Új hozzászólás Aktív témák
-
*Ropi*
félisten
válasz
Geller72 #4267 üzenetére
A Ugreen és a Tronsmart is gyárt csak töltő kábelt: amit vettem 3A-t tud, vastagabb is, mint az átlag adatkábelek, és csak 2 ér van benne - viszont 3x olyan vastagok, mint egy mezei adatkábelben.
Mondjuk nem távtyű, de a DAC kábelébe én is 100R-t tettem, hogy érzékelje ha csatlakoztatom, de közben ne szívja horpadtra a telefon akkuját.
-
Kecsotam
tag
válasz
Geller72 #4250 üzenetére
Köszönöm a választ. Igen, jogilag tehát problémába ütközhet itthon egy FCC verzió.
De én inkább arra értettem a kérdést, hogy működésileg nem lehet-e vele probléma. Például, hogy érzékeli, hogy nekem FCC-s verzió van, de GPS alapján EU-ban vagyok, így nem engedi használni. Vagy csak egyszerűen bármi technikai probléma lenne azért, mert nem azt használom, ami idevaló lenne.
De ha jól értelmezem, akkor ezen problémák nem állnak fenn. Bennem egy olyan is van, hogy azért is jobb lehet ezt megvásárolni, mert ha ezt most egyáltalán nem is lehet az FCC szabvány szerint használni, de könnyen lehet, hogy jön egy hack, program, vagy akármilyen okoskodás attól a sok ezer drónostól, aki megvásárolja, akkor legalább az esélyem legyen meg, hogy a későbbiekben használni tudjam, mert a driver megvan hozzá.
-
-
válasz
Geller72 #4218 üzenetére
Wifihez képest szerintem pl az Air-nek nem olyan rossz a hatótávja, városon kívül bármikor gond nélkül megy vele a 2 kilométer. Két kilométert úgy is mentem vele ősszel, hogy fás-erdős takarásban voltam a drónhoz képest ráadásul úgy, hogy 50 méter magasság környékén volt csak a drón. Tehát takarásban is volt, plusz még a szög sem volt éppen ideális. Még így sem vesztette el a jelet, de már nem mertem vele messzebb menni mert ez egy Dunai árteres környezeteben volt. A legmesszebb egyébként 3800 méteren voltam vele, ami természetesen teljesen nyílt terep volt. Ja és persze "USA módban" van.
-
Parson
addikt
válasz
Geller72 #4221 üzenetére
Mindezektöl függetlenül ha kijön egy ujabb dron, ami apro dolgokban is, de fejlettebb mint egy korábbi kiadás, akkor arra lehet jobban vevö a vevö, mint a régi kiadásra, föleg ha a régi már nem is kapható... én csak erre céloztam, mikor arra voltam kiváncsi, hogy van-e hiresztelve vmi ujnak az érkezése DJI fronton. Ennyi és nem több.
-
BEndre34
tag
válasz
Geller72 #4218 üzenetére
Jogos
A döntésem - amire utaltam - végül a Phantomra esett, igaz nem a 4-re, hanem a 3-ra (igen, a wifi
) amit jó áron tudtam 1 év jótállással megszerezni és az a két dolog kezdő, nem ebből élő drón rajongóként (drónosnak 8-9 repülés után azért még nem nevezném magam) fontos volt. Azóta megrendeltem hozzá +1 akkumulátort, tablet tartót (a telefon még 6" kijelzővel is kicsinek tűnik) és úton van a táska hozzá (ezek se kis összegek, de ami nem FMC, arra költeni kell). Amíg a garancia tart, megtartom, gyakorolok, gyűjtök és ha marad a lelkesedés, az akkori palettából választok egyet az akkori Mavic-Phantom vonalról. Hacsak - ahogy írtad - a konkurencia addig fel nem fejlődik (pl. a Skydio2 elsőre elég meggyőzőnek tűnik).
-
Parson
addikt
válasz
Geller72 #4218 üzenetére
Köszi a leirást, nagyon hasznos, és szép, de azért ez a sor elég meredek, nem gondolod?:
'Nem kell ahhoz újabb terméket várni a Dji-tól (még ha lesz is valami új) mert a mostani paletta is fullra lefed mindent.'
Ilyen elven miért nem gözgéppel mennek ezek a dronok, egyáltalán miért vannak most dronok? Egy szó: fejlesztés... a mini elött is leirhattad ugyanezt, és a mini után is fog kijönni ujabb, másabb, fejlettebb, stb dron... szóval ezzel az egy ponttal nem tudok egyetérteni, ezért is irtam a kérdésem, mert érdekelne, hogy mi a sejtés az ujabb tipus(ok)rol, ami(k) jöhet(nek). A többi nagyjából oké
-
L4ck091
csendes tag
válasz
Geller72 #4166 üzenetére
@MlbMatic, @KillHates, köszi srácok. 100-ról indultam, de ott kell egy-két kompromisszumot kötni, 120-ért már elég fullos használt csomagok vannak a Sparkból, azért gondoltam arra.
A Minit pedig, ha megveszem FMC-ben, 170 + biztosítás, ha már új és majdnem 2x annyit ráköltöttem, mint amiről indultam.
Lesz a jövőben valami szabályozás, ami miatt nem érné meg a Sparkot megvenni? -
válasz
Geller72 #4132 üzenetére
De ez a regisztráció is mi tulajdonképpen a DJI-nál? Megadsz egy kamu email címet a regnél és már kész is.
Ki és mit tud onnantól ellenőrizni? Mármint a mostani, már meglévő gépekről beszélek.
Most nézek egy új videót a Mini-ről, hogy hogyan viselkedik szélben. Az azért durva, hogy 6:58-nál ilyen tököm távolságból elveszti a jelet.
-
MR007RM
addikt
válasz
Geller72 #4113 üzenetére
Én ezt a videót néztem először mikor rákerestem. És amire KillHates gondolt az a beépített érzékelők tudása lehet, brutál, semminek nem megy neki sebességen sem. Ilyen egy igazi okos drón, minden helyzetben csillagos 5-ösre vizsgázott funkciókkal .
Persze én is szomorítom itt a népet a nem ide való drónommal, de hova menjek? Itt legalább van élet. A topikom annyira 0 valszeg mint a drónom is, de ez van.
-
Tomjack
tag
-
MR007RM
addikt
válasz
Geller72 #4081 üzenetére
Nem is tudom mit írjak. Tele vagyok feszültséggel. Nem akartam beléd gázolni csak nem értem hogyan tovább. Nincs aki segítsen!
Még pár nappal ezelőtt rizikóztam és rendeltem egy Ilyet úgy pénzt kidobva az ablakon ha esetleg nem segítene. Az írásod után elgondolkoztam. Talán nem tettem rosszul, habár az EC(C) nagyon alacsony nálam, ezzel történhet valami olyan amit észreveszek pozitíve.Akkor lehet hagyom az FCC-t és bízom a vásárolt kütyümben. Mindenhol azt olvasom hogy állítsd FCC-re.......az antennáim a legjobbak amik lehetnek mégis szarok így is. Meglátjuk.
-
válasz
Geller72 #4073 üzenetére
Igen, de csak akkor igaz, ha valóban nem csak SW-esen van bekorlátozva az adóteljesítmény.
A decibelben számolással nem sok ember van baráti viszonyban.
A CE verzióban 5,8-on lévő 14dBm-es adó egy lófax, a CE 2,4-en 19-es értéke kb. 3x akkora adóteljesítmény, ráadásul az alacsonyabb freki jobb is terjedés szempontjából.
Az a számszerűleg ~2x-es(14 vs. 30dBm) különbség 40x-es adóteljesítményt jelent... -
válasz
Geller72 #4073 üzenetére
Én nem szólok bele ebbe a vitába, hogy a Mini-t át lehet állítani FFC-re vagy sem, mert nekem nincs. Viszont azt a dolgot, hogy FFC-ben csak 5,8 GHz-en működik, ezt csak a Mini-re érted vagy úgy mindenre? Csak mert nálam az FFC-re állított AIR automatán szinte állandóan 2,4 GHz-en van.
Viszont a többivel tök egyetértek amit írsz, hogy pl ha egy ECC-s gépet az USA-ba viszel akkor az ott is csak annyit fog tudni...Ez szerintem is tök egyértelmű. Nem is értem, hogy itt páran miért gondolják azt, hogy ugyanaz a gép a másik földrészen más teljesítményre képes...Mitől lenne? Semmi köze hozzá -
MR007RM
addikt
válasz
Geller72 #4049 üzenetére
"Olyan, hogy FCC mód, az Eu-s modellekben nem létezik."
Én Lengyelországból vettem a drónomat és van benne FCC mód. Minden más tilalom bizonyos területeken csak szoftveres lehet.
Nem kell itt az okoskodás, annyit megy a drónod az adott beállításban amennyire akarod. Ja ezért rá kell áldoznod néha időt és tudást? Igen, amit az ember nagyon el akar érni azt el is éri.
-
jozsi252
veterán
válasz
Geller72 #4052 üzenetére
Persze tudom írja is, de aki ilyennel nem foglalkozott annak érdemes mindenképp bekapcsolni hogy biztos legyen egy stabil home point-ja.
Az a baj hogy sokan még a használatit sem olvassák el, aztán csak néznek mikor nem zöld színbe pompázik a led hogy ez mégis mi akar lenni. -
jozsi252
veterán
válasz
Geller72 #4049 üzenetére
"Added feature that disables takeoff when the GPS signal is weak (GPS <8) and the environment light is not sufficient. This feature can be disabled manually (requires DJI Fly v1.0.4 or later)."
Ez mondjuk azért csökkenteni fogja a hibák számát, mert sokan úgy vannak vele hogy ahogy használható a drón bekapcsolás után, egyből felszállnak. Még a Home Point-ot sincs ideje rögzíteni a rendszernek. Aztán csodálkoznak hogy a dróne RTC módba lép.
(#4048) MlbMatic
Azt hittem hogy a smile elegendő lesz ahhoz hogy ne "értse" félre senki. -
jozsi252
veterán
válasz
Geller72 #4046 üzenetére
What’s New?
Added feature to unlock GEO zones (requires DJI Fly v1.0.4 or later).
Added feature that disables takeoff when the GPS signal is weak (GPS <8) and the environment light is not sufficient. This feature can be disabled manually (requires DJI Fly v1.0.4 or later).
Added requirement for compass calibration before takeoff when the environment light is not sufficient and the compass experiences interference.
Adjusted flight altitude and distance in payload mode.
Added warning prompt for battery cycles.
Reduced noise during self-diagnostics after powering on.
Fixed issue: linking was abnormal in some regions.
+1 ráadás: You can choose to fly the drone in ce or fcc mode.Notes:
Note that the update may reset various main controller settings, such as the RTH altitude and the maximum flight distance, to default settings. Before updating, take note of your preferred DJI Fly settings, and readjust them after the update.If the update fails, restart aircraft, remote controller, and DJI Fly or DJI Assistant 2 for Mavic, and retry. -
MR007RM
addikt
válasz
Geller72 #3994 üzenetére
Most nem a km-en lovagolok, hanem azon hogy ne essen le a drónom a levegőből a saját hülyeségem miatt, mert ha kell az ellenőrzés idejére benyomom az EC-t, de azt is minek az ellenőr meg sem fogja tudni nézni.
Ha viszont egy app leadja a drótot az sajnálatos. Lesz rá megoldás abban biztos vagyok. De az már biztos pont a fokozott ellenőrzés miatt nem fogok sehová sem regisztrálni(ha megtehetem), mert onnantól már megfigyelés alá kerülnék. Így meg mehetek akárhová. Mindössze a szét és az összecsomagolás időtartamát kell minél rövidebbre begyakorolnom.
Hozzáteszem tök mindegy milyen drónod van(nem DJI), nem fogják tiltólistára tenni, mert onnantól perelheted a drón gyártóját......legfeljebb később nem tudsz majd olyat venni amit szeretnél, amid van azt biztos használhatod.
-
válasz
Geller72 #3994 üzenetére
Tényleg azt várja valaki, hogy itt majd méregetnek? Mondok példát. Leviszem a Duna parta majd jön valaki és mint a rendőr ellenőriz? Ki? A rendőr? Vagy egy kóbor ellenőr? Ez a jövő? Úristen.
Amúgy kb akkor adom el és többet nem. Épp attól foszt meg ezzel ami miatt lenne (még nincs), a szabad használat. Aki meg nem képes felmérni mit lehet mit nem az, az miatt szív a másik fele is. -
válasz
Geller72 #3950 üzenetére
Nem igazán kell kapcsolat. Szinte alig van ipari drónos. Én nem is reklámozom magam, mégis megtalálnak apró munkákkal.
Beltérben felejtős teljesen az Inspire. A saját szelétől odaveri magát a földhöz vagy a falhoz, mert beltérben csak atti módban repül. Esetleg nagyobb csarnokban lehet vele repülni, de szobában felszállni vele: -
válasz
Geller72 #3944 üzenetére
A kamera valóban overkill, de a nagy test stabilitását semmi sem pótolja (na jó egy Matrice azért jobban oda van szegezve az égre) Volt már hálás történet a nagy súly; nekieredt a szél az építési területen és ha könnyebb lett volna tuti nekicsapja az állványzatnak amitől másfél méterre lebegett éppen, talán a maradék fél méterem múlt a drónbontó
A gyenge akkuidőt csak azért nem bánom, mert elég fárasztó kavirnyálni az épületek meg a daruk, kémények között (baromira fejben kell tartani, hogy mi hol van) és az a negyed óra amíg a dagadék repül nekem bőven elég, akkora már jojózik a szemem a fáradtságtól. Így legalább visszahozom, pihivel egybekötött akkucsere (van 4db) és küldöm vissza.A másik, hogy SOHA SENKI nem hőbörgött még az Inspire miatt (kissebb drónnal már volt olyan, hogy vigyem onnét azt a sz@rt) inkább ijedten nézik miközben elborzadnak a hangjától. Látszik rajta, hogy munkaeszköz, nem is vitatkoznak azon, hogy hol reptetem.
-
válasz
Geller72 #3916 üzenetére
Aztaqrva!
Tériszonyos vagyok, mint az állat! Amikor lecsűrt, majdnem telihánytam a notebook-ot!
Én azt nem értem, hogy repülés közben a pilóta hogy nem dob egy hátast vagy egy hasast! Nekem le kellene FEKÜDNÖM egy iylen FPV-hez! És még akkor is hemperegnék rendesen!
Nekem legfeljebb ennyi jut az izgalmakból: -
válasz
Geller72 #3910 üzenetére
Ezekért nagyon irigylem a racer-eket! ♥ Nagyon jó felvételek!
Nekem ez a nagy kedvencem: [link]
Pár hete voltam kint a nagy disznóval és mivel megjöttek a tartalék propok, ezért egyszer élünk alapon, jó alacsonyan megküldtem neki egy öntözőcsatorna felett. Van fílingje annak amikor alacsonyan nyomja neki az ember; amolyan Death Star trench-es -
válasz
Geller72 #3910 üzenetére
Ehhez ember kell. Akit ez mozgat. Nézni jó, de nincs meg az én is vezetni akarom érzés. Neked lenne egy motoros videó alapján? Nekem volt. Várjuk a tavaszt. Nem untat. Ahogy téged sem ez.
Én a Trex 100S időkben azt akartam legyen egy gépen ami úgy lebeg, mint ami oda van ragasztva az égre. Mert nekem ez kell, dolgozzon a technika, nem akarok gépészkedni. Egy vonal felett nem kell több. Lefordítom motorra: készülnek arra, hogy raknak a motorokba minden szrt ami majd helyettem fékez meg figyel mindent. Nem kell. ABS és kész, majd az MT-09. A Tello pontosan arra jó, hogy b határoljam mi nem kell soha. A Mavic MINI-t tartom jelenleg a plafonnak ami kellhet nekem, de az sem minden nap. Mert előbb megyek egy kört motorral mint repkedjek. Bár el is vihetem magammal. Mindenki más felé húz.
Nekem ide marhára nem kell, hogy bárki szóljon olyanért hogy mit repkedek, annyira nem mozgat, hogy már bocsánat érdekeljen. Szóval én maradok max a mini szinten talán majd valamikor.
De az fix, hogy a te hobbynak nagyobb az életben maradási esélye. Ha szabad viccelni.
Gondolom te nem félsz h oda csapod, én így vagyok a gáz karral. -
BWX
újonc
válasz
Geller72 #3883 üzenetére
Miért döntöttem másodszorra is az air mellett ? A válasz a méret/minőség arány. Mind a mini, mind a pro rosszabb ebben. Pro 800 g körül van. Emiatt szerintem némileg súlyosabb korlátozás alá is fog esni az airrel szemben. Szeretek kirándulni, de utálok cipelni. Ezért próbálom minimalizálni a csomagom, főleg ha 2000 m környékére vagy a fölé megyek. És amikor a DSLR és az obik miatt amúgy is tele a tatyó, az air a távval és a pótakksival még pont belefért, de ezen kívül már csak a széldzseki, aláölt és a gyűlölt giant barok. Bevallom, gondolkodtam múltkor is, most is pron, de még mindig kevésbé elérhető, és még mindig nem olcsóbb. Mostani airt újonnan 170ért vettem. Hatótáv..Nos, sikerült az FCC, (a vicc az, hogy az iphone-n is be lehet csapni a GPS-t, most éppen egy hete Miamiban vagyok, de ez sem volt elég), így már azért másképp fest a dolog. Városban már 120 méter fölé menni is pofátlanság, de mostmár arra is képes a drága. De azért kipróbálnék egyszer egy pro-t meg egy minit is, utóbbira kíváncsi lennék, könnyebb-e vele szűk helyeken, pl aluljárókban manőverezni (természetesen akkor, amikor senki nem tartózkodik ott, már csak a drón testi épségének kedvéért is).
-
válasz
Geller72 #3883 üzenetére
Mérete miatt, újabb, "ügyes-okos" stb...Nekem is van egy, nyáron vettem. Nagyon szeretem attól függetlenül, hogy valóban nem valami izmos a repülési ideje. Tavaszra be van tervezve egy Mavic 2 pro, de nem fogom eladni az air-t, sajnálnám. Túrázáshoz több mint tökéletes lesz a másik drón mellett is.
-
MR007RM
addikt
válasz
Geller72 #3871 üzenetére
Értem amit mondasz, a gyári töltő nem tud maxra tölteni, és így ebben az esetben nem is baj, tovább fog tartani az akku.
Hát szerintem az a pici plusz súly ahogy már korábban kaptam rá célzást itt vagy a másik topikban nem fogja kinyírni. A gyári akku nem lesz benne így kb + 160g súly, na jó meg még egy heveder......még nem tudom.
Arról nem beszélve hogy szerintem ugyanazok a motorok hajtják az A3-mat mint az X8-at látszatra, ami jóval nehezebb drón mindennel együtt. -
-
MlbMatic
tag
válasz
Geller72 #3796 üzenetére
Lehet, kicsit túl toltam,, bocs !!!!
de azért kellőképpen kiakasztó az, hogy van egy dolog ami engem zavar a miniben, okom is van rá , te meg győzködsz hogy ez nem is baj,,, illetve el is magyarázod hogy miért jó, pedig nem az,, először azt hittem nem érted, majd már látom, nem érdekelt amit irok, csak fújtad rá a válaszaid,,
pedig nekem gondot okoz,,, és okozhat másnak is,,
- ..ezzel egy sűrű erdőben nem fogsz elmenni 160 métert..fák között..gondolom, ez sem zavar. De nyugodtan repkedj csak ott -és de elmegy, még 300 at is, de ez ,mellékes,,,
-
*Ropi*
félisten
válasz
Geller72 #3781 üzenetére
"What worked for me:
- Connect AC + RC (if I skip this step and startup with fake gps enabled, the map in the app will stay at the fake gps position)
- Turn off AC
- Enable Fake GPS
- Reconnect AC. Now it restarts due to wifi changes. The channels switched from 1-13 (CE) to 1-11 (FCC)
- Now start the motors and turn off fake gps. Again it wants to restart due to wifi changes, but because of the running motors it will not restart.
After these steps my mini stayed in FCC mode. (sry for my bad english )"Egyébként van a mininek egy Japán verziója is, ami 199 grammos (a Japánban érvényben lévő szabályozások miatt). A különbség az akkuban van, ami csak 1100 mAh-s (18 percet tud papíron, cserébe 50 grammal könnyebb a nemzetközi verzió akkujánál, ami 2400 mAh-s). A vicc az, hogy egyforma az árazásuk, viszont ahogy a Yen áll, a kisebb tudása ellenére is drágább.
-
MlbMatic
tag
válasz
Geller72 #3779 üzenetére
ugy látom eddig se értetted,,,,, probálom egyszerűbben,
adott egy enyhe labirintus, esetemben egy erdő, a lombkoronát képzeld el plafonként 6 méteren, ja és sűrün,,, elindul a dron, 2-3 méter magasságban, megy megy mendegél, előre jobbra balra 160m cikk cakk, monitoron irányítva,, majd wifi error, autó rth on, felreppen 20 méterre, ja nem, ott a plafon,, mi a szarrol beszélsz ?
igy se megy a probléma ?,,, egyébként van mavik2 m is, abban pl eldönthetem mit tegyen, home, hover vagy leszáll,,
de úgy egyébként nem zavar téged hogy nem mindenki ugyanolyan mint te ? furi hogy mások másképp használják ezt a repülő izét ?,, örülök hogy neked minden ok vele, de én nem te vgyok,,,
na mind1 -
MlbMatic
tag
válasz
Geller72 #3768 üzenetére
ennyi erővel vehettem volna spárgás helit is,,
nekem erdőm van, közte repkedek, s ha burul a wifi, meglátogatja a bagolyt a fán,,, szóval vicc hogy nem álithatom a hovert, mondjuk ez itt a házban is probléma,, de annyi szerencse van, hogy annyira gagyi a gps vevője, hogy még a baktert se látja, nem hogy hóóódat, -
válasz
Geller72 #2537 üzenetére
"készbe landolás"
Én kb mindent úgy csináltam az első repülés előtt amiket leírtál. Áttanulmányoztam mindent, utána meg gyakoroltam a különböző dolgokat. Viszont a fent leírt kézben landolást az air-al nem merem, valahogy féltem az ujjaimat. Egy más, magasabb felépítésű drónnal nem lenne gond, de ezzel nem merem.
-
Gabbana
aktív tag
válasz
Geller72 #2535 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Esküvő nem gond, kezelő lenne, gép nincs.
Van olyan magasság ameddig semmilyen engedély nem kell? (nyilván egy focipályára gyakorlásnak nem kérnék, de pl. épületmagasság, saját udvar, nem tudom...)
(felénk egyébként ahogy nézem, egy esküvői videós folyamatosan foglalgatja a légteret, eddig ilyenekkel nem foglalkoztam)
-
-oli-
aktív tag
válasz
Geller72 #2479 üzenetére
(Bocs, hogy csak most a horvátoknàl más a 4G, mint itthon.)
Ok világtalanul álltam neki. Az fele menü kínai nekem, guglizni kéne gondolom, vagy valahol le vannak írva az alapok? Ti hogy kezdtétek? Mint írtam vettem egy Tello-t a gyereknek gyakorolni, eszembe se volt ilyen komolyat venni, erre fater beállított vele 😎
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geller72 #2400 üzenetére
RTH nagyon szüttyögős amúgy, én már csak akkor indítom ha a közelben vagyok és precízen akarok leszállni. De általában ez is vagy megy neki vagy nem, és korrigálnom kell a helipadra. Vagy újabban inkább leveszem kézből (Mavic Air).
Asszem 20 méteren belül már nem emelkedik fel RTH magasságra. Sport módban amúgy is gyorsabb.
Nekem egyedül arra jó csak, h hazajöjjön ha elveszti a jelet.Amúgy ez mennyire necces, hogy lerakja magát ha elfogy a szufla? Még sose mentem le 15% alá. De manual szerint itt már bármi megtörténhet mint a laptopoknál, hogy egyszer csak lámpaoltás van.
-
-
válasz
Geller72 #2398 üzenetére
Köszi:R. A repmódokkal még nem játszottam, átnézem őket. Sajna az eső betett a mai körnek annyira, h a reggeli akksitöltéshez se kezdtem már hozzá :(.
Szél: egyértelmű, hogy csak a tenger felől fújó szélben indulok neki :R
Interferenciával a tegnapelőtti próbakörnél nem volt gond, igaz, nem ereszkedtem le 70m alá és nem került a madár a torony mögé. Annyit gondoltam még, h a default 30m helyett felrakom 70m körülre az rth-t, csak azért, hogy érkezéskor nehogy vmi parti akadályba ütközzön.Sajna úgy tűnik ez a torony már csak terv marad, hnap indulunk tovább :(
-
d3tox1c
senior tag
-
Calibra72
aktív tag
válasz
Geller72 #2363 üzenetére
Szia!
Köszi hogy utánanéztél!
Amit az első linken látok,azt próbáltam.Persze ha az mikrofon és fülhallgató kimenet egyben,akkor 4 pólusúnak kellene lennie,az én mikrofonom pedig /Rode Video Micro/ csak 3 pólusú.Átalakítóval elképzelhető hogy működne.
A Boya viszont lehet hogy működne,és végül is a DJI gyári átalakító ára is 12 ezer.
Tegnap rendeltettem a lányommal az Ebay-ről 2 különböző típust,aztán imádkozok hogy megjöjjön mire utazunk.
Nagyon szépen köszönöm a segítséged,ha nem jön meg egyik átalakító sem pár nappal az utazás előtt,akkor benevezek egy Boya átalakítóra -
Teasüti
nagyúr
válasz
Geller72 #2330 üzenetére
Aki komolyabban videózik, az nem 20k-s akciókamerával fog bohóckodni.
Ebben a műfajban eddig a Hero7 volt az etalon, ha kicsit is igényesebb produktumot gyárt vki. Most jött a trónkövetelő, ami még kedvezőbb is a Hero7-nél.
Nem is értem miért értetlenkedik vki, aki P4-el repked és Mavic 2-t vesz. Biztos nem kell elmagyarázni neked a 20k-s kínai vacak és egy pl. Hero7 közti különbséget.
Az, hogy neked nem hiányzik a repertoárból az akciókamera, az nem von le semmit egy Osmo Action értékéből. -
total90
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest