Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bdav

    őstag

    válasz VladimirR #151 üzenetére

    ja. az télleg csúnya volt. pláne hogy az a sok hidra mind felém jött :D

  • bdav

    őstag

    válasz kHalmi #99 üzenetére

    nem attól lesz jó egy játék, hogy sok pénzt behozs, vagy nem (lásd Sims :D). Westwood nem tudott nekem újat mutatni egy idő után. Mellesleg a Blizzardot is féltem, hogy beleesnek ebbe a hibába, de azért a WarCraft3 meg a StarCraft között jelentős különbségek vannak, bár nem annyira mint amennyi újdonságot a StarCraft hozott a maga idejében.

    war3 grafikja meg aranyos. nekem bejön a színvilága pl., ráközeliteni meg nem akarok, mert akkor nem látom a pályát :) ettől függetlenül a StarCraftot jobb játéknak tartom, ezt pl. jelzi hogy az fenn van a gépemen, a War3 meg nincs :)

    [Szerkesztve]

  • bdav

    őstag

    válasz #54715584 #34 üzenetére

    elsősorban a multiplayer játékra gondoltam. én nem láttam tulzott változatosságot benne, viszont a mikromenedzselést meg nem bírtam, úgyhogy nem jön be. SCben nagyobb hangsúlyt kap a stratégia mint a taktika mint a WCben, azt hiszem ebben mindenesetre egyetérthetünk.

  • bdav

    őstag

    válasz VladimirR #25 üzenetére

    amiről te beszélsz, azt hívom én taktikának :) az egységek harc közbeni elrendezését, stb.. A stratégia eleve annak a kiválasztása, hogy milyen egységekkel mész harcba, esetleg kevesebb de erősebb, vagy több de gyengébb (fejlesztések nagyon fontosak!!!). Stratégia az amikor leteszel egy expanziót, vagy betámadod az ellenét. vagy amikor egyszerre két fronton támadod be, elterelő hadműveleteket csinálsz, dropolsz vagy pusholsz (sc), légi vagy földi egységgel, vagy a kettő kombinációjával mész. A StarCraftban ezek igenis lényegi kérdések, és sokkal inkább ezek azok, mint hogy hátrahúzod-e a sérült dragoonod vagy nem. Persze nem mondom, számít, sőt csatákat dönthet el a különleges képességek megfelelő alkalmazása (pl. egy jól irányzott EMP vagy Psi Storm bármit megfordíthat). Ez az amit a WarCraftban nem látok, nincs az a változatossága, ami a StarCraftnak megvan, nincsen sok lehetősége a játékosnak, maximum a hős kiválasztásában, de ez nem stratégia, mindössze taktika, és ez hiányzik nekem a WarCraftből. 1v1ben ez nem annyira jön ki a StarCraftban, sajnos, mert eléggé megvannak a használható stratégiák, de egy jó 4v4-ben rengeteg lehetősége van a csapattársaknak (és olyat már ne is említsek, hogy a medickel megtámogatott hidrák mit tudnak művelni :D), ha kb. azonos szinten áll mindenki a játékban de egy egyenként gyengébb, de összeszokott csapat is győzhet a jobbak fölött

  • bdav

    őstag

    Ezek közül a StarCraft. pedig énis c&cvel játszottam előbb, de az nem fogott meg. Tiberian Sun meg multiplayerben egyensúlyról nem is hallott (GDI esélytelen volt a NOD ellen). StarCraftban ezzel szemben bármivel lehet nyerni, ráadásul nagyon változatos, és mondjuk 10 egységből 9 tényleg használható és használandó is. Egy 8fős multi csatánál pedig nincs semmi jobb.
    egyedül még a tibsun olyan volt h. el lehetett vele játszani de az emperor, a ra2, generals, ezek totál nem érdekeltek. SC, War3 főleg az utóbbi meg tök jó történettel van megáldva ráadásul. Warcraftot mondjuk annyira nem szeretem, egyetértek hogy nagyon harcorientált, eléggé a c&c sorozat szintjén van e szempontból, a starcraftban sokkal több lehetőség van operálni a bányászattal. Ja és a harc közben utálom menedzselni az egységeimet, szóval inkább hosszútávon szeretem kicsinálni az ellent, a nagyobb megmozdulásokkal, mégha kevésbé hatékonyan használom az egységeimet. A StarCraft az ami pont jó arányban tudja a kettőt: van lehetőség többféleképp is a győzelemre, de nem gáz, hogyha nem tudok olyan jól klikkelni mint az ellenfél.
    Azért én megemlítettem volna még az Age of sorozatot legalább, ha már RTS. Azok se voltak rosszak többjátékos módban...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés