- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fényképek a Honor Magic V5-ről
- Erős specifikáció, kompakt formában
Új hozzászólás Aktív témák
-
6745
csendes tag
Nah adok 1 msn címet ha felkeresel megdumákhatjuk a részleteket. blacksmiley54@hotmail.com
-
kHalmi
csendes tag
up
-
kHalmi
csendes tag
ig2-őznék én is de neten hogy lehet? esetleg meg tudnánk valamit dumálni, ho ip alapján én megtalállak és játszunk???
-
6745
csendes tag
Fenébe most miattatok nemtudom mivel játszak sc gen vagy ig2 nah mivel???
-
6745
csendes tag
Fenébe most miattatok nemtudom mivel játszak sc gen vagy ig2 nah mivel???
-
6745
csendes tag
én az cs+bw-t még anno valami 6.000 ért vettem dísz dobozban megminden : )) de maga a topic amúgy jónehéz kérdés bár a warcraft3-t átláthatatlannak tartom és pfuj de c&c-ből is a sima alap és a generals ami tetszik deénmég betűzném ezek közé az imperium galaktika2-t is
-
peterszky
őstag
én ma vettem meg SC + SC BW-t
2000 Ft-ért
remélem jó lesz -
Drizzt
nagyúr
Warcraft2. A többi gyik...
-
Nem tom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a SC-ban alkalmazott izometrikus grafika nagyon bejött - szemben a mai 3D csicsákkal (lásd. WC3), ami meg nagyon nem. Így a játéknak sincs óriási hardver igénye és jobban átlátható az egész.
-
Fade_Away
őstag
egész jól összejöttünk itt SCs PH! sosok. :]
-
VladimirR
nagyúr
ez az egyik, amit leginkabb kedvelek a blizzard-ban, vagyis hogy egyreszt meg xp-n is megy a win9x-re irt jatek (haver meg war1-et is jatszott xp-n, nekem az sajnos nincs meg), a masik, meg hogy minden jatekahoz van meg support, legalabbis a neten jatszhatokhoz biztos - dio1, war2, sc, bar regiek, szo nelkul szedik le a legujabb patch-et mikor felcsatlakozok battle.net-re
-
wory
csendes tag
Számomra rendkívül egyszerű a döntés: játszottam pár c&c-vel meg az összes warcrafttal is,és a döntésem napnál is világosabb- STARCRAFT-BROOD WAR über alles!! Sajnos azóta sem találtam jobbat...
Miért? Kiváló kezelés /pl. beállítom hogy A ponttól B pontig menetelés,B-től C-ig támadás stb./Egységek támadnak föld alól,földön,levegőből-ez is hozzáad a taktika szükségességéhez.Kb. kiegyensúlyozott fajok /a terran nekem is kicsit gyengébbnek tűnt,de ez relatív.../
A rushokat imádtam,amikor 10 zeolat rohant le,öröm volt nézni,ahogy a hálózatosan elhelyezett Lurkerek lemészárolták őket,miközben a munkásokat próbálták lenyomni....
Játszottam olyanok ellen is ,akik nem kispályáztak,nem 18 Gtaeway-t,hanem 12 légi egységet gyártó protoss épületet emeltek /a nevét már elfelejtettem.évek óta nem játszottam vele/ kb. 30 cannon mögött,azt hiszem egy darab vadászgépet tudott legyártani,amikorra guardianokkal már a fél városát szétbombáztam...
Ennél a játéknál még csak véletlenül sem állt fenn annak a veszélye,hogy csak pl. prizma tankot gyártok,mást nem is kell,abból pár tucattal már győzök is.Itt megvolt mindennek az ellenszere....csak egy fajta ''legjobb egység'' gyártásával nem lehetett győzni!
Főleg zergekkel,meg protossokkal játszottam,elhúzódó játéknál a zerg hátrányba került /nem rendelkezik battleshipekkel,meg carrierekkel/.
Tényleg, nem tudjátok,hogy XP alatt a Brood War-t hogy lehet elindítani,mert akkor lehet,hogy újra elővenném.... -
Fade_Away
őstag
összeszámoltam.
aki 2öt mondott ott mind2 helyre behuztam a csíkot tehát az állás:
1. SC-BW 15szavazat
2. C&C 8szavazat
3. warcraft 4szavazat
4-5. red alert és warhammer40k 1-1 szavazat -
BOOSTER
aktív tag
StarCraft BroodWar forewer....
6. éve a kedvenc játékom és mindig helye van a gépen egyszerűen elképzelhetetlen hogy nálam ez ne legyen feltelepítve...
''A játék'' csatlakozva a valamivel előttem hozzászólóhoz....
[Szerkesztve] -
LOTR
addikt
Hát én még nem szavaztam, de sztem ez nem kérdés, egyértelmű, hogy a StarCraft a nyerő
-
Fastest map király! Multiban haverok térképei általában egy atomreaktor belsejére hasonlítottak
De ezen a pályán vhogy soha nem nyert ellenünk a számítógép, itt mindig elvertük, mint a rongyot, holott volt olyan Big Game Hunters, hogy nem gyöztünk kamerázni, akkora sereget hoztak ellenünk (kb. 40 photon cannont szedtek szét csak felszíni egységekkel).
Egyébként érdemes a HunCraftot is végigjátszani, jó nehéz lett
[Szerkesztve] -
Rollee
aktív tag
Szerintem itt bármit is mondtok akkor is a C&C a király!!!
-
gyurc
aktív tag
ize bigyo, meg hoze
generalsosok...
ooodal: nemismertetek? Bővebben: link
éérteeed;))))))))))
barmien jo rts-t ismertek, aminek nincs lapja, vagjatok hozzam mailt. de csak akkor, ha van ertelme egy fansite-t csinalni, es van is, aki csinalja
ennyi lett vona' -
Fade_Away
őstag
álle á jáhtá est
-
footy
addikt
A Starcraft: Brood War szerintem ''A játék'' amivel még ma is leülök játszani 6!!!! év múltán....
Akinek meg nem fekszik a fastest map annak ott a lost temple , vagy a use map settingsek...
Szóval SC: BW rulez
[Szerkesztve] -
[pod]Diablo
őstag
akarom omndani kodot se használtam hozzá
-
Draki
aktív tag
válasz
[pod]Diablo #129 üzenetére
WC3-ról és Zeratullal beszélgettem. De azt hittem ez egyértelmű.
-
[pod]Diablo
őstag
most miröl beszéltek????????
-
Draki
aktív tag
Ja és azt is figyelembe kell venni, hogy 4 emberből nyilván nem mindenki ''expert'' WC3 spíler egy házi lanpartyn...
-
Draki
aktív tag
válasz
Zeratul18 #122 üzenetére
Figy nem is 1v1-ről beszélek.
Ott semmi esélye a gépnek nyilván. De 4v4-ben mikor 4 gép ellen játszol 3 haveroddal azért igen-igen megizzaszt 4 insane gép... sőt. Néha még 2 insane 2 normál gép is tud kihívást jelenteni. Egyébként ez logikus is, mert ő kicsit hatékonyabban tudja kezelni az együttes seregeit, mint 4 ember. Ráadásul ilyenkor fokozottan igaz, hogy olyan méretű seregek csapnak össze, amelyek egy ember számára már kezelhetetlenek.
1v1 gép ellen macska egér játék...1 ember 7 gép free for all az már döfi bár kicsit uncsi egy idő után.
[Szerkesztve] -
Tamtam
csendes tag
Én a varázslatokra nem is igazán emlékszem, bár mintha lett volna valami erős varázslat, valami vízszörny megidézése, v. valami hasonló, és persze a viharvarázslás. Az például ma már elképzelhetetlen, hogy utat is kellett építeni az új épületeknek.
( 97-ben játszottam vele. Akkor még irigykedtem azokra, akiknek nem 486-os, hanem Pentiumja volt)
mod: Ja igen a ''summon w. elemental''!
[Szerkesztve] -
Zeratul18
csendes tag
Hajjajj még hogyne emlékeznék. Bár énse akkoriba jáccottam vele amikor még új volt (szal akkor nem volt meg, meg kapcs. híján nem tudtam beszerezni), de 1 idő után érdekelt és letöltötem egy abandonwareról. Sztem egész jó kis játék. Pl. sztem van 1-2 tök jó spell benne: pl: acid cloud (vagy hogyhíjják), summon water elemental, rain of fire, nameg a démonidézés
Ebből 1-2-t későbbi warcraftokba is viszontátunk
Mod: helyesírási korrekció
[Szerkesztve] -
Tamtam
csendes tag
Emlékszik még valaki a a warcraft 1-re?
-
Ürgülfütty
tag
Én Warhammer 40K: DoW-t támogatom.
-
Zeratul18
csendes tag
Nemááár! Warcraft 3-ban oly gyenge a gép, hogy még hülyéskedve is el lehet p*csázni de keményen. Én egyszer eljátszottam ellene a Druidák Támadását (csak druida hadsereg, nomeg egy Keeper hős) meg Defenddel rendelkező Human gép ellen csak Archerrel (meg a Priestess) mentem.. A starfallt meg megoldhatod egy jóképű bénító varázslattal (entangling roots, storm bolt, war stomp, sleep csak hogy minden oldalról mondjak 1-et), de ha esetleg az nincs akkor hátrahúzod a sereged amíg elmúlik.
Egyedül az Insane gép (ami ugye csal, mert 2x annyit kaszál nyersanyagokból) tud némi kihívást nyújtani (bár néha FFA-ban csúnyán lerusholnak ketten, és ugye 1más után két hadsereg kiirtása amik ráadásul 2x annyi suskából lettek előállítva nem egy leányálom). -
[pod]Diablo
őstag
ezzel egyetértek ti szoktatok lanpartyn úgy játszani hogy egymás ellen? az csak annyiban jobb hogy ott néha megbeszéljűk hogy hova küldjük a hadseregünket és akor ott megküzdünk egymással és gyözzön a jobbik, ilyet aC&C Generals Zero hourban is játszottunk ha ismered a játékot akkor tudod hogy a GLa nak van bádija namos a haverom csak azt csinált és az messzelövö és énmeg ojat nem csináltam ugyhogy mire a seregm odaért addgira már a háromnegyedrésze kipusztult úgyhogy abban ez nemnagyon jó ötlet!!!!!!!!!!
-
Draki
aktív tag
válasz
[pod]Diablo #116 üzenetére
Na ja 4v4-ben sajnos gyakran előfordul az a jelenség, hogy egymásnak mennek a seregek és nem tudsz mást tenni, mint keresztbe tett kézzel várod, hogy most nyersz vagy vesztesz vagy mi van.
A gép ellen ezért nagy szivás sokáig kivárni, mert ha a hősei már fel vannak turbózva és van egy hatalmas serege akkor véged van, mert te nem tudod normálisan irányítani az egységeidet míg ő precíziós bombázóként nyomja rád a csillaghullást meg a fél dzsungelt feléleszti a hősöd körül...
Te meg csak malmozol, mert nem látod mi történik akkora a hirig. Ezért nm érdemes multiban gép ellen játszni. Ember ellen kiegyenlítettebbek az esélyek. Bár néha jó poén haverokkal lenyomni a gépet...
[Szerkesztve] -
Draki
aktív tag
Nálunk a leggyengébb gép lanpartyn egy 2.4-es Cerka ami Isten tudja hova van rántva.
Általában nincs probléma WC3-mal csak egyik haveromat vmiért szisztematikusan kivágta a gép. Pedig neki is ugyanaz az install volt fent, mint nekünk és semmilyen más játékban nem volt ilyen tapasztalható (BF Vietnam,BF1942, SC, D2 stb...). A WC3 vmiért állandóan kivágta a szerverről... Parajelenség.
-
Tégla
tag
hi!
Én fanatikus Sc-Bw-s vagyok úgyhogy nekem a War sorozat és a C&C nem tetszett anyira!
By -
hompi
csendes tag
Nanemaar!!!
hat nemtom, fura nekem hogy nalad ilyen problemas a war3-LAN.
nalunk mindigis zsiiirjol mukodott a rencer, ami ugynez ki, hogy 1db 8as switch, tiszta utp-kapcsolat, winxp mindenhol, tuzfalak kikapcsolva es/vagy egymast trustolva a parti idejere.
emellett persze az kell hogy vki folinstallolja a gamet, majd azt kiosztva az egesz bagazs athuzza FTP-n.
ezek utan problemamentesen KELL FUTNIA!!!
napersze mindenki a gepenek megfelelo grafikai beallitasokat alkalmazza a jatekban, mert kulonben akad mint szemet, de persze ha egy helyen csatarozik a nep 4v4-ben akkor annyira tokmindegy mert ugyse latni az egvilagon semmit, csakhogy elfogysz vagy nem (meg esetleg a hossel operalsz)
de olyan nalunk meg sosem volt hogy valakit kidobott a szerver akarmiert.
gepigenyes mongyuk a dolog, mert nalunk a partira a belepo 1GB proci folott van, amihez illik videokartyat is hozni. merthat ha daral a geped mintallat es eccercsak elfogy a harver a war3 alol, nos az problema.
szoval aruld mar el nekem lecci, miert is gazos az a szerencsetlen war3 LANban?
hompi -
Panther
HÁZIGAZDA
Nos, azt hiszem én is a BW-re szavazok.
-
Draki
aktív tag
válasz
[pod]Diablo #110 üzenetére
Egyébként WC3 FT-nal tényleg vannak néha gondok LAN partyn, sajna. Monnyuk általában akkor van ez ha Undeadekkel vagyok és megindul egy féltérképnyi lila festékpaca az ellen felé...
Vagy a server dob le vagy a 2 ajtós szekrény haverom (az emeletről) aki felé igyekszik a csöpp seregem...
-
[pod]Diablo
őstag
valakinek kell valamilyen patch valamilíen játékhoz mert én tudok mondani pár oldalt
-
[pod]Diablo
őstag
szerintem a C&C Generals zero hour egészjó játék főleg a rise to power nevű javítással ha valakinek megvan a játék és kell hozzá a patch akkor megadom az internet címet és hogy hol találja,de mondjuk a Wacraft 3-náljobb,de viszont a Warcraft 3 frozen thorral egyenlő sinten van
-
lwolf
csendes tag
Valójában a Starcraft a legjobb 2D grafikával megáldott (3D-snek kikiáltott) játék amivel találkoztam. Gépigénye elég alacsony, így nem volt olyan nehéz egy multigameot összehozni otthon. (Ugyanezt Red Alert 2ről nem igazán lehetett elmondani, pedig a grafikai megoldások ott körüliek) A Battlenetre meg még életemben nem sikerült feljelentkezni.
) A Starcraft AI intelligenciája ugyan elég sok kívánnivalót hagyott maga után, de multiban isteni volt.
A WarCrafttal tényleg annyi a problem, hogy nagyon ''meseszerű'', tényleg mintha megelevenedett képregényt néznék.De tagadhatatlanul élvezetes volt.
C&C Generals csillog-villog és FÉLÓRÁN keresztül töltötte a pályát az 566 Celeronomon. Namost ennyit az első benyomásokról..
No persze a 2,4G procin már gyorsabb egy hangyányit, de még így is le vagyok döbbenve a betöltés ''sebességétől''. -
VladimirR
nagyúr
nezd mit talaltam neked: Bővebben: link - bal oldalt a letoltesek negyzetben (fentrol a masodik) a masodik link egy ilyen: Red Alert Windows XP fixing patch - Bővebben: link
-
Fade_Away
őstag
generels engem a hangulataval fogott meg az k* yo. Stratégiailag viszont szvsz nagyon rossz BWhez képest.
-
Zeratul18
csendes tag
Hát most war3 vs Generals grafika... hát egyik sem korszeű és nem is szép. A generals iszonyúan low poly a warcrafthoz képest (szegletes gyalogosok), viszont talán a terep szebb. A W3 eléggé úgy néz ki, mintha 1 rajzfilm lenne vagy legalábbis ahhoz hasonló (soksk ez miatt már ki se próbálták). Nekem istenigazából egyiknek se jött be a grafikája (ha grafikát akarunk akkor nyomjunk Doom3at meg Far Cry-t).
Sztem egyébként a grafika oly mértékben nem számít, hogy pl. sztem a legjobb C&C stratégia még mindig a C&C1 a maga 640X480 felbontásával és bummedli spritejaival (no persze nem ezért, hanem olyan apró dolgokért mint: hangulat, játékélmény). -
bdav
őstag
nem attól lesz jó egy játék, hogy sok pénzt behozs, vagy nem (lásd Sims
). Westwood nem tudott nekem újat mutatni egy idő után. Mellesleg a Blizzardot is féltem, hogy beleesnek ebbe a hibába, de azért a WarCraft3 meg a StarCraft között jelentős különbségek vannak, bár nem annyira mint amennyi újdonságot a StarCraft hozott a maga idejében.
war3 grafikja meg aranyos. nekem bejön a színvilága pl., ráközeliteni meg nem akarok, mert akkor nem látom a pályátettől függetlenül a StarCraftot jobb játéknak tartom, ezt pl. jelzi hogy az fenn van a gépemen, a War3 meg nincs
[Szerkesztve] -
kHalmi
csendes tag
válasz
Warchief* #95 üzenetére
Messze nem így van. Az hogy a generals szépen néz ki a war3 meg labdába sem rúghat mellette arról nem én tehetek. Amúgy én nem értelek titeket. Én még soha életemben nem találkoztam a generalsnál könnyebben megtanulható kezeléssel érted SOHA! És akárki akármit mond sztem számit a grafika ha játékmenet gyagyi (pl: war 3)
. A generals azért jó mert lehet hogy a játékmenete nem olyan jó mint másnak de a grafikájában olyan hangulat van hogy engem egyszerüen nem enged. Ja és én inkább játszom a sc-vel vagy rise of natoinsal amik 2d-ek de így is jobbak mint a war3. Tessék példa: a rise of nationsnak sztem szebb a grafja mint a war3-nak mivel a annál rondább 3d grafot nehezen lehetett volna csinálni. Nekem egyátalán nem jött be a war érzés ha már ennyire vitatkoztok akkor én a sc-ra szavazok. A c&c játékok meg nem csili-vilik hanem eszméletlen jól kezelhetőek. Amúgy Red Alert 1 4EVER!
-
kHalmi
csendes tag
Nna osztom az ész mint állat!
A Westwood elösször a virgin kiadónál volt a kiadó alatti játékok: Dune 2, red alert, dune 2000, c&c. Ennyi. Ezek idáig Hatalmas sikerek lettek a dune 2000 kivül. Idáig még jól ment a westwoodnak. Aztán az ea fölvásárolta a kiadói jogot. Az ea-nál megjelent játékok sorrendben: tiberian sun, red alert 2, rnegade, valamikor a nox,... még egy rakás én most gyorsan ennyit tudok. A lényeg az, hogy a red alert 2-őn kivül meg a tiberian sun-on kivűl AZ ÖSSZES NAGY BUKÁS LETT. A tiberian épphogy nem mivel az annyit hozott amennyi a fejlesztés költsége volt. A red alert 2 már más tészta az HATALMAS siker lett.Nna itt már kezdtek rosszul menni a dolgok.2003 januárját már nem élte meg a westwood mivel a kö..ög ea szélnek eresztette szinte az egész csapatot. Azért csak szinte mivel a legnagyobb favoritokat meghagyta ebből lett az ea Pacific aki a generals-t készítette. Állítólag ők készítettég a red alert 2-őt is. A mostni legújabb játékuk a: Lord od the rings: Battle for Middle Earth (komoly nagyon!). Akit jobban érdekel a téma az vegye meg a pc guru 12 (vagyis decemberi) számát abban le van írva a komplett westwood történelem elejétől a végéig. A számhoz egy doom 3-as könyv van csomagolva csak hogy könnyeb legyen megtalálni. Ennyit mára katt!
[Szerkesztve] -
Szeke
senior tag
Sokat C&C-ztem, mind2 játék igazi klasszikus, de ha választani kell, akkor SC.
-
Zeratul18
csendes tag
Ezt te hol hallottad, hogy a Magyarok olyan sz*rok lennének SC-ban? Persze nem világelsők vagyunk, de azért sztem igen erősek a Magyarok. Rengeteg elismert magyar van világszerte, soxor szoktam őket látni mindenféle BW fórumokon meg egyéb helyeken a kupameccsekről beszélni.
10 meccset.. és kik ellen? Mert jóvan csinálhatok ő olyat, hogy 1v1 LT ONLY NOOBS és akinek pozitívba van a statja bannolja, aztán tuti meg lesz a 10 win..
Emellett még profibb játékosoknak (nem stathackereknek) sem makultáltan a statja. A battle.net tipikusan az a hely ahol mindig lehet 1 ''nagyobb hal'' nálad, nomeg ha szerencséje van akár egy gyengébb játékos is megverhet. -
Zeratul18
csendes tag
Háát a rush egy kétélű dolog. Ha intenzíven rusholsz, lehet hogy koppansz a védelmen (ugye bunker SCV-kkel javítva) aztán buktál egy valag summát amit a rushodba öltél, amíg ő szépen fejlődgetett és kapsz egy olyan dropot a nyakadba hogy majd nézhetsz.
Különben meg terra 1ébként sem az a faj amivel rusholni kéne... pl. LT-n sztem a terra rush össz akkor jó, ha szegény ellenfél vmi ultraspeciális taktikát csinál védelem nélkül... Tény hogy a terra talán a leggyengébb a játék elején, de ezt a gyengeséget lehet feledtetni egy jó kis bunkeres védelemmel, és az ellenfélnek jó durva veszteségei lesznek ha batámad.
Csak egy példa: egy bunkeres barikád akár 3 Zealotot és 8 Zerglinget is fog egyszerre, ha jól építetted meg.
Amellett általában a profi meccseken nem rushol senki (pedig megtehetnék mert ilyen kikötés mint norush már középszerű meccseken sincsen). A rushnak iszonyú nagy rizikófaktora van (gagyi gazdaság, alacsony fejlettség).
A terrannal a leginkáb bejövő ''rush'' (nem igazán early rush) az a medic+marine+stimpack (bár persze ez is védhető: pl.: bunker+early tank; protossról early dark templar vagy dragoon; zergről sunkenek meg burrowolt lingek). Egy ilyen takt. megfogása azon múlik, hogy amikor felfedezel meglátod-e hogy erre megy.
Apropó felfedezés:ne az első 4 workerből küldj egyet körbeszaladni (bár így gyors a felfedezés, de ez 1v1ben öngyilkosság), hanem kb. amikor a supply depot építed akkor küldj 1-et (vagy a Barrackot ha ennyire rusholsz).
[Szerkesztve] -
Warchief*
csendes tag
először is warcraft rulez. Másodszor is.
Messze a blizzard játékok a legjobban kezelhetőek, legemberibben játszhatók és a hangulatuk bárkit könnyen magával ragad.
Hogy mennyire harcorientált? Aki kalandozni (vagy mi) akar az single player szvsz elég jó! Aki meg harcolni az battlenetezhet nyugodtan. War3ban igazán kiderül ki a jó stratéga. A többi c&c meg ilyenek inkább csak szépen csillog villog..
Na igen és mégegyszer Bnet. Szóval ez behozhatatlan előny a vetélytársaival szemben az biztos, ilyen jól kidolgozott ingyenes szerver csatival klánokkal miegyébbel nincs másik. Na de persze mindenki amivel jólesik.. -
Amigo78
senior tag
válasz
Fade_Away #93 üzenetére
hát lehet nem értek hozzá de te s nagyon ha hazai kis firguszokkal példálozol hogy ök hogy csinálják holott nemzetközi szinten sehol nem jegyzik öket egyébként meg javaslom huzd fel a beled battlenetre és jácc 10 meccset ha mind a 10et megnyered akkor oszthatod az észt addig meg nem nézlek szarba se...
-
PeliScan
addikt
Ha vki szeretne PH!ról gamet, Bővebben: link
most senkise? megyek fogatmostni, addig még meggondol6játok magatok -
Fade_Away
őstag
replays.hu ról vagy
http://gamestarliga.hu/index.php?action=archivum
innen letölthetsz repeket megnézhetes jobbak, hogycsinálják.
Speciel ha rámvagy kiváncsi én Live_Is_To_Die néven futottam 328 szám alatt! -
Fade_Away
őstag
mindenki így csinálja... Te holjátszottál én 2év alatt ilyet csak a leglamabbaktól láttam!
meg ezért kaphatott ki magyar bajnok is neten... Aha mostmár tudjuk Gorky mért kapott ki WCGn. Holnap megnézem a repet tényleg így libasorba ralyba mentek a marinok aztan Gorky besz*ta. Ha igen akkor még 2hét múlva is rajta röhögök
ha nevetséges mondj jobbat nem hiszem hogy tudnál....
csak jobbat tudok.... A marin rushnál így szimplán még a az early lingnek és early zea rushnak is több esélye van.
esetleg egy profin megcsinált 9scv barack 10scv suply örli marin bunker erős lehet de amit leírsz nevetséges..... -
VladimirR
nagyúr
ezt olvastad valahol, vagy mar ki is probaltad?
''mire elkészül 3-6 katona stb addigra általábna megvan az ellenfél'' - sirva is fakadnek, ha eddig tartana megtalalni valakit
''bázisodküldéssel gyártod az embereket stb igy automatán odamegy az ellenfál bázisa elé...... '' .....meghalni - merthogy egyesevel jonnek, szepen libasorban es igy 1-2 bunker is megfogja oket, tankra szukseg sincs
fade_away: messze van (szegeden vagyok) es draga
[Szerkesztve] -
Amigo78
senior tag
válasz
VladimirR #67 üzenetére
hmm ugy látom nem érted na akkor leirom 1v1ben mi a követendö taktika.... neten rushal
1. a 4 épitöböl 1el felderitesz kijelölgeted az utvonalat merre induljon onnan tovább merre stb közben már gyártod a többi épitöt bányászat stb közben már csinálod az épületeket is
2. mire elkészül 3-6 katona stb addigra általábna megvan az ellenfél és küldöd rá a katonáid stb.... közben persze épited is folyamatosan a bázisodküldéssel gyártod az embereket stb igy automatán odamegy az ellenfál bázisa elé...... remélem kapisgálod -
VladimirR
nagyúr
elarulom boxer hat linggel indult meg es nem az tortent, amire gondolsz - egy picit erdekes volt a meccs, monfdhattni trukkos - koze nem volt mass attack-hoz
masreszt gondolj bele, hog a masik ugye ha mass marine-ozni akar, akkor ahhoz nem eleg egy barrack - namost amig o felepiti a 10-20 abrrackjat, addig en kihozok 6 tankot (tobbek kozott)
vagy hogy mar az elejen elkezdi hozni? hozza csak, hisz mig o megcsinal ket barrackot es abbol hat marint, addig en is, csak mire azok aternek hozzam, mar tobb egysegem van mint neki, es vedekezokent elonyosebb a helyzetem is
aztan amig o csinalgatja a tobbi barrack-ot, meg marine-t, addig en lerakok egy-ket factory-t, s kihozok par tankot - es pl lt-n ha jo helyre teszem oket, nemhogy legyozni nem fog, megcsak lotavra sem kozelit meg (ugye a tank egy kicsit messzebb lo, mint a marine) -
Fade_Away
őstag
Hátha ennyire nemértesz hozzá akkor nemtudom miröl vitatkozunk...... Lövésed nincs miröl beszélsz terra bámely faj ellen könnyedén eljut tankig.
Leülhetek akár Cammal, Gorky, Kashu.... játszani 10ből 9* ökse tudnák megakadályozni tankom legyen
Hozzártésed már bocs de egyenlőa 0val! -
Fade_Away
őstag
Tényleg Amigo ha gondolod előkotrom BWt, felrakom és általad még sohase látott tacticsokkal megpróbállak elverni.
Lehet, hogymár nincsmeg a 150es APM em de azértmég a magyar első 5-16ban bárkit eltudok verni. -
Amigo78
senior tag
válasz
Zeratul18 #58 üzenetére
jo játákosoknál nincs de szted 1 rusholo jo játékosnál csepp esélyed is lenne tankot csinálni? mire a hozzávalokat kifejleszted már öli a bázisod vlad és szted boxer mért lingekel rohamozott? ha nincs norush kikötve vajmi kevés az esélyed légieröre stb. már rég nem jáccok SCot és nem is fogok
-
jimhun
senior tag
Nekem StarCraft. Azt a hangulatot azóta sem adta nekem vissza más hasonló játék. Ez olyan mint anno a C64-es Elite. Azóta sem játszottam olyan jókat mint akkor, hiába volt vektorgrafikás, de az a hangulat....
-
Fade_Away
őstag
Akkor javaslom próbáld meg azt az 1überjó tacticsot begyakorolni és legalább a Magyar legjobb 16ba, neadjisten 3ba bekerülni. Ottmár kemény pénzeket is lehet vele keresni megéri ez azt az 1tactics begyakorlását.........
Nemismerek mégegy olyan rtst amiben annyira kreatívnak kell lenni mint BW pedig jópárat játszottam már. -
VladimirR
nagyúr
norush: ez lol - koze nincs ahhoz, hogy jo jatekos-e valaki, mitobb ep a minap neztem egy replayt (boxer), amiben zerglingekkel olyat alakitott, hogy az kesz
10-20 barrack es kuldi a marine-t: ez szinten lol: 6 tank siege modban megallitja mindet - ezt hivjak egyebkent massolasnak, vagy brute force modszernek - a gond az, hogy mire lerakja a 10-20 barrackot, addigra legierom van
spec koreografiaval nem ersz sokat, en inkabb ugy mondanam, hogy minden taktikahoz\ tartozik egy spec koreografia, de egy fajnak nem csak egy taktikaja van, mint azt mar ketten is leirtuk, a terran-t alapul veve
ha gondolod, akkor jatszhatunk egyet, csak szolj at ide, hogy hol, mikor ---> Bővebben: link -
Zeratul18
csendes tag
1. A jó játékosoknál nincsenek ilyen kikötések mint norush
2. 4-5 tank akár 50+ marine-t is fog ha fejlesztve van + jól van elhelyezve. Én kevés Terranost láttam aki csakis massmarine-ozott de ez általában egyenes út a vereséghez TvT-ben (ja persze normális ellenfelek esetében). Attól, hogy játszottál 1-2 (vagy több) rosszul sikeredettet attól még nem a game a rossz. Sztem ha valaki mass marine-ozik ellened próbálj meg válaszolni egy tank+vulture combóval. A marineoknak ez ellen esélye sincs ezellen (1 marine = 2 vulture lövés). Amellett sztem a terra pont az a faj aki az esetek 80%-ban Factorykra épít. Főleg így van ez hegyes-völgyes pályákon.
MOD: Bővebben: link ;itt van egy jópár 1v1 ahol jópár különböző taktikát alkalmaznak.
[Szerkesztve] -
Amigo78
senior tag
válasz
VladimirR #53 üzenetére
no rushban ki van kötve meddig kell várni az elsö támadással ezekszerint még nem jáccotal jo ellenféllel...
a joknál taktika: épits 10-20 barakkstb és attackkal automatán ontsd a katonát +felderités mindegyik fajnak megvan a sopecko koreográfiája mikor kell kezdeni épiti hanyadik épitövel huzd fel a gaisert stb aki nem igy csinálj bukta -
Zeratul18
csendes tag
War3 fajok: hát az a baj hogy a fajok közötti nagyobb különbségek az építés stílusában és a nyersanyagok termelésében ki is merülnek. Sajna az egységek túlságosan 1 súlycsoportba vannak és minden oldalon találni hasonlót. No persze még mindíg jobban különböznek mint az általános RTS-ekben, de sztem ezen a téren 1enlőre a SC az etalon.
Zeratul: Protoss Dark Templar hős
Terrán dolgok:
Sajna a terran faj a gyengém a SC-ban, Protossból és Zergből lényegesen jobb vagyok, de azért van 1-2 terra taktika:
1: ha a rushtól félsz, a terra a mainjében egy Protoss+Zerg rushot is meg tud fogni EGYEDÜL!!
Méghozzá: Gyorsan építessz Supply Depotból és Barracksból barikádot, mögé 1 bunker, 4 marinnal + 1-2 marine odakinn + 1-2 SCV javítja a bunkert.
Ez után az alap rush után már Vulture-od vagy tankod is lehet és onnantól könnyebb.
Taktikák:
1.Medic+Marine stimpackal, földön
2.ugyanez dropshippel workerek közé
3.Vulture drop, workerekhez, majd tankok+légvédelem
4.vulture aláaknázás (saját bázisod elejét vagy pofátlanul az ellenfél bázisába)majd tankok+légvédelem
5.Goliath Drop workerekhez, majd Mass Goliath 1-2 tankkal megtámogatva, sűrű dropokkal
6.Tank Push, dropshipekkel, légvédelemmel
7.Early Wraith, még láthatatlanság se kell, csak gyorsan üssük a munkásait és meneküljünk ha védenek. A Wraith egész jó Marine ellen ha elég sok van
8.Wraithes gusztustalankodás későbbi tankkal: láthatatlan Wraithek a workerre, később sima tankos takt. vagy dropok
9.Aknás-tankos nyomulás: terep-> aláaknázni, tankokat akna mögé (légvédelem sem árt)
10.Massive Battlecruiser: eleinte védelem, 1-2 exppel kell kihúzni (lehetőleg gázt tartalmazóval) majd SciVessel+Battlecruiser (D-Matrix)
11.Tankos-BC-s: Dropshipek 1-2 tankot tartalmaznak amik majd a légvédelmet ütik szét, lehetőleg hegyre dobálva őket
12.Mapcontrol: Gyorsan dropshipre és tankra mész, majd bepofátlankodsz szinte minden exp.-hez 1-2 tankkal és SCV-vel (hegyes pályákon jó ahol hegyre lehet pakolni a tankot). SCV-k missile turreteket építenek.
13.Tank+Sci Vessel: bár én ezt még nem nagyon használtam, de láttam már embert aki igen hatékonyan csinálta ezt: ha tank csatázik->D-matrix rá. Szintén némi légvédelem nem árt.
14.Bezárkózós Nuke-olós: Zárkózol tankkal meg barikáddal, néhány exp kell, megint gázzal. Dropship+Ghost megy Nuke-olni az ellenség Workereit/seregét, majd kivégzésként tank push vagy dropok.
15.Hopp ez még vhova az elejére kellett volnairebat drop: különösen kellemetlen taktika, de drop nélkül is megcsinálható gyengén védett vagy széles bejáratú bázisoknál: stimelt firebatokkal lemészárolod a munkásait, minél előbb annál jobb.
Persze mindegyik taktikánál érdemes megcsinálni azt a pár marine-os védelmet.
Na most ez 15 különböző taktika volt és én nem terranos vagyok. -
Fade_Away
őstag
Ha TvT re gondolsz elég sokat játszottam ilyet bár nemvagyok T gosu az fix.
Én pont az ellenkezőjét tapasztaltam mint te. Nincs 3-4 überjó taktika. Nincs mindentvivő taktika. Max van 8-10 legtöbbet játszott taktika. (Elöttem már valaki fölsörolta ezen taktikok egy részét.)
Ez nem red alert, hogy ki tud adott időn belűl minnél több tankot kipumpálni, ez SC gondolkodni kell, pontosan irányítani, microzni és macrozni....
Derítesz és az ellenfél taktikája határozza meg a tied.
Néha teljesen ellehet ámulni egyes playerek gyorsaságán/kreativitásán gondolok itt boxer, tsunam, garimtora. (t,z,p player)
Hogy egy kezdőt lealáznak neten az nemcsoda. De nemcsak TvTben alázzák le hanem akármiben. félév, 500-800 lejátszott mecs, gondolkodás kell ahoz, hogy akár a magyar középmezőnyben bentlégy. Mégegyszer ez nem red alert!
[Szerkesztve] -
VladimirR
nagyúr
starcraft-rol van szo?
melyik az a 3-4 taktika?
-mondjuk mikor marin+medic komboval lerush-ollak az elejen, esetleg nehany tankkal a hatterbol tamogatva a csapatokat?
-vagy mikor elarasztom a bazisod bejaratat aknakkal, s korbeveszlek goliatokkal, hogy se foldon, se levegopben ne tudj kijonni?
-esetleg mikor azt a par marne-t es medic-et bedroppoloma munkasaid koze ezzel benitva meg a termelesed?
-netan az, hogy nem medic-et, hanem 2 tankot dobok a bazisod kozepere?
-vagy mikor cloak-olt wraith-ek tamadnak meg, s elsokent kilovik a comsat-jaidat, hogy eselyed se legyen visszaloni?
-talan mikor nekedmegyek 8-10 tankkal es egyre kozelebb megyek siege modban, hogy ne tudj visszaloni, s e melle viszek par volkayre-t is, hogy levegobol se tudj semmit kezdeni?
-esetleg mikor szimplan bevedem magam, amig el nem keszul egy osztag bc egy kis valkyre/goliath tamodatassal?
masfelol mondj jobbat, amiben tobb lehetoseged van -
VladimirR
nagyúr
válasz
Zeratul18 #44 üzenetére
azt hogy erted, hogy az ai csal?
singleplajyer a blizzard jatekoknal mindig is unfair volt, ugynevezett triggerek vezerlik a gepet - kezd egy adott bazissal, csapattal, es a tamadasokat esemenyek, vagy az ido telese vezerli
singleplayer-ben viszont en nem latom, hogy a gep csalna - sokszor meg tamadni is rossz iranyba indul az elejen (nem ugy w3 legnehezebb fokozatan, aholis a termelesbol a hard ellenfelnek dupla osszeg folyik be - replay-bol szepen lathato)
mas: az uj fajokat ha megfigyeled w3-ban, lathato, hogy a starcraftos fajok jellemzoit hordozzak - human, orc ugye mindig is volt, a ket uj faj viszont a starcraft zerg es protoss fajaibol merit - ez leginkabb az epitkezesnel tunik ki:
a nightelf hasonlit kicsit a zerg epitkezeshez, leginkabb ott, hogy az epuletek (legtobb esetben) ''felemesztik'' az epitot, iletve hogy az epuletek tobbsege ''el''
az undead-nal ez jobban latszik, aholis otvozve van a protoss-ok-ek ''magatol epult, csak megmondom hova'' technikaja a zerg-ek creep-jevel (w3-ban nem tudom a nevet sajna)
jah, es szegyen, de nem tudom mire utal a zeratul
[Szerkesztve] -
Zeratul18
csendes tag
Sztem nálam az nem kérdés melyik a kedvencem (nézz a nevemre)
Nos a történet úgy volt, hogy az első RTS amivel találkoztam az a Red Alert volt, eléggé bejött a téma, szerettem. Később a C&C sorozat többi tagját is sorra meglátogattam, és ebből az Emperor tetszett a legjobban, bár nem is lenne C&C ha nem lenne kiegyensúlyozatlan. (ja igen Harkonnen Gunship mass bármiyen épületet leszed, meg a missile tank+assault tank se semmi, szegény Ordos meg normális légierő és légvédelem nélkül)
Ezután jött a WK3. Gondoltam RTS, olyan nagy különbség nem lehet. De volt. Egyszerűen ég és föld a kettő. A Warcraft kiegyensúlyozott és sokkal jácchatóbb, nomeg nem a végtelen massolásról szól (a'la RA: mit kell csinálni? megszerezni a lehető legtöbb tankot, a többi egység csak dísznek jó)
A Warcrafton felbuzdulva látogattam meg a SC-ot, és letöltöttem a demóját. Hát extázisba jáccottam már azt is végig. Annyival jobb mint a WK3 és a C&C-kkel nem is említhető egy lapon. A Starcraft majdnem teljesen tökéletes játékmenetet mutat fel, és Single playerben is nagyobbat ütött mint akármelyik eddigi játék (pedig 2003-ban találkoztam vele, és akkor gondoltam ezt!!!).
A SC egyszerűen iszonyúan magával ragadó játék. Minden fajnak megvan a maga erőssége és gyengéje (Terranok: tűzerő, nagy hatókörű egységek; Protossok: HP, speciális képességek; Zergek: brutális mennyiség és sebesség), és gyakorlatilag bármilyen stratégiának van ellenszere. És a gépi ellenfél (bár csúnyán csal), de ahhoz képest talán a legfejlettebb amit láttam. C&C-kbe a gépi ellenfél max. a kezdőknek kihívás. Még az ultra-brutál AI-t is 10 perc alatt földre lehet küldeni anélkül, hogy esélye lenne.
Amellett a SC univerzum sztem annyival jobb mint bármely más RTS-é. A fajok végre különböznek (na ezt eddig egyik RTS sem tudta utána csinálni - még a WK3 ban is túl egy sémára mennek a fajok a SC-hoz képest). A grafika meg nem RTS téma. Engem nagyon egyik RTS grafikája sem nyűgözött le, valahogy engem RTS témában nem ez érdekel.
Bár sajna még nem nyomom úgy a SC-ot sem mint ahogy szeretném, de remélem hamarosan felfejlődök benne.
Aztán még a C&C próbálkozott nálam 1 Generalssal visszakerülni a kedvencek közé, amit jáccottam is egy darabig, de azután uninstall lett a sorsa.
Az a baj vele, hogy teljesen átgondolatlan. Mondjuk jó, hogy lelopták végre a Blizzard féle gyártási/fejlesztési rendszert, bár ez a C&C stílussal nem fér össze, és méginkább lebutítja a játékot egy ''szerezz minél több tankot'' versenyre. Mondjuk a Kínaiaknál (akik sztem igencsak a legerősebbek) bejött az atomágyú, ami 3-4 tankot is kilő egyszerre sikeres találat esetén, és pár ilyennel megtámogatva seregünket jóval nagyobb eredményekre számíthatunk, csak az a baj, hogy a többi oldal ilyen célú egysége meg teljesen gagyi. A tomahawk nevetségesen gyengét lő. A SCUDot meg a lehető legegyszerűbb kivédeni. Ja meg a kínaiak Propaganda-tornya hát enyhén.... durva. És 500 fityingért még hatékonyabbá is lehet tenni. Talán még atomágyúkkal is lehetetlen megállítani egy szétpropagandázott Overlord sereget.
Ja a terroristák meg nevetségesek. Ott az alagútrendszerük (Nydus style), ami kb. arra jó, hogyha megtámadtak és át akarod vinni a seregedet akkor 1 overlord v. atomágyúlövés az egészet kivégzi, mert egymás hegyén hátán jönnek ki. Amellett nincs 1 épkézláb támadó egységük sem.
Amcsik meg olyan túl ''amcsisak'' lettek. Jóvan hogy alapból a legerősebb katonát és tankot kapják, de magas szinten sz*rt sem érnek. Jó tulajdonságuk, hogy tundak scannelni (ComSat style), de minek nekik scan ha ott a kémtelepük amivel úgyis felfedhetnek mindent. Jó hogy van légierejük, de a Generalsban a léierő mindössze annyit ér mint pl. azok a general képességek amivel áldhatod az ellent (pl. ágyúzás) csak még le is lőhető meg mocskosul drága.
Konklúzió: sztem eddig nincs RTS ami megingathatta volna a SC trónját. Bár az sem tökéletes, sok dolog van amit kicsit másképp csináltam volna, de messzemenően az eddig kijött legjobb játék (nem csak RTS-ek között).
Mondjuk azért még kíváncsi vagyok a Dawn of Warra, mert jónak ígérkezik.
Ejj de hosszú lett... erről a témáról tudok beszélni -
Amigo78
senior tag
mindkettö rakat szar....föleg neten a sc
-
Draki
aktív tag
válasz
VladimirR #25 üzenetére
Egyébként annyival megfejelném amit mondtál, hogy multiban ha igazán hardcore játékosok nyomják az ipart, akkor merem állítani hogy orkokkal nincs túl sok esély a győzelemre. Szal nemhogy túl erősek inkább túl gyengék szerintem... lassú építkezés + légi egységei iszonyú gyatrák és hősök terén sem állnak vmi jól. (Nightelf csillaghullás Rulez! & mindent visz
)
Ez a magán véleményem amit azért némi ( ici-pici) gyakorlat is alátámasztott...
Egyébként már előbb akartam reagálni erre az ork dologra, de aztán úgyéreztem nincs értelme belefolyni ilyen ''vitába'', de olvasva amit írtál gondoltam megerősítelek. -
Aloki
tag
válasz
VladimirR #39 üzenetére
Az a baj, hogy a nagyképű taknyosok néha jól játszanak, én egy ilyen kisgyerek miatt hagytam abba az SC-t (4 év folyamatos játék után), miután 2x megvert olyan nevetségesen nagy szerencsével, hogy besokaltam kivettem az BW CD-t és darabokra törtem, jól esett
Ez volt 9 hónapja, az első napokban kemény elvonási tüneteim voltak, de hamar elmúltak és azóta boldog ember vagyok -
PetX
aktív tag
Szerintem WarCraft3 és WC3-TFT! Végre nem az a lényeg hogy Ctrl+1, +2, +3, +4, +5 seregem legyen hanem, hogy 1 de az jól összeállított. A wc3 és a sc között lényeges eltérés szerintem az, hogy wc3-at 1000x könnyebb irányítani, C&C -ről meg csak annyit, hogy RA2 után a Generals elvetélt ötlet volt főleg a wc3 grafikája mellett.A generals szinte semmi ujjat nem tud felmutatni. A termelést pedig inkább hagyjuk...
Amúgy a sorrend: CS,WC,SC.
nahát eza sok C betü.... -
VladimirR
nagyúr
igen, leirtad, csak nem tudtam, hogy mire mondod, de mar igy vagom - nem ugy hasonlitottam ossze a ket jatekot, ahogy te gondolod, hanem leirtam, azokat az (jatekmodbeni) eltereseket, amiket az altalad is emlitett dmg/hp arany valtoztatas hozott magaval (bar ez csak nezopont kerdese
)
jo lesz az lt is, legfeljebb kikapok
ligaban nem jatszok, sot neten is keveset, max innen a ph-rol par emberrel
inkabb lan-os vagyok, sokkal jobb a hangulata
mondjuk szinte semmivel nem szeretek online, ismeretlen emberekkel jatszani - persze elozoleg megbeszelve mas, de nehany nagykepu kis taknyos iszonyatosan fel tud huzni olyakor (multkor volt eg ysrac, ott verte magat, hogy igy ger top20, ugy ger top20, ahho kepest nem gyoztem megmenteni a segget- pedig meg csak jol sem jatszok
)
-
Aloki
tag
válasz
VladimirR #37 üzenetére
Már leírtam:
''Én a játékelvben látom a fő különbséget az sc és a w3 között, méghozzá abban hogy az egységek damage/hp arányát radikálisan megváltoztatták''
Ettől lett más a 2 játék (ami jó de nekem nagyon nem jött be a W3), szerintem ezért közelíted meg rosszul, mert különböző szempontok alapján hasonlítotad össze a 2 játékot, holott az összes különbséget a damage/hp változtatása hozta be. (kivéve a hősöket természetesen)
Felőlem játszhatunk akármelyik wcg mapon
Játszol a GameStar ligában? -
bdav
őstag
-
#54715584
törölt tag
azt megcáfolnám, hogy nincsen változatosság... igaz, fentebb írtam, hogy a végére eluntam a játékot, de a w3 sokkal ''hosszabb'', mint az sc
rengeteg lehetőség van amiket lehet kombinálni is, és nálam itt tűnt elő az, hogy a különleges képességekkel meg lehet fordítani az adott csata menetét -
bdav
őstag
válasz
VladimirR #25 üzenetére
amiről te beszélsz, azt hívom én taktikának
az egységek harc közbeni elrendezését, stb.. A stratégia eleve annak a kiválasztása, hogy milyen egységekkel mész harcba, esetleg kevesebb de erősebb, vagy több de gyengébb (fejlesztések nagyon fontosak!!!). Stratégia az amikor leteszel egy expanziót, vagy betámadod az ellenét. vagy amikor egyszerre két fronton támadod be, elterelő hadműveleteket csinálsz, dropolsz vagy pusholsz (sc), légi vagy földi egységgel, vagy a kettő kombinációjával mész. A StarCraftban ezek igenis lényegi kérdések, és sokkal inkább ezek azok, mint hogy hátrahúzod-e a sérült dragoonod vagy nem. Persze nem mondom, számít, sőt csatákat dönthet el a különleges képességek megfelelő alkalmazása (pl. egy jól irányzott EMP vagy Psi Storm bármit megfordíthat). Ez az amit a WarCraftban nem látok, nincs az a változatossága, ami a StarCraftnak megvan, nincsen sok lehetősége a játékosnak, maximum a hős kiválasztásában, de ez nem stratégia, mindössze taktika, és ez hiányzik nekem a WarCraftből. 1v1ben ez nem annyira jön ki a StarCraftban, sajnos, mert eléggé megvannak a használható stratégiák, de egy jó 4v4-ben rengeteg lehetősége van a csapattársaknak (és olyat már ne is említsek, hogy a medickel megtámogatott hidrák mit tudnak művelni
), ha kb. azonos szinten áll mindenki a játékban de egy egyenként gyengébb, de összeszokott csapat is győzhet a jobbak fölött
-
#54715584
törölt tag
köszi mind2töknek
a magyarosítást még nem hallottam -
VladimirR
nagyúr
nem en alacsonyitom le, hanem egy-ket (sajnos nem is keves) ember, akik a taktikus jatek helyett a brute force jatekelvet kovetik (nezd meg, bneten is a fastest a legnepszerubb map: ledob 12-18 gateway-t es ontja a dragoonokat)
egyebkent melyik resz az, ami szerint rosszul latom a helyzetet?
bizonyitasi vagyadat meg itt (Bővebben: link) kielheted
monstre: mass attack, vagy brute force - kb az, mikor csak ontja az egyseget, de nemhogy nem trukkozik, megcsak nem is kezel, sot, olykor nem is fejleszt - kb a fenti peldat kepzeld el, amit az elso bekezdesben irtam
[Szerkesztve] -
Fade_Away
őstag
1szavazat BWre vagy SCre
-
Aloki
tag
válasz
VladimirR #25 üzenetére
Szerintem rosszul közelíted meg a dolgot.
Én a játékelvben látom a fő különbséget az sc és a w3 között, méghozzá abban hogy az egységek damage/hp arányát radikálisan megváltoztatták, és ez magával hozott egy csomó dolgot (részben azokat amiket említettél).
De azt kikérem magamnak, hogy massolássá (az én kedvenc magyar szavam) alacsonyítsd a BW-t, igenis válogatott egységekre van szükség BW-ben az ellenfél taktikájának a függvényében.
(ha nem hiszed bebizonyítom -
Dávidxxx
aktív tag
a Starcraftal még ma is leülök néha játszani. Nekem még mindig jobban tetszik mint a mai csodák.
-
VladimirR
nagyúr
1: strategiai jatekkal nem a grafikaja miatt jatszik az ember (szerintem)
2: mi az, hogy gazdasagi resze nem jo? banyat foglalsz jon az arany, meg vagsz fat - ez van ugye alapbol - de ez boven keves
emelle meg a hosoddel ha mesz, az is hoz penzt, s nem art exoandolni (ujabb banyat keresni/foglalni) sem
3: az orkok semmivel nem erosebbek (a tft betajaban eleinte azok voltak, de ennek mar nyoma sincs) - ne azt nezd, hogy egy grunt lever 1 archer-t, hanem mondjuk az, hogy mig te kihozol egy grunt-ot, addig nekem van 2-3 archer-em
bdav: az egysegek menedzselese (egyik kedvenc magyar szavam) igenis fontos - es ez szerintem az sc egyik legnagyobb hatrany a w3-mal szemben - ugyanis ott eleg, ha egy egyseget elkezdessz ontani ugy is tudsz gyozni - w3-ban sokkal inkabb szamit az, hogy milyen jo startega vagy, hogy rendezed az egysegeket tamadaskor, mikor fogod menekulore (sokkal nagyobb eselye van, hogy elmenekulsz, mint sc-ben)
es a hosok - na ez meg nagyon fontos, hogy jol kezeld - egy jol fejlesztett es jol iranyitott hos akar ketszeres tulerovel szemben is sikerre viheti a seregedet
azt hiszem innen egyertelmu, hogy en a blizzard jatekaira szavazok (bar azon belul igencsak nehez lenne a dontes)
egyebkent a blizzard jatekaival az a legnagyobb bajom, hogy raszokik az ember a jo kezelhetosegre, atlathatosagra, s egy etalonkent ott lebeg az egesz a kepe elott - aztan mikor meglatom a generals, az emperor, vagy epp a ground control egysegeit (foleg a gyalogsagot mindharom esetben), akkor azt sem tudom, hogy melyik mi - csillivilli grafika meg minden, de miert nez ki ugyanugy minden?
a gc2 meg lassu is rettenetesen (mondjuk a masik ketto is, de a gc2 az egyszeruen kezelhetwetlen a lassusaga miatt)
amellett ezekbol a jatekokbol nekem hianyzik az, hogy tudjam: mi mennyit sebez, mennyi az elete, a pajzsa, mibol minek hany loves kell... - ezeket a blizzard jatekainal mind-mind tokeletesen lehet tudni -
#54715584
törölt tag
ja igen, hogy érdemben is hozzászójjak
nekem CnC nem jött be, a starcraftot szerettem, mert abban az időben nagy sci-fi rajongó voltam, a w3-ért meg odáig voltam meg vissza, viszont azt a vége előtt pár pályával meguntam, és rájöttem, hogy a köztes videókat a wmplayer is le tuggya jáccani
mos RONozok, és nemsoká kijön még 2 játék, amire majd jó kiváncsi leszek, állítólag a demók jók nagyon :)
ja és az age of játékok között is volt pár jó))
[Szerkesztve] -
ToBeY
nagyúr
C&C Rulez összes C&C startégia megvan!
-
Frigo
őstag
válasz
Dilikutya #14 üzenetére
Nem ment csődbe csak volt egy kis leépítés meg a céget is átnevezték .Valójában az egész bele olvadt az EA hatalmas gépezetébe.Jelenleg a srácok a Battle for Middle-Earth-ön dolgoznak ami ha jól tudom egy brutálisan tuningolt Generals enginere épűl illetve szóbeszéd jár egy esetleges C&C folytatásról is : C&C 3.
[Szerkesztve] -
bdav
őstag
Ezek közül a StarCraft. pedig énis c&cvel játszottam előbb, de az nem fogott meg. Tiberian Sun meg multiplayerben egyensúlyról nem is hallott (GDI esélytelen volt a NOD ellen). StarCraftban ezzel szemben bármivel lehet nyerni, ráadásul nagyon változatos, és mondjuk 10 egységből 9 tényleg használható és használandó is. Egy 8fős multi csatánál pedig nincs semmi jobb.
egyedül még a tibsun olyan volt h. el lehetett vele játszani de az emperor, a ra2, generals, ezek totál nem érdekeltek. SC, War3 főleg az utóbbi meg tök jó történettel van megáldva ráadásul. Warcraftot mondjuk annyira nem szeretem, egyetértek hogy nagyon harcorientált, eléggé a c&c sorozat szintjén van e szempontból, a starcraftban sokkal több lehetőség van operálni a bányászattal. Ja és a harc közben utálom menedzselni az egységeimet, szóval inkább hosszútávon szeretem kicsinálni az ellent, a nagyobb megmozdulásokkal, mégha kevésbé hatékonyan használom az egységeimet. A StarCraft az ami pont jó arányban tudja a kettőt: van lehetőség többféleképp is a győzelemre, de nem gáz, hogyha nem tudok olyan jól klikkelni mint az ellenfél.
Azért én megemlítettem volna még az Age of sorozatot legalább, ha már RTS. Azok se voltak rosszak többjátékos módban... -
cskamacska
addikt
válasz
Dilikutya #16 üzenetére
Úgytudom hogy az Emperor bukta lett, a NOX bukta lett, az Earth and Beyond bukta lett, a Renegade bukta lett, persze mind főleg pénzügyileg. Az mélyen tisztelt Electronic Arts-ot pedig nem úgy ismerjük mint sikertelen, és a sikertelenséget eltűrő, kiadót... Már bőven folyt a Generals fejlesztése mikor meghozták a döntést... Ha az kijön mielőtt...
-
cskamacska
addikt
Háát... Szerintem a kutya a Real Time-ban van elásva. A RTS-ek, szerintem, szórakoztató akciójátékok, melyek éppen azért váltak olyan népszerűvé széles körben, mert a körökre osztott stratégiákhoz képest felgyorsított és akciódúsabb játékmenetük gyorsabban okozott sikerélményt.(Meg hát az akkori és mai optikai túning ugyebár.. Dawn of War anyone?) Mindegyik játékban gyakorlatilag csak az számít, hogy kinek van több és/vagy fejlettebb egysége, alkalmazásuk szinte már részletkérdés.(és ez így van rendjén..)
Már csak ezért is van egy elitista érzés a körökre osztott harcrendszert (és esetleg realizmust) kedvelő emberkék között. ''Ez neked stratégia?! A Pac Man-ben több stratégiai lehetőség volt mint ebben! Bezzeg a Panzer General!'' Bezzeg a mi időnkben.. Hajaj
Tankrush rulez...''Build up your base slowly, research everything you can, but whatever you do, I'll come and blast you to kingdom come with my zergling army. HAHAHA''
Gyakorlatilag nekem a Red Alert volt az első olyan stratégia, amivel 1 óra hosszánál többet játszottam. További perszonál favoritok, sorrend nélkül: Emperor, WarCraft III, CnC, Red Alert 2 -
kHalmi
csendes tag
a war 3-al az a baj, hogy amikor megjelent akkor sem volt nagy durranás a grafikája. Ma meg pláne egy generals vagy mithology után. De ettöl még lehet jó. DE. Szerintem a gazdasági rész ennél egyszerübb már nem is lehetne és ez már idegesitő... Csak a harcra mentek rá a jatekban ez látszik. Ez jó is lenne ha legalább látványos az a harc... De nem az. És ez a baj. Meg szerintem az orkok megint kicsit erősebbek a jatekban csak úgy mint az elődben. A generalsban meg sztem. a kínaiak az erősebbek a teroristák meg kicsit gyengék (nincsenek repülőik és amikor az amcsik jönnek a rep. az nagyon idegesitő). Ennek ellenére a teror. a kedvenceim!
-
Dilikutya
félisten
Egy kérdésem maradt: mire jó ez a topik?
-
kHalmi
csendes tag
Ja még nem montam de én is a c&c-re szavazok. Eszméletlen sok órát játszóttam a red alert 1-el meg persze a dune 2-vel. Amikor a dune 2 megjelent jóval túl mutatott korán grafikájával, játszhatóságával nagyon belopta magát a szibembe. A war. sem rossz bár engem annyira még nem fogott meg. Kétféle ember van: Van aki a c&c-n növekedet és van aki a war.-star.-on. Én az elöbbibe sorolom magamat. Apropó a generals kiegészítője (zero hour) az miben jobb mint a sima. A teroristáknak milyen új egységeik vannak???...
-
Padree
senior tag
A legelső C&C nagyon bejött de a War1 ''kalandosabb'' volt, a War2 nagyon nemfogott meg (tökegyforma tulajdonságú eccségek mindkét oldfalon csak pofára mások), a War3 teccett. A Starcraft annakidején eszméletlen jóvolt. A C&C oldalra visszatérve a Redalerteket nemszerettem a Tiberian Sun-t viszont rengeteget jáccottam, a Generalst még nem sikerült mexereznem.
Elég vegyes a kép, egy döntetlenben kiegyezek.
-
Ami azt illeti, a C&C-ből sokkal több rész volt (C&C, Tiberian Sun, Red Alert 1-2, Generals), mitn a Blizzard játékokból, főleg ha a Dune különböző verzióit is ide soroljuk (Dune 2 (az ős), Dune 2000 és Emperor: Battle for Dune). A C&C-ből nekem csak a Tiberian Sun és az Emperor jött be, a Blizzard oldaláról viszont mindegyik játék (SC+BW, WC 1-3) kivétel nélkül, mert szerintem az utóbbiakban sokkal jobban számít a taktika, míg a Westwood játékokban csak az számít, ki termel több egységet (az rts-s lealacsonyítja akcióvá).
-
Type-R
őstag
Hát C&C + Red Aler ugyan az volt, csak a történet volt más. A war sorozat meg a star craft az is két külön hangulatú game. Így tényleg nem lehet hasonlítanide én a C&C-re szavazok.
[Szerkesztve] -
Dilikutya
félisten
Egy egész sorozatra nem lehet szavazni, mert elég eltérőek lehetnek egyes részek. Lásd C&C-nél, a Red Alert és a Generals teljesen más.
De ha csak sorozatra lehet szavazni, akkor a Red Alert 2 miatt egyértelműen C&C. Kevés játékkal toltam annyit, mint azzal. Huhh hány éjszakába nyúló parti volt skirmish-ben a gép ellen.... jó hogy mondod, fel kéne majd tenni -
csoki
senior tag
#3-ra: SC nem volt kiegyensúlyozott tehát az sztem elég gáz volt.
tiszta zerg játékszegény terrának medic nélkül nem volt sok esélye de azért volt egy kicsi
#4-re: nem egy játékra hanem egy sorozatra kellene szavazni.)
[Szerkesztve] -
PeliScan
addikt
Eyértelmű; SC : BW
-
Pacák
senior tag
A párom szerint fanatikus vagyok. Nekem pont bejön a terranok technokrata stílusa, a war2 -vel talán egyszer játszottam, de az annyira nem jön be. Az ős c&c volt életem első rts -e, de túl kötött volt az építkezősdi benne. Ebből a szempontból nekem az sc viszont pont jó.
Szerintem StarCraft.
Másnak meg pont a c&c fog bejönni. -
csoki
senior tag
nekem c&c és w3 jobban bejön mint sc,sc-bw, és nem csak a grafika miatt, bár részben azért is, hanem azért mert jól ki vannak egyensúlyozva a fajok benne (inkább w3-ban mint c&c generalsban), nem mintha az sc-bw-ben nem, sőt.
de valahogy nekem jobban bejön a fantasy meg real világ mint az ilyen űrös futurisztikus dolgok
szóval én c&c sorozatra szavazok -
kHalmi
csendes tag
Hi!
Itt egyszer gondolok egy generals-war.3 összehasonlításra
Szerintetek ha az összes c&c-t nézzük meg az össze War. meg star. (na az uóbbiból sok van) akkor melyik sorozat volt a kirélyabb?
Szavazatokat epedbe várom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Cyberpunk 2077
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Nintendo Switch 2
- E-roller topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Linux kezdőknek
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest