Hirdetés
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
Sziasztok! A véleményeteket szeretném kérni.
Adott egy 2 éves S-Max, 3 napja vettem át, 65 E km. Elég sok autót vezettem az utóbbi években, hosszabb ideig Octavia, Kodiaq, Focus, Sportage modelleket, mind új volt.
Azt vettem észre az S-Max esetében, hogy egyenes és sima úton az autó úttartása tökéletes. De ha pl. van egy hosszanti irányú útburkolat javítás, vagy egy nagyon enyhe nyomvályú, a kormányt izomból kell fogni, legalábbis sokkal erősebben, mint bármilyen autót amit eddig vezettem. Ha elengedem a kormányt, elég éles szögben elindul a kocsi az út dőlésének irányába.
Ugyanez igaz, ha normál, jó minőségű úton (autóút, autópálya) túlemelt ívbe megyek be. Ha az ív döntése jól van megtervezve, egy jó autó szinte magától felveszi az ív görbületét, alig kell korrigálni a kormánnyal. Na az S-Max ki akar menni egyenesen a korlátnak.
Én érzek valami rosszul és itt egyszerűen így van beállítva a kormányszervó, vagy ez hiba lehet (futómű-beállítás, sérülés, szervó)?
Kieg: az autó minden hosszabb út után a városi, lassabb szakaszba érve "Check charging system! Service now!" felirattal és piros akksi ikonnal kiabál. Ez egy sima akksicsere lesz?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #45034 üzenetére
Évekkel ezelőtt vettem körülbelül ennyiért ugyanezt szóval ma nem kérdés hogy jó-e ennyiért
-
pn4hvq
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2003-as 2.0 TDCi MK3 Mondeo. Ma felkerült a téli garnitura, átnéztem, megmozgattam a szem előtt lévő alkatrészeket. A bal első keréknél a féltengelynek tengelyirányban van kb 1,5-2cm-es mozgása, a jobb oldalinak néhány mm. Emlékeim szerint a bal sem mozdult el ennyire, de lehet, hogy tévedek. Semmi hangja, oldalra húzás vagy egyéb megszokottól eltérő jelenség nincs.
Normális a jelenség vagy probléma van?
Köszönöm a válaszokat! -
robertka
tag
válasz diablo1984 #45040 üzenetére
Én is gyárit vettem, petrányinál 40 volt a pár, rugóból meg KYB a többi kiegészítő meg SKF ből volt jó áron. Még nem került beszerelésre de talán karácsonyi szünetben megcsinálom.
-
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #45040 üzenetére
ilyen áron jó lehet az is
azt is ezek közül gyártotta valaki vélhetően -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #45033 üzenetére
monroe
sachs
kayaba
kyb
nekem a bilstein b4 kicsit kemény de ez mk1 focus -
diablo1984
veterán
válasz troll81 #45037 üzenetére
Hátsók még bírják, azokkal nincs gond, az a kevésbé terhelt. Az autón tavasszal lett első fék csinálva még pára sem volt, júliusban műszakizott, akkor még tökéletes volt, odavoltunk vele nyaralni, kicsit kopogósabbnak hallottam hazafelé jövet, most gumi cserekor a rugó alja a stabpálca, minden mindkét elsőnél úszik az olajban, mondjuk mindkettő egy testvér, ugyanannyit futottak, de ilyet sem láttam még, hogy egyszerre fossák el magukat.
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #45033 üzenetére
A 4 gátló a b4 ből 230 eu per szett.
Teljesen jó
Évek óta használok bilstein b8 gatlot nekem bevált. -
zoger
tag
válasz diablo1984 #45034 üzenetére
Valószínűleg motorcraft. Ennyi a petrányi webshopban is az mk3-hoz.
-
diablo1984
veterán
A cromaxnál létezne hogy a gyári első lengéscsillapító pár csak 37ezer?
[link] -
diablo1984
veterán
válasz gabor9991 #45031 üzenetére
Bilstein-t láttam az első nem gyengébb márkának, a bardinál teljes áron 47e/db, toronycsapágy+szilentje valami 16e/db(Lemfölder vagy sachs). Majd ha kézben lesz akkor a porvédőt és ütközőt is megnézem, hogy mennyire gumi még, de így is drágaság lesz full kedvezménnyel is 65 e körül, a stabpálca ha le lesz kötve, akkor azt is megvizsgálom, hogy mennyire használt, ha szükséges, akkor csere az is. Majd a kaufferben is szétnézek, csak telóról az oldalukon fos keresni, nem emberbarát a keresőjük...
troll81:[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #45030 üzenetére
Bilstein.egy mind felett.egy b4 sima
-
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #45030 üzenetére
Lengéscsillapítóra a jótállás nálam csak akkor volt érvényes ha vettem új porvédőt és ütközőt, ha már szét van szedve akkor toronycsapágy mellett a toronyszilentet is megnézném, szélső gömbfej lehet még rossz vagy az alsó támasz de ezt látod ha szét van szerelve.
"Milyen márkát ajánlott fordnál használni?"
Én motorcraftot tettem bele pár éve, petrányi webshopból rendelve, még működik.
Egy nemrég cserélt luk kuplungban cserélni kell a kinyomócsapágyat mert nyekereg
pedig ennél jobbat mint a gyári nem is lehetett volna választani.De volt már gond a trw-vel és a continental szíjjal is sajnos így tanácsot hogy mi lesz biztos jó választás szerintem nehéz adni. -
diablo1984
veterán
Focus mk 2,5esünkön ma lecseréltem a nyári gumit és meglepődve tapasztaltam, hogy a két első gyári lengéscsillapító szinkronban elfosta magát, beterítve mindent olajjal maga alatt.
Milyen márkát ajánlott fordnál használni?
Ha már cserés a cucc, akkor toronycsapágyat és stabpálcát is cserélnék. Milyen járulékos dolgok vannak még? A harmónikás porvédő az ép rajta. -
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #45028 üzenetére
Anyós lábtér beázásról nekem is a pollenszűrő feletti takarólemez hitványra sikerült szigetelése ugrik be, de ha onnan ázik be akkor a lábtér szőnyeg közepe szokott vizes lenni. (keresztülfolyik az esővíz a pollenszűrőn és a fűtőventillátoron)
De ha csak ilyen kis helyen (és oldalt) van víz, az szerintem nem onnan ered. -
-
nagyúr
Srácok!
Focus mk 1.5 kombi, 2003.
Volt egy kis beázásom. Anyós lábánál az A oszlopnál egy bolhánál.
A tetőnél meg ott a szélvédőnél van egy pici lyuk, vagy mintha lenne. A szélvédő annó pár éve cserélvel lett mert a légzsák kivágta.
Ott lehet a hunyó?"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #45023 üzenetére
Mivel benne voltam elektromos szakmába, így EV autónak örültem addig, míg nem 1000%-os haszonnal adják.
S ráadásul a töltési / tárolási korlátot nem oldják meg, addig csak egy nagyra fújt Zűd lufik.
Megnézem, mikor tényleg beüt az energia válság, hogyan fogják tölteni a drága, és autó méretű papír nehezéket.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Egy szösszenet Ford Fiesta-ról. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
zoger
tag
válasz radi8tor #45015 üzenetére
Mint írtam korábban "ez nem vészes". Az olajpumpa szűrő eldugulásról annyit mondott, hogy úgy vehető észre, hogy közeleg a baj, hogy napi első indításnál nem kb 2 másodpercig hanem 4-5-ig világít az olajlámpa.
A ford nem módosította a szíjjat, ugyan az a cikkszámú került bele ami benne volt.
1.8 dízelnél is olajba futó szíj van egy bizonyos évjárat után. Azt mondta azokkal nincs ilyen szíjkopás probléma. A gond, hogy nem cserélik mert azt hiszik, hogy láncos a motor és idővel szakad.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz sparta2 #44980 üzenetére
Itthon satuba fogtam s úgy ütöttem kalapács hegyes felével, s azért kopás ide vagy oda kellett ütni rendesen, hogy leszakadjon a fog.
Az olajteknő olajpumpa leszedésével (amit nem értem miért nem tartalmaz egy ilyen munka ha már tudható, hogy ennek a konstrukciónak tipikus nyügje ez a dolog) 360eft lett a vége természetesen olajcserével együtt. Amit bontottak oda mindenhol új tömítés sok helyen új csavar került.
A srác aki csinálta régen az m3 ford kereskedésbe dolgozott ő nézte át a kocsit 5 éve amikor vettem az előző tulajtól az ő területe volt az ecoboost és úgy látom most is. Úgy gondolom jó kezekbe volt nála a kocsi. -
n1nja
tag
válasz subaruwrc #45011 üzenetére
Tavaly Októberben halálozott el minden előjel nélkül a gyári. Leállítottam, pár perccel később már nem indult be.
Akkor kapta a Bosch-t, ami 10 nappal a garancia vége után, ráadásul menet közben romlott el. Remélem a mostani tartósabb lesz.
Így utólag visszagondolva: hazafelé gyengébb volt az autó. -
subaruwrc
félisten
-
n1nja
tag
válasz #27070592 #45007 üzenetére
Szerda délután leadom szerelőnek műszaki miatt. Mindenképpen megkérem, hogy nézze meg, de addigis ellenőrzöm a főtengely jeladó csatlakozóját. Mihelyst eláll az eső...
Nem vagyok benne biztos, de talán a kábelek is Bosch márkájúak. Legalábbis volt benn az is, de már harmadik szett, mert a nyest...Tavaly nyáron szűrőcserénél jártunk úgy, hogy megtört az egyik vezeték, amikor a helyére tettük és nem tudott üzemanyagot nyomni előre. Szétszed, megigazít, aztán minden rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Lehet hogy az üzemanyag nyomás környékén van az eb elhantolva. Ha valamelyik csatlakozó nincs pontosan a helyén akár a szűrőnél akár a szivattyúnál és csak minimálisan de levegőt kap a rendszer.
A Bosch-t én nem írnám le, nálam gyertyák kábelek trafó (és a két lambda szonda) is Bosch. Mindig pöccre indul. -
n1nja
tag
válasz ReFleXx #45005 üzenetére
Az pár éve lett cserélve a vezérműtengely jeladóval együtt, most nem ellenőriztem.
De mivel lent van, simán lehet, hogy vizet kapott a csatija és nem mindig érintkezik.
A tolatólámpa kapcsoló csatlakozóját is be kellett fújnom, hogy működjön.
Ha jól rémlik szomszédok.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Focus 1.6b 2002
2 hete hazafelé megállt alattam a vas. 1 éves Bosch benzinpumpa adta be a kulcsot.
Megkapta az újat, szűrővel és tanktisztítással egybekötve. Nem tudom, hogy a következő problémával összefügg-e, de pár napja nehézkes az indítás. Hosszú másodpercekig teker, mire elindul. Az is előfordul, hogy beröffen, de rögtön le is áll. Következő próbálkozásnál és menet közben semmi gond. Vákuumcsöveket átnéztem, alapjárati rendben, fojtószelep tiszta, akku állapota kiváló, trafó, gyertyák, kábelek szintén rendben. Lehet, hogy az önindító gyengélkedik? Próbáltam indítózás előtt többször ráadni a gyújtást, nem volt pozitív változás. Hidegen és melegen is csinálja. ForScan élőadatban nem láttam semmi érdekeset, kiugrót, hőmérsékletek is rendben vannak.
Viszont ha nem hűlt vissza teljesen a motor és gyújtásráadás után kb. 1 másodperccel indítózok, akkor azonnal és gond nélkül beröffen.
Szerintetek? Nézessek üzemanyagnyomást egy önindító ellenőrzéssel együtt?
Köszi a tanácsokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gmail
- Assetto Corsa
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest