Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eszgé100

    őstag

    Sziasztok!

    Van egy meglévő Excel táblám, aminek 2 munkalapjára bemásolom egy-egy munkaállomás eredményeit, majd ezek alapján a Report munkalapon, ami tele van formulákkal, automatikusan kapok egy riportot.

    A héten önszorgalomból elkezdtem Power BI-t is tanulni, hogy egy helyre be tudjam csatornázni az összes valaha elkészült és jövőben elkészülő eredményeket. Beállítottam, hogy melyik mappákat figyelje a SharePoint-ról, egyelőre még manuálisan kell frissiteni, de ha új eredmények kerülnek a mappába felismeri őket és működik. Ezzel máris kipipáltam az ide-oda másolgatást.

    Első feladatnak azt tűztem ki, hogy az Excel munkafüzetem, ami a riportokat készíti ki megpróbálom átkonvertálni Power BI-ba, és ahelyett, hogy külön riportokat és fájlokat generálnék minden elkészült termékhez, szépen csak szériaszám alapján kiíratom, amelyikre éppen kíváncsi vagyok (plusz még egyéb dolgokra is rá tudok szűrni)

    Ezzel kapcsolatban az első kérdésem az, hogy pl az alábbi funkció generál nekem egy TRUE/FALSE értéket, ami az alapja a feltételes formázásnak

    Function Is_XYZ_Scan_Accurate(s As String) As Boolean
       Is_XYZ_Scan_Accurate= s Like "###[A-Z]########[0-9a-zA-z]#######"
    End Function

    hogyan tudnám Power BI-ban is megoldani?

    Előre is köszönöm

Új hozzászólás Aktív témák