- Fotók, videók mobillal
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- iPhone topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- One mobilszolgáltatások
- HMD Fusion - öltöztetnéd megint
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 7 - nota bene
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz
kardkovacsi #74889 üzenetére
Amikor az integrád volt, akkor még lehetett olyasmi 3-ast találni, most nincs. Talán az 2.0T elsőkerekes Mini ami ebben a ligában játszik, de ott nincs hátul hajtás, illetve ülés is csak mutatóban van...
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74887 üzenetére
Amiota az 1-es FWD mar nem ugyanaz a celcsoportja, mint az F szerianak volt. Pontosabban valoszinuleg mostanra pozicionaltak be a helyere eladas szempontbol, ugye mindig panaszkodtak, hogy a kategoriajaban (Golf, A3, A osztaly, stb) kicsi az 1-es a hosszmotor+RWD miatt.
Az M135i szerintem jo esellyel palyazik a legrosszabb vetelre a BMW modelpalettan belul, fel millioval magasabb listaarrol indul, mint az M240i es semmit nem tudok felhozni mellette, amiben jobb lenne, mint az osszes tobbi FWD kompakt.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
chess001 #74887 üzenetére
Egy jó hangszigetelés 100 kg feletti tömeg. De talán a legjobb példa erre, hogy megnézed a Toyota lemezvastagságát meg a BMW-ét. Volt Honda Integra Type-R-em. 1125 kg volt. De nem volt benne hangszigetelés, alapból még klíma sem
és a lemez olyan vékony volt, hogy nem mertem nekidőlni az autónak mert behorpad. Szóval valahogy így lehet elérni a könnyű autót.
Vagy a mánia, hogy mindenre is 20-as kerék kell (néha szégyenkeznem kell a 17-es i4-es kerekek miatt). Nagyobb rugózatlan tömeg, nagyobb lengéscsillapítók, emiatt nagyobb fék stb. Egy jobb hifi is sok 10 kiló, erősítő hangszórók, kábelek. Mind mind pörgetik fel a kilókat.
-
chess001
aktív tag
válasz
kardkovacsi #74884 üzenetére
Azért döbben meg az ember, mert a BMW a vezetés élményéről szól a régi reklámok szerint, most a népautós Toyota, ami 1300 kg alatti, majdnem 300 lóerős, összkerekes kocsival rendelkezik. A legkisebb, 300 pacis összkerekes 1-es is már 1600 kg felett van.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy az új elektromos platformon mit sikerül megvalósítani.
A Teslánál, ha a V2x-et megkapják a saját aksihoz, az nagyon durván abba az irányba tereli a napelemtulajokat... -
H.Ezredes
őstag
válasz
#48584626 #74882 üzenetére
Hiaba akarod megmondani a tutit az irodabol. A valo eletben mast mutat a tapasztalat. Az elozo szeriaknal is szakadnak szet / lagyulnak ki a szilentek... Egy X5 nel ami 2T felett van joval Gyari BMW szilent 20E Km - t bir-t Repednek szet a hardy-k szakadnak szet a diffi szilentek osztomunelma csillag lefogazodik elmegy a hajtas hatso difffinelnugyan ez es meg sorolhatnam. Mondhatod itt, hogy nem igy van de egy szaros I3-ban is szakadnak szet a bakok alacsony futasteljesitmeny mellett.Abszolut nincs semmi tapasztalatod ezekkel az autokkal nem javitod oket nem latod napi szinten oket es megis ugy mondod halal bizonyossaggal mintha ugy lenne.A mernokok gondolom eddig nem gondolkodtak csak most... En ezer meg egy keppel/ videoval tudom bitonyitani az ellenkezojet te mit tudsz felmutatn i?? De uj szerianal az ido majd megmondja. Par ev mulva visszaterhetunk ra. Azt kivanom neked legyen igazad es az elozo szeriaknal birjon tobbet
1,8T a 2 autó között meg 600Kg van ami embertelenül sok.... 1 E39 M5 speciel jól bírta futóművileg de ott a fék volt harmatgyenge. Egyszerű példa egy hardytárcsa nem repedt szarrá 80E Km után egy újabb típusnál igen.... A nagyobb súly miatt tapasztaljuk azt is,hogy a fék hamarabb kopik el és rengetegszer 1 tárcsa 1 betét. Egyszerűen elkopik a tárcsa... Régen 1 tárcsa 2 betétet elbírt.... És itt a 2T vagy 2T feletti autókról beszélek.
-
zsolti75
senior tag
válasz
H.Ezredes #74880 üzenetére
Kiszámolták, a gariidőt ki fogja bírni.
De a tömeg visz magával mindent, fék, futómű, kasztni, feeling...
És ennek a "fejlődésnek" még nincs vége.
Egy 3-er is már alulról súrolja a 2tonnát.
Szerelő vagy tudod, mennyi túltervezés és felesleg van ezekben.
A vásárlókat ez úgysem érdekli, elég csak belelapozni akármelyik fórumba, az infotainment meg az elektronika a lényeg, hogy egyébként milyen egy autó az már édes mindegy. -
H.Ezredes
őstag
Itt azert szamitani lehet arra, hogy minden szilent, gombfej, lengescsillapito, bakok, fek joval hamarabb elkopnak elfaradnak szetszakadnak... Ezt hosszutavon nem lehet stbilan megtartani egy F / G szeriban is szakadbak szet a gumi alkatreszek azok se konnyuek de itt joval hamarabb fog minden szarra menni. 10 evesen kezuk labuk logni fog... En ezt tapasztalom legalabbis mar most is, hogy a nagyobb suly miatt minden hamarabb megy szet / lagyul ki es ezek az autok "csak" ~2T koruliek
-
tasiadam
veterán
Nekem a derekam leszakad, amikor a fabiaval megyek. Ma mentem a 39-en, ahh, mint egy fotel, pedig ez se hude jo mai szemmel.
Es mivel uj helyre van szarmuzve a 39, igy nezelodtem a parkoloban, mik vannak
Ez az eddigi legjobb
-
KAMELOT
titán
Tegnap volt valami tuning tali SK-ban. Jók ezek a rendszámok
Ezredes: Én is autókáztam 12 órát, sehol nem álltam meg tankolni és kiszálltam nem fájt semmim és nem voltam fáradt. Nem volt driving aszinstensem, meg semmi. Még maradt is a tankban!
Ezért jó, ha van egy rendes ülés a kocsiban, amit az EU autókból kihagytak.
Haverom jött tiszta új Octival. 5 percet ültem benne és már fájt a derekam. 25.000€ kocsi.
Ingyen sem kéne. -
H.Ezredes
őstag
válasz
kardkovacsi #74875 üzenetére
Én is mentem Bp - Nyíregyházát igaz nem most. Telitankolva elmentem 4 személy+ csomagok. odafele 160-170 tempomat hazafele meg ~200 sehol nem álltam meg oda / vissza út alatt sem. és még mentem sokat mire tankolnom kellett. Igaz nincs driving asistant professional-em csak sima tempomat de nem voltam elfáradva
-
kardkovacsi
senior tag
Ma csaptam egy kört Üröm, Nyíregyháza és vissza. 470 kilométer.
Meg kellett állnom egy töltésre. Töltöttem bele 12%-ot (7-el értem haza) Gelejen a TEA töltőjén, 32%-nál dugtam rá felugrott 210-re majd 166 volt amikor leállítottam 44%-nál. 4 perc összesen.Adriving asistant professional nagyon hasznos így autópályán, bevágod és megy magától. Nyilván figyelni kell rá, de inkább ilyen felügyeleti jelleggel. 470 kilométer után úgy szálltam ki az autóból, hogy egyáltalán nem vagyok fáradt pedig ma még 8 órát dolgoztam is.
Sávelhúzást nem szereti, bár szoftveresként messziről kiszúrom mikor baszná el így olyankor inkább kikapcsolom és vezetek én. -
kardkovacsi
senior tag
Tényleg ha valakit érdekel egy új nagyfesz akkumulátoros F30 330e szóljon
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #74872 üzenetére
Bedugtam, nem írt ki semmit, hát biztos nem megy kihúztam
Vissza, de még mindig semmi cserébe befagyott. Aztán pár hard reset (hangerő szabályzó sokáig benyomva tart) után elindult és megtaláltam az update részt. Otthagytam megyek vissza egy óra múlva, valami 30%-on áll, akkor rájöttem amit írtál is, hogy ez csak akkor megy ha on az autó. Benne hagytam a kulcsot meg nyitva az ajtót. Azért lehetne ezt jobban is csinálni de ez van, de végül is megoldódott.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74871 üzenetére
Emlekezetbol mondom, de a jobb oldalon a menuben az also reszen (lehet egy masik menupont alatt, de logikus helyen) lesz egy Update opcio, ott irni fogja a szazalekot is. 20 perc kornyeke szokott lenni, "on" allapotban megy csak (meg a villanynal is meglepo modon, ICE-nel ertheto volt), de nem zavarja, ha par orat all kozben. Illetve nekem vegig hasznalhato szokott lenni kozben a navi, csak a legvegen indul ujra.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74869 üzenetére
Ki kell valasztani a BMW ConnectedDrive oldalon, hogy melyik regiot szeretned automatikusan frissiteni. Idovel telefonra letolti a frissitest es jelezni fog az iDrive, hogy elerheto (iDrive 7, 8, 8.5 eseten probaltam, ment mindenhol). Ha a teljes terkepet akarod frissiteni akkor pendrive (30+ gigas) es BMW Download Manager.
-
kardkovacsi
senior tag
Most nézem az autóhoz egy 2023-as térképet adtak, elég gáz ez. A térkép frissítés meg valahogy nem megy OTA, nem mondta az autó, hogy lenne. Persze lehet az eSim miatt van. ha van benne akkor használjuk a user adatcsomagját
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74866 üzenetére
Erdekes, csak a 20i-nel csinalja. 30i-vel mar csak a tavolsagi fenyszoro asszisztenst rakja be.
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #74862 üzenetére
Valahogy muszáj a lehetséges variációk számát csökkenteni, ezért azokat a kombinációkat, amiket várhatóan kevesen rendelnek, egyszerűen kizárják.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74862 üzenetére
Nekem engedi az adaptiv lampat M csomag nelkul, illetve coupenal egyaltalan nincs is hatso ulesfutes (csak a GC-nel), de igen, sok a rejtett kapocs. Az M440i-t meg a chiphiany elott rendeltem, akkor szinte mindent lehetett kerni (akkor meg M sport pro csomag sem volt, tehat pl himzett biztonsagi ov is kerheto volt kulon), de a honapok soran veletlenszeru dolgok maradtak ki a gyartott autobol, csak a szerencsen mulott mit kaptal (pl konfiguracio szerint volt lablenditos csomagtarto nyitas, touchos iDrive controller es Gesture Control is, aztan egyik sem jutott bele, de ez meg a jo eset volt, volt ahol a memorias ules, vagy az erintokijelzo maradt le).
Azota viszont rengeteg dolgot nem lehet kerni sem, illetve tobb osszekapcsolas jott letre. M Performance modelleknel ez kevesbe fajo, mert azokban alapbol sok minden benne van, de multkor neztunk egy 420/430d konfigot, ahol aki konfiguralta Shadowline kulsot akart. Ehhez M csomag, M Sport Pro csomag es Adaptiv futomu kellett, szoval instant 3.5 millio plusz.
Amugy most a Drive Recorder eltunt a konfiguratorbol, az biztos veszi az osszes kamera kepet? Emlekeim szerint csak elol, azt is a fenti Driving Assistantos kameraval.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74861 üzenetére
BMW-nél a legbosszantóbb ezek a összekötések. Pl. 4-es coupénál ha adaptív lámpát akarsz kérj hozzá M csomagot, így az adaptív lámpa egyből 2 milla. Vagy az, hogy hátsó ülésfűtés nincs csak bőr üléssel. Rengeteg ilyen van ami húz magával egy másik extrát sokszor értelmetlenül. Mert pl. az megértem, hogy ha akarsz drive recordert akkor kell hozzá a körbe kamera mert azok képét veszi fel.
-
-
Mauzes
addikt
válasz
kardkovacsi #74857 üzenetére
Az egyik előnye annak, ha nagyon gazdag az ember, hogy nem kell nézegetnie ilyen sokoldalas extra listákat, amiket a prémium gyártók csinálnak. Kér bele mindent és kész.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74855 üzenetére
Csomagtérháló. Amivel le tudod rögzíteni a csomagokat.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #74854 üzenetére
Milyen háló?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74851 üzenetére
Közben kiderült van háló is: 51 47 9 410 838 - ez a rendelési száma ha érdekel. Pontosabban ezt találtam a neten, szóval előtte érdemes ellenőrizni
-
Gsx-rr
veterán
válasz
kardkovacsi #74852 üzenetére
En is pont ezert nem ertettem a Teslasok folenyeskedeset(allandoan ezt hallani mint vilagmegvalto feature) es masok hisztizeset miatta.
10 eve nem vennek olyan autot aminek nem elektromos a csomogaterajtoja, majd kezzel fogom nyitogatni naponta azt a retkes motorhaztetot. Ha az is elektromos akkor mar oke -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #74851 üzenetére
Igen, tudom. [link] egész profi a cucc de a motorháztető nyitogatása nem annyira kényelmes.
Láttad a videóban az Audi hogy oldotta meg? Elhúzod a kezed a motorháztető felett egy részen és nyílik is. Szerintem azt lopni fogják a többiek is. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi #74850 üzenetére
Lehet venni utólag. 100k körül van.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
brumi1024 #74849 üzenetére
Múltkor belenéztem az autó hátuljába és azért éreztem amit többször is említettél, a spórolást. F30 biztosítéktábla, szépen két fogantyúval lenyílik, G26 meg olyan mintha kivágták volna a kárpitot és így bele lenne pattintva oszt jóvanazúgy.
Mellesleg a frunk ezt a vásárlás utána nyekergést meg üveg zörgést pont megoldaná. Oda raknám a csörgős dolgokat és nem zörög hárul. sokáig úgy voltam vele ez a frunk hülyeség, de látva az Audi simogatós megoldását azt hiszem lenne értelme.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74848 üzenetére
Jaja. Nem érintett amúgy egyik alkalommal sem, mert ezzel az üléssel csak az M-eken lehet kérni (de ott meg kagylóülést konfigoltam anno), de kár érte. A facelift som helyen spórolós lett (műanyag kormányközép pl).
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74845 üzenetére
Azt nem próbáltam, egyszer ültem a háttámla szélesség állítósban, de nekem mindkettőben M sportülés van/volt, az zseniális. Viszont ez lutri, más testalkattal tudna kényelmetlen lenni, alul nem túl széles és nem is állítható.
-
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74843 üzenetére
Melyik ülésed van a háromból?
A klímával nekem nincs gondom, 21 (esetleg 22) fokon áll, Very Low fokozaton, csendes és hűt rendesen. Nagy különbséget nem érzek a G22-höz képest.
Fordulókör a G2x széria sajátossága, mind ilyen. -
kardkovacsi
senior tag
A jókat már elmondtam az i4 kapcsán azért pár dolog ami idegesítő.
1. Ülés. Az ülés válltámlái szélesebbek mint az F30 sportüléseié. Emiatt kicsit lötyögök benne. Néztem egyes ülésekhez van háttámla szélesség állítás, az enyémhez nincs. Szóval az F30 ülései jobbak mint az i4-é. Kényelmesebb benne ülni, valahogy ezt még nem sikerült megszoknom. Nyilván nem az van, hogy az i4 ülések szarok lennének csak kicsivel rosszabbak mint az előző.
2. Klíma. Valahogy sehogy se tudom úgy belőni, hogy jó legyen. Először azt gondoltam kevés a befúvó rész és azért de megnéztem pont ugyanannyi. Ha rendes klímát akarok akkor tolni kell hármason de akkor meg üvölt az egész és panaszkodik az asszony, hogy nagyon fúj. Előzőben nem tudom mit csináltak másképp, de beállítottam minimum fújásra automatán és nem kellett hozzányúlni.
3. A fordulókör. Ez bakker úgy fordul mint egy busz, nem is értem. Erre sokan panaszkodnak a külföldi fórumokban is.+1. Ez meg a coupé forma, de minden csomagtartó zaj bejön, elmész vásárolni és nyekereg a csomag hátul
Ez adottság, ezzel nagyon nincs mit kezdeni. Cserébe faszán pakolható a csomagtér és jó nagy is. Mondjuk valami lefogó hálót rakhattak volna bele. F30-ban az is volt.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
abrtom87 #74352 üzenetére
Végül eljött hozzánk abrtom87. Élő adatból tesztkör alatt látszott,hogy a részecskeszűrő ellennyomása magas volt álló helyzetben / részterhelésen / és maximális terhelésen is. Mivel nem tud kipuffogni a motor ezért mikor benyit az EGR akkor nagyobb a gázáramlás az elvártnál. De az autó panaszkodik is erre,hogy az EGR légtömeg nem megfelelő.
-
choco01
addikt
Köszi mindenkinek, akkor marad az olajcsere.
-
zsolti75
senior tag
Sziasztok!
Van egy "csodás" fícsőr amit már évek óta az idegeimre megy.
Márpedig, hogy nyitott ajtó esetén befékezi az autót.
Végigmentem az egész kódoláson, de nem találtam meg, hogy melyik opció állítja ezt.
Tudja valaki esetleg? -
CharlieDrop
veterán
válasz
#48584626 #74838 üzenetére
És ugye az ember ilyenkor nézhet, hogy de mi?
Itt hagyom az utókornak, hány autóban van ZF8HP és majdnem 100%, hogy két különböző típusban nem ugyanaz a váltásérzet
-
H.Ezredes
őstag
válasz
choco01 #74835 üzenetére
Szia! 73 ezernél már érett a cserére a váltóolaj. Zf pl 80-től mondja a cserét ( más 60E Km után ) Az,hogy szebben fog váltani csere után senki nem fogja garantálni. De Km-ből már indokolt illetve a tapasztalat azt mutatja,hogy finomabban vált a csere után persze adaptációs törlést is szoktunk csinálni ilyenkor 0-ról indul a szoftver. Ilyenkor újra tanulja a váltások az elején még lehet,hogy nem vált szépeket de utána rendszerint az esetek 90%-ban szebben vált mint ahogy váltott a csere előtt.
De egy 6 / 4 hengeres motornál nem ugyan az a váltó egyébként 8HP-nék 8HP mindkettő csak az egyik 8HP76 ( erősebb ) a másik 8HP50 ( gyengébb )
-
CharlieDrop
veterán
válasz
choco01 #74835 üzenetére
Tévedés, nem ugyanaz van benne, a ZF8HP-nak is vannak különböző variánsai
Egy 840D-ben 8HP76 van, az ötösben passzolom, talán 8HP51és akkor még az esetleges különböző szoftverekről/váltási idő beállításokról nem is beszéltünk.
Simán lehet, hogy egy 520d váltási érzetre rosszabbra van belőve, mint egy 30d vagy 40d -
choco01
addikt
Sziasztok,
egy 840d és egy 520d (mindkettő 2021-es mild hibrid) ugyan azzal a ZF 8HP váltóval van szerelve, ahogy láttam, de még is sokkal szebben vált a 840d. Ez lehet azért mert a nyolcasban 35.000 km van a 520d-ben meg 73.000 km?
Ezekre a gyártó nem szokott szoftverfrissítést adni ami optimalizálja a váltót?
Audinál volt ilyen.. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
H.Ezredes #74830 üzenetére
Ha elviszem majd hozzátok szűrő cserére,akkor ugathatnak,ha gond lesz a kocsival? F15 egyszer volt gari idő után félegyházi ersténél,online könyvbe beírtak stb. Amikor vettem az i4-et, megjegyezte az eladó hogy hozzá vigyem már szervizre az autót. Öcsém mintha utcai cigókhoz vittem volna....
-
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74831 üzenetére
Turistában mentem, nulla előkészülettel, utassal, és fogalmam nem volt mire számítsak (villannyal nem voltam még pályán, és el kellett utána jutnom Budapestre
), úgyhogy azt vártam, hogy gyors pálya lévén a 25 perc alatt azért egy powerlimitbe belefutok, de nem tette, pedig a három hosszabb egyenesen szinte minden körben megvolt a 200 környéke. Nem pályaautó, de pozitív meglepetés volt.
Civic Type R amúgy pláne abban a formában illene is, hogy jobbat menjen.
A videó készítőjét egyébként innen is üdvözlöm az 1:02-nél elkövetett manővere után, velem is produkált egy hasonlót egy másik Type R csak ott kanyar közepén sikerült neki beesnie, és egy mozdulattal egy 718-at is majdnem beszántott az eszetlenje. Pedig el akartuk engedni…
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Mauzes #74826 üzenetére
Az akksi garanciának mi köze ahhoz,hogy hol végzed el a motorolaj cseréjét ? Ráadásul olyan helyen ahol felviszik az online rendszerbe a szervizt . Ebbe nem igazán tudnak belekötni. Teszem azt tönkremegy a motor valamiért akkor már lehet kérdéses az elvégzett motorolaj csere. Garanciális autonál a gyári szűrőket olajat szoktuk javasolni. Abba nem igazán lehet belekötni.
-
tasiadam
veterán
válasz
kardkovacsi #74820 üzenetére
Es a b38 vagy b37? Nemtom melyik a benya, de a 3ezres motorok -3 henger.
-
Mauzes
addikt
válasz
H.Ezredes #74823 üzenetére
Ez általánosságban teljesen jogos, gondolkodtam is rajta, még itt a topikba is bedobtam, ki hogy vélekedik róla.
Én egyedül azért nem mertem máshová vinni, mert az akksi még garanciás, és ne legyen semmilyen esélye b*szakodni a márkaszerviznek, ha esetleg a későbbiekben baja lenne (pármilliós tétel is lehet).
#74824kardkovacsi: ez az áprilisi szervized hol történt? Én a Wallisnál voltam és minden tétel jelentősen drágább volt (igaz, hogy G vs. F széria, de akkor is...). A 3 vagy 4 évet amúgy nem is tudom, nem is így számolja a BMW, hanem vagy km alapon vagy időintervalum alapon. 60 ezer km-nél voltam én.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
Mauzes #74822 üzenetére
Az 4 éves nagyszerviz lesz, nem? 3 éves korában nincs csak fékfolyadék csere.
De igen, amikor nekem volt 1,5 éve 4 éves nagyszervizem akkor megkérdeztem mennyi lett volna, 250e.
Ehhez a 315e-hez képest a 400e-es 5 év 100K-s szerviz igazán jó áron van.Ez az enyémre, a 6 éves szerviz tételek, idén áprilisban:
és még kedvezményem is volt rá. Ez F széria a G óradíja magasabb valamivel.
szerk. lehet az 3 éves is, mert akkor gondolom megvan a megfelelő kilométer amikor át kell nézni.
-
Mauzes
addikt
FYI csak tájékoztatási céllal, 330e-vel most voltam 3 éves "nagyszervizen" a Wallis-nál, olajcsere, levegő- és pollenszűrő, gyújtógyertya, összesen 315 ezer Ft.
Tudom-tudom, majom és banán esete, de néhány tételnél azért igencsak vastagon fogott:
- 5 liter olaj: 60 ezer
- pollenszűrő, csak az alkatrész: 46 ezer (!)
- kötelező elem az ellenőrzés-diagnosztika-próbaút: 52 ezer -
brumi1024
veterán
válasz
kardkovacsi #74820 üzenetére
Megbizhatosagarol nem tudok nyilatkozni, indulaskor/start-stop eseten kicsit kulturalatlan, illetve akarhanyat probaltam eddig mind sokat evett.
-
kardkovacsi
senior tag
Tudtok mondani jót/rosszat a 2017 utáni automata 118i-ről? Amit így gyorsan kiolvastam, hogy három henger és az automata váltója se a klasszik ZF. Mennyire gáz ez a három hengeres motor?
-
brumi1024
veterán
válasz
chess001 #74816 üzenetére
Gondolom ott voltál és onnan tudod.
Semmi értelmét nem látom a publikum számára évente egyetlen napot nyitvalevő pályán köridőt mérni, pláne úgy, hogy tavaly (az első nyílt napon) szakadó esőben mentem egy másik autóval. Ettől függetlenül két kört mért az utasom, 2:15 környéke volt a jobbik azok közül. Nem nyomtam eszetlenül, se a gumit se a féket nem akartam nullázni, de nem is óvatos gurulás volt.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
Gergőke88 #74811 üzenetére
Instagram oldalukon lesz szerintem (balatonpark). A latogatokozonseg egyebkent szerintem kicsit mas, mint az egyeb magyar palyakon (Pannoniaring, Euroring pl), a G80/82 itt "nepauto", 20-as nagysagrendben lattam (G87 is volt par, az is, amit privatban emlitettel, hogy az egyik szalon felrakta a hirdetest rola
). Pedig a reggeli masodik sessionon voltam, meg viszonylag kevesen voltak, tavaly delutanra lettek igazan sokan. Volt kint egy M4 CSL is, illetve egy ujabb magyar rendszamos GT3 RS is (ha jol remlik 3 is van mar).
M440i-hez kepest: meglepo, pozitiv ertelemben. Nyilvan nehezebb, de semmi nem melegedett el, fek, gumi a teljes 25 percet hutokorok nelkul birta, power limit sem volt, akkuhomerseklet is rendben volt, illetve gyorsan hult, pedig 32 fok volt kint. DSC offban mentem, alacsony regennel, nagyjabol 5% volt koronkent a fogyasztas, parkoloban elvileg van gyorstolto, de a valosagban nem mukodott.
Viselkedesre alapvetoen hasonlit az M440i-hez (a GC-hez foleg, a coupera 225-os elso gumik fertek csak el, emiatt korlatos volt az elso tengelyen a tapadas, az ujabb M240i vagy M440i GC mar enged 245-ot elol, az i4 meg 255-ot is), a hajtas viszont mas: meg lehet csusztatni, de a sulyaval kell jatszani, szerintem fun, viszont nem olyan ertelemben, mint a belsoegesu - ott ha melegedtek a gumik ki lehetett tenni a farat, amig az xDrive kozbe nem szolt, itt nem. Ez viszont brutal modon tapad, es jelentosen gyorsabb, foleg nagyobb temponal. Erdekesseg, hogy nagyobb kormanyszognel valoban visszafogja kicsit a hajtast, kiegyenesitve meg szepen raengedi, jol szorakoztam vele.
A leginkabb meglepo egyebkent a hang hianya volt: egyreszt szokni kellett az elejen, hogy mas referenciapontokat kell keresni, tud meglepoen gyorsan jonni a kanyar, masreszt viszont pontosan lehet hallani a gumikat, mas autok gumijat, illetve hogy van-e korulotted valaki. 200-zal mentem a celegyenesben, es hallottam mikor valtott akit epp eloztem.
Ha a villanyos M-be raknak annyit, mint a Hyundai az Ioniq 5N-be nem lesz ez rossz.
-
brumi1024
veterán
válasz
FIREBLADE78 #74809 üzenetére
Balaton Park Circuit. Ebben benne van az odaút, 25 perc pályázás átlaga 84.
-
windlord
őstag
válasz
FIREBLADE78 #74806 üzenetére
Valószínűleg vele is ez történhetett.
-
brumi1024
veterán
Asszem egy ideig ez rekordfogyasztás lesz. -
FIREBLADE78
addikt
Nem versenyeztem. Csak szimplán elindultam.
-
válasz
FIREBLADE78 #74802 üzenetére
Kérdés ő is tudta-e hogy verseny van?! 🤪
-
Mauzes
addikt
válasz
FIREBLADE78 #74802 üzenetére
Ez igazán tudományos mérés volt, érdemes konklúziót levonni...
-
windlord
őstag
válasz
FIREBLADE78 #74802 üzenetére
Lehet nem fűtötte a versenyzés vágya.
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- BestBuy topik
- DOOM: The Dark Ages - Megérkeztek az első értékelések
- Tudományos Pandémia Klub
- Azonnali fotós kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- sziku69: Szólánc.
- Asztrofotózás
- Jelszókezelők
- További aktív témák...
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- AKCIÓ! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest