- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- iPhone topik
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #44991 üzenetére
Minden a tűz méretétől/idejétől függ. A videoban már a műszerfal is égett, az biztosan gtk. Egy 2-3 kilós poroltóval csak a kezdődő kis tüzeket lehet eloltani és az akár javítható is lehet ha a sérült alkatrészeket cserélik. Kérdés milyen összegbe kerül. Kitakarítani a port csak pluszmunka.
-
flymi
addikt
Ma voltam a gumisnál, ott lőttem ezt a képet a kocsi segge felől.
Találtam ott egy szerelő srácot aki tavasszal kezelésbe fogja venni az alvázat. Mutatott képeket a munkáiról. Nem taknyol, szépen dolgozik. Mondjuk árat nem mondott...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44994 üzenetére
Akkor mégis fejlődött az autóipar 1998 óta.
Bár elvileg azért volt régebben plusz biztonsági retesz hogy menet közben ne lehessen teljesen kioldani a géptető zárat. Hogy ne lehessen perelni a gyártókat, miért nyílt fel pályatempónál a géptető, pedig csak unatkozott a tulaj és piszkálta a zárat. -
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44990 üzenetére
..ha belülről nyílna a motorház, a műszerfal melletti kis kar meghúzása után, akkor is elöl kellene kiakasztani a kis biztonsági reteszt, mint azoknál az autóknál amikben az a karos/bowdenes megoldás van..
Még fogdoshatnád is a tűzforró nyitóreteszt, kesztyű nélkül legalább olyan pazar élmény lehet mint kulccsal nyitni.
De én kérek elnézést. -
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #44989 üzenetére
van poroltó a kocsiban, mert egyszer betettem, és nem merem kivenni, de nem látom esélyesnek, hogy menthető lenne a kocsi, ha már oltani kell... begyullad, ok, az már eleve rombol, majd az egész motorteret telenyomod porral/habbal
fog abból valaki valaha működő autót vakarni? vannak erős kétségeim. max a roncsérték lehet magasabb, ha a tűzfaltól hátra van mit bontani
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #44988 üzenetére
Ha oltani akarod, hatékonyabb alulról, zárt motorháztetővel. Kevesebb levegőt kap a tűz, könnyebb eloltani. Itt is a lökhárító felől alulról kellett volna nyomatni a vizet, amiből keletkezik egy csomó gőz, az is sok oxigént kiszorít.
Viszont ha kinyitod, plusz levegőt kap a tűz, nehezebb lesz eloltani.
Kinyitni akkor is elég ha a károkat akarod felmérni. -
radi8tor
MODERÁTOR
Felkavaró képsorok: [link]
Talán vontatott egy másik autót azért melegedett túl?⭐ Stella
-
darvinya
titán
Az is tud szakadni.
Gondolom nem kevláros lágy akril szíj teflon bevonatos.
De ez képen látszik is, meg hát egyedi gyártású, mert drága.
Nem hinném, hogy 500eFt-ot(kb., mert 2 éve még csak 160eFt volt gyártatni) kiadnál egy ilyen szíjjért, pedig az bírja rendesen, ráadásul még a elhasznált motor olaj sem tudja kikezdeni.Fog gyalulás után már csak felszín súrlódás hatástól tud szakadni a szíj.
#44979
Az inkább szíj darabkák, tömítőkből ilyen nem szakad ki.
Ha meg igen, akkor már nem tömít.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
Na, ez érdekes lehet! Feltétlenül fótózd le kérlek! Nekem 4 és fél éves, az éves szervizek alkalmával már tettek bele LUKOIL olajat is (ami elvileg jó hozzá), de mivel 1,5 literrel több volt a fogyasztás, megrendült a bizalmam. Az éves futás nekem is hasonló és én 6 hónap után csinálok egy olajcserét Castrol olajjal. Egy orosz videóban max. 10e km-ként olajcserét ajánlanak és 5 évenként vezérlés cserét. [link]
Biztonságból cserélteted 8 év után? -
zoger
tag
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Épp most vagyok Gödön vezérlés cserén. Lassacskán látni fogom a szíjjakat, az olajpumpát. 8 éves 1.0 eb 125ekm-el.
Majd teszek fel képeket.
Minden évbe cserélve volt az olaj, a szűrő. 5 éves kora óta én csinálom, csakis hozzá való castrol olajjal. 3* volt, hogy majdnem elérte a 20ekm-t két csere között (első tulaj sokat járt Bécsbe). Egyébként 10-15ekm volt az éves futás. -
Joker88
őstag
válasz neophyte79 #44963 üzenetére
tény és való, én is idegenkedtem akkoriban az 5 ajtós autótól.. előtte hosszú évekig 3 ajtós piros csodám volt..
De szerintem gondold át az 5 ajtós variálást is.. később hasznát veheted (gyerek,nő/k/ )
a motorról nem tudok semmit se,abba nem szólok beleIn loving memory of Garrett Lockhart
-
kcsa
veterán
válasz neophyte79 #44963 üzenetére
Semmi meglepetés nincs bennük, a motor is ugyanaz a Ti-VCT mint a többiben.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
neophyte79
tag
válasz ReFleXx #44962 üzenetére
Ja, dehogy baj...kifejezetten a zsánerem a 3 ajtós kivitel.
Ez az egyetlen kisautó ami nagyon tetszik és a teljesítménye is rendben van, sok rosszat nem olvastam ezekről. Csakis az 1.6 szívó benzin, minden más kizárva.Gondoltam hátha van itt valakinek, aki tud pár sort írni, természetesen több helyről is informálódom.
-
ReFleXx
addikt
válasz neophyte79 #44959 üzenetére
ha nem baj h 3ajtos , en nem lattam 5ajtos 1.6os sport Fiestat.
komoly baj nincs ezekkel amugy. gyujtas/alapjarat szokott cseszekedni de nalunk meg nem jott elo.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Tervben van egy Fiesta vétele, 1.6 sport, MK7, más típus nem érdekel.
Mik a tapasztalatok ezzel a szériával (vezérlés csere, típushibák, mire kell figyelni vételnél az alap dolgokon felül, karbantartás, dinamika...stb), 2010-es évjáratban gondolkodom, 2 milla a határ.
Köszönöm annak aki segít. -
#27070592
törölt tag
-
darvinya
titán
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Ezen nem lehet csodálkozni.
Mára kiderült, hogy autó iparban már csak profit érdek diktál, Zűd szlogennel megspékelve.
Egyszerűen garantálni kell, hogy x km/év elteltéve totál káros legyen valami.
Ezzel a gyár fenntarthatósága biztosított, mellé még a profit egyre több legyen.
Zűdülés kimerül abba, hogy mit pöfög ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz sparta2 #44951 üzenetére
Pedig lényeges körülmény hogy az "előírt módon" pontosan mit takar. Tíz év alatt (kilométertől függetlenül) mennyi olajcserét kapott a motor. Tizet vagy csak a felét? Ebből kiindulva mennyit futott a szíj szlottyos, elsavasodott olajban?
(azt ne firtassuk mekkora faxság állandóan a forró olajban áztatni egy műanyag vezérműszíjat, fémláncos vezérlésnél látnám értelmét, de szíjnál nem igazán -
radi8tor
MODERÁTOR
-
troll81
addikt
válasz diablo1984 #44948 üzenetére
Az zosszes szerintem a magasnyomású is oda lehet mert ha jól tudom közös a hajtás
-
troll81
addikt
Jó reggelt.
Ma reggel kaptam egy képet egy ismerős 1.6 TDCI motor részleteiről...
Ajánlott szervíz periódus nem betartásàra egy jó példa.nem is értem meg mikor a szerelő azt mondja minden okés...... még nem cserés a szíj....de valójában ez a gyári lehet. [kép][ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Szerintem ezek még a gyári küszöbök és valószínűleg átmentek valami fölött ami megnyomorgatta kicsit.
A harmadik képen nem igazán látok semmi különöset, de ha az első képre gondolsz az a jobb hátulja. Tudok róla, h törve volt, az egész hátulja kapott. A bal oldala biztosan, mert ott látszik a panelcsere, a vágás nyoma, minden. Kicsit lóg is a hátsó lökös.
Küszöb csere is benne van az ötéves tervben, de egyelőre még nem hólyagosodott fel sehol a festék, még nem ütött át a rozsda.
A csomagtérajtó jobban bosszant, mindjárt dobok be egy képet.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #44940 üzenetére
Bekarikázhatnád melyik részre gondolsz, úgy nem beszélnénk el egymás mellett.
a küszöb alján gyárilag van egy műanyag elem ami erről hiányzik de a patenteknek a lyukak ott vannak, ott ahol látszik hogy utólag lett alvázvédővel lekenve ott pont elfedné a lemezt az a műanyag ami már nincs ott.
A másik kérdésre a húzatással és a megroppant lökössel kapcsolatban nem írtál semmit.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #44938 üzenetére
Az alvázvédő eléggé gyárinak tűnik az 5. képen, én inkább úgy látom, mintha felakadt volna valahová az autó és behorpadt volna a küszöb.Nem lehet hogy csak ennyi történt?
"3. Merevítőt cseréltek, de ki tudja ki lett-e húzatva és mérve.
De szerintem nem, mert megroppant a lökös."Ezzel itt bajban vagyok, mi is lenne a kérdés.
Milyen merevítőt cseréltek?És mitől roppant meg a "lökös"?[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
6. Kép, nem taknyolás elrontott küszöb cserés volt.
3. Merevítőt cseréltek, de ki tudja ki lett-e húzatva és mérve.
De szerintem nem, mert megroppant a lökös.Jó korát kaphatott, hogy ennyire összekellett tákolni.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #44931 üzenetére
Nem hiszem. Nagyon óvatos vagyok, figyelek hova állok. Egyszer feküdt fel az eleje padkára, de az még a régi lökössel volt.
Sajnos el kell vinni szakihoz hegeszteni.Tavasszal pedig jöhet egy alapos rozsdátlanítás és alvázvédőzés azt hiszem. Nagyon gáz szerintetek?
Engem leginkább a jobb küszöb középső felén lévő sérülés aggaszt (uccsó két kép), már így vettem az autót, nem én voltam az elkövető. Látszik, h már taknyolva volt, de a szétnyílt lemezek közt tuti bejut a víz és belülről megeszi a küszöböt.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
ReFleXx
addikt
válasz radi8tor #44923 üzenetére
ezt nem ismerem, de a Lotus cuccok ugytom jok, bar en inkabb a bekenos cuccokban bizok a felninel mint a fujkalosban, de ez az en heppem.
ma felkerult a teli szett, nem volt idom elotte lekezelni a felnit uh majd utolag kell valamikor a kocsin2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
flymi
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ReFleXx #44915 üzenetére
ET 50 vs 50,5 az gondolom nem nagy különbség?
Rendelhetem?Vagy grafitban inkább.
Mondjátok már el hogy a só mennyire teszi tönkre ezeket? Érdemesebb az ezüstöt választani hogy ne aggódjam túl a dolgot? Gondolom a sötét színűn a fehér kiválások nem mutatnak jól.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
patomi
őstag
válasz radi8tor #44916 üzenetére
Lehet nagyobb a felnin a furat, lehet tehermentesítő gyűrűt közé tenni. Nem biztos, hogy elegáns, de működik.
44918 világos
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Felninél az agyméret mit jelent?
"5x108 r18 alufelni eladó 7.5x18 ET50 63.4 agy"
Itt stimmel minden paraméter csak az agyméretet nem tudom..
Szerk: most látom wheel-size-nál ez is fel van tüntetve:
Center Bore: 63.4 mm[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
petymek
senior tag
válasz petymek #44836 üzenetére
Fagyálló hűtőfolyadék ügyben, megválaszolva magamnak, másnak talán segítve.
Focus diesel, 1.5 TDCI (2015-18-ig biztos) Mannol AF12+ Longlife Antifreeze, megfelel a Ford WSS-M97B44-D előírásának is.
A tömény 1500Ft/liter jelenleg. A gyári Ford Super Premium Plus 3500Ft jelenleg.
Továbbá ez 1 literes és nem 1 kg-os, mint a nagy többség. Így 12%-al több van a flakonban.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2003-as Ford Focusom, de nem világít sajnos a tolató lámpa még izzó csere után se.
Néztem a gép könyvét, de nem ír külön biztosítékot a tolató lámpára. Nem tudja valaki melyik lehet az?Első körben ezt nézném meg.
Köszönöm szépen a választ!
Üdv.
KMARCO
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #44903 üzenetére
Mintha mindenki modelY-t akarna.. a legdrágább autó az összesítettben. A model3 eladás felére esett a tavalyihoz képest, és még így is második az EV listán.
3-4 éve még többségben voltak a fanyalgók ha a Tesla került szóba. Ma pedig a Tesla letúrja a mezőnyt Európában ahol az egyetlen gyártó ami kizárólag EV-ben utazik.
És jön Európába is a Havanna-effekt, a kisebb pénzű autótulajok a meglévő használt ICE autókat használják/ javítgatják tovább amíg el nem porlad mindegyik. -
gabor9991
őstag
válasz dellfanboy #44899 üzenetére
Mert nem az a finis száma
Azzal csak az ábrán azonosítják az alkatrészt.
a finis száma a jobbosnak1360889, a balosnak 130891 ez látszik is ha rákattintasz a 20554-re.
Van is a petrányinál ilyen alkatrész 15ezerért:Cikkszám: 1360889
Márka: FORD
Megnevezés: JE.AJTÓ H.KERETDISZLÉC CM
Bruttó listaár: 16.688 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 15.019 FtCikkszám: 1360891
Márka: FORD
Megnevezés: BE.ABLAKKERETDÍSZLÉC
Bruttó listaár: 16.688 Ft
Kedvezmény: 10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db: 15.019 Ft