztetni hogy DC elcseszte. -
Motion_Blur
félisten
Reméljük, hogy Montrealban pontokra tudjuk fordítani a technikai előnyt (direkt nem írtam fölényt), mert Monacoban tisztán látszott, hogy normál körülmények között a Ferrari gyorsabb volt, ami azért nem kis fejlődés a tavalyi autóhoz képest.
A1GP: biztos, hogy nem lesz gyorsabb, mint az F2008, jóval gyengébb motor kerül bele és az aero elemekkel se lesz annyira megtűzdelve a kasztni.
-
venember83
nagyúr
Sajnos Kimi visszavonulásával tuti őt fogják leszerződtetni, mert ez (Lonzi-ellenes tifosikon kívül) mindenkinek jó. Alonso céltudatos, akaratos s a lelkiismeretét is szépen ki tudja iktatni, győzelemre született. A Ferrarinak kell egy ilyen pilóta. Sajnos más nincs, aki többszörösen bizonyított kvalitású és ilyen könnyen megszerezhető lenne.
-
hunnylander
őstag
Dehogynem volt gyorsabb Massanal. Sokszor gyorsabb volt, azert vert ra 40 masodpercet, a 2. SC utan is otthagyta oket, pedig onmagahoz kepest 'nevetsegesen' lassan ment, a csapat is csak lassitasert konyorgott, okosan.
Jajj de faj, jajj de faj elismerni. Szanalmas.
A tiz masodpercben pedig az auto atvizsgalasa is benne volt, tovabba Lewis utolso kerekcsereje is strategiai idopontban volt (amikor mar a szaraz gumi volt az idealis), nem azert mert kifogyott volna teljesen a benzin.
A verseny elejen a McLaren technikailag lassabb volt, es a defekt utan Lewis ovatosabban is ment, meg is lett az eredmenye. Megint, neked a szadba kell ragni mindent. A Meki kisebb leszorito erovel versenyzett, ezert volt Lewis lassabb a vakmero Massanal a szakado esoben. De az csak egy rovid ideig tartott, a verseny tulnyomo tobbsegeben Lewis volt a gyorsabb es sokszor nehezebb autoval. A ket incidense utan Massa is egybol nyuszi lett, meg is lett az eredmenye: 3. hely. Ugyhogy Massat ne Lewishoz hasonlitgassad, mert tole nagyon kikapott osszessegeben. Hasonlitgasd Kubicahoz, akitol szinten kikapott.
Ilyen teljesitmenyert meg nem adnak Monacoban gyozelmet.
-
Oliverda
titán
A végére viszont mintha összejött volna neki Massa-val szemben majd 40mp előny. Ezt vajon honnan szedte?
Nem 10mp-ig tankolták szvsz.
"Átnéztük az autót, volt némi sérülés a padlólemezen, a gumiabroncs pedig lifegett. De megvizsgáltuk, és strukturálisan rendben találtuk" - idézte fel az igazgató a 6. kört. - "Amikor döntenünk kellett, jó döntéseket hoztunk. Emellett Lewis is megtette a magáét, leszámítva az egyetlen botlását, ám nem szabad elfelejteni, hogy mások még nagyobb hibákat vétettek."
-
hunnylander
őstag
Ha lenne eszed, tudhatnad, hogy erre nem lehet pontos valaszt adni, kovetkezeskeppen felesleges kerdezned, eszkombajn.
Hamira ratankoltak, es ha meg remlik nagyon sokaig kint volt, vagyis egy egykiallasos jellegu taktikara valtottak. Vagyis Lewis nagyon nehez volt amikor a vilagbajnok mogotte volt es megis otthagyta, akarcsak a rajtnal.
-
hunnylander
őstag
Lauda altalanossagban beszelt. Mit kapalozol meg a velemenyem ellen, nem fogom megvaltoztatni senki kedveeret. Raadasul amire rakerdezel, arra mar irtam velemenyt, ne bosszants, neked mindent otszor kell elmondani? Utoljara, aztan ejtsd a temat: Lewis tobb benzin, +52 ezredre a poletol. Csutortokon 5 tizedet vert a Ferrarira, es a csapat is a tobb benzint sugallja, erre valtottak be a technikai folenyuket. Mit nem lehet ezen felfogni, hanyszor kell ezt neked elmondani, ezt nem kell tenykent kezelned, ez az en szuveren velemenyem.)
-
Markgx10
őstag
Nem fogja elmagyarázni, majd tesz vagy két "humoros" megjegyzést, linkel valamit még Schumacher balesetei közül, beírja, hogy egyébként is visszatolták, levezeti, hogy a 7vb címből 9-et csalással nyert meg, kideríti valamelyik Blikkből, hogy Schumi nővé operáltatta magát, aztán elégedetten hátradől és már azt tervezgeti, hogy holnap ha véletlenül valaki pozitívumot mer ideírni Schumacherről, akkor azonnal a 2002-es osztrák futammal jön elő, mert ugye ott is mik történtek. Olika már csak ilyen, akkor van elemében, ha szidhatja a Mestert.
-
gV
őstag
ehez annyit még h Irvine rá 2 évre viszont esélye volt megnyerni a vb-t tehát önmagában nem egy rossz pilóta
Barrichello sem véletlenül tartották a 3.-4. legjobb pilótának mig a Ferrarinál volt illetve most sem teljesit rosszul Button mellett akit viszont 2004 óta mondogatják h nyerő ember lehet -ezért is volt talán az h Williams szerződtetni akarta-, ellenkezőjét azóta sem olvastam
korábbról meg Brundle ugrik be mint Schumi csapattársa akiről szinte mindig elmondják h Ö volt az akit Senna alig birt legyőzni valami kissebb kategoriában, Michaelnek az első teljes szezonjában sikerült ugy h abban az évben megszerezte az első futam győzelemét#16010 félig mert 97-ben arra akartam utalni h miután letudva h nem voltak béna csapattársai Schuminak Ö mégis mennyivel jobban teljesitett, mindenesetre kiegészitettem most ezzel
-
Sirpi
senior tag
Tavaly júniusban volt szerencsém tiszteletemet tenni azon a pályán. Akkor azért már pár hét eltelt a futam óta, de nem nyúltak a baleset nyomaihoz: [link] [link]
Poén amúgy, hogy mész a főúton kocsival, egyszer csak egy tábla, hogy Gilles Villeneuve pálya jobbra, ráfordulsz, és már rajta is vagy a ringen, szóval teljesen nyitva áll mindenki előtt. Bólyákkal egyébként ketté volt osztva, fel a bringás-gyalogos-görkoris forgalomnak, másik fele a kocsiknak. Haverommal fél óra alatt kocogtuk körbe
(ha megnézitek, a két linkelt kép előtt-után még van jó pár kép a pályáról)
-
Peat;)
veterán
Én is így gondoltam alapjáraton de azóta már történtek dolgok. A Toyota a Kers ellenes táborba állt (ők vannak élen az utcai autókban ahsznált elektromos meghajóművekben), annál az egyszerű oknál fogva, hogy az FIA előírásainak megfelelő Kers egy olyan lehetőséget ad csak meg, amit a szériagyártásban lévő eszközeik bealáznak. A formai 1 pedig nem arról szól hogy a közútról viszik át a butított fejlesztést...A reanult meg kb annyira fejlett ebben a dologban a közúton mint a ferrari vagy fiat..
-
hunnylander
őstag
Bocsi a tudatlansagomert, de neked tulajdonkeppen ki is a (leg)kedvenc(ebb) pilotad? Magamtol el nem tudom donteni, hogy Kimi vagy Massa. Massara tippelnek.
1. Massanak olyan rapszodikus versenytempoja van (gyakorlatilag mindig), hogy azt meg Liszt es Gershwin is megirigyelne.
Ezt nem rosszindulat mondatja velem, hanem a szabadedzesek es a versenyek koradatai.
2. Lewis nem tud ugyanugy belemenni Heikkibe, mint Alonsoba, mert a McLaren nem csigakent gyorsul, mint a bahrein-i Renault.
-
7Heads Drago
veterán
Az én hozzászólásom hamarabb született mint a cikk.
Az időmérő utáni nyilatkozatokat nem tudtam megnézni.
Az első amit leírtam: Most Kimi vagy hibázott... mindenki hibázhat.
Holnap valószinűleg sok lesz a csúszkálás.
Bocs MA Én még alszok, félig.....
Oliverda: Jó majd probálkozok a hsz csökkentéssel. -
Peat;)
veterán
Gondolom még mindig nem tudták felfogni hogy ilyen balfék döntés mint motorbefagyasztás az f1-ben megvalósul...ezzel gyakorlatilag min. egy két tizedes különbségeket, hátrányokat legalizáltak állandó tényezővé a gyengébb motorú csapatok kárára(szerintem ilyen a toyota, kicsit reanult). Megnézzük a középmezőnyt ahol századok és ezredek döntenek mostanában, akkor ez elég bicskanyitogató lehet. Arról nem is beszélve, hogy a motorfejlesztőgárda mindnkinél ott ül és malmozik jelenleg?! Hülye egy szabály, de ezt tudtuk a bevezetés előtt is.
-
hunnylander
őstag
Attol meg, hogy idezek valakitol, meg nem szuksegszeruen ertek vele egyet. Az az egesz hsz kepestul es idezetestul poennak volt szanva, kifejezetten a Ferrarisok es vagy az antihamiltonoidok konnyed cukkolasara.
De a stilusotvozodeseket ne zarjuk ki. Olyan nincs, hogy X teljesen ugy vezetne, mint Y, de egy pilota egyedi stilusat hasonlithatjuk sok mas pilota stilusahoz is. Bernienek is igaza lehet valamennyire, meg nekem is.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest