Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Dilikutya #16 üzenetére

    Úgytudom hogy az Emperor bukta lett, a NOX bukta lett, az Earth and Beyond bukta lett, a Renegade bukta lett, persze mind főleg pénzügyileg. Az mélyen tisztelt Electronic Arts-ot pedig nem úgy ismerjük mint sikertelen, és a sikertelenséget eltűrő, kiadót... Már bőven folyt a Generals fejlesztése mikor meghozták a döntést... Ha az kijön mielőtt...

  • cskamacska

    addikt

    válasz ollie #8 üzenetére

    Háát... Szerintem a kutya a Real Time-ban van elásva. A RTS-ek, szerintem, szórakoztató akciójátékok, melyek éppen azért váltak olyan népszerűvé széles körben, mert a körökre osztott stratégiákhoz képest felgyorsított és akciódúsabb játékmenetük gyorsabban okozott sikerélményt.(Meg hát az akkori és mai optikai túning ugyebár.. Dawn of War anyone?) Mindegyik játékban gyakorlatilag csak az számít, hogy kinek van több és/vagy fejlettebb egysége, alkalmazásuk szinte már részletkérdés.(és ez így van rendjén..)
    Már csak ezért is van egy elitista érzés a körökre osztott harcrendszert (és esetleg realizmust) kedvelő emberkék között. ''Ez neked stratégia?! A Pac Man-ben több stratégiai lehetőség volt mint ebben! Bezzeg a Panzer General!'' Bezzeg a mi időnkben.. Hajaj;]
    Tankrush rulez...''Build up your base slowly, research everything you can, but whatever you do, I'll come and blast you to kingdom come with my zergling army. HAHAHA'':U
    Gyakorlatilag nekem a Red Alert volt az első olyan stratégia, amivel 1 óra hosszánál többet játszottam. További perszonál favoritok, sorrend nélkül: Emperor, WarCraft III, CnC, Red Alert 2

Új hozzászólás Aktív témák