Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Íme, a One UI 8
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Az ötleteiteket szeretném kérni egy kicsit off, de mégis valamennyire témába vágó dologgal kapcsolatban.
A történet ott kezdődött, hogy még tavaly december 11-én leadtam egy megrendelést a Cromaxnál egy kipufogó tartó gumira.
A megrendelés sikeres volt. Az e-mailben kapott díjbekérővel ki is fizettem bankkártyás módon az összeget, majd erre egy napra el is készült a számla, amelyet meg is kaptam e-mailben.
Na itt kezdődik az érdekes része a történetnek, mert azóta egy darab e-mailt, illetve semmilyen más típusú megkeresést sem kaptam felőlük. Alapvetően úgy gondolom, hogy a futárszolgálatnak már át sem adták a csomagot, mert onnan aztán végképp nem kaptam semmilyen értesítést.
Körülbelül 2 hete írtam egy e-mailt a weboldalon megtalálható e-mail címekre. Egyikre sem érkezett válasz. Múlt héten gondoltam, hogy rájuk csörgök, megérdeklődöm, hogy mi a helyzet a rendeléssel. Kicseng a raktár száma, de nem vették fel (körülbelül 10-szer próbálkoztam több napon keresztül, a napok több időpontjaiban).
Na itt elkezdtem gyanakodni, hogy nem csak egyedi problémáról van szó. Megpróbáltam felhívni 3 üzletüket is. Mind a 3 esetben kicsengett a telefon, de szintúgy nem vették fel.
Utoljára még adtam egy esélyt a szervizüknek is, ahol nagy meglepetésemre felvették.
Elmondtam, hogy mi is történt, majd ígérték, hogy visszahívnak.
Ez történt jan. 18-án, tehát majdnem pont egy hete. Azóta sem kerestek.Eddig semmi negatív tapasztalatom nem volt a Cromax-al kapcsolatban. Mindig küldték, amit kellet, rendeltem már tőlük jópárszor cuccokat, de a jelenlegi hozzáállásuk nem igazán szimpatikus.
Lényegében a megrendelést nem tudom lemondani sem, mert nem reagálnak a rendelések lemondására létrehozott e-mail címre küldött levelemre. Persze az összeg náluk van (ami szerencsére nem túl sok, de azért na...).
Panaszt hiába írok, nem jut el hozzájuk...Holnap újra megpróbálom elérni a szervizt, de a mostani tapasztalatok alapján nem remélek pozitív előrelépést.
A legközelebbi kirendeltség 50 km-re van tőlem, és mostanában nem nagyon járok arra, külön emiatt meg nem szívesen mennék el hozzájuk, akkor inkább hagyom veszni az összeget.Ti mit tennétek a helyemben, mi lenne a következő lépés?
Sorry ha hosszúra sikerült.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Robot fűnyírók
- Netflix
- Tesla topik
- BestBuy topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 15IMH05H notebook - i5 10300H 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1660Ti W10
- Samsung A40 64GB / normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Samsung Galaxy S25 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- BESZÁMÍTÁS! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest