- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8537 üzenetére
Bug in the system.
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8432 üzenetére
Nekem is olyan van, de szerintem a valasz az lesz, hogy : NEM. Miert? Mert M$ mindig elen jart abban, hogy az intelnek kapargassa a gesztenyet az egyre ujabb 'technologiara' torteno kenyszeritessel. A marketing osztalynak ez az igenye, no...
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #8416 üzenetére
Csak nem akarunk felébredni a vasárnapi álomból
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8405 üzenetére
Masodallasban fotoriporterkedek. Nemi referencia felmutatasaval kaptam akkreditaciot.
-
Csorbi
addikt
válasz
cintula187 #8395 üzenetére
A dátumot javítsd ki rajta...
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8378 üzenetére
Alaszka talan?
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8374 üzenetére
Az oke, csak szeretnem rakonfiguralni egy gombra.
-
Acor
aktív tag
válasz
cintula187 #8360 üzenetére
National Geographic
Legikatasztrofak.
Hat nem tudom a kaja az nagyon finom volt, persze alig tudtam enni mert tok ideges voltam a repulestol... a filmvalasztek volt gaz keves monitor es nem valaszthatsz egyenileg... a felesegem szolt hogy mostmar inditsanak el egy masik filmet... szoval erdekes..
Bar engem nem nagyon kotott le egy film sem, mert altalaban romantikus filmek mennek....
Egy ismerosom meg azt mondta aki nagyon sokszor repult hogy a Condor meg rosszabb mint az AB.... izlesek es pofonok .... ott meg a kaja szar.... es megrosszabb a szemelyzet...
pl innen No.-bol nem sok valasztas van.. kb. ketto... aki arra fele megy, es nem horror arakon dolgozik... Air Berlin es Condor....Egyebkent meg pontosak voltak, szoval ugy nagy panaszra semmi ok, alatt meg latod en mit tapasztaltam
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #8357 üzenetére
Felszállásnál nem tudom (azért gondolom nem árt, ha valamennyit meg a hajtómű, mielőtt padlógázt adnak neki), leszállásnál úgy tudom megszokott, főleg ha sokat kell gurulni... meg ha pár száz kiló kerozin is számít (fapadosoknál biztos jobban). Megengedettnek biztos megengedett, különben nem csinálták volna
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #8312 üzenetére
Annak ehhez semmi köze, erről még egy kép sincs.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8302 üzenetére
FSX-ben repülsz? De nem ez a jobbklikkes, menübehívós kifagyásod van, ugye?
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8294 üzenetére
Mindig ott fagy ki...
Viszont tényleg tudom ajánlani extrém alacsony FPS esetén a full screen - visszalépés full screenből lépéseket. Most lassan 1 hete teszetelem és bejön! ELLX pl. szintén Aerofos scenery, induláskor volt vagy 11 FPS-em. Megtettem a szükséges lépéseket és láss csodát, legalább a 20-at átléptem. Most KLAX-ből indultam, volt olyan 16 FPS, megcsináltam, lett 30 felett. Hangsúlyozom, azért nálam azt hiszem van mögötte hardver háttér, tehát itt valami olyasmi van, hogy a köcsög FS csinál valami felesleges háttérmunkát, amit ezzel a művelettel abbahagy. Én azért lépek után mégis vissza fullból, mert már jobban szeretek nem abban repülni, de a lényege, hogy egyszer kell megcsinálni a lépést és már jobb is lesz.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #8280 üzenetére
Köszönjük!
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8280 üzenetére
Te vagy ti értitek azt pl., hogy nem szabad a "master caution"-t bekapcsolva hagyni, mert felforrósodik?
Valami ilyesmit mond a fószer, de a hangminőség, pontosabban a mellékhangok nálam meglehetősen zavaróak.
Milyen kamerafunkció lehet amivel nézelődik? Nagyon komoly a látvány, de tényleg biztosan brutál az igénye...
-
haky
senior tag
válasz
cintula187 #8213 üzenetére
iFly FSX-es verziója mennyire fogja meg a gépet?
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #8148 üzenetére
Oks, köszi
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #8146 üzenetére
Nem, azt nem szoktam beállítani, sőt az FMC-t nagyon ritkán írogatom át, mármint a magasság/sebesség oldalt. Miért, azt nagyon muszáj? A pilóták is át szokták?
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #8144 üzenetére
Na én pont az MD-11-re értettem ezt, hogy le kell tekernem a sebességet
de ha elárulod, hogy csinálja, hogy ne kellje a T/D előtt letekerni, akkor azt nagyon meg köszönném
Ugyanis nem akarok 220 felett leszállni, az már kicsit húzós, de talán még elviselhető. Mondjuk olyan 174 körül kell lennie a kifutó előtt a gépnek, nekem kábé annyi szokott lenni, plusz 50 fokos fékszárny, megha minden jól megy, akkor DUAL LAND, meg G/S zölden, és akkó jóság van -
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #8142 üzenetére
Én mindíg úgy csinálom, lehet rosszul, hogy a süllyedési pont előtt (MD-11-né magenta nyíl) hogy visszaveszem a sebességet 250 körül, szóval amikor a gép süllyed, akkor sem nő meg a sebesség olyan vészesen, mert több utat rontottam el azmiatt, hogy nem tekertem vissza a sebességet T/D előtt és a kifutóra elég nagy sebességgel érkeztem meg, ott meg már olyankor semmi nem segít, se fék, se sugárfordító, se satufék, se parkolófék, se fékernyő, semmi
De ha tudjátok hogyan kell máshogy megoldani, akkor szóljatok -
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #8139 üzenetére
Nem is azon kívül, inkább csak fura, hogy azt is be kell állítani, amúgy a pre-flight programozást vágom, csak néha úgy rajzolja meg az útvonalat, hogy kacskaringós lesz, és a gép elfordul, illetve addig forogna a pont körül, amig ki nem fogy az üzemanyag, mert túl kicsit neki a fordulókör, vagy úgy is mondhatnám, hogy a gép nagy
Persze mihez képest.
Szóval amikor ott vagyok GIGOR és PESAT környékén, akkor forgolódok ott össze-vissza, és nem tudtam törölni az utolsó pontot, hogy onnan a következőre menjen. Illetve egyszer sikerült, de mán nem tudom hogyan. Mindegy, majd utánanézek -
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8100 üzenetére
Ez nem valami direct jelzés, azaz STAR nélküli közvetlen berepülés az adott pályára? Mondjuk az "A" még így is kérdéses.
Az a fura hang engem is idegesített PMDG alatt, de ott ki lehetett kapcsolni. Egyébként meglehetősen reális volt, de engem akkor is baromira idegesített. Tényleg nincs rá opció, hogy kikapcsold? Angol fórum oldalak? Biztosan nem Te vagy az egyetlen...
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #8104 üzenetére
A hajtómű neked nem áramforrás? Akkor micsoda?
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8084 üzenetére
Próbáltam Neked valami Gugglizni, de mind a D23, mind az L23 egy-egy reptér kódja, más találatom nem igen volt.
Én azért azt észrevettem már pár év alatt, hogy ez itt egy szimulált dolog, vannak benne azért finomítandó részek bőven, ahol józan észre kell hallgatni. Történetesen ha jövök haza Luxemburgba, akkor LNO után sokszor egyszerűen nem veszi be a approach, tulajdonképpen a STAR első pontját DIK-et, egyszerűen nem, mindenféle hülyeséget hoz fel nekem. Aztán ide-oda kattintgatok és rendbe jön.
Próbáld ki, hogy szimplán kiválasztod a lehetőségeket és megtudod, hogy mi-micsoda.
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187 #8078 üzenetére
Bocsánat nem MCDU hanem FMC
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8024 üzenetére
Van egy masik repter joval kozelebb de miutan leall a masik motor az elso tiszt atiranyit rogton Male-ra, meg be is jelentkezik radion.
-
ChipKng
aktív tag
válasz
cintula187 #8018 üzenetére
Es te milyen tempoval/vs-el mentel? Te is Male-ba mentel vissza?
-
atys25
csendes tag
válasz
cintula187 #7961 üzenetére
Ok. Nálam az a probléma,hogy beülök FS-ben az Airbusba és csak nézek mint a moziban,mert azt sem tudom,hogy mihez nyúljak. :-) De szeretném megtanulni.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #7915 üzenetére
nyikorgó hangok... egyre jobban várom,hogy kipróbálhassam
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7915 üzenetére
Azt hiszem igen, de írja is. Indításkor is van.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7869 üzenetére
Benyomással a Managed Modeot élesíted (betáplált útvonal, gyakorlatilag a Boeing VNAV megfelelője). Ha kihúzod akkor heading mode. Másképp működik a robot, mint a Boeingeken, meg az egész Fly-by-wire teljesen más.
Nem rosszabb, nem jobb, más.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7867 üzenetére
Ki kell húzni a tekerőt (asszem jobb click, legalábbis wilconál) és akkor be tudod tekerni a kívánt headinget.
-
haky
senior tag
válasz
cintula187 #7865 üzenetére
Bíztató
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7802 üzenetére
Az nem a kikerült warez béta volt?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7691 üzenetére
Ha nincs benne, akkor bele kell rakni, mivel addig nyílván a defaultot fogod látni.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #7633 üzenetére
checklist-ben elvileg benne kellene lennie... hehe, a BAV-osban nincs, csak némelyik... mondjuk eléggé rövidített, így is alig fért ki 2 oldalra, pedig a Breif részek csak fel vannak sorolva ömlesztve
NAV - mindig ég (kivéve ha nem
vagyis ha totál le van állítva a gép)
Beacon - legkésőbb push/start on
Taxi - taxizás megkezdésétől a futópályáig, illetve leszállás után elvileg a taxi befejezéséig, de youtube-on látni videókat, ahol már akkor lekapcsolják, ha a kivilágított előtérbe érnek - ergo nem világítanak be az utasváróba (felszállásnál kifelé néz a gép, így ilyen gond nincs)
Landing - pályára lépéstől FL100-ig, visszafelé FL100, pálya elhagyásig
Strobe - legkésőbb futópályára gurulástól végig, leszállás utánig
Wing - elvileg csak a gép vizsgálathoz kell (before flight, esetleg ha nagy zűr van, akkor a levegőben is?)
Logo - én égetem végig, mert szép... nappal mondjuk nem sok értelme
-
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #7224 üzenetére
Hát most jelenleg egy P35-DS4, E-8400, 2GB ram, 8800GTX
Az még hozzátartozik, hogy lusta voltam a memóriát visszavinni gariba,mert ez egy 2x2gigás kit, de mivel kitben vannak, ezért azt is vissza kéne vinnem, ami most a gépben megy, és akkor nem menne a gép. Az utasok nem örülnének, ha nem mehetne a CityBird 123-as járata
Ugyanígy vagyok a GTX275-tel is -
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #7218 üzenetére
azt már eddig is kinyírta
. LHBP felszállás közben is benyomta, hogy túl sok a memória
Aztán tegnap is miközben Bostonból mentem New Yorkba. De a gond, hogy FullHD-be jáccok, és hát eléggé fel van húzva a részletesség, plusz még van ULtimate Terrain Europe is
Hát nem kicsit fogja meg a gépet -
GrooveHero
addikt
válasz
cintula187 #7216 üzenetére
bezony.
Valami eszméletlen jól meg van csinálva a scenery, eltalálták a srácok nagyon -
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7098 üzenetére
Ja én azt hittem az FSXel is probléma van, nem csak a REXel.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7094 üzenetére
Az nagyon furcsa, mert simán működnie kellene. Kiír valami hibát az FSX mikor próbálod elindítani?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7092 üzenetére
Nem kell átírni semmit, simán működik.
Ja hogy a rex nem is települ? Az furcsa..
"Hogy fixáljam a registryt?"
Indítsd el az FSXet, lehet, hogy nem kell semmit csinálni és működik. Ha másképp nem megy telepítsd újra, de asszem a flight1 oldalán van registry fix tool hozzá.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #7090 üzenetére
"Kell Valamit csinálni az fsx-el hogy lássa is?"
Nem igazán értem, mit kellene látnia?
REXet telepítsd fel rendesen, fsxhez meg szerintem registryt kell fixálni, ha nem akarod újratenni.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6892 üzenetére
Már csak egy ilyen hiányzik a real home cockpitemből.
Ezzel lenne igazán eredeti a hangeffektus, plusz minden felszállásnál átküldeném a macskáimat a szomszédba a falon át, vagy még egy szomszéddal tovább...
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6885 üzenetére
Hát igen, de az a része szerintem már nem dob rajta. Nekem 6 giga triple channel és még olyan nem volt, hogy 4 giga foglalva lett volna, pedig megy minden a gépemen. Olyan esetben 5 Giga, ha elindítok egy GTA4-et vagy mondjuk Half Life 2-öt.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #6874 üzenetére
a képekkel szerintem túl nagy gond nincs... az FSX is képes hasonlókra, igaz ott csak addonok formájában... de 8 év alatt csak meg lehet oldani, hogy legalább egyes helyeken ilyen legyen a táj alapból is... különbenis, xbox-ra kell a látvány
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #6787 üzenetére
A BÉTÁban persze, hogy nem... Az FMC-n működnek a gombok.
-
Taylory
csendes tag
válasz
cintula187 #6787 üzenetére
Az FMC-n a gombok müködnek !! de kell hozzá a 1.21 és 1.22 update !!
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #6785 üzenetére
Már baromi régen megjelent az Airbus X, több hónapja, mostanra már az 1.22es verziónál jár. FMC van, csak buta. Nincs SIDSTAR meg egy rakás dolog.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #6691 üzenetére
Aerosoft nem készít 737et. PMDG meg when it's done. Szerintem az ifly előbb fog kijönni FSXre is
Elvileg 2 hét és jön az FS9es SP1 onnantól meg szerintem pár hónap és jön az FSXes verzió is. Arról nem beszélve, hogy fele annyiba kerül mint a PMDG (azt hiszem 55$ az FS9es verzió és +15$ lesz az upgrade FSXre, vagy később az is 55$ gondolom), és ebben benne vannak a BBJ változatok is, PMDGnél pedig, ha jól tudom 90$ lesz a 6-7-8-9.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #6640 üzenetére
Szia,
A csúszás (illetve a futópálya felületének tapadása) nincs leprogramozva. Ha akarsz ilyet az általad repült gépekre, akkor ajánlom ezt: [link] Manuálisan is tudsz változtatni az aktuális AB fokozat lassításának mértékén, vannak offsetek és fut widefs-en keresztül is. FS9-re és FSX-re is. Elég profi.
-
BinLaden
tag
válasz
cintula187 #6640 üzenetére
Hali!
valami megcsúszás elleni, fékezési rendszer vagy mi
én is md 11-el repülök, de nem nagyon vettem észre a hatását
szerintem akkor van nagy szerepe ha havas vagy esős időben repülsz -
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6588 üzenetére
én tudom, hogy nálam azzal volt a gond. Ment a gép fel (nem is túl magasra, csak pl. az OPT magasságig) és egyszer csak kapott egy oldallökést pl. (vagy szemből, tök mindegy) és elkezdett esni a sebesség, elkezdett esni és szépen átesett, de úgy, hogy az újjammal nyomtam az F4-et végig!
Amióta pl. beállítottam a "Dynamic Rate of Change"-t 15%-ra azóta nincs gondom. Érdekes, mert a fórumon azt mondták, hogy "0"-ra állítsam. Volt még egy pár dolog, de ez volt a fő beállítás, amit leírtak. Amit sajnálok, hogy így nincs kajak hátszelem a NAT-on az USA-ból hazafelé, ill., hogy a célállomás METAR-ját okosan kell megnézni, mert lebutítja és történetesen pl. törli a szelet. Mondjuk már megtanultam kezelni és nincs gond.ű
Pedig kezdő koromban hogy örültek nekem, amikor szemből szálltam le a kifutóra egy jó nagy reptéren...
AirBooms: Nem, HT off. Na letöltöm és megnézem azzal!
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #6588 üzenetére
A különböző gépek - a PMDG-n belül is - nem egyformán érzékenyek az időgyorsításra. Én csak akkor használok ilyet, ha a gép előtt tudok maradni, s tudom ellenőrizni, mi történik. Az ASE önmagában nem okozna galibát, de képzeld el mi történik ilyenkor: az időjárás realisztikussá változik, szélirány, erősség a repülés során folyamatosan módosul, mindez négyszeresre felgyorsítva. Ezt adott esetben a PMDG fizikai modellje nem tudja lekövetni a kormányszervekkel, a gázautomatával. Szerintem tuti ez lesz a gond!
Geryson: Örülök, hogy sikerült a tuning. Azonban még mindig be van kapcsolva a HT? Mert én HT-val kapok 4,2 GHz-en 53-54 GFlops-os eredményeket, HToff 62 GFlops körül kellene lennie. Hacsak nem futtatsz a háttérben rengeteg egyéb progit. Amúgy célszerűbb a LinX 0.6.4 progival tesztelened.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6585 üzenetére
Na, csak feltetted a kérdést itt is.
Egyrészt lehet valóban az időgyorsítás, másrészt én (FS9-nél nem volt ilyen gondom) rengeteged szívtam az ActiveSky beállításaival, mígnem a support fórumban segítettek nekem. Egyszerűen mindig át akart esni a gép, annyira tépte a szél. Azóta soha nem volt ilyen gondom, de nem tudom Te használsz-e AS-t egyáltalán...
AirBooms: Köszi a segítséget, 4.1-en stabilizáltam a gépem, a 4.2 nem ment. Szombat óta megy a gép, 67 fok volt a legmagasabb hőfok, játszom, filmezem, tömörítek, mindent csinálok, meg sem nyekken. A sebességnövekedés amúgy óriási, IntelBurn Test alatt 54 Gigaflop helyett 56.5 Gigaflopokkat csinál, ez történetesen 1.5 milliárd lebegőművelettel több másodpercenként ha jól számolom. De a számok nélkül is hihetetlen a gyorsulás, történetesen 53%-al több az órajelem, ami kegyetlen sok.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6579 üzenetére
Áááá, 8600-osom volt, keményen húzva és Ferihegy totál felejtős volt. Most Core i7-ttel, 4.1-re húzva, 6 giga DDR3 hát azt mondom, hogy éppen már használható, de még mindig nincs meg a 20 FPS. Jó, mondjuk sokkal nincs alatt, talán 18 lehet az "átlag", de láttam már jobb eredményt életemben.
FSX, Ferihegy = halál
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6486 üzenetére
Jó kis gépek, az tény. Youtube sokat segít a tanulásban, én most tanultam nemrég egy dolgot mégpedig, hogy a FIX oldalon tudsz radiált vagy DME-t állítani és akkor mutatja végig a "térkép" (nem jut eszembe a neve).
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6484 üzenetére
magát a NAV gombot (tudtommal) B747-nél sem tudod kivenni ha benyomtad! Én csak úgy tudom kivenni, hogy a VERT gombra rányomok, ezáltal megjelenik a kivánt (pontosabban az aktuális) varió és a heading is kigyullad, de ilyenkor még rá szoktam nyomni a heading selector gombjára, mert kicsit olyan, mintha abban nem lenne biztos és az éppen aktuális irányt tartaná csak.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6481 üzenetére
Egészen pontosan úgy csinálod, hogy ahogy az ATC pont feljön és ad egy headinget, akkor "kiveszed" a gép kezéből a teljes LNAV és valószínűleg VNAV irányítást és elkezdesz az ATC szerint repülni arra (abba az irányba) és olyan magasságon, ahogy ő mondja. Ez mondjuk inkább STAR-ok esetén szokványos, SID-nél riktábban ad vektort, max. kapsz egy DCT-t és ezáltal egy shortcut-ot.
Ha minden kötél szakad - visszaemlékezve korai szimes emlékeimre - megkéred az ATC, hogy maradhassan az eredeti terveidnél, merthogy csak összegubancolnád önmagad és az FMC-t.
-
silbak
csendes tag
válasz
cintula187 #6410 üzenetére
Köszönöm a válaszod,valószinű akkor más a probléma.
Üdv.!! -
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6396 üzenetére
Jé, ez érdekes. Gondolom a köd miatt volt valami segéd. Igazából én utálok nagy repülőtereken FS-ben menni, mert alig látni a taxiutakat, főleg a 747-ben nem vagyok kibékülve vele.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #6394 üzenetére
Teljesen OFF, de baromi jó!
) Hát ezt már rakom is ki, köszönöm! Ennyi munkát egy hobbi miatt, hallod elismerem az ilyen embereket!
Tuti, hogy csak a szimuláció miatt van így, úgy gondolom, hogy az elektronikai ki- és lekapcsolás jobban terhelné a rendszereket és így meghibásodnak, mint hogy ezt be merjék vállalni egy repülőtéren.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #6118 üzenetére
Dehogynem és majd 10 év múlva futni fog a gépeken
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187 #5835 üzenetére
Nem, a 4 es metró alagútjából repült ki
-
vzsolo2225
tag
válasz
cintula187 #5381 üzenetére
Azt a gépet pont láttam.
Túl jól sikerülhetett az ereszkedés, mert jó alacsonyan jöttetek be. Hirtelen nem is tudtam, hogy milyen gépet látok, mert olyan nagynak tűnt mint egy 767-es, de mikor radaron ránéztem, akkor láttam csak, hogy az bizony 737-800, ami kicsit alacsonyan van.
Egyébként 31R-re VOR approach volt akkor, később a WOA MD-11-ese pl. a pályatengelyt nem nagyon találta. -
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5269 üzenetére
Sejtettem.
Priv.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5267 üzenetére
Pedig csak egy helyre kell, a navigációs CRT-re középen, ami a waypointokat is jelzi.
Ha nem jelenik meg a panel, akkor telepítsd újra, mert valamiért nem települt rendesen. -
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #5244 üzenetére
Idő kell, amíg észbe kapnak az utasok, a légitársaságok, összeszedik a személyzetet, stb. A másik pedig, hogy ha tényleg újabb légtérzár lesz hamarosan, akkor nagyon nincs értelme virgonckodni. Nem kivinni kell most az utasokat, hanem hazahozni (ha jól látom, épp nem rég szállt fel egy gép Rómából LHBP felé), s LHBP-ről egy Wizz Madridba, ami valszeg utasokért megy. S ha én utas lennék, megfontolnám azt az utazást... Nem biztos, hogy haza tudnék jönni. Így is nagy a vesztesége mindenkinek, nem akarnak feleslegesen repkedni...
Amúgy, ha körülnézel Európában, északon, vagy Angliában még most sincs gépmozgás, vagyis ott még most is légtérzár van. Tehát arra nem is repülhetnek. Vagyis felesleges lenne minden járatot útjárabocsátani... Eltart ez az egész egy jó darabig még, én azt gondolom...
Pont azon gondolkodom napok óta, hogy nem kéne-e a repülőgép- és hajtóműgyártóknak azon törni a fejüket, hogy a két korábbi majdnem katasztrófa után lehet, hogy ezentúl talán már mindennapos tényként kell kezelni a levegőbe került hamu vagy egyébb szennyeződéseket is. Tehát a gépeket ennek megfelelően kelle tervezni/áttervezni. Ha ez lehetséges egyáltalán... -
fatal`
titán
válasz
cintula187 #5111 üzenetére
Ilyen az FS ATCje, kaptál egy go aroundot utána, ez nem mytraffic bug.
-
lesaux
veterán
válasz
cintula187 #5111 üzenetére
Ha a view szót kiveszed a linkből, értelmesebben néz ki.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5088 üzenetére
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #5088 üzenetére
Megnéztem, nálam még rosszabb a helyzet, ugyanígy be van szakadva a földbe az egész, csak nálam a runway is, a föld alól indulok.
Nagyon tuti amint a gép elegánsan kiemelkedik a fűből. Pedig nincs is fent FSGlobal, régen szanáltam. Lehet,hogy az GEX Europe műveli ezt? Nem tudom. De szép nagyon...
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4956 üzenetére
Nekem eleve jobban tetszett a Boeing rendszere, így az FMS is. De ez lehet, hogy csak azért van, mert közelebb áll az én sajátos logikámhoz. Az MD-11 későbbi fejlesztés még a 747-400-hoz képest is, így szinte minden rendszerét nevezhetjük modernebbnek (nem értem pontosan, miért nem terjedt el jobban ez a repcsi - talán mire végeztek a fejlesztéssel, mások már gazdaságosabb, kéthajtóműves gépekkel szálltak versenybe), így az FMS is egyszerűbbnek, átgondoltabbnak tűnik.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #4956 üzenetére
az Airbus rendszere is más (nem repülök MD-11-el amúgy), de igazából nem tudom, melyik a jobb... mind a kettőben tetszik néhány dolog, ami talán a másikban is jobb lenne úgy... de megszokás kérdése..
OFF: új British Airways commercial: [link]
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4953 üzenetére
Rég nem repülöm a típust, de az "UL106" nekem nem waypoint-nak tűnik, hanem airway-nek...
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4926 üzenetére
Jó kis oldal THX.
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187 #4926 üzenetére
Azt hittem már valami bikinis szépségverseny
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4897 üzenetére
Azt írták róla, ha jól emlékszem,hogy a panelje nem megy FSX alatt, így az remaked. Bár lehet,hogy ez a Tinmouse-nál volt, vagy mindkettőnél? Nem tudom. Elképzelhető,hogy nincs gauge a tacsifülnek = fagyilapát, és ezért nem műxik. De nincs rajta más reverser szvsz, csak azok a fülek, azokkal növel áramláscsökkentő felületet. Vagy ki tudja? Én nem raktam fel, mert nekem nem tetszik. Úgy néz ki, mint Fatal repülője itt, ami nicknek jópofa,csak az FS-ban azért vicces..
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4895 üzenetére
Szívesen, hamar megvoltak.. Ezt gondolhattad, hogy nyilván azért vannak rajta ezek a tacsifülek hátul, mert no thrust reverser
Amúgy azok a fagyilapátok sincsenek animálva?
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4851 üzenetére
Nm. Itt is van egy rakat ilyen nyomi, válogass kedvedre.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4849 üzenetére
Az. Egy nyomoronc kis görcs, idétlen szvsz..
Íme, itt van, csak neked, csak ma, FSX-re, freeware. Enjoy
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4846 üzenetére
Az a komoly challenge..
Amúgy XP alatt én is repkedek azokkal, mert szinte minden mással MO-om van hosszabb úton és nem mindig van energiám átmászni a win7-re....
P.S.: Egyáltalán mi ez a kis göröngy amúgy a képen? Ha elárulod a típust, utánanézek,hogy elkövették-e ezt a csodát FSX-re..
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4843 üzenetére
Mit akarsz egy ekkora kis guanotól?
Meguntad a 747-et?
Habár éktelenül mehet.. Négy Jet engine egy ekkora kis görcsre... Tuti komfortos is egyben. Biztosan nem bolondulnak meg azok az utasok, akik a szárny alá kaptak helyet..
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #4838 üzenetére
fékszárny... ezeknél az apró (általában reverse nélküli) sugárhajtóműves gépeknél gyakran már leszállás előtt teljesen kinyitják őket...
az angol mondat pedig:
Teljes mértékben támogatja az FSX meghibásodásokat (hibák előfordulásának a szimulációját - mi magyarul?), idő gyorsítást és a(z FSX beépített multiplayer-én keresztül mással) megosztott pilótafülkét...
ehh, de faxa mondat lett... -
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4836 üzenetére
Igen az lesz a teljes értékű pack,mondjuk én nem vagyok egy airbusos fan.
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4834 üzenetére
Igen,de rendesek hogy szolnak előre hogy,csak finoman.
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4832 üzenetére
Teljes mértékben támogatot FSX kudarc, az idő gyorsulás módok és a közös pilótafülke.Valami ilyesmi.
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4711 üzenetére
Én a Fsx Real world weather-jét használom,és elég jó.
A Rex2 meg a REALITY Theme.
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4706 üzenetére
Szerintem is lesz vele szaggatás rendesen,Flight1 cucc.
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4669 üzenetére
Ööö, te mit használsz, FSX-et, vagy FS9-et? Azért kérdem, mert FS9-nél ismert probléma (legalábbis többünknél előfordult már), hogy ha Alt+Tab-al váltasz képernyő méretet, vagy netán leteszed az amúgy futó FS9-et (PMDG MD-11-el) a tálcára, akkor néha egyszerűen leállnak a hajtóművek. Nálam egyszer előfordult - talán épp Fatallal Skype-oltam - miközben a tálcán ment az FS, hogy egyszer csak lezuhantam, mert az álló hajtóművekkel már nem tudta tartani a magasságot az MD-11, s ilyenkor elkezd süllyedni (a sebességet még kikapcsolt autopilot mellett is tartja egy ideig). Egyszer viszont még időben fülön csíptem, s akkor a szokásos hajtóműindítási procedúrával újraindítottam őket, s megúsztam a katasztrófát. Szóval szerintem az Alt billentyűre lehet érzékeny ez a repcsi.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4673 üzenetére
Nem off egyáltalán és igen logikusnak tűnik, hogy ott vannak. Mondjuk,ha nem nyílik ki az orrfutó akkor gáz, deolyankor meg úgysem a glideslop-pal fognak foglalkozni.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4669 üzenetére
Arra semmilyen tippem nincs, ha az FSX-ben ki van lőve a failures. Hacsak... valamelyik másik program nem tud generálni hibákat, pl. az FSPassengers.
Nézd meg nincs-e fent olyan add-onod, amelyikben szintén generálhatsz hibákat, pl. a PMDG is ilyen, maga a gép is tud többféle meghibásodást beállítani.
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187 #4669 üzenetére
Nekem hullámvasutazni szokott a levegőben a 747 időgyorsításkor
-
boeing
őstag
válasz
cintula187 #4669 üzenetére
Nekem még soha sem állt le a hajtómü,de én is a idögyorsitásra tippelnék.És mind a 3-rom le áll? MD-11.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4666 üzenetére
Nem kell hozzá semmilyen hiba, sajnos ott fogy el a ram memóriád. A repteret és a local trafficot akkor tölti be és egyszerűen megeszi az összes ramot, nincs tovább. Az indulástól kezdve az egész út alatt sajnos mindent pakol a ram terhére és ott lesz kevés. Ennyi a magyarázat, semmi több. Ha az út közben sokat variálod a főleg külső nézeteket, shotolgatsz, stb, az is mind megy szépen a memória terhére és annyival hamarabb fekszik ki az egész. :S
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4666 üzenetére
Hát, ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor megérted, hogy miért nem fagyott, amikor LHBP felett köröztem, s miért fagyott, amikor 5000 mérföldről, KPDX-ről indultam... Mert a hibát már ott, felszálláskor összeszedte az FS, s amikor a már amúgy is extrém magas ramhasználathoz be akarta tölteni a nem éppen kicsi LHBP sceneryt (Aerosoft Megaairport Budapest), akkor csapta ki a biztosítékot.
Amúgy semmi bajom LHBP-vel, sem PMDG-vel, sem más géppel. Ezt jó tudni, mert ha mégis LHBP-n fagy le egy út végén, akkor tudom, hogy a hiba még korábban keletkezett útközben...
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4663 üzenetére
Kedves Cintula!
Azt gondolom, hogy mindig egy konkrét problémáról érdemes beszélni, s mivel itt általánosságban volt szó a fagyásokról, ezért én is általánosságban fogalmaztam.
De íme két példa - s egyiknek sem a 64 GB pagefile adta megoldást.KPDX-LHBP: MD-11-gyel repülve kb. 12 óra, s mindig akkor fagyott le az FS, amikor épp elkezdtem lerepülni a STAR-t Ferihegyen megközelítéskor. Ugye egyértelműen adta volna magát, hogy LHBP betöltésekor van valami gubanc, én is ezt hittem sokáig. Ezért órákig kőröztem tesztelésképen LHBP körül-felett, de semmi. A teljes rendszer memórihasználata 3,0 GB alatt maradt. Ekkor jött az ötlet, hogy nézzem végi ugyanezt a teljes útvonalon.
Nem kellet sokat várnom, mert már KPDX-nél, felszállás után 4,6 GB-re ugrott a memórihasználat!Hoppá, itt a hiba! S igen, kiderült, hogy Portland telpítésekor nekem a Landclass bgl-ek valamiért az Addon Scenery/scenery mappába települtek, s ettől nőtt meg így a ramhasználat. Helyükre tettem a fájlokat, s minden rendben lett.
LHBP-KIAD: szintén MD-11-el kb. mindig ugyanott, valahol Észak-Anglia magasságában pár órás repülés után fagyott az FS. Már gyanús volt, hiszen több tengeren túli útvonalat is arrafelé repülök (gondolom más is). Kapásból csináltam egy friss flightplant, s máris nem fagyott többet, pedig az útvonal talán csak pár mérfölddel került odébb.
Ennyi elég konkrétumnak, kézzelfogható gubancnak? Pontos útvonalnak, helyszínnek, repülési helyzetnek? Vagy még te is kötöd az ebet a karóhoz?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #4413 üzenetére
Van FSXes is.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4413 üzenetére
Hú, úgy nézem ezt eléggé zűrös fsx alatt használni.. Vagy nem is lehet.. Nem találtam FSX verziót én sem.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187 #4359 üzenetére
Ha ezt csinálta, akkor jóformán nem ment a két Mushkin, csak kb. fogta a gépet. 2 giga rammal azonnal jön a memory out részletes sceneryn, talán ha a trafficot leveszed teljesen nullára, akkor lesz esélyed. Ha rendesen megy 4 giga ram, akkor nemigen fagy ki, csak botrányos FPS-ek lesznek a durvább helyeken. legalábbis nálam.
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187 #4363 üzenetére
Ez esetben sajnos tényleg el tudom képzelni, hogy már azonnal, induláskor OOM-et kapsz egy részletes scenerynél PMDG géppel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Minecraft
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- ELADÓ TELJES GAMER SETUP!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3:i5 1250P(12mag),16GB,512GB,14"matt TOUCH,vil.HU bill,Lenovo gari 2026.6.25
- Amazfit Gtr 3 Pro okosóra dobozával újszerű állapotban
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest