- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
válasz H.Ezredes #47043 üzenetére
120k km van az F11 535d-ben, gondolom lassan ennél is esedékes lesz. BMW amúgy nem foglalkozik vele? Úgy vannak, hogy "lifetime" kitart (tehát 180k km-ig), mint a váltóolaj?
Egy BMW szerelő szerint érdemes prémium diesel-t tankolni a kevesebb adalék miatt, így a kokszosodás is lassabb. Nem tudom, nem értek hozzá, de a szívósor takarításával/cseréjével már számolok. -
Chrys_
addikt
válasz Anubris #47097 üzenetére
Mennyi kedvezményt adhatnak az M850i-re? 135k € volt a lapon
Ilyen, nagyon jó szín.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Az autómon RunFlat gumik vannak. A pótkerék helyén szerintem a Harman Kardon Logic7 subwoofer lehet. Nem láttam, mert a Touring csomagtartójának alját nyitva csak egy kis tárolórekesz látszik, ez pedig patentokkal rögzítve van. Alá jobb oldalon kábelek futnak valamihez.
Szóval pótkerék nincs, és ha jól tudom, nem is kell törvény szerint. Ha lecserélem a gumikat nem defekttűrőekre, akkor hogy lehet legálisan használni? Ilyenkor kell mindenképpen pótkerék (mankókerék), vagy elég egy defektjavító készlet az autóba? Vagy elvileg (szabály szerint) az sem kell? Persze azért nem árt valami...És mi a szabály MO-n az izzókészlettel kapcsolatban? Ha az autóban minden L.E.D.?
-
Chrys_
addikt
Készített már valaki F10-11 wireless töltőt S8+ vagy nagyobb telefonhoz?
-
Chrys_
addikt
válasz ludsimon #47251 üzenetére
Nincs, vagyis csak hagyományos wireless töltők vannak. Van egy Blackberry-adapter átalakítás, amit eddig találtam. Olyan érdekel, ami a snap-in adapter helyére megy és használja az induktív antennacsatolást.
Én most egy Snap-in-adapter Universal-t vettem, ami Type-C USB csatolós, ez jó a Samsung Galaxy S9+ telefonhoz. Egy wireless megoldás jobb lenne. Most azon gondolkodom, hogy nem egészen azt a megoldást választanám, amit fent linkeltem, hanem egy Samsung gyorstöltőt raknék ebbe az adapterbe. De ez aktív hűtéses és valamivel "szélesebb" (átmérő).
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #47252 üzenetére
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #47256 üzenetére
Jó kérdés. A G30-ban NBT EVO van.
@SeniorTilla: ha megtudsz további infókat, akkor írd meg nekünk is ide kérlek.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #47259 üzenetére
Az F11-ben lévő NBT-m kb. minden akkor funkciót tud (CoonectedDrive, RTTI stb., kivéve DAB+, az hiányzik belőle). Így is kell EVO-ra cseréléskor több modult is cserélni/plusz extraként beépíteni ahhoz, hogy minden funkciója meglegyen?
-
Chrys_
addikt
Én második autónak el tudok képzelni egy Tesla-t (Model 3 Performance), Kia Niro EV-t vagy valami más elektromos hajtású autót. Csak nincs rá pénzem
-
Chrys_
addikt
válasz slashpm #47541 üzenetére
Nekem is most lett először bőrüléses autóm. A BMW-nél vettem hozzá egy UV-védelmes tisztítószert, amivel állítólag évente csak néhány alkalommal kell lekezelni. Valamint hoztam tőlük egy bőrtisztító habot is, a rendszeres takarítást azzal fogom csinálni. Plusz benzinkúton találtam bőrüléshez való 20-s kiszerelésű törlőkendőt (ez mindig az autóban van).
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #47548 üzenetére
Városba, vagy kisebb utazásokra vennék egy KIA Niro EV-t. Csak majd év közepén kezdik szállítani az előrendelőknek. Ezért lett BMW, ez meg minden célnak megfelelő Ez az elektromos autó ráadásul nem is vészesen drága, a nagyobb kapacitással talán 36k € körül van az ára. 300-400km-t meg elmegy egy töltéssel, fűtéssel/klímával, persze nem száguldozva, nem arra vannak ezek kitalálva, hiába megy a Tesla is, mint a barom, ha úgy meg túl gyorsan lemerül.
-
Chrys_
addikt
Ha az EGR ki van iktatva az F11 535d-ben, akkor láthatóan füstölni fog a kipufogón keresztül? Vagy ez inkább DPF off esetén van? És még ha remap is hozzá jön? Nem értek hozzá, de nem szeretném, hogy ezek után füstfelhőt húzzon az autó.
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #47652 üzenetére
Ezért jó a Mercedes kormányváltója Bár valamelyik off autóban pl. egy tárcsával lehet kiválasztani a funkciót.
Kézifék kioldása: D-be kapcsolsz és elindulsz. Bár pl. a Jeep esetén nem mindig old ki, egyszer én is bénáztam emiatt egy parkolóban, amíg manual ki nem kapcsoltam
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #47655 üzenetére
Használom is...
-
Chrys_
addikt
Közel 4 éves az autóm, nincs rá gyári garancia már, tönkrement benne a vezető ülés egyik ventilátora. A helyi BMW-nél ilyen hibát eddig még nem láttak Kijavítják ingyen
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #47769 üzenetére
Inkább a múzeumban ültem volna be szívesen néhány autóba De azt nem engedik
-
Chrys_
addikt
válasz H.Ezredes #47783 üzenetére
Ezen gondolkodom napok óta, még beszélünk róla hétfőn
Fogyasztás valós, van egy ellenőrző Excel-táblám, ahol minden kiadást vezetek és átlagfogyasztás számítást is végez (mindig tele tankolom, így egyszerű). Utolsó tankoláskor a saccolt elérhető távolság 980+ km
Rövidebb távokon viszont Autobahn-n 200+ kmh a jellemző, úgy azért 9-10l körül van az átlagfogyasztás a következő tankoláskor és kicsit 600km feletti elérhető távval. -
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Tényleg, remap esetén a lóerő/nyomaték kijelzés is hozzá lesz igazítva, vagy az marad eredeti?
-
Chrys_
addikt
Egy F11 535d LCI remap gyorsteszt az Autobahn-n (Torque Pro):
Power és Torque értékekhez nem lettek beállítva az autó paraméterei, így nem valós értéket mutatnak, ezek majd a héten lesznek lemérve.
Rajtprogram nélkül, azt sem tudom, hogy benne van-e a funkció, de amúgy sem használnám.
Sport mode, sport állásban a váltó.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #47960 üzenetére
Éppen MO-n voltam 🙂
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #47965 üzenetére
Érzésre igen, de inkább a kormányba kapaszkodtam extra stopper helyett 😀 Padon lehet még jobb, nincs légellenállás, ha nem szimulálják 🤣
220 kmh-ra állítottam a figyelmeztetést, azt mindig érdekesen gyorsan elérem.
Majd csinálok egy gopro-s felvételt.Váltóval kapcsolatban nincs infóm.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz H.Ezredes #47963 üzenetére
F11 nekem praktikusabb Az a potenciál meg szerintem benne marad, hosszú távon tervezek az autóval. Meglátjuk mi lesz a TÜV vizsgán jövőre így (az a kód végül benne maradt, amiről beszéltünk ezzel kapcsolatban?)
Erről hallottatok már? Intelligens vízbefecskendezés.
- Motor hatásfokát növeli (F10 535d +40LE/+80Nm)
- Csökken az égés- és kipufogógáz-hőmérséklet (akár 200 C-fokkal)
- A motor termikus terhelése csökken
- Kevesebb NOx
- Kisebb fogyasztás[ Módosította: radi8tor ]
-
Chrys_
addikt
válasz molnarpeter #47979 üzenetére
Jó ötlet - lenne, ha szólna. De nem jelzi.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz CharlieDrop #48006 üzenetére
Én sosem vezetek kilinccsel előre, nekem kb. mindegy, hogy elől vagy hátul hajt. De az xDrive a legjobb
-
Chrys_
addikt
válasz SeniorTilla #48017 üzenetére
Én használom az autó naviját, egész jónak találom, kivéve a sebességmérők jelzését. Az ugyanis nincs Valamint még nem jöttem rá, hogyan lehet a kijelzett érkezési időt és távolságot a következő köztespontról a végcélra átállítani.
A telefonon meg mehet a Blitzer.de Plus, vagy Traffi Hunter stb. -
Chrys_
addikt
Mi az az INPA, egy program, vagy ez a protokoll, amin a BMW-k kommunikálnak?
Nekem CARLY bluetooth Adapterem van, amin megy a diagnosztika és kódolás. Mindkettőt próbáltam már. Valamint ezzel az adapterrel működik a Torque Pro app is, amivel "valós idejű" méréseket lehet végezni (jobb, mint az eredeti Carly program kijelzése, az túl nagy időközökkel frissíti az adatokat, lassú). A Bimmer-Code nem ment vele eddig (talán szükség sincs rá). -
Chrys_
addikt
válasz Chrys_ #47922 üzenetére
H.Ezredes, baj van! Nem elég a nyomaték kijelző Nm-skálája
Motor: 389,07 LE
Kuplung: 367,27 LE
Nyomaték: 731,03 NmMérés után több, mint 50 hiba volt a gépben (futómű, ABS, fék, biztonsági eszközök stb.), mert ugye ez nem xDrive, és az első kerekek ki voltak kötve. Kellett neki néhány méter, mire észhez tért, de azért nekem kicsit para volt, rögtön rá is kérdeztem, hogy ez így "normális-e", mondták, hogy induljak el, eltűnik mind.
-
Chrys_
addikt
Sok törött autót importálnak USA-ból EU-ba, főleg lengyelekhez, akik összeraknak minden törött gépet. Volt egy nagy riport a németeknél, hogyan kerülnek be ezek a belföldi piacukra (pl. mobile.de). Azóta valamiért minden ilyen hirdetésnél ott van, hogy "javított baleseti kár". Úgy tűnik ezt MO-n még nem kell megadni
-
Chrys_
addikt
Nálam most alap ki van kapcsolva a funkció, de ECO PRO módban aktiválódik, ki kell/lehet kapcsolni újra.
-
Chrys_
addikt
Ma reggel leadtam az autót a helyi BMW szervizben, mert a hibás ülésszellőztetést rendbe kell hozni.
Valamint van kb. 20 további hiba a diagnózis szerint, mind akkor íródott be, amikor a dyno mérést csináltuk. A mérés után közvetlenül még az autó is kiírt ABS, DSC, futómű, radar (biztonsági eszközök) stb. hibákat a kijelzőn, de ezek mind el is tűntek úgy 50m gurulás után.
A jelenlegi hibák egy része is a "Giergeschwindigkeit" szenzor miatt vannak (nem tudom pontosan ez mi, szerintem valami elmozdulásjelző-szenzor lehet), de a szerviz tanácsadó szerint ha ez még fennállna, akkor a motorcheck, abs, stb. visszajelzők világítanának. Az autó érzésre jól működik, nincs rá panasz.
Ma csinálnak a szerelésen kívül egy diagnosztikát, ha valami hibás, akkor lesz egy újabb időpont náluk...H.Ezredes: Mondtam nekik, hogy van a motortérben egy kábel leragasztva, nehogy visszadugják
Megemlítettem neki a hibás AGR-Ventil hűtőt, ezt megcsinálták volna ingyen annak ellenére, hogy ez a sorozat nincs a BMW akciójában. De ugye ha már megtaláltuk a hibát, és szét volt szedve az autó, nem lett volna semmi értelme úgy visszahozni, így volt a jobbik megoldás.Most láttam először az új X7-t. Nagyon nagy ízlésficam kell azoknak a veséknek az elfogadásához, valamint jól feltöltött bankszámla... Ráadásul a BMW Laser lámpák meg ugye nagyon keskenyek is mellette, nagy a kontraszt. Mindez 11x ezer euróért. Bár a helyi akciós ár 106 ezer.
Start-Stopp: én is átprogramoztam az utolsó beállításra (ami nálam OFF), de ECO Pro módban aktiválódik automatikusan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban