Új hozzászólás Aktív témák
-
spanyoll
addikt
Ajánlom figyelmedbe egyik régebbi hszem
-
spanyoll
addikt
Időben max 1-1.5 hét. NE futárral vitessétek be, hanem személyesen a szervízbe, majd miután bevittétek azonnal írjatok mailt az Asusnak az elégedetlenségetekről és kérjétek a szervízidő végig-nem-várását.
Így meglesz max 1.5 hét alatt@Mr.Skynet: Igazad van, ezért is hagytam fel én is a szériahibásság igazolásával. Valószínűleg amikor kidobták ezt a szériát, befutott a gyártósorra x darab hibás alaplap a rendesek mellé, egyik szállítmánnyal szutykot kaptak, majd azokat kaptuk meg mi itt akik írunk. Elég valószínű, hogy a gyár(ak) nem egy szállítmányban kapták meg az összes lapot, így természetesen több a jó mint a szar. Ezért sem vonhatja vissza az Asus és nem is fogja ezt a szériát, mert több a jó mint a rossz, a jókat meg minek hívnák vissza?
-
spanyoll
addikt
Aki szív a k52j-vel:
*vigyétek szervízbe
*még aznap írjatok asusnak, hogy fel vagytok háborodva stb és fogy.véd
*kérjétek, hogy ne kelljen végigvárni a szervízt és levásárlásEngedni fognak
Finomabban fogalmazni!
[ Módosította: #65675776 ]
-
spanyoll
addikt
K52J osztag hogy álltok?
-
spanyoll
addikt
@Jamo80: A HRP-sek voltak, de igazából nem rajtuk kell leverni, ők szegény munkásemberek csak akiknek ki van adva céges "parancsként", hogy ezt és azt csinálják. Tehát tapasztalatom alapján ők korrektek voltak velem. Az ASUS részéről kell a fenyegetőzés meg az asztalcsapkodás
@adDis: 1.kérdés: húúú. azt hiszem 147K volt, vagy valahol nagyon ahhoz közel.
2. kérdés: Olcsóbban néztem ki egy ACER 5742G-t (ami azért mégis csak i5ös, a videókártya meg ugyanaz) , ami ott ahol vettem ott 139 volt most és mivel még az árban voltam kértem bele 2GB RAM-ot, beleraktam és így tökéletesTanács mindenkinek: akkor kezdjétek el az egész balhézást ha van szabad 1-2 hetetek gép nélkül erre. Utána pedig határozottak legyetek, nyugodtan mondjátok a fogy.védet de persze udvariasan és lássák, hogy nem ti akartok faszkodni (ezt én írtam is többször nekik), hanem gépet akartok csak.
Sok sikert mindenkinek -
spanyoll
addikt
Nos . Akkor k52j sorozatú kálváriám lezárásaként szeretném leírni a végszót
Asus oktalankodott, hogy ők bizony nem tudnak mit csinálni vigyem szervizbe a masinát. Bevittem, ott ígérgettek mindent, hogy van már nekik lap meg minden, hagyjam csak ott gyorsan megcsinálják. Otthagytam balgán, majd egy hét múlva kiderült, hogy még sincs lap és várjak 10 napot míg megjön stb stb ... Felb*sztam magam, írtam asusnak, hogy vagy kapok gépet vagy fogyasztóvédelem (természetesen udvariasan és jól megfogalmazva)
Egy nap sem telt el jött a válasz-mail : a holland vezetőség úgy döntött , hogy természetesen nem kell végigvárnom a szervizt
Hívom kiskert : ők még nem kapták meg a lét előző laptopért, így nem kapok gépet. Utánanéztem és kiderült, hogy én megkaptam a mailt a kártérítési kódról, ők nem.
Mailt küldtem nekik múlt héten, most pedig itt gépelek egy frissen felrakott ACER gép előtt, ami tökkkkkéletesen működik (kopkopkop).Köszönjük Asus a soha viszont nem látásra
-
spanyoll
addikt
lambda computerben vettem, amúgy meg aznap amikor visszavittem MÁR kaptam egy mailt, hogy elkezdték a szerelést és 2-15 napon belül várható az elkészülése. hétfőn kapnak egy mailt, hogy wtf, ha nem válaszolnak, akkor hívom őket és attack
-
spanyoll
addikt
nnos. bevittem ma szervizbe, elmodtam a kis mesem, aztan arra jutottunk, hogy jobban jarok ha megcsinaljak mert most mar tuti lesz lap hozza es meg ma bevizsgaltak elvileg. ha egy het mulva nem kapok kezhez gepet akkor fogy.ved.
master te pedig mondd meg nekik h nezzek meg a szaros esemenynaplot, ott van az iastor hiba. ha nincs akkor egyedi eset (de tuti ott lesz), ha ott van akkor megmondod h vagy javitjak vagy fogyasztovedelem te is, akiknek nyugodtan szolj ha szarakodnak. nyugi en is fogok ha nem sietnek most
-
spanyoll
addikt
Persze, hogy kamuzik, nem csoda
Kíváncsi leszek majd a szervízesekre hétfőn , írok majd (telefonról, mert nekik hála nem lesz gépem) , hogy mi lett.
Az eset végeztével pedig amikor már lesz egy rendes gépem, akkor pedig egy blogot erről + tékozlóhomár + fogyvédnél a sikeres csaták részbe. Meg lehet, hogy közben fogy.véd, bár akkor csak elhúzódna a szarság... -
spanyoll
addikt
k52-söknek új infok jönnek majd hétfőn:
Viszem szervizbe az 2. szar gépet hétfőn, mégpedig úgy, hogy előttük megmutatom a hibáról a logfileben az üzenetet, és megmondom, hogy KÜLDJÉK az anyacégnek kártérítésre, akik pedig amikor megkapják, akkor írnak, aztán hívom is őket, hogy kérem a lét. Ha nem hajlandóak, akkor elhozom a gépet, a kifagyásokat kibírom, és másnap megyek fogyasztóvédelemhez -
spanyoll
addikt
Asussal emailpárbaj után: ha asztalt akartok verni, akkor vagy kiskernél, de inkább szerviznél Szervizt tudjátok sürgetni, kiskert pedig cserére vagy pénzvisszára parancsolni 3 napon belül. Utána már az asus anyacég intézi a kártérítést Hollandiában vagy hol a vérben ...
-
-
spanyoll
addikt
válasz
Marmonkanna #12165 üzenetére
Nem kell ezzel foglalkozni. MIndnyárjunknak vissza kell szerezni a pénzünk, hogy ne álljunk semmilyen kapcsolatban ezzel a vicces kis céggel, aztán akinek van ismerőse azzal íratni erről egy cikket index.hu-ra, aztán nevetni az asus eladási csökkenésén
Én holnap írok a 2. gépem miatt, most már tutira megyek és pénzt kérek, vagy semmit -
spanyoll
addikt
vinyó kezeléssel van a problem, az a laphiba
-
spanyoll
addikt
Gép 1 hónapig ült szervízben, levásárlást kaptam kiskernél, kértem másikat, AZ IS laphibás, így szériahiba, 3 napon belül nem kaptam cserét, mert a nagykernek be kellett vizsgálni, hogy tényleg szar-e (no comment), szerintük nem szar, teszteltem és tényleg szar, kisker írt papírt, hogy ha még mindig szar akkor a szervíz cseréljen, és most itt tartok.
Szánalom, de hát ez van. Most megpróbálom kilobbizni, hogy visszakapjam a pénzem mert egy másik szériahibás cuccal nem sokra mennék :
Anus ... soha többémellesleg a szervíznek írok majd egy mailt, hogy gratulálok, mert ők "1 napig terhelték a gépet és nem jött elő a hiba és biztos én vagyok a hülye" , de én elő tudtam hozni 4 kisebb progi installjával (msn,skype,etc) .... dilettáns barmok ...
-
spanyoll
addikt
Semmiképp se vegyél ilyen gépet, főleg azok után, hogy ennyi embernek szar volt.
Én most tartok ott, hogy visszavittem ugye kábelt, mindent, szervízes srác szerint max 1 hónap a kártérítési folyamat, de ne parázzak mert pár nap alatt megoldják ált. Írtam nekik mailt, egyelőre semmi reakció. Ma 1-2 körül felhívom őket, és kicsit megmondom, hogy ha indexen a fikáról írnak akkor erről is fognak
-
spanyoll
addikt
Update: még nem járt le az egy hónap de elég közel vagyunk hozzá, így végül kaptam az asustól mailt , hogy menjek be a papírokkal, kábellel, töltővel, aztán be is vittem.
Szervízes csávó azt mondta, hogy az asus fel fog keresni, hogy mivan, és ez egy hónapon belül meg is lesz . Naggggyon remélem , hogy nem tart addig mert azt mondta, pár napon belül felveszik velem a kapcsolatot. -
spanyoll
addikt
Kíváncsi leszek, hogy megy ez a pénzvisszakapási procedúra. Elvileg most pénteken jár le a 31 nap, azt mondta a szervízes akivel beszéltem, hogy az ASUS felveszi majd velem a kapcsolatot, de én szerintem inkább elkérek egy címet/elérhetőséget, mivel azok alapján, amilyen gyorsan haladnak/haladtak a szervízzel is, inkább én keresem fel őket, az a biztos.
Mondjuk még mindig nem értem ,hogy miért tart ennyi ideig egy alaplapot beszerezni ééés beszerelni, de jobb is így, remélem nem is készülnek el. Legalább vennék egy dellt -
spanyoll
addikt
"30 nap elteltével sem feltétlanül jár vissza a pénz automatikusan."
Megkérdeztem tőlük 200x-ra, és azt mondta a szevízes tag, hogy ha 30 napon belül nem tudják szervízelni a készüléket, akkor az asus automatikusan felveszi velem a kapcsolatot és egy számla bemutatása ellenében visszakapom a teljes vételárat. Már csak jövő péntekig kell kihúznom max
-
spanyoll
addikt
válasz
futo001 #11916 üzenetére
En mar csak rohogok. ma hivtam oket .. meg_mindig_nem_jott_meg a rohadt alaplap .. Mondom a faszinak, hogy oke, de megis mivan? 3hete gep nelkul vagyok. azt mondja h holdujev van es nem tudja megmondani h mikor jon aru. komolyan lassan mar remelem h nem keszulnek el egy honapon belul es visszakapom a penzem.. soha nem veszek asust semmibol, szegyen amit ezek muvelnek! meg szerencse, hogy telefonrol tudok "netezni", mondjuk azt pont leszarjak asus-ek, hogy munkamhoz es tanulashoz is kene gep ..
-
spanyoll
addikt
Továbblépés az ügyemben: ma is felhívtam a drága drága szervízt, hogy helo, mi a pálya, most már megvan a probléma 1 heti hollandokkal való bájcsevej után, így már csak alkatrészre várnak ami gondolom max 1-2 nap. Kíváncsi vagyok, hogy mi lehetett a baja, amit csak ilyen nemzetközi konzultációval lehetett megoldani ... majd leírom
-
spanyoll
addikt
Azóta bevittem szervízbe, múlt hét szerdán, azóta no jel.
Most hívtam őket, kapcsoltak 20 féle kollégát, míg végül kiderült, hogy épp _Hollandiával_ leveleznek (google translate kb), hogy mi a probléma mert ilyennel még nem találkoztak. Nagyon örülök neki, csak nekem nincs erre időm. Mennyire lehetne kilobbizni, hogy holnap felhívom őket és ha még nincs kész akkor cseregép?
Nem sok kedvem van heteket várni míg kiderítik taiwanból a végén, hogy wtf ... -
spanyoll
addikt
Hali. Keresgéltem, de nem találtam ilyet .. az asus szervíz mennyire gördülékeny? Csak mert egy k52j-m 1 hete van meg és 1-2 naponta meghal, így szervízeltetni kéne, csak nekem minél hamarabb kéne a gép a munkám miatt. Mennyire dolgoznak gyorsan vagy mennyire lehet őket sürgetni? Nem akarok 2 hetet várni, míg megcsinálják ... Ja meg 3 nap után már csak szervíz van, nem csere?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sword 16 HX 16" FHD+ IPS i7-13700HX RTX 4070 32GB 500GB NVMe magyar vbill gar
- ZBook Power 15 G10 15.6" FHD IPS i7-13800H RTX A500 32GB 512gb NVMe ujjolv gar
- Újszerű HP Pavilion 14-ec0004nh - 14"FHD IPS - Ryzen 5-5500U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Inspiron 5406 2-in-1 14" FHD IPS érintő i5-1135G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv aktív toll gar
- Eladó ASUS TUF F15 Gaming laptop i7-11800H RTX 3050 Ti 32GB 1.5TB SSD
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest