- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egy óra, két rendszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
válasz
T.Peter #12473 üzenetére
Ez engem is érdekel. NEM LÉTEZIK hogy csutkán megvolt 30 fps. 24 esetleg. na kipróbáltam az előbb linkelt cfg-ket. Hát nem vagyok elragadtatva. Igaz, hogy pár effekt sokkal szebb -a textúrákat pl. nem értem, de állati jók lettek. De összességében levették az árnyékok minőségét -drasztikusan, minden árnyék kockás a high cfg-vel, továbbá annyira elvakít a hdr hogy alig látni. És sokat swappel. Megnézem a medium cfg-t, ez lassabb és kevésbé szerencsés mint a saját beállításaim, ahol szebbek az árnyékok és nincs ilyen durva hdr.
Oké. Csökkentették az árnyékok update-jét - ezért remegnek, zizegnek és csúnyák, de elvakít a hdr. Így nem nagy ördöngösség sebességet csiholni. Kihagyom!
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz
T.Peter #11268 üzenetére
A Core-ral még nekem se volt bajom, a gondok akkor kezdődtek, amikor elkezdtek tömegével rajzani a levegőben az alienek a nagy, nyílt tereken. Például amikor először találkoztam a "pók" aliennel vagy mielőtt elhúztam a VTOL-lal a csíkot a szigetről. Ezeken a részeken van-egy-két komolyabb csata, ami érezhetően megfogta a gépemet (szemre 20-25 fps-re esett le).
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
T.Peter #4513 üzenetére
Nem feltétlen voltak 1G-s karik még akkor, viszont a mai viszonyokhoz igazitjak az igenyeket... űberveryhighon akarsz jatszani, veszel 2 8800GTXet SLI-be, vagy megelegszel 1024*768-cal medium/high graffal 2-4x AA-el.. Egyebkent a GPU mem mellé jön még az apertura merete a rendszermemóból is , ami ugy tudom mostanaban megegyezik a vidikari memjével.
-
-
keIdor
titán
válasz
T.Peter #2569 üzenetére
Így is több, mint másfél évig csúcskártya lesz a 8800GTX. (Ha azt az új GX2-s megoldást nem nézzük, ami mindjárt jön.) 2006 Nov. - 2008. nyaráig.
És mekkora poén a sok noob GSO-s lém, hogy mondta megjelenéskor, hogy mekkorát fogunk bukni GTX tulajok a kártyánkal pár hónap múlva.
Erre még mindig csúcskártya és a legtöbb helyen 130k... de a képükbe röhögnék az ilyeneknek, ha elöttem állnának.
-
keIdor
titán
válasz
T.Peter #2559 üzenetére
30-40 "csak".
Nekem nagyon tetszenek a jelenlegi ATi-k. Az R6xx architektúra nagyon odabasz, de annyira a jövőre van tervezve, hogy a jelenben egyszerűen katasztrófális tud lenni. Ami nekem az egyik legfontosabb "terület" ott marha gyenge a kártya, az pedig az AA és AF.Félelmetes néha a teljesítményvisszaesés... 2007-re G80 a nyerő és szerintem jövőre fog csak változni a helyzet mire kijön az SBAA eljárás és a Blur átveszi az AF szerepét...
Színekben nem vettem észre semmit, bár az NV AF minősége szebb valamivel, mint az ATi-é...feka007: Nézőpont kérdése... Geometry Shaderben ha összeraknánk a 2 GTX-ünket, akkor is szarrá verné egy 2900XT.
-
T.Peter
őstag
válasz
T.Peter #1690 üzenetére
A víz hullámzását nagyon jól megcsinálták. Lehet, hogy csak nekem újdonság, mert én még nem láttam. A végén, ahogy felpuposodik, az nagyon jól néz ki. Tisztára, mintha igazi lenne. Persze mindezt a mostani megvalósítási szint lehetőségein belül, mert természetesen még ebbe is bele lehetne kötni, hogy pl a végén nem habozódik, meg furán megy vissza a partról a víz(nem folyik lefelé, hanem mintha húznák). Egyszer majd ilyen lesz, viszont a mostani is kíváló, és tényleg gyönyörű. Nekem nagyon tetszik, és előszőr, én néztem egyet, hogy hoppá
-
edgR
őstag
válasz
T.Peter #1479 üzenetére
ezzel nem ertek en sem egyet. cs:s betateszthez is volt szerencsem, azota elegge megkedveltem. pedig ott nem ennyi hianyossag, bug, stb volt, mint amit itt a tobbiek emlegettek.
ez nyilvan a _motor_ optimalizalasarol szolna, nem arrol h milyen csili-vili.. az majd a novemberi legyen, es lesz is. a videok nem azt mutattak nekem, hogy mar honapokkal ezelott ne lett vna tokeletes grafikailag. az itt felsorolt hibak tobbsege viszont csak a grafikai reszre vonatkozott..
ha kiadtak vna ugy teszteltetni, hogy minden egy az egyben olyan mint a teljesben, akkor tuti az lett vna h 1 mappack-kal kiegeszitve full-t tudnanak belole csinalni a beta teszterek.
sztem tok termeszetes h le van butitva. 2d-s bokor pedig szinten bug, de nem amiatt h 2d-s, hanem amit te is emlitettel, hogy a tole levo tavolsagot rosszul erzekeli a motor es koran valtja at. -
edgR
őstag
válasz
T.Peter #1470 üzenetére
szted miert van annyi fps amennyi? melyik jatekban talalkoztal ekkora nyitott teruletekkel? max. az oblivionban, vagy meg ott sem.
felulnezetbol nezz meg 1 palyat, annak minden reszletevel, objektumaval egyutt. ezeket mind egy idoben kell modelleznie, animalnia, stb. a motornak. -
T.Peter
őstag
válasz
T.Peter #1465 üzenetére
Jah, és ha besétálunk a bokrok közé, akkor meg főleg 2D-s, mert oldalról akkor eltűnik, és olyan, mintha egy lapon lennének a bokornak a levelei. Erre viszont adtak magyarázatot, és azt, hogy a technika még nem tart azon a szinten, hogy ez megoldható legyen, és ez így igaz. engem ez jobban zavar, mert illúzió romboló, hogy besétálsz, és olyan, amilyen.
-
-
feka007
veterán
Erre van a béta teszt.
Szerintem egyszerűen olyan könnyen kijavítható bugok maradtak a játékban, amiket a demóig könnyűszerrel kijavítanak még. Szar demót nem adhatnak ki, mert azzal sokakat előre elriasztanának a játéktól. Csak bizakodjunk, hogy egy hónap múlva ilyenkor már Crysisozhatunk, mert még a demó dátumok se szentek...
-
decibel
aktív tag
Állítólag az első hadjárat lesz játszható, hogy ez pontosan mit is jelent kérdéses.
Ha abból indulunk ki, hogy a Far Cry-ból az első négy hónapban elkapkodtak 750000db-ot, akkor én nem tartom lehetetlenek, hogy a Crysisnek ugyanerre elég lesz egy hónap is. Én legalábbis egy példánnyal hozzájárulok az első napon. Kíváncsi vagyok, hogy lesz e éjszakai nyitvatartás mint a Burning Crusadnél...
-
Drizzt
nagyúr
Szerintem le van az normálisan optimalizálva. Legalábbis külön öröm, hogy van egy játék, amiben az átlag fps 35 körül van, de a minfps nem megy 30 alá. Sokkaljobb, mintha menne néha 60-nal, de belassulna néha 20-ra. Nameg marha jól is néz ki, így nem csoda, hogy nagy a gépigénye.
-
feka007
veterán
Az optimalizálás az a része a fejlesztésnek, amiben a legkevésbé kreatívak, mert azért nem jár nekik lóvé... Elég, hogy kívülről szép legyen, aztán vegyél ötszázezres gépet ha játszani akarsz vele. Ez olyan 2 éve vált divattá, előtte azért nem nagyon voltak ennyire irreális gépigények. (Quake 3-nak volt a legbrutálisabb, ezt sokan vissza is vitték, mert akkoriban igen súlyos követelménynek számított a 3d-s gyorsító) Még jó, hogy azért ma is akad 1-2 tisztességes kiadó és fejlesztő.
-
feka007
veterán
Annyira rövid játékidővel nem is számítana teljesértékű folytatásnak, epizódonként pedig biztosan nem fogják kiadni, mert ha nem csinálnának minden részhez új enginet, és ugyanolyan lenne a grafika, akkor mi vinné el a játékot? Én se kedvelem nagyon a HL-ot, de az a játékmenetével tudott dobbantani mindig is(mondjuk nálam nem, de az eladásokat nézve bejött a milliós marketing), a Crysisban pedig a technológia a lényeg, bár most az E3-as csalódások után már kezdem úgy érezni, hogy nagyon izgalmas lesz a játékmenet.
-
soulcube
aktív tag
Készítsék csak a többit is
.
Elképzelem ahogy a játék végén már kiírtottunk minden rémséget, tiszta csatatér az egész bolygó, hirtelen meg előbukkan a felhők mögül ezernyi olyan űrhajó amin eredetileg is jöttek.
Player betölti a fegyvert, majd hirtelen elsötétül a kép és mit lát?
To Be Continued
[Szerkesztve] -
feka007
veterán
Tudom, de ilyenkor valszeg besegít a másik gárda is a fejlesztés végső szakaszaiban, a Gears of Warnak és az UT3-nak is külön csapata van, de mindig besegítenek egymásnak, pl. az UT3-an dolgozók is besegítettek a GoW fejlesztésének a végén, és most, hogy készen van a GoW, ők segítenek nekik az UT3 fejlesztésében.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Archívum I. - [link]
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Facebook és Messenger
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Hegesztés topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- Sérült! Corsair Icue 5000X Fehér Számítógépház! Olvasd a hirdetést!
- L13 Yoga Gen4 13.3" FHD+ IPS érintő Ryzen 7 PRO 7730U 16GB 256GB NVMe IR kam aktív toll gar
- Samsung Galaxy S22 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Elite x2 1012 G2 Touch 2-in-1 LTE/4G Win10 Tablet billentyűzettel/Notebook, üzletből, garanciával
- Nitro AN515-57 15.6" QHD IPS i7-11800H RTX 3070 16GB 500GB NVMe gar
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest