- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Mobil flották
- Fényképen a Poco F7
- De mennyi az annyi?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Insta360 One X4 - mindegy, hogyan fogod
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
Új hozzászólás Aktív témák
-
japán
csendes tag
válasz Master94 #12854 üzenetére
Szia.
Master94! Mit telepitettek neked? No ézt nem igazán értem! Mivel az én gépem/K52JE-EX-232D is megfordult a Fixdirekt-nél! De nekem maradt az oprendszrer!A saját,amivel elküldtem! Amugy minden Kedves Bajtársam-nak mondanám,hogy még mindig ZSIR a gépezet! Igaz 1 szer fagyott mint irtam is,de ez nem jelent semmit ez bármelyikkel előfordulhat! Igaz az Akku az 1.5 ora,de hát ez már csak ilyen,de ettöl függetlenül jó a gép! Igaz belenyultunk a szériába anno,de megcsinálták a szervizbe! És igaza van Kali-urnak,ettöl még nem kell mocskolni az ASUS-t! Mindenütt vannak hibák! AFönököm-nek HP-je van,Ő négy honapig vitte személyesen a szervizbe! Megcsinálták,hazahozta "Kék Halál" ! Ismét vitte,javitás,hazahozta ismét "Kék Halál! Ezt négyszer játszották el vele,mire kicserélték a gépét,és az Uj HP ugyanaz a széria,megy a mai napig is neki! Erröl ennyit!
Bár anno Én is nagyon ideges voltam,visszalehet olvasni a Hsz-ek,amit irtam! -
-
F1r3b1rd
tag
válasz Master94 #12464 üzenetére
Ha végigjártad a procedúrát(szervízzel balhé, mail az anyacégnek, stb) és kártérítést állapítottak meg, akkor levásárolhatod az eredeti összeget, vagy felajánlanak egy hasonló árban lévő notit, de ezeket már leírták pár hsz-el korábban. Ha jóval drágább gépet akarsz cserébe, akkor tuti h a különbözetet kifizettetik.
-
Jamo80
csendes tag
válasz Master94 #12412 üzenetére
Szia!
Szerintem ne a szervízbe vidd be, hanem az üzletbe, ahol vásároltad a gépet. Ők ugyanis kötelesek jegyzőkönyvet felvenni a hibáról, és átvenni a készüléket tőled. Valamint a szervíz ülhet a javításon 1-2 hónapot, mivel velük nem állsz szerződésben. A kiskereskedőnek viszont elvileg csak 15 napja van erre.
Bővebb info a panaszfal.hu-n.
-
#76500480
törölt tag
-
#76500480
törölt tag
válasz Master94 #12387 üzenetére
igen, de legalább az asus kinyöghetne egy olyat, hogy: " észleltük a problémát ...."
én használom a gépet, ha meg baja lesz-> szervíz, addig nem szenvedek vele és legalább festékkopásig használtam XD
"have a K52JE and fixed the problem doing this:
renaming this registry key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\iaStor\Parameters]
to
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\iaStor\Parameters.Bad]
Then reboot. Good Luck!"
ez megoldhatja a problémát?
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Master94 #12380 üzenetére
nem biztos, hogy ez a jó megoldás...
amúgy én úgy tudom, hogy kintről engedélyezik a jóváírás különböző módozatait, ezért olyan nehézkes és hosszadalmas a folyamat, és a hazai képviselet előtti demonstrálás ezért nem feltétlenül vezet közelebb és/vagy gyorsabban a célhoz, még akkor sem, ha többen mentek oda egyszerre...comegetsome1; azért csak nézz utána, hogy sok nevesebb gyártó használja még ezen típusú merevlemezt - ami nem is annyira rossz azért - a notijaiba!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
adDis
csendes tag
válasz Master94 #12297 üzenetére
Mint írtam korábban, mi még nem vittük be szervizbe a laptopot, mert a tanév végére várunk, de ha ziccer lesz ,akkor felülírhat úgyis bármit a dolog
Ha olyan időben mész, hogy nekem is jó tehát, én szívesen megyek, bár majd azért írd le priviben, hogy szerinted mi lenne a jó terv/stratégia!Azért össze kéne írni pár nevet és elérhetőséget addig, teljesen más lenne, ha egy tízes-húszas listával állítanánk be, hogy kérem ennyien vagyunk ugyanezzel a problémával...
Én Facebook-on nem vagyok fent, de valami csatlakozós lehetőséget talán ott el lehetne indítani[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz Master94 #12273 üzenetére
azt mondanak, amit csak akarnak, a jogszabály a mérvadó! amennyiben boltban vetted személyesen, úgy a 3 napra azt tudom elképzelni - amit mondhattak -, hogy azon intetvallumon belül cserélik a notit, és nem javíttatják; link (151/2003. Korm. Rend. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - a 7. § miatt!)
távollévő felek (webshop) esetén 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, termék és pénz pedig vissza; linkF1r3b1rd; ez neked is válasz a kérdésedre; link
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
legenda
válasz Master94 #12266 üzenetére
na, az nem annyira egyszerű, mert először javításra törekednek, aztán cserére - csere esetén nem ritka, hogy jobb/drágább típust kínálnak fel -, levásárlásra - más széria...stb -, a pénz visszafizetése csak végső esetben, néha nehéz harcok árán, vagy még úgy sem...
jelen esetben ez nem passzivitás vagy - a másik oldalról nézve - aktivitás részemről, csupán érzékeltetni próbáltam, hogy szerintem nem sok értelme van a kezdeményezésnek adott formában!
mellesleg aki biztosra akar menni, az webshop útján/feltételeivel vásárol, és egy hétig teszteli a terméket, mert 8 napon belül indoklás nélkül visszadobható a vásárolt cucc, és alapban visszajár az ára![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz Master94 #12260 üzenetére
akiknek nem cserélték ki, vagy javitották meg a hdd-s hibát - nem hiszem, hogy sok ilyen lesz, mert vagy javítják, vagy cserélik - akár többször is, ha mindig azonos szériás notit kér az ügyfél, és a további példányokkal is gond van! amennyiben pedig javítják vagy cserélik, úgy szerintem nem sok értelme van ennek az egésznek, de hajrá...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
adDis
csendes tag
válasz Master94 #12262 üzenetére
Mi még nem csináltunk semmit a K52JE-s laptoppal, nem vettük fel a kapcsolatot a szervizzel, mert ha ilyen sok idő, úgy döntöttünk, megvárjuk a tanév végét és majd max. nyáron szórakozunk vele. De ugyanaz a hibajelenség mint nálatok, és mint írtam, bármilyen lobbizást támogatok!
Szóval 3! -
legenda
válasz Master94 #12152 üzenetére
nem jöttek még rá - félek, nem is nagyon fognak/akarnak -, mert nem minden darab hibás! kifut a széria, ami már a kereskedőknél van, és kész! aki gariztatja, azzal foglalkoznak, aki pedig nem, illetve akinél nincs probléma, az meg használja, és kész!
a garit nem befolyásolja a jumper felhelyezése/mozgatása, mivel az asus a legtöbb széria esetén nem garis matricázza le a merevlemez, memória, wifi modul...stb hozzáférhetőségét/cseréjét - sok más gyártóval ellentétben![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz Master94 #12149 üzenetére
Üdv a Klubban!
- ha érdekel mi a gond ~100-150hsz-t olvass vissza....
- ha megoldható, esetleg próbáld meg a vinyódat lebutítani sata2-ről sata1-re, ez talán megoldja a problémát
- ha a vinyó butítás nem segít, akkor kezdheted felvenni a kapcsolatot az Asus-al garanciázás miatt sajnos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lexus, Toyota topik
- Hardcore café
- Kuponkunyeráló
- Premier előzetesen az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- BestBuy topik
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- ASUS vivobook 2 hónaposan i5/16gb/512ssd/win11-el eladó/csere/beszámítás
- HP 15s-fq2028nh 15.6" FullHD laptop, Intel Core i3-1125G4 processor, 8GB, 512GB SSD
- Eladó Razer Blade Base (early 2021) RZ09-0369
- Laptop bontás: Acer, Asus, Dell, Fujitsu, HP, Lenovo, MSI, Samsung, Sony, Toshiba
- LENEVO IdeaPad S145 (2020) + laptop táska
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest