- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #27752 üzenetére
Akkor ha jo eredmenyt akarsz, atalakittatod a fenyszorot facelift-es integralt ledesre. Sokkal szebb is lesz, hatvanyokkal erosebb lesz a fenye, es annyira nem draga muvelet.
Ezek a H8-as ledek csak a belso karikat vilagitjak be, a ket szelso csak pislakol, barmekkorat teszel bele.(nekem 8W-tol 40W-ig volt benne, tobb lepcsoben) Ha hazamegyek, en is atalakittatom.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #27754 üzenetére
En is azt hittem, hogy boven okes, amig nem lattam, hogy a facelift-esekben az integralt ledek hogy vilagitanak. A kulonbseg nappal igazan szembetuno, foleg verofenyben. Mig a H8-as regi rendszerut akkor joforman latni sem lehet, addig az integralt meg nappal is siman 'vakit', es megrajzolja azokat a karikakat.
Az atalakitasnal megbontjak a fenyszorokat. Bent a karikak specko csovek, amik viszik a fenyt az izzotol. Azok helyere, vagy talan belejuk? koltozik a ledsor.
Igy fest az ujakon, a nappali led. Ennek mar vallalhato a fenye, pont olyan eros, mint az Audikon, vagy akarmelyik ujabb auton a beepitett DRL ledsor. A nem dragat kerdezd meg FET-MEN -tol. En is tole varom a valaszt. Azt hiszem 40k. Egy minosegi H8-as izzopar olyan 20k korul van, szoval annyira nem gaz. Raadasban nekem az egyik 2 ev utan kiegett... Mar ki sem cserelem, tojok ra. Izzora nem koltok, inkabb atalakittatom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #28065 üzenetére
Mert egy BMW fórum
Én mondhatom, hogy eddig 6 kiló ment az autóra kb, vagy picit több, persze olyan áron is vettem. És még hatot rá tudnék költeni, hogy pöpec legyen, de akkor makulátlan
Amúgy lehet venni 2-300-ért is autót, igaz sok vele a macera, de legalább 1 milla megmarad. TFH 1.3 milla egy átlagos e46 (nem lefingott, de nem csilli-villi vas)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #28913 üzenetére
Vegre egy oszinte d tulaj. Birom mikor a 20d tulajok ilyen 6 literes atlagrol regelnek. Persze osszejohet az ha 90% palyan hasznaljak, hosszutavon es 120-as atlaggal. Ilyen hasznalat mellett az en manual 28i -m is csak 7.5-et eszik. Rekord az 6,5 volt 100-al vegig hazafele Triestbol! De valosag az 10 literes atlag. Ahogy egy 20d-nel is a 8. 30d-nel a 9.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #31562 üzenetére
Szerintem mindig tedd hozzá, hogy milyen városban. Nekem az 1810kg-os 30d-vel vidéken megyeszékhelyen megvan a 7,5 liter, de Budapesten a dugók miatt 8,5 litertől indul a történet, de még a legextrémebb 2 autót előre és ácsorgok 5 percet szituval is megállt 10,5 liternél a jelző a 7km alatt. Ha viszont végig tudok csorogni a rakparton, akkor max. 6,5
A 177 lovas diesel 20d ismerősnek 6,5nél nagyon ritkán evett többet. -
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #32324 üzenetére
Akkor rosszul újították fel. Kárászy-ék megcsinálják normálisan. Ha mást akarsz, akkor Koni sport, ami keményebb, de rugó is kell hozzá, vagy az FSD, ami gyáriasabban rugózik, de kicsit sportosabb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #32551 üzenetére
A magyar nepperszótárban a "full" a manuális klímát és 2 elektromos ablakot jelent. A "full full" digitklíma, 4 elektromos ablak, plusz ABS. A "mega full"ba már beleférnek olyan 90-es évekbeli űrtechnológiák is, mint ülésfűtés, navigáció, stb.
Ebben sincs HUD, éjjellátó, radaros tempomat, etc. Ezek nélkül elvagyok, viszont a komfortülésből és a nagy naviból nem engedek.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #33703 üzenetére
sok minden miatt lehet ám, városban mennyit mész, mennyit állsz, mennyit gyorsítasz, stb...
az öcsém benzinese 7 liter körül evett városban (18i M43B19), az én 18dA-m (N47N) szintén. Csak nekem 10km/30perc volt az átlagom, neki meg 10km/10perc... vagyis én dugóban mentem végig, ő meg nem... meg az övé kézi és könnyebb autó volt...
tudom, erre minek dízel, de viszonylag ritka a benzines automata
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #33972 üzenetére
Ugy megy, mint 15 eve a 30d, amitol mindenki el volt ajulva. El vannak mar kenyeztetve az emberek teljesitmeny teren, rengeteget erosodtek az autok az elmult par evben. Csak szerintem az emberek mentalis erettsege, es a vezetesi tudas nem kovette ezt.
A negy hengeres dizel viszont tenyleg csunyan szol.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #33984 üzenetére
Amilyen a Passat, Golf. Ezek a CR-ek nem szolnak a legszebben. Es ezt tetozi, hogy nekem az uj SuperB is csalodas. Bar a Passat sem tetszik annyira.
Ami viszont erdekes. Tegnap megneztuk feleseggel ezt a Kia Optimat, ami tulajdonkeppen egy uj auto. Az az 1.7CRDi meglepoen szepen jart, sokkal szebben, mint az egyeb 4 hengeresek. Persze nagyon gyenge a motor ehhez az autohoz... Belsorol kinek mi jut az eszebe? Azert csak hapogtam am, mert ott figyelt a kormanyfutes, uleshutes, faja es gyors navigacio(bar a touch screen nem jon be vezetes kozben), az adaptiv tempomat jobban mukodik itt, mint az F10-ben, van ebben is 360 fokos kamera, auto parkolas, automata veszfek, savfigyelo, vezetek nelkuli telefontolto!, Harman Kardon hifi... Engem megvettek, de nem ezzel a motorral, hanem majd az SX 2.0T -vel.Kis kitero, nem offolok errol tobbet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz Gsx-rr #34677 üzenetére
Nem egy sima kérek infót és csá hangnemű levélről van szó. Megszólítás/udvarias kérdés/valamint vételi szándék leírása/elköszönés.
Egy tőmondatos, sem vessző, sem írásjelek használatára nem képes, 1betessel én sem foglalkoznék, de ha van egy levélnek "levél" kinézete akkor miért kell egyből lehúzni? -
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #34848 üzenetére
Kicsi konnyu auto, viszonylag meg eros motor(direktszuro, nyitott vagy legalabb sport kipufogo, chiptuning kell bele), minden direkt, nyers, ezek miatt azert meg nem rossz. A kormanymuvet cserelnem mondjuk, meg egy sperrt raknek ra. Persze 28i-t preferalnam a 20i elleneben.
Egy jobb futomuvel, erosebb fekekkel trackdayen reggelire megeszi a modern 200le koruli autokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #34848 üzenetére
Ma is igaz ez. Nem attol lesz vmi elmeny mert x mp a 0-100. (persze ne 15mp legyen) Egy 20i/23i is szepen megy, rovidebb a valto alatta. Nyilvan az igazi egy 28i lenne de mivel ezt dragalotta igy ezt nem irtam. Amugy meg ugy hiszem az allapot a lenyeg egy ilyen autonal es ha idovel keves lenne vesz egy bontott 28i blokkot es egy hozzaerto szerelo befuzi neki.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #34985 üzenetére
A repulovel lehet, de az autoberlessel nem. Szamold ki, 3 hetre mennyivel huznak le, ha elhozol egy kozepkategorias, mar hasznalhato autot.
mas: Lemostam az autot, de elotte az alvazat, igy, hogy mar tuti nem lesz so az utakon. Kapott eloszor egy oblitest, majd ket soron snow foam -ot, majd oblites, es a vegen egy alvazvedo lemosot, amit kicsit hagytam dolgozni, mielott lemostam. Gondolkodtam rajta, hogy a mosas utan a kasztnit is waxolom, de ezen allapotaban folosleges lenne, csak idopocsekolas. Szoval az elmaradt. Kerekjaratokat, nyergek korul kiverettem, vasarnap mehet a festes, es a felnipucolas.
Beszartam, mert mosas utan at akartam allni az autoval, es inditasra a kovetkezo hibauzenet fogadott:
"Increased battery discharge when stationary. Electrical consumers were temporarily switched off"
Erdekes, mert nem tudok rola, hogy barmi nyitva lett volna, mivel kulso mosast csinaltam. Elmentem palyaztam egy 40km -et tolto uzemmodban( ), majd visszaerve leallitottam. Most eltunt. Remelem, nem az alvazmosaskor tortent valami megint. Mar remeket latok, de az E92 -on is egyszer mostam le az alvazat, es azt kovetoen jobb hatul az egyik szilent megadta magat.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #34987 üzenetére
Ez csak akkor igaz, ha olyan autod van, ami alkalmatlan hosszabb utakra. Egyebkent en rakerdeztem kivancsisagbol, kaptam ajanlatot nyarra. 3 hetig leszek otthon, plusz Croatia. Egy Skoda Octavia berlese 15 napra Budapesten 480 euro(kulfoldre nem tudom mehetsz e vele). Azzal mar talan elindulnek 1000 km-re nyaralni. Erre jon a repjegy, ami ha fapad, akkor ket szemelyre csomaggal egyutt min. 200 euro. A repteren hagyom az autot, kb. 80 euro. Aztan ha mar otthon vagyok, hozok vissza magammal hazait, csomagszallitoval 45 euro. Ez 805 euro. Ha magam megyek autoval, akkor 620 maximum. Tehat anyagilag rosszabbul jarok. Persze a sajat auto degradacioja nincs beleszamolva, de uram bocsass, akkor miert veszek draga autot? Hogy nezegessem? Vagy ilyen 20 km-es munkabajarasra? Azert kolt ra az ember, hogy hasznalja. Egy ilyen 6-8k km-es tura alatt tudod igazan kielvezni azt, amiert kifizetsz hatalmas felarat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz Gsx-rr #34985 üzenetére
Én csak azért nem értem ha valakinek autója van miért nem sajáttal megy? Nem bízik meg a saját autójában vagy fél használni? Arra kár megvenni egy autót, hogy csak a boltba jársz vele, de nem mersz elindulni egy 200 km-es útra Ráadásul a kolléga minden 2. hozzászólása arról szól, hogy ez meg az az autó a szegényeknek való akkor ő miért megy repülővel meg bérelt kocsival, mert az "olcsóbb"? Neki sem futi? Ejnye bejnye.. az a baj, hogy azok a hsz-ok amiket olvastam mindig arról szólt, hogy lenézte az autó tulajokat, mert pl. 5 évesnél régebbi autója van valakinek vagy hasonlók..
[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz Gsx-rr #34991 üzenetére
Èn is hasonlóan gondolkozom ahogy BMW001 kolléga.Az autót igazán hosszú út során tudjuk igazán kihasználni, pl.Német autópàlyán vagy Horvátországba leutazni vele.Nekem Belfastból Budapestig és vissza 800 Font (sajnos,a kompok rohadtul megdrágìtják)de énse azér vettem,hogy csak Anglián belül használjam.Idén szerintem repülök mert otthon van a màsik autóm de ha ez nem így lenne tuti hazavezetnék..
-
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #35913 üzenetére
Feltöltötték az akkut, átvitték a szervizbe. Ékszíjtárcsa tökéletes, levették a generátort, egy csapágyat cseréltek benne, mert az már nem volt az igazi, de egyébként annak sincs semmi baja, padon is hibátlanul tölt.
Akkumulátorhibára gyanakodnak, még egy napot marad náluk, aztán elhozhatom. Nem pékek, 30 éves múlttal rendelkező önindító- és generátorszerviz, és autovillamosságban is otthon vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házimozi belépő szinten
- Fotók, videók mobillal
- Házimozi haladó szinten
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- PlayStation 5
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...