Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sweetraver

    csendes tag

    Sziasztok!

    Excel legördülő listában szeretnék segítséget kérni.

    Csináltam 2 külön legördülő listát Excel 2010-ben (adatok-érvényesítés-lista) az A és B oszlopba. A háttérlista a Munka1-en úgy néz ki, hogy van sok területek és még több osztály, tehát egy területhez több osztály tartozik:

    Terület Osztály
    Pénzügy Adózás
    Pénzügy Treasury
    Pénzügy Controlling
    Jog Munkajog
    Jog Ingatlan
    Jog Egyéb

    Azt szeretném, hogyha kiválasztom azt, hogy Jog, ne ajánlja fel a B oszlopban pl. az adózást, controllingot vagyis csak azokat ami a Joghoz tartozik. Viszont ha azt választom ki, hogy Pénzügy, akkor meg csak az Adózás, Treasury és a Controlling legyen kiválasztható. Nem tudom mennyire kell az info, de mindkét fülön az A és B oszlop tartalmazza az adatokat.
    Tudtok ebben segíteni, hogy hogyan oldható meg? Köszönöm

Új hozzászólás Aktív témák